Daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat een lijp verhaal is dit geworden.
dat is wel de bedoeling ja. en ik geloof ook wel dat die bestaan. maar er zijn helaas een aantal die zich gewoon niet aan de koran houden en het misbruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze, de aanslagplegers. Er worden terreurdaden gepleegd om angst te zaaien. Angst voor die moslims die, gezien hun naam, iedereen liefst willen onderwerpen aan de Islam. Want de islam is goed, is een godsdienst van vrede. Toch?
Dat kan je niet garanderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
In Brussel kan het toch ook? Die gaan ook pas weer verder als de veiligheid kan worden gegarandeerd.
Die zijn er wel maar zie wat ik hierboven heb getikt.quote:Rutte voelt zich kennelijk nog niet geroepen om maatregelen te nemen.
Dat is de waarheid die niet gezegd en geschreven mag worden. Maar de opinie-onderzoeken van Pew wijzen het keer op keer uit. Zolang die waarheid niet onderkend en erkend wordt zal het van kwaad tot erger blijven gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen hiermee sympathiseren.. of het "goed" vinden omdat we toch ongelovige varkens zijn. Ben bang dat dat er nog erg veel zijn.
Ze kregen natuurlijk bergen shit over zich heen uit heel Nederland en konden natuurlijk niet anders!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Toch nog een beetje vertrouwen in de Nederlandse samenleving.
Dat verschil tussen "per ongeluk" burgerslachtoffers maken en juist proberen zoveel mogelijk burgers te raken is ze ook altijd vreemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Meerderheid van de reacties op de forums van marokko.nl hebben een strekking als "Als zij bommen op Syrië gooien moeten ze niet raar opkijken als ze het terugkrijgen in hun achtertuin".
Word daar zo verdrietig van. Niet eens persé inhoudelijk. Maar hoe moeilijk is het om met z'n allen dit af te keuren en hier stil bij te staan, zonder relativeren en een sneer te willen geven met zo'n negatieve ondertoon.
Ergens in dit topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef Melleyn het volgende:
Waar kan ik het ijsjesincident bekijken?
En terecht. Het zijn nogal stasi praktijken om voor zo'n tweet de politie langs te sturen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kregen natuurlijk bergen shit over zich heen uit heel Nederland en konden natuurlijk niet anders!![]()
De haat zit diep bij veel van die jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Meerderheid van de reacties op de forums van marokko.nl hebben een strekking als "Als zij bommen op Syrië gooien moeten ze niet raar opkijken als ze het terugkrijgen in hun achtertuin".
Word daar zo verdrietig van. Niet eens persé inhoudelijk. Maar hoe moeilijk is het om met z'n allen dit af te keuren en hier stil bij te staan, zonder relativeren en een sneer te willen geven met zo'n negatieve ondertoon.
Dat laatste gaat ze natuurlijk nooit lukken. Maar als de wereld Joodse terroristen wel een eigen staat gunt, waarom een ander geloof niet. Vallen ze ons ook niet meer lastig. Hoeft niemand meer echt bang te zijn. Ik heb niets met geloof, maar ik begrijp dat zij denken dat hun ontecht aangedaan wordt en terroristische acties op basis van andere religies wel door de wereld genegeerd worden. Daarnaast vallen er bij iedere oorlog ook burgerslachtoffers. Nadeel van religies is dat zij zich verenigd voelen en dus het leed voelen van een 'soortgenoot'.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:43 schreef Gia het volgende:
Wat ze willen, lijkt me duidelijk. Een islamitische staat!
Liefst een islamitische wereld.
Ik had het niet over een ramp die veroorzaakt werd door een aanval of een aanslag maar het zou me niet verbazen als je daar ook voorbeelden van vindt. Na 9/11 was er bijvoorbeeld een ongeluk met een cruiseschip wat een zeer groot aantal slachtoffers maar daar hoorde je bijna niets over. Het is niet zo zeer het aantal doden wat die grote media-hype creëerde, hoewel je die natuurlijk niet had gehad als het om enkele tientallen doden zou zijn gegaan, het kwam m.i. vooral door het feit dat die aanslag uitgerekend daar gebeurde, in het hart van de USA, en dat het een hoog spektakelgehalte had (een jumbo die doorheen zo'n gebouw vliegt en de gebouwen die we ineen zagen storten). Ik speculeer verder niet of dat de aanslag wel of niet opgezet spel was van bepaalde groepen in de USA oorlogen te kunnen starten, ik houd op dit vlak altijd alle opties open aangezien je de waarheid toch niet kan achterhalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noem 1 ramp veroorzaakt door een aanval of aanslag waar meer dan 2000 mensen omkwamen
Dat is nu precies wat zij willen; dat wij ons dagelijks leven gaan omgooien omwille van hun laffe aanslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:45 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Blijkbaar kan de veiligheid dan nog niet worden gegarandeerd. Zo lang dat niet kan, vluchten schrappen. Komen er minder mensen en dus ook minder risico.
Ah goed dat je de spits vermijdtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
pas in de avond.... ik vertrek om 10 uur.
Het verschil tussen "Syrie bombarderen" en "ISIS bombarderen" hebben ze ook niet helemaal begrepen. Het doel is ISIS, een groep Islamofascistische genocideplegers, niet Syrie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat verschil tussen "per ongeluk" burgerslachtoffers maken en juist proberen zoveel mogelijk burgers te raken is ze ook altijd vreemd.
Fan van Michel Jackson?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
Foxnews vraagt zich af waarom beide linker mannen schijnbaar een linkerhandschoen aan hebben.
[ afbeelding ]
Goede vraag wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
Foxnews vraagt zich af waarom beide linker mannen schijnbaar een linkerhandschoen aan hebben.
[ afbeelding ]
Ik zocht hem....stond op die pagina van link die hier gegeven was met alle filmpjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die ijs-etende man
Dat ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:46 schreef TheThirdMark het volgende:
het had meer impact omdat het de eerste keer was dat een stel ''holbewoners zonder technologie'' een grootschalige aanval pleegde op Amerikaans grondgebied.
Als er geen bommen worden gegooid dan komen ze wel weer met een ander excuus om deze aanslagen goed te keuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De haat zit diep bij veel van die jongeren.
Sowieso! Zoals al eerder iemand aankaartte mogen kansenpareltjes blijkbaar WEL juichen voor deze aanslag, maar mag je NIET zeggen dat ze gejuicht hebben!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef Infection het volgende:
[..]
En terecht. Het zijn nogal stasi praktijken om voor zo'n tweet de politie langs te sturen.
Detonation button? Misschien als ze twee vingers op (een bepaalde manier) elkaar drukken. Zit dan in die handschoen wat simpele elektronica.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alle oorlogen zijn geloofsoorlogen.
-Joop-
Misschien hiermee? http://www.vragenenislam.(...)rijk-binnen-de-islamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
die armoedzaaiers hadden maar geld voor 1 paar handschoenen. Een van die koekwausen heeft een rechter handschoen om z'n linkerhandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Toevalligquote:
Omdat politiek links dit allemaal laat gebeurenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar ik heb sowieso een hekel aan reizen in de spits. En zeker op een dag als vandaag kan de paniek snel toeslaan, soms zonder aantoonbare reden.quote:
uhhh je zit verkeerd schatquote:
Hebben ze dat? Als je het mij vraagt hebben ze hun hand in hun zak.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ook gewoon kunnen zijn dat er een bombesturingsmechanisme zit, daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Misschien hiermee? http://www.vragenenislam.(...)rijk-binnen-de-islam
"Allah (c.c.) heeft zowel de rechter als de linker ledematen van de mens geschapen. Wat betreft de schepping is er geen verschil tussen rechts en links. Maar de Islam heeft voor ons dagelijkse leven richtlijnen opgesteld en schrijft voor dat het beter is om in tegenstelling tot de duivel, rechts te gebruiken. Want de duivel gebruikt altijd zijn linkerhand en begint ook van links."
Ja. Moest lachen.quote:
Na 9/11 is er zoveel gebeurd. Maar het ging erom dat het een aanval op amerika was met 3000 doden. Het heeft de wereld veranderd door de dingen die ten gevolgen ervan ontstonden. Daarom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had het niet over een ramp die veroorzaakt werd door een aanval of een aanslag maar het zou me niet verbazen als je daar ook voorbeelden van vindt. Na 9/11 was er bijvoorbeeld een ongeluk met een cruiseschip wat een zeer groot aantal slachtoffers maar daar hoorde je bijna niets over. Het is niet zo zeer het aantal doden wat die grote media-hype creëerde, hoewel je die natuurlijk niet had gehad als het om enkele tientallen doden zou zijn gegaan, het kwam m.i. vooral door het feit dat die aanslag uitgerekend daar gebeurde, in het hart van de USA, en dat het een hoog spektakelgehalte had (een jumbo die doorheen zo'n gebouw vliegt en de gebouwen die we ineen zagen storten). Ik speculeer verder niet of dat de aanslag wel of niet opgezet spel was van bepaalde groepen in de USA oorlogen te kunnen starten, ik houd op dit vlak altijd alle opties open aangezien je de waarheid toch niet kan achterhalen.
Nee ik bedoel gewoon een pijltje met terug 1 topc zonder eerst naar hoofdmenu te gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Topicreeks: Explosies luchthaven zaventem en klik de vorige aan!
Schijnt ook een pedofiel te zijn geweest, net als de profeet.... dus wie weet...quote:
pfffff heftig allemaal dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb sowieso een hekel aan reizen in de spits. En zeker op een dag als vandaag kan de paniek snel toeslaan, soms zonder aantoonbare reden.
Dit zijn toch geen marokkanen? Die middelste lijkt meer een (Koerdische) Turk en die rechter een Aziaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
Op Sky News werd gesuggereerd dat daar de "ontsteker" (schakelaar) voor de bom in verborgen zat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:54 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |