changing life doe maar.quote:
Wat nou als er 2 popo arab zijn, krijg je dan paradoxquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
Zag net al op CS dat de popo mensen met arabisch uiterlijk aan het ondervragen was
gwn preventief
sukkelquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
ik dacht dat kanker weer mocht?
dag ban gehad omdat ik dat gister hier neerzette
Stoerquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef Beach het volgende:
ik dacht dat kanker weer mocht?
dag ban gehad omdat ik dat gister hier neerzette
preventief schieten zo nog beter zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
Zag net al op CS dat de popo mensen met arabisch uiterlijk aan het ondervragen was
gwn preventief
Out gaan is ook gaanquote:
50-60 euro retourquote:Op woensdag 23 maart 2016 07:59 schreef fathank het volgende:
Hahaha
Wat kost zoiets? Moet morgen met de trein naar Amsterdam. Kost een godsvermogen
Mjah vind ik ook, af en toe wel grappig maar eigenlijk is het echt bagger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
best wel een kutprogramma maar soms ook wel een soort van grappig
Dm staat open vriend. Ik kan je morgen één van mijn spreadsheets sturen als bedankje.quote:
Waarom zou je dat doen? Zij moeten maar Nederlands spreken. Wie heeft er nou de oorlog verloren, wij of de Duitsers?quote:Op donderdag 24 maart 2016 02:40 schreef Drinky het volgende:
Ik zit nu een powerpoint te maken voor een presentatie in het Duits voor morgen. Inclusief spreadsheets. Voel me echt een klokkie op het moment. Op magische wijze zijn er ook Ecco's aan mijn voeten verschenen.
Reed je gisteren over bij het spoor over die brug over de Spaarne? De N200. Weet even niet hoe die heetquote:
"wij" hebben anders niet gewonnen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Zij moeten maar Nederlands spreken. Wie heeft er nou de oorlog verloren, wij of de Duitsers?
De Russen vriendquote:Op donderdag 24 maart 2016 08:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
"wij" hebben anders niet gewonnen hoor.Dat heeft Murica gedaan.
Blij dat er nog Nederlanders bij de SS zijn gegaan om tegen die rooien te vechten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |