Werd overrompeld, en toen lukte nieuwe openen 2 keer niet dus steeds terug en de derde keer lukt het maar miste ik een 'n'.quote:
Waarom lukt dat je steeds niet dat openen ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werd overrompeld, en toen lukte nieuwe openen 2 keer niet dus steeds terug en de derde keer lukt het maar miste ik een 'n'.
Klopt, dat is ook wat ik doe, maar daarna gebeurt er niks, dan klik ik pagina terug en doe het opnieuw, en bij de derde keer lukte het, waarom? Ik heb geen idee, ik zit nu aan mijn desktop, maar als ik aan de laptop zit heb ik dat ook regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom lukt dat je steeds niet dat openen ?
Je klikt gewoon op het knopje toch?
Op deze desktop Win 8.1 en Firefox, en op de laptop Win 7 en Firefox.quote:
Vanaf vrijdag tot 16 april, dat wist ik al, misschien dat ik eens langs ga, op jacht naar koopjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie hier wanneer jouw vestiging opengaat
Een leuke paspop of een kledingrek of een pashokje met spiegelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag tot 16 april, dat wist ik al, misschien dat ik eens langs ga, op jacht naar koopjes.
Zulke items zijn best leuk, als je er plaats voor hebt, en geen 2 wilde katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een leuke paspop of een kledingrek of een pashokje met spiegel
Ieder een eigen plashokjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke items zijn best leuk, als je er plaats voor hebt, en geen 2 wilde katten.
Thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:55 schreef DrDDT het volgende:
Hier de missende afbeelding:
[ afbeelding ]
Soms gaat het snellerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef drakin het volgende:
Ik had er gee idee van dat het vorige topic al vol zat
heb je 7 psychopats al gezien? Ook met woody en geweldige filmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.tvgids.nl/Defendor/programma/20046443/
Net begonnen en ik vind hem nu al grappig, maar goed, ik zie Woody graag acteren.
Nog niet gezien, zal het onthouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
heb je 7 psychopats al gezien? Ook met woody en geweldige film
Je zal het ermee moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zoek defender even opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet gezien, zal het onthouden.
Ik zoek hem niet daarquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal het ermee moeten doen.Ga er hele nacht wakker van liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 02:03:45 ]
Topografie en banistiek was nooit hun sterkste punt.quote:
Denk dat ze geen eens weten wat dat betekentquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Topografie en banistiek was nooit hun sterkste punt.
Mooi, en nu ballen eraf!!quote:De derde pleger van de aanslag op de luchthaven van Zaventem is gearresteerd in Anderlecht.
Da's wel cru.quote:
het terroristisch evenwichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's wel cru.
Misschien wel goed voor het evenwicht.
Een lege zak is ook zo volkomen zinloos.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:13 schreef sacha het volgende:
[..]
het terroristisch evenwicht
mooie titel van een boek
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......quote:
het was dan ook een prachtige ochtendquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......
Geen idee... Ben nog niet buiten geweestquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:19 schreef sacha het volgende:
[..]
het was dan ook een prachtige ochtend
Men bekijkt sommige types met argusogen, misschien onterecht, maar wel begrijpelijk.quote:
Ja dat zal altijd een vraag blijven... Bij mij op straat kan ik beter mn argusogen thuis laten, anders schiet het echt niet op...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Men bekijkt sommige types met argusogen, misschien onterecht, maar wel begrijpelijk.
Ik zag vanuit de bus een groepje 'jongeren' ergens vlakbij een school, maar toch net uit het zicht van de 'bewoonde wereld', ze stonden bij de ingang van een fietsonderdoorgang onder de weg, en ze hadden zichtbaar plezier en ik vroeg me toch af waarom.....
Ja, dan kan ik beter gaan verhuizen, maar waarheen? Ik ben ook maar een arme sloebert.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal altijd een vraag blijven... Bij mij op straat kan ik beter mn argusogen thuis laten, anders schiet het echt niet op...
Concerten in Zuid AMerika trekken vaak van die overvolle stadions... Ben dan eigenlijk wel benieuwd hoeveel er dan in gaan.. Capaciteit daar is 65.000.,, maar die staan er volgens mij alleen al op het veldquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even iets leuks.
Na The Ramones liep YT door, en toen kwam AC/DC, het is helemaal niet mijn band, hoewel ik ze wel grappig vind, maar hoe die lui een heel stadium mee krijgen is toch een topprestatie, en mooi om te zien dat 'muziek' zoveel vreugde kan brengen, en dat hebben we hard nodig in deze donkere tijden.
Ja geen idee... Waar ben je nog wel veilig...quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
J
Ja, dan kan ik beter gaan verhuizen, maar waarheen? Ik ben ook maar een arme sloebert.
Ik voel me hier nog steeds veilig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Waar ben je nog wel veilig...
Ik heb geen idee hoe de populatie daar is, heb een vermoeden, maar kan beter zwijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:43 schreef chufi het volgende:
Zelfs bij Sas op het eiland heb ik zo mn twijfels...
Er is daar wel wat import en gedurende het seizoen vertigvoudigd het daar natuurlijk.. Maar volgens mij is er niet echt veel van die comasuipende campingjeugd.. dat is meer op andere eilandenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de populatie daar is, heb een vermoeden, maar kan beter zwijgen.![]()
Ben nog nooit op een van die eilanden geweest, dus ik heb echt helemaal geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is daar wel wat import en gedurende het seizoen vertigvoudigd het daar natuurlijk.. Maar volgens mij is er niet echt veel van die comasuipende campingjeugd.. dat is meer op andere eilanden
Mijn laatste keer is ook alweer 20 jaar geleden geweest of zo... en dat was buiten het hoogseizoen. Hoe het er nu echt toegaat durf ik ook niet meer met 100% te zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog nooit op een van die eilanden geweest, dus ik heb echt helemaal geen idee.
ik zeg dan ook vaak terrorist in plaats van toeristquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:43 schreef chufi het volgende:
Zelfs bij Sas op het eiland heb ik zo mn twijfels...
1100 roomwitte VVD stemmersquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de populatie daar is, heb een vermoeden, maar kan beter zwijgen.![]()
STraks weer een bakkie bij Theo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg dan ook vaak terrorist in plaats van toerist
Het komt nooit meteen de dag erna, over een half jaar in Amsterdam, Duitsland of Denemarken ben ik bang voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......
Logisch, maar ook dan stap ik weer gewoon in de bus, niet omdat ik het leuk vindquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt nooit meteen de dag erna, over een half jaar in Amsterdam, Duitsland of Denemarken ben ik bang voor.
Ik snap niet waarom hij dan weer gewoon los rondloopt (ja, 2/3, maar waarom eigenlijk?), net zoals ze hier gevangenissen willen sluiten, alsof we geen mensen meer onder ons hebben die beter opgesloten kunnen worden.quote:De broers El Bakraoui hebben beiden een crimineel verleden. Khalid werd in 2011 al eens veroordeeld tot vijf jaar cel wegens carjacking (met geweld auto's stelen). Ibrahim was zes jaar geleden betrokken bij een gewelddadige overval op een wisselkantoor in Brussel, die uitmondde in en schietpartij met de politie. Hij kreeg negen jaar cel.
Nieuwjaarsnacht komt elk jaar een concert van AC/DC op tv, echt genietenquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even iets leuks.
Na The Ramones liep YT door, en toen kwam AC/DC, het is helemaal niet mijn band, hoewel ik ze wel grappig vind, maar hoe die lui een heel stadium mee krijgen is toch een topprestatie, en mooi om te zien dat 'muziek' zoveel vreugde kan brengen, en dat hebben we hard nodig in deze donkere tijden.
Ze blijven fun, je moet het natuurlijk met een flinke korrel zout nemen, maar wat ze doen, doen ze goed.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nieuwjaarsnacht komt elk jaar een concert van AC/DC op tv, echt genieten
Ik ga er niet over denken welke stad de volgende zal zijn, zolang het maar niet die kant opgaat dat je hier dagelijks een bomgordel in de bus zal aantreffen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Logisch, maar ook dan stap ik weer gewoon in de bus, niet omdat ik het leuk vindmaar omdat het voor mij de makkelijkste, goedkoopste en snelste manier is om bij het ziekenhuis te komen.
Maar je hebt gelijk, ik denk overigens eerder ergens in Nederland of Duitsland dan in Denemarken, geen idee waarom...
moest je je paspoort weer ouderwets laten zien?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanmorgen een op Schiphol gestrande Belgische vriendin richting België gebracht en bij de grenzen is de controle aardig verscherpt.
België in viel nog mee, terug naar NL was het ruim een half uur wachten...
Ik had mijn paspoort wel bij me, maar ik heb 'm niet hoeven laten zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef sacha het volgende:
[..]
moest je je paspoort weer ouderwets laten zien?
Ik heb niet naar de criteria gevraagd, maar er stonden ook autochtone Nederlanders en Belgen aan de kant...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef chufi het volgende:
Er wordt dus gewoon op etnische uiterlijkheden geselecteerd
Maar zolang woon je daar toch nog niet.. Ik verjuis niet zo vaak, maar dat is dan wel een moment juist ook dat soort dingen niet langer te bewaren maar weg te gooien.. Maar goed ik ben dan ook een man en zie dat waarschijnlijk weer andersquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Je vindt nog eens wat als je op zolder aan het opruimen slaat, o.a. een telefoonkaart uit 1992, van de Floriade, zo mooi met bloemen
ik wist ook niet dat ik 'm nog had, zat tussen allerlei paperassen die ik nu toch maar eens serieus doorgespit heb. Ik dacht ook dat ik alles van mijn studie enzo weggedaan had, maar ik kwam toch nog wat tegen. Die telefoonkaart bewaar ik wel, bij wat andere dingetjes van vroeger, gewoon in een klein doosje, is toch wel leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zolang woon je daar toch nog niet.. Ik verjuis niet zo vaak, maar dat is dan wel een moment juist ook dat soort dingen niet langer te bewaren maar weg te gooien.. Maar goed ik ben dan ook een man en zie dat waarschijnlijk weer anders
Ik heb nog ergens, geen idee waar, 2 telefoonkaarten van Oerol, uit 95 of 97 komen ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat ik 'm nog had, zat tussen allerlei paperassen die ik nu toch maar eens serieus doorgespit heb. Ik dacht ook dat ik alles van mijn studie enzo weggedaan had, maar ik kwam toch nog wat tegen. Die telefoonkaart bewaar ik wel, bij wat andere dingetjes van vroeger, gewoon in een klein doosje, is toch wel leuk.
marktplaats staat vol met telefoonkaarten, zag ik zojuistquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens, geen idee waar, 2 telefoonkaarten van Oerol, uit 95 of 97 komen ze.
Ongebruikt en ooit zei iemand toen dat ze later heel veel waard zouden zijn.
Ik denk dat de waarde vooral zoldervulling is, of zijn er telefoonkaartenverzamelaars.
Waarom wordt marktplaats niet meer blauw?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
marktplaats staat vol met telefoonkaarten, zag ik zojuist
Hopelijk wat knap weer en mijn e-reader aan het stroom hangen. Ik heb weer zin en tijd om te lezenquote:
Ik zie het, zelfs in SEXquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.... ik zap een beetje rond tegenwoordig
Ik lees overdag nooit, want dan val ik in slaap.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hopelijk wat knap weer en mijn e-reader aan het stroom hangen. Ik heb weer zin en tijd om te lezen
Dat ook natuurlijk, ik lees wel redelijk rond, maar post nergens.quote:
Ik lees vooral met mooi weer. Anders kijk ik films en series. In bed lezen kan ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees overdag nooit, want dan val ik in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |