Hahahah, deze vraag houdt mij ook al geruime tijd bezig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:52 schreef seto het volgende:
krijgen jullie ook weleens van die meldingen op fb van: ken je deze persoon?
ik ben nu bang dat bepaalde chickies die ik creep op fb ook dit soort berichten krijgen maar dan met mijn naam
Mijn vriendin heeft dat jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met V.I.Poo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met V.I.Poo?
Ondertussen bij Sap:quote:Geen last meer van vieze geurtjes uit de toiletpot dankzij de Air Wick V.I.Poo toilet perfume!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Haha het lijkt me zo vaag. Werkt het wel goed?quote:
Ik merk gewoon dat ze kakt hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha het lijkt me zo vaag. Werkt het wel goed?
Lekkere foto trouwens Klokovvoelt soms wel zo tijdens bulk.
neutral grip? jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ff snel vraagje
chin ups kan je ook met handpalmen naar elkaar toe doen toch ??
Doe zelf vaak beetje curry, mayo en uitjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef Deuce92 het volgende:
zou hem wel eerst even in de pindakaas of nutella stoppen
vinden ze lekker
Plaatje wil niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/samenstelling
Krakelingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat voor koekjes kan je kopen voor 0,40 ben skeer voor klassenpartijtje
Ze hebben het wel begrepen hoe ze het in beeld moeten brengen. Die onboards en slomo'squote:
Goedemorgen Klokovquote:
Heb dalabo genomen, verdien vandaag al >2/3 van de kosten terug. Voor de berekening verwijs ik naar mijn spreadsheet in de whatsappgroep.quote:Op woensdag 23 maart 2016 07:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Goedemorgen Klokov
Al een treinkaartje gevonden?
Denk niet dat ik in staat ben om terug te rijden. En parkeergeld is duurder dan een treinkaartje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ga gewoon met de auto stelletje paupers
vriend heb je gister wel nieuws gelezen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ga gewoon met de auto stelletje paupers
crip zorgt er wel voor dat ik niet op de lijst staquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:54 schreef seto het volgende:
[..]
vriend heb je gister wel nieuws gelezen?
trein = meer kans op moslims die aanslag plegen = meer kans op dood gaan = meer leven
Islam is vrede toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:54 schreef seto het volgende:
[..]
vriend heb je gister wel nieuws gelezen?
trein = meer kans op moslims die aanslag plegen = meer kans op dood gaan = meer leven
erlangs rijdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:41 schreef seto het volgende:
wat deed je op CS als je zo faliekant tegen ov was kaasje??
changing life doe maar.quote:
Wat nou als er 2 popo arab zijn, krijg je dan paradoxquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
Zag net al op CS dat de popo mensen met arabisch uiterlijk aan het ondervragen was
gwn preventief
sukkelquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
ik dacht dat kanker weer mocht?
dag ban gehad omdat ik dat gister hier neerzette
Stoerquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
ik dacht dat kanker weer mocht?
dag ban gehad omdat ik dat gister hier neerzette
preventief schieten zo nog beter zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
Zag net al op CS dat de popo mensen met arabisch uiterlijk aan het ondervragen was
gwn preventief
Out gaan is ook gaanquote:
50-60 euro retourquote:Op woensdag 23 maart 2016 07:59 schreef fathank het volgende:
Hahaha
Wat kost zoiets? Moet morgen met de trein naar Amsterdam. Kost een godsvermogen
Mjah vind ik ook, af en toe wel grappig maar eigenlijk is het echt bagger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
best wel een kutprogramma maar soms ook wel een soort van grappig
Dm staat open vriend. Ik kan je morgen één van mijn spreadsheets sturen als bedankje.quote:
Waarom zou je dat doen? Zij moeten maar Nederlands spreken. Wie heeft er nou de oorlog verloren, wij of de Duitsers?quote:Op donderdag 24 maart 2016 02:40 schreef Drinky het volgende:
Ik zit nu een powerpoint te maken voor een presentatie in het Duits voor morgen. Inclusief spreadsheets. Voel me echt een klokkie op het moment. Op magische wijze zijn er ook Ecco's aan mijn voeten verschenen.
Reed je gisteren over bij het spoor over die brug over de Spaarne? De N200. Weet even niet hoe die heetquote:
"wij" hebben anders niet gewonnen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Zij moeten maar Nederlands spreken. Wie heeft er nou de oorlog verloren, wij of de Duitsers?
De Russen vriendquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
"wij" hebben anders niet gewonnen hoor.Dat heeft Murica gedaan.
Blij dat er nog Nederlanders bij de SS zijn gegaan om tegen die rooien te vechten.quote:
Ja want de Russen hadden Nederland bevrijd als de Amerikanen dat niet gedaan hadden.quote:
Dat kun je achteraf niet zeggen. Wat je wel kunt zeggen is dat de Duitsland een grote fout maakte door Rusland aan te vallen. Die zijn dermate vasthoudend geweest dat de Duitsers min of meer op raakten. Denk dat ze uiteindelijk ook zonder de Canadezen in Berlijn waren aangekomen. De vraag wat er dan met Europa zou gebeuren is een andere vraag, hoewel ook dat vast niet veel goeds zou hebben betekend. Wat ik wel durf te zeggen is dat geschiedenisboeken propaganda zijn en de rol van sommige spelers over dan wel onderbelichten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja want de Russen hadden Nederland bevrijd als de Amerikanen dat niet gedaan hadden.
Als Pim of Geert aan het roer hadden gestaan waren de duitsers niet eens over onze muur gekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb geen gele racefietsquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reed je gisteren over bij het spoor over die brug over de Spaarne? De N200. Weet even niet hoe die heet
Wejoow harde uithaal hierquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt wel vriend ik zag je toch met je blonde vlasbaardje
Rusland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Cyka blyat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:47 schreef smegmanus het volgende:
Да приидет Царствие Твое; да будет воля
Zeggen dat iemand een baard heeft maar dat zijn baard eigenlijk geen baard is. Kun je hem net zo goed in z'n ballen trappen (nohomo)quote:
Stalin zou anders zelf hebben aangevallen als de Duitsers dat niet deden. Makkelijk op te zoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat kun je achteraf niet zeggen. Wat je wel kunt zeggen is dat de Duitsland een grote fout maakte door Rusland aan te vallen. Die zijn dermate vasthoudend geweest dat de Duitsers min of meer op raakten. Denk dat ze uiteindelijk ook zonder de Canadezen in Berlijn waren aangekomen. De vraag wat er dan met Europa zou gebeuren is een andere vraag, hoewel ook dat vast niet veel goeds zou hebben betekend. Wat ik wel durf te zeggen is dat geschiedenisboeken propaganda zijn en de rol van sommige spelers over dan wel onderbelichten.
vandaar dat Fripsl zo dun is gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:52 schreef seto het volgende:
dus als je vaker cheat val je nog sneller af?
Grootste fout was van Japan om Pearl Harbour te bombarderen. Dat was het startsein voor de Amerikanen om zich ermee te bemoeien. Zonder Amerika en Canada had Nazi-Duitsland geen enkel probleem gehad om Rusland buiten Polen te houden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat kun je achteraf niet zeggen. Wat je wel kunt zeggen is dat de Duitsland een grote fout maakte door Rusland aan te vallen. Die zijn dermate vasthoudend geweest dat de Duitsers min of meer op raakten. Denk dat ze uiteindelijk ook zonder de Canadezen in Berlijn waren aangekomen. De vraag wat er dan met Europa zou gebeuren is een andere vraag, hoewel ook dat vast niet veel goeds zou hebben betekend. Wat ik wel durf te zeggen is dat geschiedenisboeken propaganda zijn en de rol van sommige spelers over dan wel onderbelichten.
voor wiequote:Op donderdag 24 maart 2016 12:24 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, wel een kek kettingkje voor niet?
Zwedenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.thegatewaypund(...)joins-isis-in-syria/
Hey Faeroer
Als het zo doorgaat blijft Duitsland ook niet lang meer oranje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ZwedenWat een cuck land. Haal samen met UK maar weg uit de wereld. [ afbeelding ]
Enige boeiende in de wereld, op wat vakantielocaties na, de rest gewoon oprotten terug naar Marokko tog
Heb wel vertrouwen in het bloed van de Duitsers. Moet alleen meer kruit in het vat. Je slaat die oergevoelens er niet even met 70-80 jaar uit. Uiteindelijk leef je toch voor jezelf, gewoon lekker ergens pensioeneren in middle of nowhere, van afstandje groene paddenstoel bekijken terwijl je lekkere BBQ t-bone steak maakt ja togquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat blijft Duitsland ook niet lang meer oranje.
Gewoon naar de randstad, daar kan je echt genieten van die Marokkaanse vakanties. Stelen, beetje drugsscooteren en oude oma's van hun tasjes beroven voordat je die kaak eraf slaat. Hoort erbij wollahquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:51 schreef Klokov het volgende:
Ik ga gewoon naar Marokko en begin daar op mensen te spugen als ze raar kijken.
Ja goed punt inderdaad. Sowieso een bazenland, naast Nederland eigenlijk het enige eu land waar ik ook wel zou willen wonen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heb wel vertrouwen in het bloed van de Duitsers. Moet alleen meer kruit in het vat. Je slaat die oergevoelens er niet even met 70-80 jaar uit. Uiteindelijk leef je toch voor jezelf, gewoon lekker ergens pensioeneren in middle of nowhere, van afstandje groene paddenstoel bekijken terwijl je lekkere BBQ t-bone steak maakt ja tog
Ze kunnen beginnen met criminelen daadwerkelijk uit te zetten, en families van verdachten alvast ergens anders onder te brengen dan in 1 groot ghetto feest waar iedereen elkaar de hand boven het hoofd zal houden. Als de landen niet meewerken, dan zeg je alle verdragen met die landen op en zet je ze alsnog uit naar bijvoorbeeld Libië wat toch geen normaal functionerende regering heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:07 schreef Beach het volgende:
willen jullie dat duitsland weer mensen gaat vergassev wtf
behalve de mensen van de kebabzaak die zijn aardigquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
AZC weg er mee!!!!
Het is de sguld van de vluchtelingen!!!!
Totdat je weet dat ze bij ongelovigen het 'andere' bakje knoflooksaus gebruiken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
behalve de mensen van de kebabzaak die zijn aardig
johan wiequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:30 schreef Klokov het volgende:
Johan is dood, niet meer schelden met de grote K uit respect voor deze man.
Vanavond vast de hele avond. Draaiboek ligt al maanden klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef Beach het volgende:
ik kan niet wachten op dwdd die hem postuum nog eens een paar veren in de reet steken
sorry dat het mij totaal niet boeit en ik het grappig vind hoe erg iedereen het wel niet vindtquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Beach zure kut dat je bent
No offencse maar toch wel een beetje
Etha is echt een goede jongen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:18 schreef Ethanolic het volgende:
Lijk alsof ik in Turkije woon met al die marrokanen hier!!!
omg dat ik hier niet op de hoogte van wasquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:54 schreef Beach het volgende:
Dima vandaag is het Zyzz z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
Mart vindt het vooral zielig voor zichzelf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme. DWDD is een minuut bezig, nu al een jankende Mart Smeets in beeld.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Beach het volgende:
progressiepic
haal hem zo weer wegWacht watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Beach het volgende:
progressiepic
haal hem zo weer wegFor real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door fathank op 24-03-2016 20:06:39 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ja care die aanslagen in Brusselquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Deuce92 het volgende:
Ben normaal geen zuurkut maar ik snap Beach deze keer wel.
Krijgt zelfs meer aandacht dan de aanslagen in Brussel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door Klokov op 24-03-2016 21:26:30 ]Together We Will Live Forever
100kg net als marmarquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:24 schreef JackieBrown het volgende:
Sap![]()
Beach als jij dat echt bent; goede progressie, hoeveel vet ben je kwijtgeraakt?
En hoeveel squat je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Lelijk, aan je taalgebruik te zien ben je zwakzinnig. Waarschijnlijk schrijf je het dus gewoon zoals dat je het zelf zou uitspreken.quote:
nergens voor nodig ik deed gewoon een dimatjequote:Op donderdag 24 maart 2016 22:16 schreef Klokov het volgende:
Beach, als je tr zet bij die quotes kan een mod het voor je weghalen.
das gvd weer 1000¤ euro omzet die ik misloopquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef V1z0R het volgende:
hij werkt bij bank, die werken niet op hele paasweekend
lekker jankenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:54 schreef Beach het volgende:
Dima vandaag is het Zyzz z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
fag-opmerkingquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lelijk, aan je taalgebruik te zien ben je zwakzinnig. Waarschijnlijk schrijf je het dus gewoon zoals dat je het zelf zou uitspreken.
worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 07:35 schreef fathank het volgende:
Niks mis mee zo'n stiltecoupe op goede vrijdag. Dat mag gezegd
quote:
quote:
whaha komen je homogevoelens weer boven dat je zo doetquote:
mn gaydar gaat wel af als je weer met van die kkzizz plaatjes aan komt zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:03 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
whaha komen je homogevoelens weer boven dat je zo doet
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
mn gaydar gaat wel af als je weer met van die kkzizz plaatjes aan komt zetten
Je bent toch gvd geen 12 meer
Homo
wow met verkeerde been uit bed gestaptquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:05 schreef no1uknow het volgende:
En nou optyfen want je zit nog steeds niet in de whatsappgroep
zojuist in whatsappgroep gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:39 schreef Beach het volgende:
ik heb er nog eens over nagedacht en ik zou het fijn vinden als je excuses maakte voor je uitbarsting sander
prive en fok gescheiden houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
haha heb je me niet eens met me echte naam opgeslagen Xd
ik app soms ook prive met sanderquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:10 schreef Faeroer het volgende:
Haha lijkt ook zo echt op een groeps app met Etha als contactnaam XD
Lacheeeen
Heb je Fripsel al eens geraakt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:51 schreef no1uknow het volgende:
aparte groep in m'n contacten voor jou, ossum, vms, henk, raymondk, weissman, fripsel en helplesssssss
voor jou is penis enlargement advies gratis broquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik app soms ook prive met sander
niets homoseksueels maar soms een paar dickpics
opdonderen clumsyquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:19 schreef clumsy_clown het volgende:
weet niet als jullie het al gehoord hebben maar er is een voetballer dood. Ik zit gvd te wachten tot er dagen van nationale rouw worden afgeroepen.
Hejje al een bloemetje neergelegd bij z'n ouderlijk huis?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
opdonderen clumsy
niemand fokt met de cruyff
geen homo's in mijn telefoonquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Je mag wel in mijn contactenlijstje??
Stuur me eens dickpick danquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:19 schreef no1uknow het volgende:
maar edward jouw nummertje heb ik ook hoor
vriend kom nou maar eens een keer gymmen met mij en sanderquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Soms 3x8 soms 4x8 soms 3x10-12
Rommel wat aan xp
inquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend kom nou maar eens een keer gymmen met mij en sander
we slopen je, instant gainz
Waarom tupperwarebakjes als je voor inkoopprijzen roids kan gebruiken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
heytha leef je ook uit tupperwarebakjes
[ afbeelding ]
klopt denk ik welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
opdonderen clumsy
niemand fokt met de cruyff
Gewoon zo'n ervaren moeder die je even goed onder handen neemtquote:
Triple H is wel baas.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
heytha leef je ook uit tupperwarebakjes
[ afbeelding ]
Welke WWE/WWF superstars vind je geen baas dan?quote:
Seth Rollins, Adam Rose, die twee Matadores, Uso's, Xavier Woodsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke WWE/WWF superstars vind je geen baas dan?
quote:
Jij bent sowieso aan de roidsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:35 schreef VMSDKR het volgende:
graag kommentaar op mijn progresie
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Seth Rollins, Adam Rose, die twee Matadores, Uso's, Xavier Woods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
knappe manquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:35 schreef VMSDKR het volgende:
graag kommentaar op mijn progresie
[ afbeelding ]
Ja idd die was er laatst nog rond wrestlemania 30 en toen niet meer na dat hele schandaal en dom gedoe.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:46 schreef Klokov het volgende:
Zullen wel geld nodig hebben net als Hulk Hogan die op 50-jarige leeftijd weer de ring in ging. Maar Hogan is nu kapot rijk nu die 120 miljoen krijgt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:43 schreef Klokov het volgende:
Wtf, keek net deze:
Zat gewoon een gast in die ook in het worstelspel zat dat ik als kind hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe werkt dit eigeniljk ? hoe kan je uberhaupt hierin carriere maken als alles geregisseerd is? kwestie van geluk hebben ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vastgoedmiljardair wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe werkt dit eigeniljk ? hoe kan je uberhaupt hierin carriere maken als alles geregisseerd is? kwestie van geluk hebben ofzo?
Mjah films en soapseries zijn ook geregisseerd en daar maken mensen ook carriere. Je bent inderdaad wel afhankelijk van welke richting ze met je op willen. Sommige worstelaars zijn standaard mid card en die komen af en toe voorbij in een kutgevecht of ergens in de pre show.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe werkt dit eigeniljk ? hoe kan je uberhaupt hierin carriere maken als alles geregisseerd is? kwestie van geluk hebben ofzo?
of je gaat aan de drugs op awakeningsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon met vrienden af en toe kijken, krat bier en wat snacks erbij.
Gadverdammequote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
of je gaat aan de drugs op awakenings
Ik ben al geweestquote:
Lekker man. Was het wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben al geweest
Waarom anders zou ik op goede vrijdag om half 8 in de trein zitten
Ja was baas. Was lang geleden dat k in de gashouder was geweest. Wel erg druk.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:51 schreef no1uknow het volgende:
aparte groep in m'n contacten voor jou, ossum, vms, henk, raymondk, weissman, fripsel en helplesssssss
Volgens beach zijn drugs stoer dus ik doe ze daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
Stoer dat je ook druks gebruikt drinky. Ik knal over 30 min mijn eerste pil erin
omg xdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Volgens beach zijn drugs stoer dus ik doe ze daarom
kan jouw nummer niet meer terugvinden en om nou zo ver terug te scrollen in de dm geschiedenis tussen al die sextalk doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |