Niets lijkt me. Of wil je mensen op gedachten gaan controleren?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen aan die duizenden verknipte jongeren/kinderen in de arme wijken die wel sympathie hebben voor de moordaanslagen vandaag?
En dan? Wat willen ze bereiken...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doel van terreur: angst zaaien en samenleving ontwrichten. Met minimale inzet, maximaal resultaat halen.
Mensen moeten/willen naar huis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:13 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Crisiscentrum: "Mensen mogen opnieuw naar buiten, trein- en tramverkeer herneemt." bit.ly/1SeTGyZ
---
Waarom wachten ze niet tot de avondspits voorbij is? Just in Case?
Ja dat bedacht ik ook net, sorry!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zonder openbaar vervoer ook geen avondspits, dan verplaats je de spits naar later vanavond.
Heb liever een been eraf dan dat ik mijn vriendin dood naast me zie liggen ofzo. Gewond zijn zou me dan echt niet boeien in zo'n situatie, zolang mijn naasten maar oke zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moeten die gewonden door een hel gegaan zijn zeg..
Als je dit topic leest lukt ze dat aardig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Paniek zaaien en mensen tegen elkaar opzetten. Tevens vluchtelingen bang maken, en laten zien dat ze ook hier niet veilig zijn. Hoe meer mensen vervolgens de Islam (in het algemeen) overal de schuld van geven, hoe meer moslims zich aansluiten bij IS. Zoiets wellicht.
Laten oppakken door de gedachtepolitie hoop ik...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen aan die duizenden verknipte jongeren/kinderen in de arme wijken die wel sympathie hebben voor de moordaanslagen vandaag?
Als "we" moven uit het middenoosten blijft daar gevochten worden en dan is dat nogsteeds voldoende reden om dit soort dingen te doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat we moven uit het midden-oosten met militaire acties.
Het meest erge lijkt me nog wel ouders die hun dode kind zien liggen of andersom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb liever een been eraf dan dat ik mijn vriendin dood naast me zie liggen ofzo. Gewond zijn zou me dan echt niet boeien in zo'n situatie, zolang mijn naasten maar oke zijn.
Dat is toch duidelijk en al jaren geleden gepost op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik het lastige aan dit soort aanslagen vind ook die in parijs is wat is de doelstelling naast angst zaaien. Ik kan maar geen duidelijk doel vinden. Met andere woorden "wat willen deze lui?".
De hele wijk deporteren en concentreren in kampen natuurlijk, duh!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hmm recruitering zou ik dan wel weer als doel kunnen zien inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Angst en verdeeldheid zaaien. Het gat tussen islam en het westen groter maken. Zorgen dat moslims met een scheef oog worden aangekeken en ze dus minder aansluiting krijgen bij het westen, zodat ze geisoleerder in de samenleving komen te staan en makkelijker terug te halen zijn naar de conservatieve tak van de islam.
Tsja, wat wil je dan? Vooraf checken op tickets voordat men naar binnen mag? Dan voeren ze gewoon een aanslag uit op de checkpoint waar gecontroleerd wordt op de tickets, aangezien daar een hoop mensen samen zullen komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Schokkendtwitter:telegraaftv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:04:58'Iedereen kan Schiphol in lopen' - VIDEO https://t.co/uv77EZ689m #schiphol https://t.co/KUnTX2qWVL reageer retweet
Doen ze in een hoop andere landen, gelijk securitycheck bij binnenkomst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je dan? Vooraf checken op tickets voordat men naar binnen mag? Dan voeren ze gewoon een aanslag uit op de checkpoint waar gecontroleerd wordt op de tickets, aangezien daar een hoop mensen samen zullen komen.
Zoals je ziet, niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doel van terreur: angst zaaien en samenleving ontwrichten. Met minimale inzet, maximaal resultaat halen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je dan? Vooraf checken op tickets voordat men naar binnen mag? Dan voeren ze gewoon een aanslag uit op de checkpoint waar gecontroleerd wordt op de tickets, aangezien daar een hoop mensen samen zullen komen.
Dit soort kritiek komt vooral uit Amerikaanse media, die zich afvragen waarom niet overal extreme veiligheidsmaatregelen worden genomen. Bij CNN werd letterlijk gevraagd: 'Dus je kon met de taxi zo naar het vliegveld rijden, zonder dat je werd tegengehouden?' Dit ging om een situatie daags voor de aanslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doen ze in een hoop andere landen, gelijk securitycheck bij binnenkomst.
Je bereikt er alleen weinig mee in het geval van een aanslag hoe wij die vandaag hebben gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Schokkendtwitter:telegraaftv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 16:04:58'Iedereen kan Schiphol in lopen' - VIDEO https://t.co/uv77EZ689m #schiphol https://t.co/KUnTX2qWVL reageer retweet
Dan laat je je bomgordel in de rij voor de securitycheck afgaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, gewoon net doen alsof het de schuld is van de huidige regering en moslims maar eens aan het werk moeten om dit te voorkomen. De bal wordt goed opgepakt.quote:
Stukje schijnveiligheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je bereikt er alleen weinig mee in het geval van een aanslag hoe wij die vandaag hebben gezien.
Kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan laat je je bomgordel in de rij voor de securitycheck afgaan
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als "we" moven uit het middenoosten blijft daar gevochten worden en dan is dat nogsteeds voldoende reden om dit soort dingen te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |