Werd overrompeld, en toen lukte nieuwe openen 2 keer niet dus steeds terug en de derde keer lukt het maar miste ik een 'n'.quote:
Waarom lukt dat je steeds niet dat openen ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werd overrompeld, en toen lukte nieuwe openen 2 keer niet dus steeds terug en de derde keer lukt het maar miste ik een 'n'.
Klopt, dat is ook wat ik doe, maar daarna gebeurt er niks, dan klik ik pagina terug en doe het opnieuw, en bij de derde keer lukte het, waarom? Ik heb geen idee, ik zit nu aan mijn desktop, maar als ik aan de laptop zit heb ik dat ook regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom lukt dat je steeds niet dat openen ?
Je klikt gewoon op het knopje toch?
Op deze desktop Win 8.1 en Firefox, en op de laptop Win 7 en Firefox.quote:
Vanaf vrijdag tot 16 april, dat wist ik al, misschien dat ik eens langs ga, op jacht naar koopjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie hier wanneer jouw vestiging opengaat
Een leuke paspop of een kledingrek of een pashokje met spiegelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag tot 16 april, dat wist ik al, misschien dat ik eens langs ga, op jacht naar koopjes.
Zulke items zijn best leuk, als je er plaats voor hebt, en geen 2 wilde katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een leuke paspop of een kledingrek of een pashokje met spiegel
Ieder een eigen plashokjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke items zijn best leuk, als je er plaats voor hebt, en geen 2 wilde katten.
Thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:55 schreef DrDDT het volgende:
Hier de missende afbeelding:
[ afbeelding ]
Soms gaat het snellerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef drakin het volgende:
Ik had er gee idee van dat het vorige topic al vol zat
heb je 7 psychopats al gezien? Ook met woody en geweldige filmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.tvgids.nl/Defendor/programma/20046443/
Net begonnen en ik vind hem nu al grappig, maar goed, ik zie Woody graag acteren.
Nog niet gezien, zal het onthouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
heb je 7 psychopats al gezien? Ook met woody en geweldige film
Je zal het ermee moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zoek defender even opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet gezien, zal het onthouden.
Ik zoek hem niet daarquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal het ermee moeten doen.Ga er hele nacht wakker van liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 02:03:45 ]
Topografie en banistiek was nooit hun sterkste punt.quote:
Denk dat ze geen eens weten wat dat betekentquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Topografie en banistiek was nooit hun sterkste punt.
Mooi, en nu ballen eraf!!quote:De derde pleger van de aanslag op de luchthaven van Zaventem is gearresteerd in Anderlecht.
Da's wel cru.quote:
het terroristisch evenwichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's wel cru.
Misschien wel goed voor het evenwicht.
Een lege zak is ook zo volkomen zinloos.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:13 schreef sacha het volgende:
[..]
het terroristisch evenwicht
mooie titel van een boek
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......quote:
het was dan ook een prachtige ochtendquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......
Geen idee... Ben nog niet buiten geweestquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef sacha het volgende:
[..]
het was dan ook een prachtige ochtend
Men bekijkt sommige types met argusogen, misschien onterecht, maar wel begrijpelijk.quote:
Ja dat zal altijd een vraag blijven... Bij mij op straat kan ik beter mn argusogen thuis laten, anders schiet het echt niet op...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men bekijkt sommige types met argusogen, misschien onterecht, maar wel begrijpelijk.
Ik zag vanuit de bus een groepje 'jongeren' ergens vlakbij een school, maar toch net uit het zicht van de 'bewoonde wereld', ze stonden bij de ingang van een fietsonderdoorgang onder de weg, en ze hadden zichtbaar plezier en ik vroeg me toch af waarom.....
Ja, dan kan ik beter gaan verhuizen, maar waarheen? Ik ben ook maar een arme sloebert.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal altijd een vraag blijven... Bij mij op straat kan ik beter mn argusogen thuis laten, anders schiet het echt niet op...
Concerten in Zuid AMerika trekken vaak van die overvolle stadions... Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoeveel er dan in gaan.. Capaciteit daar is 65.000.,, maar die staan er volgens mij alleen al op het veldquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even iets leuks.
Na The Ramones liep YT door, en toen kwam AC/DC, het is helemaal niet mijn band, hoewel ik ze wel grappig vind, maar hoe die lui een heel stadium mee krijgen is toch een topprestatie, en mooi om te zien dat 'muziek' zoveel vreugde kan brengen, en dat hebben we hard nodig in deze donkere tijden.
Ja geen idee... Waar ben je nog wel veilig...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
J
Ja, dan kan ik beter gaan verhuizen, maar waarheen? Ik ben ook maar een arme sloebert.
Ik voel me hier nog steeds veilig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Waar ben je nog wel veilig...
Ik heb geen idee hoe de populatie daar is, heb een vermoeden, maar kan beter zwijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:43 schreef chufi het volgende:
Zelfs bij Sas op het eiland heb ik zo mn twijfels...
Er is daar wel wat import en gedurende het seizoen vertigvoudigd het daar natuurlijk.. Maar volgens mij is er niet echt veel van die comasuipende campingjeugd.. dat is meer op andere eilandenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de populatie daar is, heb een vermoeden, maar kan beter zwijgen.![]()
Ben nog nooit op een van die eilanden geweest, dus ik heb echt helemaal geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is daar wel wat import en gedurende het seizoen vertigvoudigd het daar natuurlijk.. Maar volgens mij is er niet echt veel van die comasuipende campingjeugd.. dat is meer op andere eilanden
Mijn laatste keer is ook alweer 20 jaar geleden geweest of zo... en dat was buiten het hoogseizoen. Hoe het er nu echt toegaat durf ik ook niet meer met 100% te zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een van die eilanden geweest, dus ik heb echt helemaal geen idee.
ik zeg dan ook vaak terrorist in plaats van toeristquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:43 schreef chufi het volgende:
Zelfs bij Sas op het eiland heb ik zo mn twijfels...
1100 roomwitte VVD stemmersquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de populatie daar is, heb een vermoeden, maar kan beter zwijgen.![]()
STraks weer een bakkie bij Theo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg dan ook vaak terrorist in plaats van toerist
Het komt nooit meteen de dag erna, over een half jaar in Amsterdam, Duitsland of Denemarken ben ik bang voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......
Logisch, maar ook dan stap ik weer gewoon in de bus, niet omdat ik het leuk vindquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt nooit meteen de dag erna, over een half jaar in Amsterdam, Duitsland of Denemarken ben ik bang voor.
Ik snap niet waarom hij dan weer gewoon los rondloopt (ja, 2/3, maar waarom eigenlijk?), net zoals ze hier gevangenissen willen sluiten, alsof we geen mensen meer onder ons hebben die beter opgesloten kunnen worden.quote:De broers El Bakraoui hebben beiden een crimineel verleden. Khalid werd in 2011 al eens veroordeeld tot vijf jaar cel wegens carjacking (met geweld auto's stelen). Ibrahim was zes jaar geleden betrokken bij een gewelddadige overval op een wisselkantoor in Brussel, die uitmondde in en schietpartij met de politie. Hij kreeg negen jaar cel.
Nieuwjaarsnacht komt elk jaar een concert van AC/DC op tv, echt genietenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even iets leuks.
Na The Ramones liep YT door, en toen kwam AC/DC, het is helemaal niet mijn band, hoewel ik ze wel grappig vind, maar hoe die lui een heel stadium mee krijgen is toch een topprestatie, en mooi om te zien dat 'muziek' zoveel vreugde kan brengen, en dat hebben we hard nodig in deze donkere tijden.
Ze blijven fun, je moet het natuurlijk met een flinke korrel zout nemen, maar wat ze doen, doen ze goed.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nieuwjaarsnacht komt elk jaar een concert van AC/DC op tv, echt genieten
Ik ga er niet over denken welke stad de volgende zal zijn, zolang het maar niet die kant opgaat dat je hier dagelijks een bomgordel in de bus zal aantreffen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Logisch, maar ook dan stap ik weer gewoon in de bus, niet omdat ik het leuk vindmaar omdat het voor mij de makkelijkste, goedkoopste en snelste manier is om bij het ziekenhuis te komen.
Maar je hebt gelijk, ik denk overigens eerder ergens in Nederland of Duitsland dan in Denemarken, geen idee waarom...
moest je je paspoort weer ouderwets laten zien?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanmorgen een op Schiphol gestrande Belgische vriendin richting België gebracht en bij de grenzen is de controle aardig verscherpt.
België in viel nog mee, terug naar NL was het ruim een half uur wachten...
Ik had mijn paspoort wel bij me, maar ik heb 'm niet hoeven laten zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef sacha het volgende:
[..]
moest je je paspoort weer ouderwets laten zien?
Ik heb niet naar de criteria gevraagd, maar er stonden ook autochtone Nederlanders en Belgen aan de kant...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef chufi het volgende:
Er wordt dus gewoon op etnische uiterlijkheden geselecteerd
Maar zolang woon je daar toch nog niet.. Ik verjuis niet zo vaak, maar dat is dan wel een moment juist ook dat soort dingen niet langer te bewaren maar weg te gooien.. Maar goed ik ben dan ook een man en zie dat waarschijnlijk weer andersquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Je vindt nog eens wat als je op zolder aan het opruimen slaat, o.a. een telefoonkaart uit 1992, van de Floriade, zo mooi met bloemen
ik wist ook niet dat ik 'm nog had, zat tussen allerlei paperassen die ik nu toch maar eens serieus doorgespit heb. Ik dacht ook dat ik alles van mijn studie enzo weggedaan had, maar ik kwam toch nog wat tegen. Die telefoonkaart bewaar ik wel, bij wat andere dingetjes van vroeger, gewoon in een klein doosje, is toch wel leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zolang woon je daar toch nog niet.. Ik verjuis niet zo vaak, maar dat is dan wel een moment juist ook dat soort dingen niet langer te bewaren maar weg te gooien.. Maar goed ik ben dan ook een man en zie dat waarschijnlijk weer anders
Ik heb nog ergens, geen idee waar, 2 telefoonkaarten van Oerol, uit 95 of 97 komen ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat ik 'm nog had, zat tussen allerlei paperassen die ik nu toch maar eens serieus doorgespit heb. Ik dacht ook dat ik alles van mijn studie enzo weggedaan had, maar ik kwam toch nog wat tegen. Die telefoonkaart bewaar ik wel, bij wat andere dingetjes van vroeger, gewoon in een klein doosje, is toch wel leuk.
marktplaats staat vol met telefoonkaarten, zag ik zojuistquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens, geen idee waar, 2 telefoonkaarten van Oerol, uit 95 of 97 komen ze.
Ongebruikt en ooit zei iemand toen dat ze later heel veel waard zouden zijn.
Ik denk dat de waarde vooral zoldervulling is, of zijn er telefoonkaartenverzamelaars.
Waarom wordt marktplaats niet meer blauw?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
marktplaats staat vol met telefoonkaarten, zag ik zojuist
Hopelijk wat knap weer en mijn e-reader aan het stroom hangen. Ik heb weer zin en tijd om te lezenquote:
Ik zie het, zelfs in SEXquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.... ik zap een beetje rond tegenwoordig
Ik lees overdag nooit, want dan val ik in slaap.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hopelijk wat knap weer en mijn e-reader aan het stroom hangen. Ik heb weer zin en tijd om te lezen
Dat ook natuurlijk, ik lees wel redelijk rond, maar post nergens.quote:
Ik lees vooral met mooi weer. Anders kijk ik films en series. In bed lezen kan ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees overdag nooit, want dan val ik in slaap.
Ik post ook lang niet overal waar ik lees hoor, soms is het gewoon leuk om alle reactie's te lezen....quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, ik lees wel redelijk rond, maar post nergens.
In bed lezen vind ik juist heerlijk, lekker in het donker tot mijn ogen dicht vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees vooral met mooi weer. Anders kijk ik films en series. In bed lezen kan ik niet
R&P is mijn meeleesfavorietquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik post ook lang niet overal waar ik lees hoor, soms is het gewoon leuk om alle reactie's te lezen....
Ja en dan kan ik de volgende dag weer terug bladeren. En R&P is niet meer zoals het was.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In bed lezen vind ik juist heerlijk, lekker in het donker tot mijn ogen dicht vallen.
Inderdaad, vanmorgen las ik weer zo'n kapje OP, maar ik was met mijn zus mee naar het ziekenhuis en moest een tijdje wachten, dus had ik wat te doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, daar lees ik ook... maar soms is zo'n OP zo langdan sla ik soms over, niet altijd
Niks ernstig hoop ik Dees?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, vanmorgen las ik weer zo'n kapje OP, maar ik was met mijn zus mee naar het ziekenhuis en moest een tijdje wachten, dus had ik wat te doen.
Ik weet alleen niet meer waar het over ging
Grappig meestal dwing je users je googel shit lange verhalen te lezenquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, daar lees ik ook... maar soms is zo'n OP zo langdan sla ik soms over, niet altijd
Ja, ik dwing ze altijdquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig meestal dwing je users je googel shit lange verhalen te lezen
Better call saul roept .quote:
Tja, wat moet je anders in de wachtkamerquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Niks ernstig hoop ik Dees?
Als ik niet thuis ben lees ik nooit op Fok, kan wel natuurlijk op mijn telefoon, maar doe ik nooit....
Je ziet wel de meeste mensen op hun telefoon kijken in zo'n wachtkamer, zeg maar 80 % ofzo
Ze zijn opquote:Op woensdag 23 maart 2016 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
1 aflevering gezien, blijkbaar nog niet onder de indruk
Ik kon niet wachten en zit op 6quote:
quote:
Oh ja dat is met meerdere shit zoquote:
Hopen dat het meevalt dan....quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, wat moet je anders in de wachtkamer
Niet te hopen, nogal een hoge bloeddruk en de cardioloog wil goed onderzoeken wat de oorzaak is.
Volgens mij bevalt dat zwemmen je goed hč.
Ik had afgelopen maandag de laatste les mindfulness en heb me meteen ingeschreven voor de verdiepingscursus
Doet me aan deze denken,,,quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hopen dat het meevalt dan....
Verdiepingscursus dus toch maar gedaan?Spannend... géén idee wat dat precies inhoud
maar ik googel wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken,,,Nou ja, niks mis mee natuurlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig wanneer je aan het water woont zoals velen onder onsquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Soury het volgende:
Verdiepingscursus komt toch ook bij zwemles voorbij. Met kleren aan
Jij woont aan een sloot, Fann in een flat met stromend water. Sasha heeft de zee. Ik een kanaal en Deissy een jachthaven. Dat zijn er al vijfquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig wanneer je aan het water woont zoals velen onder ons
Ik woon aan een gracht die met de rest van het water van Amsterdam in verbinding staat...MM woont aan een slootquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij woont aan een sloot, Fann in een flat met stromend water. Sasha heeft de zee. Ik een kanaal en Deissy een jachthaven. Dat zijn er al vijf
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon aan een gracht die met de rest van het water van Amsterdam in verbinding staat...MM woont aan een sloot
Ik in een parkquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon aan een gracht die met de rest van het water van Amsterdam in verbinding staat...MM woont aan een sloot
ik woon nu aan een brede slootquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij woont aan een sloot, Fann in een flat met stromend water. Sasha heeft de zee. Ik een kanaal en Deissy een jachthaven. Dat zijn er al vijf
Vijver dichtgooien, weg openquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woon nu aan een brede sloot
Straks aan een brede weg met een kut vijver in de achtertuin
alweer avond inmiddelsquote:
en weer morgenquote:
Goedemiddag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:01 schreef chufi het volgende:
Dan is het wel heel erg met je gesteld... Doe rustig aan zou ik zeggen
Oei, dat is snel, ik wist wel dat het niet zo goed ging met hem, ze gaan aan de lopende band de laatste tijd, allemaal kerels van tegen of net over de 70 jaar.quote:
Je weet dat ik niks met voetbal heb, maar Johan was wel een bijzonder man.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Kippenvel en ook wel een traantje hier...
[ afbeelding ]
quote:Ik haat 't als mensen Cruijff met God vergelijken! Ik bedoel, hij is goed, maar hij is geen Cruijff. R.I.P Johan #nummer14vooraltijd
Nee, je verwacht geen 1461215...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:30 schreef FANN het volgende:
Nog een bericht dat je niet verwacht...
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1461215
ik hoef toch niet het hele bericht hier neer te zetten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je verwacht geen 1461215...
Een nietszeggende link is ook niet alles...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoef toch niet het hele bericht hier neer te zetten?
"Verdachte dood Everink is tenniscoach Mark de J."
zit je slip weer te strak?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een nietszeggende link is ook niet alles...
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik je niet bij helpen, andere slip aantrekken misschien?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:45 schreef sacha het volgende:
die boomerangcreate is mooi, krijg hem niet hier, zit mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wel een heel slechte film met weinig Johan en veel gelul vanwege die ene zin van Johan...quote:
En nu dus weer donderdagavond.quote:
Slecht is leuk! Vooral "Ik hou van jou"quote:
Ik heb het ook vanmiddag gekeken. Ik wil een Gordon in de Jury. Wat een lam zootje die zelf niet leuk zijn.quote:
Martijn probeert nog een beetje leuk te zijn, maar het komt niet echt van de grond, jammer er had wel meer humor in mogen zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook vanmiddag gekeken. Ik wil een Gordon in de Jury. Wat een lam zootje die zelf niet leuk zijn.
Die met het lange haar en een brilletje? Dat was ongeveer toen ik pas ben gaan kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martijn probeert nog een beetje leuk te zijn, maar het komt niet echt van de grond, jammer er had wel meer humor in mogen zitten.
En mijn kennisje is zojuist uit de kast gekomen op tv
Ja, die! Toen was het volgens mij bijna afgelopen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die met het lange haar en een brilletje? Dat was ongeveer toen ik pas ben gaan kijken
Inderdaad, ik ken Symph van TAL.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef geen Idols te zien, heb het vroeger ook nooit gekeken. Symph is nogal van de talentenjachten, ik heb de voorrondes van The Voice afgelopen seizoen grotendeels meegekeken, maar dat doe ik ook niet meer, hij kijkt maar fijn zonder mij
nog iets van 20 of zoquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die! Toen was het volgens mij bijna afgelopen toch?
Waar heb je de foto van dat graan vandaan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
De geest is uit de fles.
De whisky botteling met het door mij ontworpen label is (bijna) op de markt...
[ afbeelding ]
Uit een bestaande foto en toen bewerkt...quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je de foto van dat graan vandaan?
Beperkte oplage idd.. Mooi gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
De geest is uit de fles.
[ afbeelding ]
Waar heb je de bestaande foto dan vandaan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit een bestaande foto en toen bewerkt...
Ben je op zoek naar iets ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je de bestaande foto dan vandaan?
Nee maar wie de foto gemaakt heeft maakt wel uit.quote:
Heeft Johan die foto gemaakt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
hoe kun je Johan Cruijff nou niet kennen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
De geest is uit de fles.
[ afbeelding ]
Dezequote:
Tof!quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
De geest is uit de fles.
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook heel vreemd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
Wie dan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
Een of ander voetballend jochie, volgens mij nog in A'dam ook.quote:
Nee, Ik bedoel wie kent Johan Cruijff dan niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een of ander voetballend jochie, volgens mij nog in A'dam ook.![]()
Nou, dat jochie dus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Ik bedoel wie kent Johan Cruijff dan niet?
Was een asielzoeker uit Afghanistan ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een of ander voetballend jochie, volgens mij nog in A'dam ook.![]()
genoeg users op fok ook die de ophef niet begrijpen maar dat zou mij niet meer mogen verbazenquote:
Dat ligt wel een beetje in de Fok!-lijn der verwachtingen,quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
genoeg users op fok ook die de ophef niet begrijpen maar dat zou mij niet meer mogen verbazen
Jij bent toch mod? Kan ik bij jou een abo kopen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
genoeg users op fok ook die de ophef niet begrijpen maar dat zou mij niet meer mogen verbazen
Je bent gepokt en gemazeld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik ben geen mod, ik ben nog steeds in ontkenningquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent toch mod? Kan ik bij jou een abo kopen?
Dan ga ik wel een mod zoeken die mij wel een abo wil verkopenquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik ben geen mod, ik ben nog steeds in ontkenning
Leandra kijkt naar de Passion, die is bezetquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een mod zoeken die mij wel een abo wil verkopen
Uiteraard. Dan ga ik Danny wel even dm-enquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Leandra kijkt naar de Passion, die is bezet
wat mod je dan!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard. Dan ga ik Danny wel even dm-en
quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb ondertussen zelf het knopje al gevonden en er het komende jaar geen last meer van.
Mobiel waren ze echt giga grootquote:
ja schrikken is dat hč!quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel waren ze echt giga groot![]()
En nog beterschap trouwens.
En je was niet eens jarigquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ja schrikken is dat hč!![]()
en dank, virusje van de Aap gekregen
Ik heb vandaag mijn verjaardagsverrassing besteldquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, nog lang niet maar toch wel een verrassing
"Schriftelijk" is voortaan ook e-mail e.d.quote:
Een Echte notarisquote:
In mijn wereld is dat al een tijdje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
"Schriftelijk" is voortaan ook e-mail e.d.
schoenen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn verjaardagsverrassing besteld
Taart in de gangquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn verjaardagsverrassing besteld
Statuten gaan langzaamquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat al een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar Pasenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Geef mij maar zon!quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Geef mij maar Pasen
Aswoensdagquote:
Ik wou zeggen.. Nu ben je toch wel erg basic bezigquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik heb ondertussen zelf het knopje al gevonden en er het komende jaar geen last meer van.
Net als jij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou zeggen.. Nu ben je toch wel erg basic bezig
Geen last vanquote:
Squote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
De processies zijn al begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar Pasen
Druk op directo .... http://www.aragontelevision.es/#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets met Barcelonaandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat is gewoon een generatiekloof... ik hoorde dat en keer over Ramses Shaffy.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:19 schreef Treehut362 het volgende:
Eerste keer dat ik in Barcelona kwam, was ik als student op veldwerk in de binnenlanden van Spanje en gingen we een weekendje Barca.... Binnen een uur was onze auto in de parkeergarage opengebroken en onze spullen verdwenen... Daarna 4 uur bezig geweest om aangifte te doen .... Gelukkig hadden we wel Spaanse hulp van een vriendinnetje... Maar toch drukt zoiets wel een stempel op zo'n mooi weekend in de zomer van het WK 1982,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets met Barcelona
Chuf verteld uit oude doosquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik in Barcelona kwam, was ik als student op veldwerk in de binnenlanden van Spanje en gingen we een weekendje Barca.... Binnen een uur was onze auto in de parkeergarage opengebroken en onze spullen verdwenen... Daarna 4 uur bezig geweest om aangifte te doen .... Gelukkig hadden we wel Spaanse hulp van een vriendinnetje... Maar toch drukt zoiets wel een stempel op zo'n mooi weekend in de zomer van het WK 1982,,,
zo gaat datquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik in Barcelona kwam, was ik als student op veldwerk in de binnenlanden van Spanje en gingen we een weekendje Barca.... Binnen een uur was onze auto in de parkeergarage opengebroken en onze spullen verdwenen... Daarna 4 uur bezig geweest om aangifte te doen .... Gelukkig hadden we wel Spaanse hulp van een vriendinnetje... Maar toch drukt zoiets wel een stempel op zo'n mooi weekend in de zomer van het WK 1982,,,
Ik werd wel overal herkend die zomerquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf verteld uit oude doos![]()
mijmer ... mijmer
hoezo? en door wie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd wel overal herkend die zomer
Door de guardia ciivil omdat ie zo lang daar was op het bureauquote:
nah... ben helemaal niet in de stemming voor dat....quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:44 schreef Treehut362 het volgende:
MUZ / The Madchester scene *G*
het zal daar storm gaan lopen
allemaal sh*tquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... ben helemaal niet in de stemming voor dat....
haha wie luistert daar nou naarquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet of het shit is, ik heb maar 1 minuut geluisterd en toen had ik geen zin meer.
Door de Spaanse meisjes ... Ik was blond en had nog haar en leek op een voetballer volgens hun...quote:
Die wilden nog meer centenquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de Spaanse meisjes ... Ik was blond en had nog haar en leek op een voetballer volgens hun...
Ah.............. het was een mooie zomer voor jou dan, geen wonder dat je gaat mijmerenquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de Spaanse meisjes ... Ik was blond en had nog haar en leek op een voetballer volgens hun...
dat had ik wel eens met drachmenquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
pesetas heette dat daar toen... Daar heb ik nog wel eens een ton van in handen gehad
Nee hoor die waren toch te jong..quote:
Dat geeft niksquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor die waren toch te jong..
Dit kwam elke avond bij ons op bezoek... We zaten 200 meter buiten het dorp...Ziet er gezellig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen wij op vakantie gingen was iedereen altijd bezopen.quote:
Vroeger was je best een wilde als ik jou zo wel eens hoor, ben je nu helemaal bekeerd of spring je stiekem wel eens uit de band? Of neem je ons al die tijd al in de zeik? Dat idee heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen wij op vakantie gingen was iedereen altijd bezopen.
Achquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger was je best een wilde als ik jou zo wel eens hoor, ben je nu helemaal bekeerd of spring je stiekem wel eens uit de band? Of neem je ons al die tijd al in de zeik? Dat idee heb ik ook wel eens
Ik zat 4 weken in Spanje,we kregen toen bijna alles betaald van de Uni en elke avond feestquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen wij op vakantie gingen was iedereen altijd bezopen.
Zo snel kan ik niet typenquote:
Oceanografiequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat 4 weken in Spanje,we kregen toen bijna alles betaald van de Uni en elke avond feest![]()
Ik klaag niet... Daarna nog 3 zomers mogen genieten van studiegelden
Hoeft niet zzzzquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wacht wel even, ik wilde toch net iets te drinken pakken.....
Geologie en daarna richting Mariene Geologie.. Kreeg daarvoor nog een leuke cruise op onderzoek van Nederland naar Griekenland (Kreta)quote:
Ja dan zat je er natuurlijk bovenop... Maar tegenwoordig hoef je niet echt meer bij de krant te werken om de eerste nieuwtjes te horen ..quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:04 schreef Soury het volgende:
Soms mis ik mijn werk op de krant. Wat veel nieuws in een paar dagen.
Waar dan wel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zat je er natuurlijk bovenop... Maar tegenwoordig hoef je niet echt meer bij de krant te werken om de eerste nieuwtjes te horen ..
Alsof het het daar om gaatquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zat je er natuurlijk bovenop... Maar tegenwoordig hoef je niet echt meer bij de krant te werken om de eerste nieuwtjes te horen ..
OK, maar wie voedt dat?quote:
DE KRANT!!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar wie voedt dat?
Ik bedoel, je kan de hele dag wel aan Twitter of een andere actuele Social Media groep gaan zitten lurken voor nieuws, maar dat ga je in de praktijk niet willen...
Precies en dat vanwege:quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
DE KRANT!!!
dat wil je toch horen? de krant!!!!
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig hoef je niet echt meer bij de krant te werken om de eerste nieuwtjes te horen ..
dan moet je er wat zout bij doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |