Goed puntquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
Foxnews vraagt zich af waarom beide linker mannen schijnbaar een linkerhandschoen aan hebben.
[ afbeelding ]
refreshen. Hij is later gereekst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon een pijltje met terug 1 topc zonder eerst naar hoofdmenu te gaan
Aangezien daar ook geen sprake van was. Die man gooide een random tweet de wereld in met een gelogen ''feit'' in de hoop dat andere mensen random wraak gingen nemen op onschuldige moslims. Dan is het vrij logisch dat er een paar agenten bij die man langsgaan om te vragen waar hij mee bezig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso! Zoals al eerder iemand aankaartte mogen kansenpareltjes blijkbaar WEL juichen voor deze aanslag, maar mag je NIET zeggen dat ze gejuicht hebben!
Prima dat dat nu gecorrigeerd is.
waarom moeten het in godsnaam marokkanen zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen marokkanen? Die middelste lijkt meer een (Koerdische) Turk en die rechter een Aziaat.
Op de grensovergang met Duitsland bij Enschede houdt de Marechaussee nu ook een strenge controle.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:40 schreef asco het volgende:
Ik kan bevestigen dat er wel degelijk controles zijn bij de grote grensovergang in Stein. Kom er net vandaan. Lange file in Belgiè voor Nederlandse grens.
Gewoon bovenaan het topic op het pijltje klikken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon een pijltje met terug 1 topc zonder eerst naar hoofdmenu te gaan
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Aangezien daar ook geen sprake van was. Die man gooide een random tweet de wereld in met een gelogen ''feit'' in de hoop dat andere mensen random wraak gingen nemen op onschuldige moslims. Dan is het vrij logisch dat er een paar agenten bij die man langsgaan om te vragen waar hij mee bezig is.
Genotquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:58 schreef Zipportal het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
ja maar het kan van alles zijn. marokanen zijn niet de eenige die in de islam geloven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen marokkanen? Die middelste lijkt meer een (Koerdische) Turk en die rechter een Aziaat.
De persoon helemaal links heeft t karretje beet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hebben ze dat? Als je het mij vraagt hebben ze hun hand in hun zak.
Ja. Waarom de rechter dan niet? Die heeft zich ook niet opgeblazen, maar er was wel een bomgordel gevondenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ook gewoon kunnen zijn dat er een bombesturingsmechanisme zit, daar.
Omdat:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja. Waarom de rechter dan niet?
quote:Die heeft zich ook niet opgeblazen, maar er was wel een bomgordel gevonden
twitter:Mete_Oztrk twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:54:54Turkse Ministerie van Buitenlandse Zaken roept burgers op om niet naar Brussel te reizen na de bomaanslagen https://t.co/JBP8CZiszy reageer retweet
Charlotte van Driessche wordt nog bekend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:58 schreef Zipportal het volgende:
http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
Gelogen tweet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Aangezien daar ook geen sprake van was. Die man gooide een random tweet de wereld in met een gelogen ''feit'' in de hoop dat andere mensen random wraak gingen nemen op onschuldige moslims. Dan is het vrij logisch dat er een paar agenten bij die man langsgaan om te vragen waar hij mee bezig is.
luister je hoeft die bommen als het goed is niet zelf te besturen. er zit een tijdschakkelaar in en die gaat af op een ingestelde tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja. Waarom de rechter dan niet? Die heeft zich ook niet opgeblazen, maar er was wel een bomgordel gevonden
Het heeft ook geen zin want Zaventem is geslotenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:00 schreef Infection het volgende:
twitter:Mete_Oztrk twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:54:54Turkse Ministerie van Buitenlandse Zaken roept burgers op om niet naar Brussel te reizen na de bomaanslagen https://t.co/JBP8CZiszy reageer retweet
Alsof het in Turkije zo veilig is.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luister je hoeft die bommen als het goed is niet zelf te besturen. er zit een tijdschakkelaar in en die gaat af op een ingestelde tijd.
Nou misschien dat iemand hem kan CSI-uitvergroten want ik zie het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:59 schreef marsan het volgende:
[..]
De persoon helemaal links heeft t karretje beet.
Zijn hand zit iig niet in zn zak.
Als je daarvoor kiest alleen he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luister je hoeft die bommen als het goed is niet zelf te besturen. er zit een tijdschakkelaar in en die gaat af op een ingestelde tijd.
Lijkt op een Cornetto of Softijsje. Goede keus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/jef.versele/videos/10208020379759864/
Het is nooit te vroeg voor een ijsje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
Hoort ie niet bij de daders?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
En?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
Dat is zijn mobielquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
Die zou ik ook niet laten vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lijkt op een Cornetto of Softijsje. Goede keus.
Dat was geen ijsje maar een telefoon met flitserquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
jawel er zit een tijdschakelaar in. die bommen vandaag in brussel gingen ook precies af om 9:11 uur. dus dat is niet iets dat je zelf kan sturen. het is gewoon zo ingesteld.quote:
Have a break have a cornettoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Lijkt op een Cornetto of Softijsje. Goede keus.
Hoezo precies 9:11?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jawel er zit een tijdschakelaar in. die bommen vandaag in brussel gingen ook precies af om 9:11 uur. dus dat is niet iets dat je zelf kan sturen. het is gewoon zo ingesteld.
Om even te inventariseren waar dat gebeurt was misschien? Het slaat nergens op om meteen van het slechtste uit te gaan en e.e.a. lijkt me nogal afhankelijk van de toonzetting van de agenten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:01 schreef Proximo het volgende:
[..]
Gelogen tweet?
Er is wel degelijk in klaslokalen vol met mo's en achmed's gejuich opgestegen. De man tweet vervolgens de vraag wat je dan als docent moet doen.
En dan vind jij het normaal dat dáár politie heen moet? Al was het compleet onwaar dan is er nog geen rechtvaardiging om 3 man sterk aan de deur te komen
Ja, die bommen zijn er maar met een vest is daar 'normaal' gesproken geen sprake van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jawel er zit een tijdschakelaar in. die bommen vandaag in brussel gingen ook precies af om 9:11 uur. dus dat is niet iets dat je zelf kan sturen. het is gewoon zo ingesteld.
quote:
Welk ijsje? Magnum?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
OMG, wat een gezeur over dat ijsje. Dat is een mobiel waar hij mee filmt....
Dat is een telefoon man.. jezusquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
Telefoonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
maar die bommen (op het vliegveld) zijn helemaal niet om 9:11 afgegaan .................quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh oke. dus jij denkt dat ze het zelf hebben aangestuurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, die bommen zijn er maar met een vest is daar 'normaal' gesproken geen sprake van.
ooh maar dat heb ik wel gehoord hoor van iemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:05 schreef Awsom het volgende:
[..]
maar die bommen (op het vliegveld) zijn helemaal niet om 9:11 afgegaan .................
Dat lijkt mij een stuk waarschijnlijker. Wat nou als ze vertraging hadden gehad? Of waren ontdekt? Dan willen ze daar echt wel zelf controle over hebben. Zelfde type bomvest dat in Parijs is gebruikt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oowh oke. dus jij denkt dat ze het zelf hebben aangestuurd?
Ik kom daar nooit, maar vanwege jouw post ben ik even op marokko.nl wezen kijken en ik zie het niet. Ik zie allerlei reacties, maar als ik zo snel even door de pagina's scan worden deze aanslagen ook op marokko,nl in het algemeen veroordeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Meerderheid van de reacties op de forums van marokko.nl heeft een strekking als "Als zij bommen op Syrië gooien moeten ze niet raar opkijken als ze het terugkrijgen in hun achtertuin".
Ja moet die vent maar normaal filmen hoorquote:
In mijn klaslokaal was vooral verwarring en afschuw. Met een vleugje angst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om even te inventariseren waar dat gebeurt was misschien? Het slaat nergens op om meteen van het slechtste uit te gaan en e.e.a. lijkt me nogal afhankelijk van de toonzetting van de agenten.
Maar dat is vast normaal als jij binnenstapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In mijn klaslokaal was vooral verwarring en afschuw. Met een vleugje angst.
Whahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Maar dat is vast normaal als jij binnenstapt.
haha scherpquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Edit: ok sorry dat was nergens voor nodig
Hij moest een verklaring ondertekenen en ze hebben hem gezegd dit niet meer te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:04 schreef Xa1pt het volgende:
3 man sterk aan de deur te komen
Om even te inventariseren waar dat gebeurt was misschien? Het slaat nergens op om meteen van het slechtste uit te gaan en e.e.a. lijkt me nogal afhankelijk van de toonzetting van de agenten.
Dat is geen ijsje maar een alu-gekleurde (en blinkende) camera. Hij is aan het filmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
IJsetende man
[ afbeelding ]
Haha, wat kutquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Edit: ok sorry dat was nergens voor nodig
De aanslag op het vliegveld Zaventem was een uur eerder, een bomgordel is gevonden en waarschijnlijk van de ontsnapte terrorist die is niet ontploft dus, IS claimt dat de aanslag op de metro ook een zelfmoordaanslag was maar de Belgische autoriteiten spreken van een verpakte bom die zou dus een timer op dat moment kunnen hebben gehad en was in de spits ongeveer zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh maar dat heb ik wel gehoord hoor van iemand.
Peter en SjonGodtwitter:RTLBoulevard twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:51:26Zo in #rtlblvd alles over de aanslagen in #Brussel. @PeterRdeV en John van den Heuvel zijn hier voor de laatste updates en de achtergronden. reageer retweet
Peterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:08 schreef Zipportal het volgende:
Peter en SjonGodtwitter:RTLBoulevard twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:51:26Zo in #rtlblvd alles over de aanslagen in #Brussel. @PeterRdeV en John van den Heuvel zijn hier voor de laatste updates en de achtergronden. reageer retweet
Zou dus goed kunnen dat er nog twee op de vlucht zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:08 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
De aanslag op het vliegveld Zaventem was een uur eerder, een bomgordel is gevonden en waarschijnlijk van de ontsnapte terrorist die is niet ontploft dus, IS claimt dat de aanslag op de metro ook een zelfmoordaanslag was maar de Belgische autoriteiten spreken van een verpakte bom die zou dus een timer op dat moment kunnen hebben gehad en was in de spits ongeveer zo.
Dat is het kenmerk van ijs.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
altijd als ik die kocht zaten al die balletjes aan elkaar vast gevroren.
Die lafbek wilde toch nog niet dood! Gelukkig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:08 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
De aanslag op het vliegveld Zaventem was een uur eerder, een bomgordel is gevonden en waarschijnlijk van de ontsnapte terrorist die is niet ontploft dus, IS claimt dat de aanslag op de metro ook een zelfmoordaanslag was maar de Belgische autoriteiten spreken van een verpakte bom die zou dus een timer op dat moment kunnen hebben gehad en was in de spits ongeveer zo.
Ijslamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Uiteraard heeft dit alles helemaal niets met de Islam te maken!
De meerderheid? Van de bevolking of van de commies?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is. Denk het wel eigenlijk, daar maken aanslagen geen eind aan. Ik accepteer het ook, zolang directe familieleden niet geraakt worden vind ik het best. De meerderheid wil nu eenmaal in een multiculturele samenleving leven en daar horen bloedige aanslagen bij, so be it.
kan je nagaan. meschien heeft hij zich wel expres bevrijd van zijn bom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die lafbek wilde toch nog niet dood! Gelukkig.
Alleen heeft de linker helft van je UI vandaag wel een mep aan de rechterhelft verkocht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Carpetbomb them to hellquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik stem voor.
#Wraak
#Razia
#BombThemToTheStoneAge
Heb je de reactie van Mogherini gezien, ze begint met het feit dat islam = vrede, maar komt dan tot inkeer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is.
Mijn zwager was met een taxi onderweg naar Zaventem toen het nieuws op de radio kwam. Hij is maar weer omgedraaid en naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is. Denk het wel eigenlijk, daar maken aanslagen geen eind aan. Ik accepteer het ook, zolang directe familieleden niet geraakt worden vind ik het best. De meerderheid wil nu eenmaal in een multiculturele samenleving leven en daar horen bloedige aanslagen bij, so be it.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:04:14Beslissing is gevallen: Dwars door Vlaanderen wordt morgen wel degelijk gereden. #DDV reageer retweet
Een nieuw Abdelsalam (of hoe je zijn naam dan ook schrijft) misschien dat zou toch opvallend zijn in deze, overigens waren er berichten dat hij misschien gearresteerd was in Schaarbeek, maar nog weinig bevestigd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die lafbek wilde toch nog niet dood! Gelukkig.
Ik denk dat linksmenschen blijven volhouden dat niet alle moslims hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is.
Ik ben links maar heb de Islam eigenlijk altijd al een schijtreligie gevonden. En zeker niet van vrede. Alle religies trouwens. Maar mag dat niet als je links bent of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Wat wil je eraan doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Klopt, maar wel met Moslims overigens, veel in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Gelukkig heeft niets in mijn leven met Islam te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
De meerderheid van de bevolking stemt hier mee in en verdient het opgeblazen te worden imho.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meerderheid? Van de bevolking of van de commies?
inb4 agent voor je deurquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef Murdera het volgende:
Hier groepjes marrokanen die het lijken te vieren met vuurwerk afsteken
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking stemt hier mee in en verdient het opgeblazen te worden imho.
Wut?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking stemt hier mee in en verdient het opgeblazen te worden imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |