quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bovenstaande is niet relevant meer.
Ik heb wel een andere vraag. Ik zoek een Fix 'n Finish-achtig product voor buiten. Heeft iemand een tip voor me?
Volgens mij zit je dan aan de cementgebonden pleisters, knauf heeft er diversen. Je zou dan de FP205 moeten hebben als ik kijk naar korrelgrootte. Je zou eens contact op kunnen nemen met een lokale bouwer/stukadoor/Knauf om betere/meer info te krijgen.quote:
Heeft de constructeur die je dit hebt laten doorrekenen je dit niet verteld?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:39 schreef Methamorphosis het volgende:
Vraag: wij willen een stuk draagmuur verwijderen en opvangen met behulp van een h balk.
in de buitenmuur draagt de binnenste muur de h balk, in de draagmuur een inkeping maken van zo'n 20cm. nu is mijn vraag welke mortel gebruik ik hiervoor en hoe pak ik dit het beste aan?
Constructeur? Moet dat dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 06:45 schreef Barrah het volgende:
[..]
Heeft de constructeur die je dit hebt laten doorrekenen je dit niet verteld?
Naja, hangt van de polisvoorwaarden van je opstalverzekering & AVP (wanneer er risico is dat de buren er ook last van krijgen) afquote:
Als je wijzigingen aanbrengt in je constructie heb je een omgevingsvergunning nodig, onderdeel hiervan zal ook een berekening zijn dat hetgeen je wilt maken ook overeind blijft: de constructeur kan deze berekening voor je maken.quote:
Best wel, 16 lijkt mij gebruikelijkerquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:52 schreef Isane het volgende:
In ons nieuwbouwhuis wordt standaard loze leiding 3/8 gelegd, dit is dus 9.5 mm.
Is dit niet heel erg smal?
Thanksquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:18 schreef bluemoon23 het volgende:
3/8" kun je niets mee, hoogstens voor een kabeltje voor de beltrafo.
Gewoon eisen dat ze er 3/4" / 19mm instoppen, dat kost zowat niets extra.
De grootste kosten zitten in de arbeid en papierwerk.
5/8 of 3/4 zijn de standaardmaten, dus 3/8 lijkt mij vreemd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:52 schreef Isane het volgende:
In ons nieuwbouwhuis wordt standaard loze leiding 3/8 gelegd, dit is dus 9.5 mm.
Is dit niet heel erg smal?
Mn schoonpa dacht dat 3/8 de waterleiding de maat is van de waterleidingen. Ik leg het van t weekend wel even aan hem voor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:21 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
5/8 of 3/4 zijn de standaardmaten, dus 3/8 lijkt mij vreemd.
Thanks!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Net even ingelogd bij Technische Unie
5/8" /16mm is ¤1,01 per 4m
3/4" / 19mm is ¤1,56 per 4m
Dit zijn prijzen met korting (wel incl btw), dus zoiets zal de installateur ook wel betalen.
Ze hebben ook wel 1/2" /12mm buis, maar dat is nog duurder ook nog, zit minder korting op namelijk, niemand gebruikt dat spul......
Dat spul kost geen drol, het materiaal zijn de kosten niet..................
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:36 schreef bluemoon23 het volgende:
3/8" hebben ze bij TU niet eens in electra buis, ik kon het tenminste niet vinden
Interessant. Bij de bouwmaat kost 4 meter 5/8 crème 0,82 euro.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Net even ingelogd bij Technische Unie
5/8" /16mm is ¤1,01 per 4m
3/4" / 19mm is ¤1,56 per 4m
Dit zijn prijzen met korting (wel incl btw), dus zoiets zal de installateur ook wel betalen.
Ze hebben ook wel 1/2" /12mm buis, maar dat is nog duurder ook nog, zit minder korting op namelijk, niemand gebruikt dat spul......
Dat spul kost geen drol, het materiaal zijn de kosten niet..................
Ik denk dat dat ook niet verkrijgbaar is. Ik vermoed dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt in de communicatie en 3/4 of 5/8 bedoelen. Ze hebben beiden waarschijnlijk door de war gehaald en er 3/8 van gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:36 schreef bluemoon23 het volgende:
3/8" hebben ze bij TU niet eens in electra buis, ik kon het tenminste niet vinden
Excl btw bij bouwmaat ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:41 schreef usernaamvergeten het volgende:
Interessant. Bij de bouwmaat kost 4 meter 5/8 crème 0,82 euro.
Heb de prijzen inclusief btw neergezet. 0,68 euro ex btw, als je meer dan 25 koopt betaal je 0,63 euro.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:43 schreef bluemoon23 het volgende:
Excl btw bij bouwmaat ?
Korting bij TU is ook afhankelijk van hoeveel je afneemt als klant, een grote installateur kan misschien nog wel meer korting krijgen.
Of het is bewust gedaan om zo extra te kunnen vangen voor "meerwerk".quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:43 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook niet verkrijgbaar is. Ik vermoed dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt in de communicatie en 3/4 of 5/8 bedoelen. Ze hebben beiden waarschijnlijk door de war gehaald en er 3/8 van gemaakt.
Ik betaal al 90 euro per loze leidingquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:43 schreef Barrah het volgende:
[..]
Of het is bewust gedaan om zo extra te kunnen vangen voor "meerwerk".
Wacht maar tot je er draden in wilt laten trekken. Kostte hier 120 euro per leiding.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik betaal al 90 euro per loze leiding![]()
WD40 is misschien niet ideaal. Je kan het met grafietpoeder proberen? Kan je eventueel zelf maken door het binnenste van een gewoon potlod fijn te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:00 schreef GotC het volgende:
Vraagje.. We krijgen onze achterdeur ineens niet meer open. De deur zat al op slot, maar nu krijg ik de sleutel niet omgedraaid. DW40 al erin gespoten, geen effect.
Nieuw slot erin dan maar?
Grafietquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:00 schreef GotC het volgende:
Vraagje.. We krijgen onze achterdeur ineens niet meer open. De deur zat al op slot, maar nu krijg ik de sleutel niet omgedraaid. DW40 al erin gespoten, geen effect.
Nieuw slot erin dan maar?
Probeer een andere sleutel, of laat iemand anders het proberen, dat scheelt soms ook nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:00 schreef GotC het volgende:
Vraagje.. We krijgen onze achterdeur ineens niet meer open. De deur zat al op slot, maar nu krijg ik de sleutel niet omgedraaid. DW40 al erin gespoten, geen effect.
Nieuw slot erin dan maar?
Lijkt mij echt 3/4" of te wel 19mm.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:52 schreef Isane het volgende:
In ons nieuwbouwhuis wordt standaard loze leiding 3/8 gelegd, dit is dus 9.5 mm.
Is dit niet heel erg smal?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:19 schreef Volvoman het volgende:
[..]
WD40 is misschien niet ideaal. Je kan het met grafietpoeder proberen? Kan je eventueel zelf maken door het binnenste van een gewoon potlod fijn te maken.
quote:
Ik ga even kijken of het lukt met grafietpoederquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Probeer een andere sleutel, of laat iemand anders het proberen, dat scheelt soms ook nog.
Ook niet als het inmiddels al een week geleden is sinds WD40?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:59 schreef Makrolon het volgende:
Grafietpoeder lijkt me niet ideaal als er al wd40troep in zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook kwam ik dit tegen op de plek waar er een kabel (aardedraad?) de woning binnenkomt. Het is een plakkerige substantie. Iemand idee wat dit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 15:55 schreef bondage het volgende:
Ook kwam ik dit tegen op de plek waar er een kabel (aardedraad?) de woning binnenkomt. Het is een plakkerige substantie. Iemand idee wat dit is?Smegma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 minuten werk; dat doe je toch effe zelf?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:45 schreef GotC het volgende:
Grafietpoeder haalt ook niets uit. Denk dat we maar een nieuw slot laten plaatsen
Als de deur open zou kunnen, zou ik het gerust doen. Of eigenlijk niet, dan was er geen probleemquote:Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
5 minuten werk; dat doe je toch effe zelf?
Hét ideale moment om eens op youtube te kijken hoe je een euroslot amputeertquote:Op maandag 28 maart 2016 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Als de deur open zou kunnen, zou ik het gerust doen. Of eigenlijk niet, dan was er geen probleem.
Hoe kan ik een slot vervangen als de deur niet open gaat?
Kijk, dat ziet er goed uitquote:Op maandag 28 maart 2016 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hét ideale moment om eens op youtube te kijken hoe je een euroslot amputeert![]()
easy as F!@#
sterker nog, je meter kast heeft slechts 1 fase. maar door de kookgroep krijg je 2x Fase en 2x Nul bij je perilex ( dit kan je nameten )quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje!
Dit is mijn meterkast:
klik!
Mijn elektrische kookplaat is helaas gesneuveld, want als ik hem aanzet slaat de stop waaronder sraat 'aardlekschakelaar witte groepen' door. Waarschijnlijk bij het schoonmaken wat water onder de kookplaat gelekt en daar ergens in gelopen oid..
Nu moet ik dus een nieuwe. Die wil ik graag van marktplaats halen (student en zo). Maar ik kom er niet uit wat voor aansluiting die dan moet hebben! Perilex stekker weet ik, maar ik kwam er dus achter dat je dan nog 2 en 3 fase hebt. Klopt het dat ik een 2 fase aansluiting heb in mijn meterkast en dat ik dus een kookplaat van marktplaats moet halen waarbij de perilex stekker voor een 2 fase aansluiting is aangesloten?
De stekker nu zit een rode sticker op dat hij is aangesloten voor 3 fase, maar hij heeft het wel gewoon 2 jaar lang gedaan (alle pitten). Betekent dit dat de vorige eigenaren hem wss hebben omgebouwd naar 2 fase? Aangezien ik zou denken dat als hij 3 fase is aangesloten op een 2 fase aansluiting er ergens iets mis zou moeten gaan en hij dan wss niet volledig zou werken/hij al eerder kortsluiting had gemaakt?
Thanks! (Sorry, enorme klus noob hier...)
Heb je je al ingelezen in dit uiterst leerzame topic ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje!
Dit is mijn meterkast:
klik!
Mijn elektrische kookplaat is helaas gesneuveld, want als ik hem aanzet slaat de stop waaronder sraat 'aardlekschakelaar witte groepen' door. Waarschijnlijk bij het schoonmaken wat water onder de kookplaat gelekt en daar ergens in gelopen oid..
Nu moet ik dus een nieuwe. Die wil ik graag van marktplaats halen (student en zo). Maar ik kom er niet uit wat voor aansluiting die dan moet hebben! Perilex stekker weet ik, maar ik kwam er dus achter dat je dan nog 2 en 3 fase hebt. Klopt het dat ik een 2 fase aansluiting heb in mijn meterkast en dat ik dus een kookplaat van marktplaats moet halen waarbij de perilex stekker voor een 2 fase aansluiting is aangesloten?
De stekker nu zit een rode sticker op dat hij is aangesloten voor 3 fase, maar hij heeft het wel gewoon 2 jaar lang gedaan (alle pitten). Betekent dit dat de vorige eigenaren hem wss hebben omgebouwd naar 2 fase? Aangezien ik zou denken dat als hij 3 fase is aangesloten op een 2 fase aansluiting er ergens iets mis zou moeten gaan en hij dan wss niet volledig zou werken/hij al eerder kortsluiting had gemaakt?
Thanks! (Sorry, enorme klus noob hier...)
Jazeker, maar bovenstaande vraag was voor mij na het lezen van de OP nog steeds niet helemaal duidelijk, vandaar dat ik dat hier nog even wilde checken. Had ik misschien beter in dat topic even kunnen doen (was al paar dagen geleden dat ik daar had gelezen, en dit topic stond in mn myAT, dus vandaar dat ik hier terecht kwam).quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb je je al ingelezen in dit uiterst leerzame topic ?
K&W / Elektrisch koken; perilex aansluiten #3
Gewone twee componenten lijm is op epoxy basis en dat is bestand tegen benzine.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:15 schreef Barrah het volgende:
[crosspost]
In dit topic op PTA
Kan iemand een (tweecomponenten) lijm aanraden geschikt voor plastic en die zo goed mogelijk bestand is tegen benzine? Zoiets als dit of dit?
[/crosspost]
Ik zag je pm verschijnen; vandaar dat ik even de tijd neem om even een reactie te geven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 06:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jazeker, maar bovenstaande vraag was voor mij na het lezen van de OP nog steeds niet helemaal duidelijk, vandaar dat ik dat hier nog even wilde checken. Had ik misschien beter in dat topic even kunnen doen (was al paar dagen geleden dat ik daar had gelezen, en dit topic stond in mn myAT, dus vandaar dat ik hier terecht kwam).
Dat geeft geen 100% garantie dat zo'n kookplaat van marktplaats 1 op 1 gaat werken op jou aansluiting; de plek waar de draden zitten op de aansluiting in de muur kan heel anders zijn dan in jou perilex wandcontactdoos.quote:Ik wil juist niet zelf hoeven klooien met de aansluiting omdat ik daar geen verstand van heb en niet wil klooien met elektriciteit, dus wil een kookplaat van marktplaats halen waarvan de perilex stekker al geschikt is voor mijn aansluiting.
Je zult moeten vast stellen waar welke draad zit op je oude aansluiting; het makkelijkst gaat dit met behulp van een multimeter. Maar zoals je zelf aangeeft heb je er eigenlijk geen verstand van en geen idee hoe je iets moet meten en wat je dan met die gegevens moet doen.quote:Dus is mijn voornaamste vraag: kan ik gewoon elke kookplaat met perilex stekker en <7duizendnogwat aansluitwaarde kopen of moet ik letten op hoe die perilex stekker is aangesloten en zo ja klopt het dat ik er dan een moet hebben met 2 fase aansluiting? Ik denk zelf dat laatste op basis van het perilex topic. Dus ik wilde dat graag controleren voor ik iets koop wat niet werkt/onnodig moeilijk doe.
Kun je een foto van de kookgroep hier plaatsen ? Dan kunnen we we zien of die dan twee of drie fase is.quote:Daarnaast heb ik geen multimeter om te checken hoe de perilex contactdoos is aangesloten, dus baseer dat ik denk dat 'ie 2 fase is op de meterkast (want de kookgroep ziet er niet uit als het plaatje bij 3 fase). Maar of ik die conclusie idd zo kan trekken week ik ook niet zeker en wilde ik even checken!
Onwijs bedankt dat je de tijd hebt genomen om uitgebreid te reageren!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik zag je pm verschijnen; vandaar dat ik even de tijd neem om even een reactie te geven.
[..]
Dat geeft geen 100% garantie dat zo'n kookplaat van marktplaats 1 op 1 gaat werken op jou aansluiting; de plek waar de draden zitten op de aansluiting in de muur kan heel anders zijn dan in jou perilex wandcontactdoos.
In het ergste geval blaas je je "nieuwe" kookplaat op omdat die kortsluiting maakt.
Er hoeft maar één draad te zijn die op een verkeerde plek zit en het iskookplaat.
[..]
Je zult moeten vast stellen waar welke draad zit op je oude aansluiting; het makkelijkst gaat dit met behulp van een multimeter. Maar zoals je zelf aangeeft heb je er eigenlijk geen verstand van en geen idee hoe je iets moet meten en wat je dan met die gegevens moet doen.
Iedere kookplaat is anders, iedere perilex wandaansluiting is anders.
Daar kom je alleen achter door te meten, en de juiste draden op de juiste aansluiting te monteren. Het aansluitschema bevind zich op een sticker/afbeelding achter op de kookplaat.
[..]
Kun je een foto van de kookgroep hier plaatsen ? Dan kunnen we we zien of die dan twee of drie fase is.
De vraag is hoe werkt dat precies met afstellen? Of hij hangt scheef, of te laag of te hoog of de bovenkant sluit niet netjes tegen het binnenwerk of de onderkant niet etc.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef Geralt het volgende:
Niet echt een blunder of iets, maar ik heb een tweetal slaapkamerkasten in elkaar gezet en zit een beetje te klooien met de afstelling van de deuren.
Er zitten 3 scharnieren op per deur met een schroefje waarmee je de spleet tussen de deuren groter of kleiner kan maken en de scharnieren zelf kunnen omhoog en omlaag schuiven een beetje.
Meen je dat ik die fatsoenlijk recht afgesteld krijg!?
Ik snap heel de logica erachter niet
Het is vast heel simpel, maar aangezien ik 2 linkerhanden heb heb ik het maar even laten rusten na een uur aankloten
Gaten vul ik met twee componenten houtvuller (krimpvrij). Naden kit ik af met een polymeren kit (bijvoorbeeld polymax).quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:03 schreef juiced01 het volgende:
Ik heb plinten van naaldhout verstek gezaagd en gebruikt voor de lijst van een spiegel. Hoe kan ik de naden het beste vullen, zodat ik de lijst kan verven en lakken zonder dat ik de naden zie? Voor MDF heb ik altijd MDF vuller wat goed werkt. Kan ik voor dit projectje het beste houtplamuur pakken, of zijn er betere oplossingen? Zag ook grondverf met plamuur d'r in, is dat wat?
Dan draai je aan één schroefje en kijk je wat het effect is, al dan niet met een afstandsmaat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef Geralt het volgende:
En met lukraak wat aan de schroefjes draaien kom ik er niet.
Het is me teveel gekut en het interesseert me geen hol als ik eerlijk ben. Dan heb ik het geduld niet om er echt op mn gemak voor te gaan zitten en het zelf uit te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan draai je aan één schroefje en kijk je wat het effect is, al dan niet met een afstandsmaat.
Dat moet je helemaal zelf weten, maar ik zou ophouden met kutten en gewoon even die deuren afstellen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is me teveel gekut en het interesseert me geen hol als ik eerlijk ben. Dan heb ik het geduld niet om er echt op mn gemak voor te gaan zitten en het zelf uit te gaan zoeken.
Mijn broertje handelt in kozijnen en dergelijke; die weet prima hoe zoiets af te stellen. Die vraag ik binnenkort wel eens. Die heeft dat binnen no time gepiept. Waarom zou ik zelf dan gaan lopen kutten?
Demontage van het blad is niet mogelijk? Kun je het niet uitfrezen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:51 schreef bleiblei het volgende:
Iemand een slimme tip hoe ik 18mm multiplex ondieper maak op een specifieke plek waar ik niet goed bij kan?
Ik heb nu lopen klooien met een multitool, beitel en schuurpapier, maar het werkt voor geen meter. Ik wil namelijk een wasbakkraan monteren, maar het blad is 4cm dik en daardoor kan ik de kraan aan de onderkant niet meer vast zetten
.
Een oplossing om een wasbakkraan iets langer te maken voldoet ook. Ik kom maar een cm of 2 te kort namelijk
.
Het is trouwens deze kraan:
[ afbeelding ]
Een Grohe Universal.
Het is het betonnen aanrechtblad van de barquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Demontage van het blad is niet mogelijk? Kun je het niet uitfrezen?
Grondschaaf gebruiken? Als een grote niet past moet het met een kleine wel lukken lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:51 schreef bleiblei het volgende:
Iemand een slimme tip hoe ik 18mm multiplex ondieper maak op een specifieke plek waar ik niet goed bij kan?
Ik heb nu lopen klooien met een multitool, beitel en schuurpapier, maar het werkt voor geen meter. Ik wil namelijk een wasbakkraan monteren, maar het blad is 4cm dik en daardoor kan ik de kraan aan de onderkant niet meer vast zetten
.
Een oplossing om een wasbakkraan iets langer te maken voldoet ook. Ik kom maar een cm of 2 te kort namelijk
.
Het is trouwens deze kraan:
[ afbeelding ]
Een Grohe Universal.
Bij een betonnen blad?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:03 schreef Gieliovd het volgende:
Gatenzaag en het rondje wip je er zo uit.... Als je erbij kunt.
Nee, het is 2,2cm beton met daaronder 1,8cm multiplex.quote:
Oh... oops... niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, het is 2,2cm beton met daaronder 1,8cm multiplex.
Maar ik ga gatenboor proberen. Hopelijk lukt het. Grondschaaf past helaas niet.
Iemand een idee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:55 schreef NealMoonshine het volgende:
Gevalletje "waar vul ik mijn CV circuit aan". Komt veelvuldig voor hier en elders op het web maar elk geval is weer anders lijkt wel. Mijn CV/warm water installatie is oud (maar oerdegelijk, heb ik me laten vertellen bij de controle een paar maanden geleden). Er is een verbinding van de waterleiding naar het expansievat, dus ik vermoed dat het hiermee te doen is (dat rode kraantje?), voor de rest zie ik niet echt andere mogelijkheden. Zit ik juist of moet ik toch nog verder zoeken?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Moeilijk te zien/zeggen. Heb je beterer overzichtsfoto's?quote:
Als je er niet bij kan neem dan een verlenging van de doppenset. De as van een gatzaag is zeskant dus dopje er op de verlenging en dan de gatzaag er op. Dan moet je de boel nog in de boormachine krijgen aan de nadere kant. Zou zelf de haakse slijper pakken en dat stuk er afslijpen. Of je pakt de haakse ratel en doet het handmatig voor dit eenmalige klusje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik ga gatenboor proberen. Hopelijk lukt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeroentje.
Zo te zien is dat je vulkraan ja. Maar mijn hemel wat een zootje. Kraantje, kraantje, nippel, sok, verloop, kraan... lijkt wel een gaskraan ook die ertussen zit.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 07:00 schreef jpajs het volgende:
[..]
Als je er niet bij kan neem dan een verlenging van de doppenset. De as van een gatzaag is zeskant dus dopje er op de verlenging en dan de gatzaag er op. Dan moet je de boel nog in de boormachine krijgen aan de nadere kant. Zou zelf de haakse slijper pakken en dat stuk er afslijpen. Of je pakt de haakse ratel en doet het handmatig voor dit eenmalige klusje.
Geen idee hoe slecht je er bij kan. Maar als de gatzaag weg loop even een malletje met gat maken en op de juiste plek vast schroeven. Dan hoef je de center boor niet te gebruiken.
Alleen voor de pro's dus niet verder lezen als je dat niet bent.Holy shit, 20.000 toeren gatenzaag van de ActionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die handjes wapperen!
quote:Op woensdag 13 april 2016 07:00 schreef jpajs het volgende:
[..]
Als je er niet bij kan neem dan een verlenging van de doppenset. De as van een gatzaag is zeskant dus dopje er op de verlenging en dan de gatzaag er op. Dan moet je de boel nog in de boormachine krijgen aan de nadere kant. Zou zelf de haakse slijper pakken en dat stuk er afslijpen. Of je pakt de haakse ratel en doet het handmatig voor dit eenmalige klusje.
Geen idee hoe slecht je er bij kan. Maar als de gatzaag weg loop even een malletje met gat maken en op de juiste plek vast schroeven. Dan hoef je de center boor niet te gebruiken.
Alleen voor de pro's dus niet verder lezen als je dat niet bent.Oef, die laatste durf ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar zitten goeie tips tussen, dank je!
Ik had me even verkeken op de datum van je post inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |