sorry dat het mij totaal niet boeit en ik het grappig vind hoe erg iedereen het wel niet vindtquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Beach zure kut dat je bent
No offencse maar toch wel een beetje
Etha is echt een goede jongen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:18 schreef Ethanolic het volgende:
Lijk alsof ik in Turkije woon met al die marrokanen hier!!!
omg dat ik hier niet op de hoogte van wasquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:54 schreef Beach het volgende:
Dima vandaag is het Zyzz z'n verjaardag.
[ afbeelding ]
Mart vindt het vooral zielig voor zichzelf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme. DWDD is een minuut bezig, nu al een jankende Mart Smeets in beeld.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Beach het volgende:
progressiepic
haal hem zo weer wegWacht watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:09 schreef Beach het volgende:
progressiepic
haal hem zo weer wegFor real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door fathank op 24-03-2016 20:06:39 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ja care die aanslagen in Brusselquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:06 schreef Deuce92 het volgende:
Ben normaal geen zuurkut maar ik snap Beach deze keer wel.
Krijgt zelfs meer aandacht dan de aanslagen in Brussel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door Klokov op 24-03-2016 21:26:30 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
100kg net als marmarquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:24 schreef JackieBrown het volgende:
Sap![]()
Beach als jij dat echt bent; goede progressie, hoeveel vet ben je kwijtgeraakt?
En hoeveel squat je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |