Werd overrompeld, en toen lukte nieuwe openen 2 keer niet dus steeds terug en de derde keer lukt het maar miste ik een 'n'.quote:
Waarom lukt dat je steeds niet dat openen ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werd overrompeld, en toen lukte nieuwe openen 2 keer niet dus steeds terug en de derde keer lukt het maar miste ik een 'n'.
Klopt, dat is ook wat ik doe, maar daarna gebeurt er niks, dan klik ik pagina terug en doe het opnieuw, en bij de derde keer lukte het, waarom? Ik heb geen idee, ik zit nu aan mijn desktop, maar als ik aan de laptop zit heb ik dat ook regelmatig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom lukt dat je steeds niet dat openen ?
Je klikt gewoon op het knopje toch?
Op deze desktop Win 8.1 en Firefox, en op de laptop Win 7 en Firefox.quote:
Vanaf vrijdag tot 16 april, dat wist ik al, misschien dat ik eens langs ga, op jacht naar koopjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie hier wanneer jouw vestiging opengaat
Een leuke paspop of een kledingrek of een pashokje met spiegelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag tot 16 april, dat wist ik al, misschien dat ik eens langs ga, op jacht naar koopjes.
Zulke items zijn best leuk, als je er plaats voor hebt, en geen 2 wilde katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Een leuke paspop of een kledingrek of een pashokje met spiegel
Ieder een eigen plashokjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke items zijn best leuk, als je er plaats voor hebt, en geen 2 wilde katten.
Thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:55 schreef DrDDT het volgende:
Hier de missende afbeelding:
[ afbeelding ]
Soms gaat het snellerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef drakin het volgende:
Ik had er gee idee van dat het vorige topic al vol zat
heb je 7 psychopats al gezien? Ook met woody en geweldige filmquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.tvgids.nl/Defendor/programma/20046443/
Net begonnen en ik vind hem nu al grappig, maar goed, ik zie Woody graag acteren.
Nog niet gezien, zal het onthouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
heb je 7 psychopats al gezien? Ook met woody en geweldige film
Je zal het ermee moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zoek defender even opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet gezien, zal het onthouden.
Ik zoek hem niet daarquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal het ermee moeten doen.Ga er hele nacht wakker van liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 02:03:45 ]
Topografie en banistiek was nooit hun sterkste punt.quote:
Denk dat ze geen eens weten wat dat betekentquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Topografie en banistiek was nooit hun sterkste punt.
Mooi, en nu ballen eraf!!quote:De derde pleger van de aanslag op de luchthaven van Zaventem is gearresteerd in Anderlecht.
Da's wel cru.quote:
het terroristisch evenwichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's wel cru.
Misschien wel goed voor het evenwicht.
Een lege zak is ook zo volkomen zinloos.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:13 schreef sacha het volgende:
[..]
het terroristisch evenwicht
mooie titel van een boek
Zat vanochtend in de bus, iedereen om zich heen kijken.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |