Of een grote achteruitkijkspiegelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs is naar verluid op zoek naar een motortje voor zijn fiets.
Hij kan het hebben idd. Maar zijn karakter helpt niets aan. Vind overigens ook dat hij en baard afstand moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Prem gaat vandaag voor de 'sophisticated' look.
beetje Miley Cyrus toen ze nog lang haar had en lekker was.quote:
Haha je was me voor!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs is naar verluid op zoek naar een motortje voor zijn fiets.
Plus commentaar van twee mede-Fokkers. Community-geleid dus...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen op de snor slaat.
Hmm, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat dat alleen op de snor slaat.
Bij terugkomst een kogel tussen de ogen graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Syriëgangers die gewoon terug mogen keren in de samenleving. Waanzin!
Sow koekoek. Mad vandaag?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij terugkomst een kogel tussen de ogen graag.
Syriegangers, jihadisten. Moeten we die bed bad en brood geven dan?quote:
Ziet er wel een beetje 16ish uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
beetje Miley Cyrus toen ze nog lang haar had en lekker was.
Er zijn zat Syriëgangers die jij zou geven, ja. Denk ik. Ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Syriegangers, jihadisten. Moeten we die bed bad en brood geven dan?
Sowieso ondervragen. En doodstraf ben ik sowieso op tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Syriegangers, jihadisten. Moeten we die bed bad en brood geven dan?
"meisje"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is dat Vlaamse meisje van Expeditie robinson?
Brussel is geen Vlaanderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is dat Vlaamse meisje van Expeditie robinson?
In een maand kun je een goede baard groeien ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Radicaliseren kan slechts in een maand tijd.
Lekker cliché inderdaad. Net alsof er geen betere analogieën bestaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Specularium het volgende:
Niks aan de hand, in de auto ben je onveiliger.
Niet in een Volvoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Specularium het volgende:
Niks aan de hand, in de auto ben je onveiliger.
Op hem dan graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Er is een aanslag nodig om prem rustig te krijgen
Mijn god ik hoor z'n oprechte emotie. Zoals ik me ook machteloos voel. Jij hebt het hier over. Tekenend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Karina het volgende:
Als hij nou ook eens wat aan die tand zou doen.
Zelf verzonnen dus ik claim hem nu gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ha, 'dichtbijtje', die kende ik nog niet...
De islam is nog niet genoemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef NoCigar het volgende:
Ah, de NRC-Belg komt even vertellen wie de schuld is. De overheid begrijp ik. Van de week was het nog allemaal wanhoop.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
vinden jullie Prem ook een enge man?
Lachen joh. Kom jij vaak in Brussel ? Hij iedere week.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oordeel zelfMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Peter Pannenkoekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Goed leuk geweest weer. Is Peter Pannenkoek er nog ofzo? Of Nico.
De wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De islam is nog niet genoemd.
Of Lucky TV met leuke geluidsfragmentjes onder de beelden van vandaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Goed leuk geweest weer. Is Peter Pannenkoek er nog ofzo? Of Nico.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
NRC mannetje is boos op de overheid
Succes met je claim.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf verzonnen dus ik claim hem nu gewoon
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, ook wel een beetje terecht toch? Belgie is een mislukte staat en ze falen compleet in hun opsporing van terroristen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
NRC mannetje is boos op de overheid
Zou ook kunnen. In de rechten.quote:
Dit zou overal kunnen gebeuren. Je moet boos zijn op de mensen die dit doen en de mensen die die mensen hier toe aanzetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, ook wel een beetje terecht toch? Belgie is een mislukte staat en ze falen compleet in hun opsporing van terroristen.
Sow hee, zag je die explosie Max? Daar kunnen zelfs mijn nitraten niet tegenop zeg. Wat een gekkigheid. Ja toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of Lucky TV met leuke geluidsfragmentjes onder de beelden van vandaag.
Ik herkende hem eerst niet vanwege die baard en brilquote:
Bedankt Hansquote:
Ik denk Blatter. Allemaal Blatter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat dit allemaal het plan is van de illuminati. IS werkt voor de illuminati.
Die bom bij Maalbeek ging niet voor niets af om 9:11.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat dit allemaal het plan is van de illuminati. IS werkt voor de illuminati.
Ik heb vandaag nog Explosion gebruikt met mijn Weezing.quote:
Blatter werkt indirect voor de UEFA.quote:
Ik stapte de trein uit terwijl er beton geboord werd. Dan schrik je toch ook wel enigszinsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog Explosion gebruikt met mijn Weezing.
Komt wel dichtbij zo
Dus als je een baard hebt ben je een potentiële terrorist ? ,quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef gosschalks het volgende:
Die bril- en baarddragende Vlaamse Mocro moeten we maar goed in de gaten houden
Dat is een retorische vraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, speelt het Wilders in de kaart?, wordt niet gesteld. Schande.
Turkse meisjes zijn echt extreem geefbaar over het algemeenquote:
Vertel.quote:
Doe maar snelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dus als je een baard hebt ben je een potentiële terrorist ? ,
Dan moet ik mezelf maar aangeven..
Ja da's wel iets beter gezongen en gespeeld..quote:
Ik doe moeite om te typen want mijn toetsenbord is niet helemaal OK momenteelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer. We zijn allemaal reuzebenieuwd naar jouw kijk op deze zaak.
Chaos is a ladderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Maar de belangrijkste vraag, speelt het Wilders in de kaart?, wordt niet gesteld. Schande.
Precies. Waar blijven de filmpjes.quote:
Dat 2e is vanzelfsprekend. En ja, het zou overal kunnen gebeuren. Maar er is wel een reden dat België zo veel jihadisten heeft en dat Molenbeek een broeinest lijkt van terroristen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zou overal kunnen gebeuren. Je moet boos zijn op de mensen die dit doen en de mensen die die mensen hier toe aanzetten.
Ik ga niet in discussie met de almachtige tong80quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel.
Hij had de juiste woorden op het juiste moment. Hoorde je hem schreeuwen ?
FIFAquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blatter werkt voor UEFA.
UEFA is een Europese voetbalbond.
Europese -> Europa -> ''hoofdstad'' Brussel
Hij vertelt natuurlijk wel de waarheid.quote:
Ik dacht aan Got My Mind Set on Youquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik hoorde "een nummer van George Harrison"... ik dacht, toch niet My Sweet Lord![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Arnold Karskens, dat word lachen.
Dwdd presenteert Fidan altijd als het voorbeeld van de perfect geïntegreerde allochtoontje...zo van 'kijk eens Nederland ze kunnen het wel'...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Waarom bounty? Wit van binnen? Komt niet echt 'wit' over.
Nu de rest nog van de lettersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe moeite om te typen want mijn toetsenbord is niet helemaal OK momenteelWoorden met een a erin zijn wat lastig.
Jammer dat je constant op de man blijft spelen. Als dat bij jou gebeurt loop je altijd te janken.quote:
Ken alleen Karskens, en dat vind ik zo'n dweil. Al die frustratie dat Talitha hem nooit wilde neuken.quote:
Of here comes the sun.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik hoorde "een nummer van George Harrison"... ik dacht, toch niet My Sweet Lord![]()
Prins Hendrikkade.. tsja..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Schoten gelost bij arrestatie voor Amsterdam CS
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Amsterdam_CS__.html
Dichtbij van zelf.
Deed ik haar maar serieus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Fidan neemt zichzelf wel erg serieus he.
Wie niet ?quote:
Karina gaat u nu college geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prins Hendrikkade.. tsja..![]()
Amsterdammers weten waarom
#huilenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
O god, weer een moslim in de slachtofferrol. Voelt zich niet meer welkom, koffers pakken blabla. Wie plegen er nu al die aanslagen dan, wie moeten zich onveilig voelen?
Beter nog dan die "Dames van Hallal"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dwdd presenteert Fidan altijd als het voorbeeld van de perfect geïntegreerde allochtoontje...zo van 'kijk eens Nederland ze kunnen het wel'...
Terwijl ze gewoon geassimileerde tuthola is...persoonlijk ben ik geen voorstander van assimilatie (ondanks gedeeltelijk assimilatie inherent is aan integratie), maar dat moet iedereen verder zelf weten.
Ik kan er alleen slecht tegen alsof Fidan wordt gepresenteerd alsof zij nog 'feeling' zou hebben met de gemeenschap waarvoor zij denkt te spreken
Dat is vaak een vervelende trekje van mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik wil haar nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Wordt niks met die Beatlesquote:
Hij drukt zijn snorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
Wat is prem rustig vandaag. Zou het door die snor komen?
Dan ben ik het ook met m'n vooroordelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kijk eens aan, allemaal kastracisten dus. Hypocrieten.
Dirty Sánchez.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je constant op de man blijft spelen. Als dat bij jou gebeurt loop je altijd te janken.
De triestheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
Hij heeft z'n Ritalin genomenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
Dan wordt het op de man spelen bij deze vrouw met snor.quote:
Uh, ja. Oke.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan wordt het op de man spelen bij deze vrouw met snor.
Die waren 3 keer kutquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Beter nog dan die "Dames van Hallal"
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt als moslim hier geen afstand van nemen, je kunt als fan van Hitler ook geen afstand nemen van de holocaust, dat hoort bij het hele plaatje.
Ik zie oprechte emoties. Echt. Ik voel het ook. Hij moet en mag het verwoorden. Gaan ze op z'n snor reageren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Prem klinkt alsof hij elk moment in tranen uit kan gaan barsten.
Wat schiet je op met deze opmerking verder?quote:
Ja, dank je Hans.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Islamitische gemeenschap doet gewoon te weinig om dit tegen te gaan. PUNT
De stem van het gewone volk is zeer belangrijk blijkbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft de tweet van die nobuddy Sanne er mee te maken?
Fan van Hitler:? Ha ha ha De triestheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt als moslim hier geen afstand van nemen, je kunt als fan van Hitler ook geen afstand nemen van de holocaust, dat hoort bij het hele plaatje.
Die faciliteren dit, die geven nooit een radicaliserende neef aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Islamitische gemeenschap doet gewoon te weinig om dit tegen te gaan. PUNT
Dat was binnen de context van de discussie over waarom er zoveel problemen zijn onder Marokkaanse jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat schiet je op met deze opmerking verder?
Wat een dom varken ben jij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik reageer op haar posts over dit onderwerpquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja. Oke.
Hou gewoon op, je persoonlijke issues boeien niemand wat.
Klopt, op een vrij trieste manier. Vandaar dat ik daar weer op reageer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer op haar posts over dit onderwerp
Kijk naar Prem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, op een vrij trieste manier. Vandaar dat ik daar weer op reageer.
ook het glas zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Prem heeft weer een glas water in zijn gezicht nodig.
Dan hadden er verder geen mensen in die hele luchthaven gepast, dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Wacht, waar is Davy? was hij toevallig in Brussel vandaag?ik hoop het niet
Medicatie begint uit te werkenquote:
Bullshit, je doet dit wel vaker tegen haar. Je zoekt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk naar Prem.
Dan begrijp je het. Die haalde ze ongenuanceerd neer op een misselijkmakende manier. Prem is oprecht geëmotioneerd. De eerste die persoonlijk was was die ex-mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |