Ijslamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Uiteraard heeft dit alles helemaal niets met de Islam te maken!
De meerderheid? Van de bevolking of van de commies?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is. Denk het wel eigenlijk, daar maken aanslagen geen eind aan. Ik accepteer het ook, zolang directe familieleden niet geraakt worden vind ik het best. De meerderheid wil nu eenmaal in een multiculturele samenleving leven en daar horen bloedige aanslagen bij, so be it.
kan je nagaan. meschien heeft hij zich wel expres bevrijd van zijn bom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die lafbek wilde toch nog niet dood! Gelukkig.
Alleen heeft de linker helft van je UI vandaag wel een mep aan de rechterhelft verkocht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Carpetbomb them to hellquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik stem voor.
#Wraak
#Razia
#BombThemToTheStoneAge
Heb je de reactie van Mogherini gezien, ze begint met het feit dat islam = vrede, maar komt dan tot inkeer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is.
Mijn zwager was met een taxi onderweg naar Zaventem toen het nieuws op de radio kwam. Hij is maar weer omgedraaid en naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is. Denk het wel eigenlijk, daar maken aanslagen geen eind aan. Ik accepteer het ook, zolang directe familieleden niet geraakt worden vind ik het best. De meerderheid wil nu eenmaal in een multiculturele samenleving leven en daar horen bloedige aanslagen bij, so be it.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:04:14Beslissing is gevallen: Dwars door Vlaanderen wordt morgen wel degelijk gereden. #DDV reageer retweet
Een nieuw Abdelsalam (of hoe je zijn naam dan ook schrijft) misschien dat zou toch opvallend zijn in deze, overigens waren er berichten dat hij misschien gearresteerd was in Schaarbeek, maar nog weinig bevestigd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die lafbek wilde toch nog niet dood! Gelukkig.
Ik denk dat linksmenschen blijven volhouden dat niet alle moslims hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wel af of linksmenschen nog blijven volhouden dat islam een religie van vrede is.
Ik ben links maar heb de Islam eigenlijk altijd al een schijtreligie gevonden. En zeker niet van vrede. Alle religies trouwens. Maar mag dat niet als je links bent of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
Wat wil je eraan doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Klopt, maar wel met Moslims overigens, veel in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
Gelukkig heeft niets in mijn leven met Islam te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef hpeopjes het volgende:
De meerderheid van de bevolking stemt hier mee in en verdient het opgeblazen te worden imho.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De meerderheid? Van de bevolking of van de commies?
inb4 agent voor je deurquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:10 schreef Murdera het volgende:
Hier groepjes marrokanen die het lijken te vieren met vuurwerk afsteken
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking stemt hier mee in en verdient het opgeblazen te worden imho.
Wut?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De meerderheid van de bevolking stemt hier mee in en verdient het opgeblazen te worden imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |