De juiste zie ik er daar niet tussen. Jij wel? Punt is dat de motor zeker 40 jaar oud is en onderdelen dus moeilijk leverbaar zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:53 schreef HPoi het volgende:
eh, die kan je kopen van plastic voor 1,25?
https://www.google.nl/sea(...)ygB&biw=1280&bih=953
Ook niet zoiets?quote:
lekker kloten op het water en dan gek vinden dat amsterdam van de oudjes af wil...quote:
Post dan ook effe een linkie of adres voor de TS.. misschien kan die toko hem ook helpenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef duud het volgende:
tape gaat niet werken, je heb een nieuw glaasje nodig. Heb vorig jaar voor 7 euro nieuw glaasje voor de 3.5 pk yamaha mariner gehaald. Precies dezelfde motor.Toen was het weer trekke en lopen.Succes met het scoren van zo'n glaasje. Ik kon terecht bij een bedrijf wat ook nog wat deed in oudere buitenboordmotoren.
zou zelf ook voor een lijnfiltertje gaan denk ik :-)quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post dan ook effe een linkie of adres voor de TS.. misschien kan die toko hem ook helpen![]()
Ik zou Teflon proberen. Wel zorgen dat die rommel niet in het brandstofsysteem kan komen, want dan heb je wat. Lijmen is een optie met iets van 2 componenten, maar dan kan je he niet meer schoonmaken. Dan is vuil dus sudden death voor je motor.
Andere optie is proberen om het domweg af te doppen, en dan een stukje eerder ergens een lijnfiltertje in de leiding zetten.
Hier een linkje naar de website https://sites.google.com/site/abkwatersport/quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Post dan ook effe een linkie of adres voor de TS.. misschien kan die toko hem ook helpen![]()
Ik zou Teflon proberen. Wel zorgen dat die rommel niet in het brandstofsysteem kan komen, want dan heb je wat. Lijmen is een optie met iets van 2 componenten, maar dan kan je he niet meer schoonmaken. Dan is vuil dus sudden death voor je motor.
Andere optie is proberen om het domweg af te doppen, en dan een stukje eerder ergens een lijnfiltertje in de leiding zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |