Jij ook, maar het enige waar jij af en toe schade aanricht is een endeldarm. Dat valt nog te overzien.quote:
Ieuwl.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ook, maar het enige waar jij af en toe schade aanricht is een endeldarm. Dat valt nog te overzien.
Ja, ik verheug me wel op het computerlesje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij ziet iedereen mijn briljante Seth-garpje over het hoofd.
"In elk geval geen last meer van die kutmoslims"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Als Fok in 1940 al bestond dan had het livetopic over de inval van Hitler in Rotterdam ook wel snel gegaan denk ik. Probeerde dáár maar eens tegen te modereren.
Matigjes weer, Maik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Als Fok in 1940 al bestond dan had het livetopic over de inval van Hitler in Rotterdam ook wel snel gegaan denk ik. Probeerde dáár maar eens tegen te modereren.
Mooi.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ik verheug me wel op het computerlesje.
Gewoon prima botbreuk in de schedel. Niet zo klagen, het kan veel erger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:09 schreef Heilwasser het volgende:
Gewoon prima topic in NWS. Niet zo klagen, het kan veel erger.
In Rotterdam wonen enkel moslims en homo's heb ik begrepen. Dat worden topics vol juichende .gifjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Klinkt als belediging van een bevriend staatshoofd. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou "alle Duitsers zijn schavuiten!" destijds verwijderd worden?
Same here, succes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi.
Ik moet nog iets afmaken voor 3 uur, maar het schiet niet echt op. Laat ik maar even verder gaan.
Neuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon prima botbreuk in de schedel. Niet zo klagen, het kan veel erger.
Gaat Fok dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
Als het op deze manier doorgaat gaat deze keet gewoon weer dicht.
U suggereert een ontruiming?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
Als het op deze manier doorgaat gaat deze keet gewoon weer dicht.
Gniffel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:21 schreef Ryon het volgende:
"Ik stond zelfs in dubio, Maar ik nam geen enkel risico"
Deze tekst krijg weer een hele andere lading.
We zitten nu weer in de "verwijder gewoon alles"-fase.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom mag ik dergelijke grapjes niet maken, Reya?
In NWS is het doodnormaal om te verklaren dat je de islam uit Europa 'verwijdert'?
Ga klagen in NWS, niet hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
In NWS is het doodnormaal om te verklaren dat je de islam uit Europa 'verwijdert'?
Ook een term als White Genocide wordt daar gewoon geaccepteerd. Beetje mal dat we daar geen commentaar op mogen hebben. Volgens mij kan de energie beter gestoken worden in het modden van dat live-topic, wat daar aan bagger voorbij komt gaat veel verder dan wat hier in de SC staat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
"Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan."quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:21 schreef Ryon het volgende:
"Ik stond zelfs in dubio, Maar ik nam geen enkel risico"
Deze tekst krijgt weer een hele andere lading.
Ok, laat ik dan melden dat we binnenkort goedkoop kunnen scoren bij de V&D:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga klagen in NWS, niet hier.
Nogmaals, als je problemen hebt met NWS of de FP, neem contact op met de verantwoordelijken. Ga niet hele klaagzangen afspelen alhier.
Ik hoop dat ze nog worstenbroodjes hebben bij de LaPlace!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, laat ik dan melden dat we binnenkort goedkoop kunnen scoren bij de V&D:
[ afbeelding ]
Alleen in Brabant vermoed ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog worstenbroodjes hebben bij de LaPlace!
Meen je dit trouwens? Mogen we naast de Frontpage nu ook andere delen van het forum niet meer bespreken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ga klagen in NWS, niet hier.
Nogmaals, als je problemen hebt met NWS of de FP, neem contact op met de verantwoordelijken. Ga niet hele klaagzangen afspelen alhier.
Ik hoop het! Die dingen zijn namelijk echt goddelijk!quote:
Niet op deze wijze.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dit trouwens? Mogen we naast de Frontpage nu ook andere delen van het forum niet meer bespreken?
Dit is niet stoken of trollen, maar een serieuze vraag.
Morgen dan toch maar even langs, wie weet wat ze nog hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, kan ik nog een teatonic voor 20 euro kopen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij was toch op reis of zo?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:27 schreef Drugshond het volgende:
Toch maar vrij genomen. Ben nog herstellende..
We lopen zo wel erg in het oog.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Anders vergeten ze hier te modereren.
Waarschijnlijk willen ze ook nieuwe stamgasten.quote:
Serieus? Ik voel me meteen teveel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze ook nieuwe stamgasten.
Terwijl er al bestwel een zooi nieuwe bij zijn gekomen de laatste tijd, maar dat waren niet de gewenste geloof ik
Hoi pompelepomquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef xpompompomx het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooi lieverds!!!!
Ik gok maar wat Dis, maar wel gebaseerd op m'n forumcrew-ervaring.quote:
Nou gezellig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik gok maar wat Dis, maar wel gebaseerd op m'n forumcrew-ervaring.
Rustig aan meid. Kijk even een poezenfilmpje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn tv gaat uit, mijn Fok! gaat uit, en ik ga een minuutje of 40 aan Dazed and Confused luisteren denk ik. Ik begin me druk te maken, dat kan niet de bedoeling zijn.
Een bezorgde burger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn tv gaat uit, mijn Fok! gaat uit, en ik ga een minuutje of 40 aan Dazed and Confused luisteren denk ik. Ik begin me druk te maken, dat kan niet de bedoeling zijn.
Gelijk heb je. Zou ik ook moeten doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
We moeten gewoon weer terug naar die tijd waarin mensen de wijkagent belden bij het zien van een kleurling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef Friek_ het volgende:
De natiestaat zal eindelijk weer opleven na deze aanslag.
Zullen we nog even praten over mallotige twitters?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
Je moet ook geen TV kijken vandaag hč.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:41 schreef Monolith het volgende:
Ik kan de uitdrukking 'het komt wel heel dichtbij nu' niet meer horen.
Echt zeg, wat een vijandige idioten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zullen we nog even praten over mallotige twitters?
Bedankt weer, hč.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:41 schreef Monolith het volgende:
Ik kan de uitdrukking 'het komt wel heel dichtbij nu' niet meer horen.
Een GroenLinks-lid. Dit kan niet door de beugel in deze SC.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, mail van de Klavergod over Brussel.
"Incident", "rotte appels", "altijd goede jongens geweest"?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
Neuh, barbaren dit, barbaren datquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:47 schreef Reya het volgende:
[..]
"Incident", "rotte appels", "altijd goede jongens geweest"?
In jouw geval is het natuurlijk echt zo, maar ik hoor het ook collega's roepen die hun hele leven niet uit Schubbekutveen komen.quote:
Jij hebt het eigenlijk ook nooit naar je zin met je collegae.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
In jouw geval is het natuurlijk echt zo, maar ik hoor het ook collega's roepen die hun hele leven niet uit Schubbekutveen komen.
Ik heb van mijn partij nog geen mail gehad over dit dichtbijkomende gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
Dezelfde types die vaak vrij uitgesproken en weinig genuanceerde meningen hebben over de problematiek, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
In jouw geval is het natuurlijk echt zo, maar ik hoor het ook collega's roepen die hun hele leven niet uit Schubbekutveen komen.
Natuurlijk niet, het zijn altijd weer van die autistische ITers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt het eigenlijk ook nooit naar je zin met je collegae.
Het soort dat de politie belt als er een neger door de buurt loopt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dezelfde types die vaak vrij uitgesproken en weinig genuanceerde meningen hebben over de problematiek, waarschijnlijk.
Heb ik ook een tijdje gedaan, tot ik mijn telefoonrekening kreeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het soort dat de politie belt als er een neger door de buurt loopt inderdaad.
Na 6:28 is het nummer afgelopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
Gewoon autistisch blijven doorluisteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Na 6:28 is het nummer afgelopen.
U hebt een Mediterraans uiterlijk; hebt u al afstand gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:57 schreef Heilwasser het volgende:
Heeft Klaver al afstand genomen van de aanslagen?
Wacht maar totdat je stiekem 'hun beker' een keer pakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het zijn altijd weer van die autistische ITers.
Goed idee. Ik ben het grootste deel van de tijd bezig geweest met het managen van de bezetting de komende dagen, verder weinig nieuws gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Lekker geen nieuws gekeken vandaag.
Ik mocht niet kijken van de Perziër maar was 'm op 't einde van de dag dankbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ben het grootste deel van de tijd bezig geweest met het managen van de bezetting de komende dagen, verder weinig nieuws gezien.
Klopt. Bij deze neem ik afstand van de aanslagen. Dit keur ik niet goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:58 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt een Mediterraans uiterlijk; hebt u al afstand gedaan?
Is dat een land?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Teken dan ook even Bagdad erbij of zo.
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik mocht niet kijken van de Perziër maar was 'm op 't einde van de dag dankbaar.
U vindt raketten op Ashkelon wel prima? Ik zal dit de Israëlische ambassade zonder dralen meedelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt. Bij deze neem ik afstand van de aanslagen. Dit keur ik niet goed.
Bombarderen keur ik wel goed, want dat is veel minder persoonlijk.
Is Toulouse een land?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof iemand een fuck gaf wat er 13 november in Toulouse gebeurde. Autistische kutbčta.
Vergeet de Banda-eilanden niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof iemand een fuck gaf wat er 13 november in Toulouse gebeurde. Autistische kutbčta.
Ik keur het niet goed, maarrrr....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
U vindt raketten op Ashkelon wel prima? Ik zal dit de Israëlische ambassade zonder dralen meedelen.
Zijn volk is vandaag aangevallen.quote:
>>BNWquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze ook nieuwe stamgasten.
Terwijl er al bestwel een zooi nieuwe bij zijn gekomen de laatste tijd, maar dat waren niet de gewenste geloof ik
Belgen, schijtvolk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zijn volk is vandaag aangevallen.
De religie van de vrede Robin. Je pleitbezorgen kan weer beginnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Zou ik ook moeten doen.
Studentenraadjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Zo, aangemeld voor de facultaire studentenraad. Nu maar hopen dat ik word verkozen, kan ik volgend jaar tegen van alles en nog wat aanschoppen (wij krijgen een nieuw gebouw).
Dat vind ik ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb gewoon zo'n schijthekel aan mensen die meteen weer de bende moeten gaan relativeren, of zich afvragen waarom we dit zo erg vinden terwijl we geen fuck geven als er in Bagdad 20 kinderen worden opgeblazen op een markt.
Ach ja, we moeten niet vergeten dat blanke Europeanen ook nare dingen doen, he.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb gewoon zo'n schijthekel aan mensen die meteen weer de bende moeten gaan relativeren, of zich afvragen waarom we dit zo erg vinden terwijl we geen fuck geven als er in Bagdad 20 kinderen worden opgeblazen op een markt.
Dan krijg ik echt de neiging om op de dag na het overlijden van een van hun ouders naast hen te komen staan en te zeggen dat er elke dag ouders van mensen overlijden, dus ze zich niet zo aan moeten stellen.
Echt, wat een klootzak ben je als je op het moment dat mensen aan het rouwen zijn je moraalpuntjes wil verdienen door hun recht op dat rouwproces aan te vallen.
De terreurdaden worden niet gerelativeerd, de reacties worden onder de loep genomen. En dan is het gewoon zo dat je op Facebook wel een daad kon stellen voor Charlie Hebdo en Parijs en nu weer voor Brussel, maar niet voor Turkije.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Dan krijg ik echt de neiging om op de dag na het overlijden van een van hun ouders naast hen te komen staan en te zeggen dat er elke dag ouders van mensen overlijden, dus ze zich niet zo aan moeten stellen.
Echt, wat een klootzak ben je als je op het moment dat mensen aan het rouwen zijn je moraalpuntjes wil verdienen door hun recht op dat rouwproces aan te vallen.
Zozo, aangebrand wel hoor, is koeltoer zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, had natuurlijk gewoon gelijk lid moeten worden van de raad van commissarissen van Shell of zo.quote:
Waarom zou men op jou stemmen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Zo, aangemeld voor de facultaire studentenraad. Nu maar hopen dat ik word verkozen, kan ik volgend jaar tegen van alles en nog wat aanschoppen (wij krijgen een nieuw gebouw).
Ik heb net zo'n hekel aan blanke Europeanen. Jankerds.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, we moeten niet vergeten dat blanke Europeanen ook nare dingen doen, he.
Spijkerbommen tussen lieve burgers gooien enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Iedereen kent mij, meestal is dat genoeg.quote:
Ga gewoon iets zinnigs met je tijd doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, had natuurlijk gewoon gelijk lid moeten worden van de raad van commissarissen van Shell of zo.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dan wel op FB posten dat het dan wel heel erg dichtbij komt zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Gutmensch het volgende:
Het is altijd lullig als een ver-van-mijn-bed-show heel dichtbij komt.
Ja, en andersom? Net zoveel rumoer in Turkije om Brussel zoals om Ankara en Istanboel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
De terreurdaden worden niet gerelativeerd, de reacties worden onder de loep genomen. En dan is het gewoon zo dat je op Facebook wel een daad kon stellen voor Charlie Hebdo en Parijs en nu weer voor Brussel, maar niet voor Turkije.
Mijn pleitbezorgen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
De religie van de vrede Robin. Je pleitbezorgen kan weer beginnen.
Ik zie niet in hoe dit niet zinnig kan zijn? Of het daadwerkelijk zinnig is is aan jezelf. Als jij daar zonder ruggengraat een beetje zit te miepen luistert natuurlijk niemand naar je.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ga gewoon iets zinnigs met je tijd doen.
Niemand ontkent toch dat die aanslagen in Ankara evenzeer verschrikkelijk zijn? Zowel absoluut als cultureel liggen Parijs en België dichterbij en dus zorgt het hier voor meer beroering.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
De terreurdaden worden niet gerelativeerd, de reacties worden onder de loep genomen. En dan is het gewoon zo dat je op Facebook wel een daad kon stellen voor Charlie Hebdo en Parijs en nu weer voor Brussel, maar niet voor Turkije.
Gewoon een observatie uit het NWS-topic. Niet zo relevant dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wie zegt dat?![]()
Lijkt mij een raar moment om daar nu mee te komen, ook al is het natuurlijk wel zo.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Na 6:28 is het nummer afgelopen.
Misschien moet je dan meer mensen met een band met Turkije in je vriendenlijst zien te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten was er geen rumoer over vandaag in Turkije. Of ik moet het hebben gemist. En natuurlijk trek je je iets meer aan naarmate het dichterbij komt. Maar onder ons zijn mensen die bij meerdere zijden zijn betrokken, en voor hen is het mogelijk pijnlijk dat we selectief treuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja, en andersom? Net zoveel rumoer in Turkije om Brussel zoals om Ankara en Istanboel?
Laten we gewoon even accepteren dat een willekeurig persoon meer geeft om mensen van eigen groep, hoe hij of zij die groep ook definieert.
Gewoon hoge cijfers halen, relevante bijbaan nemen. Beter dan je tijd verdoen in zo'n raad die toch niet serieus genomen wordt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit niet zinnig kan zijn? Of het daadwerkelijk zinnig is is aan jezelf. Als jij daar zonder ruggengraat een beetje zit te miepen luistert natuurlijk niemand naar je.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
Moeten we dan ook de mate van verontwaardiging gaan koppelen aan het aantal doden en gewonden? En worden doden zwaarder gewogen dan gewonden? En hoeveel zwaarder dan? Hoe hadden we dan na 9/11 moeten reageren? Volkomen hysterisch? Vragen om een volkomen proportionele reactie op alle gebeurtenissen op de wereld vind ik erg grote onzin.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
Ladiela Disana, nu even niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten was er geen rumoer over vandaag in Turkije. Of ik moet het hebben gemist. En natuurlijk trek je je iets meer aan naarmate het dichterbij komt. Maar onder ons zijn mensen die bij meerdere zijden zijn betrokken, en voor hen is het mogelijk pijnlijk dat we selectief treuren.
Cijfers boeien juist geen fuck, ik doe dit niet eens voor mijn CV. En leuk dat je zegt dat je niks voor mekaar krijgt, maar na drie jaar opleidingscommissie kan ik zeggen dat ik daad behoorlijk wat verandering voor mekaar heb gekregen. Ik hoop die lijn voort te zetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gewoon hoge cijfers halen, relevante bijbaan nemen. Beter dan je tijd verdoen in zo'n raad die toch niet serieus genomen wordt.
Eerste punt van orde, de bar is te klein.quote:
Dat kan, maar daar moeten die mensen zich niets van aantrekken. Andersom werkt het natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten was er geen rumoer over vandaag in Turkije. Of ik moet het hebben gemist. En natuurlijk trek je je iets meer aan naarmate het dichterbij komt. Maar onder ons zijn mensen die bij meerdere zijden zijn betrokken, en voor hen is het mogelijk pijnlijk dat we selectief treuren.
Waar doe je het voorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Cijfers boeien juist geen fuck, ik doe dit niet eens voor mijn CV. En leuk dat je zegt dat je niks voor mekaar krijgt, maar na drie jaar opleidingscommissie kan ik zeggen dat ik daad behoorlijk wat verandering voor mekaar heb gekregen. Ik hoop die lijn voort te zetten.
Wij doen wel even een boekje open in de universiteitskrant over jouw gedrag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen kent mij, meestal is dat genoeg.
Wel leuk, helaas in de praktijk valt dat aanschoppen altijd wel tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:09 schreef Rezania het volgende:
De kans om me overal mee te bemoeien en waar nodig verbeteringen door te kunnen voeren.quote:
Ik denk niet dat dat goed afloopt. Maar goed dat mijn meeste posts in ABO staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wij doen wel even een boekje open in de universiteitskrant over jouw gedrag.
Is ook geen probleem. Elk land moet prioriteiten stellen. Turkije moet zich niet druk maken over een stel terroristen in Molenbeek. Dat is een probleem van België en de buurlanden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
In Turkije is het best groot nieuws maar is het natuurlijk veel minder heftig dan de aanslag op İstiklal.
In Delft hebben we juist behoorlijk wat te zeggen, daarom maak ik me ook niet zo druk over het feit dat dit soort dingen meestal als 'nietszeggend' worden gelabeld. De daadwerkelijke invloed verschilt nou eenmaal per universiteit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Wel leuk, helaas in de praktijk valt dat aanschoppen altijd wel tegen.
De organisatie structuur is hier wel zo ingesteld dat elke raad en commissie maar weinig in de melk te brokkelen heeft. Zat het plaatje zo even opzoeken
Mooi zo, hier is het meer zo:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Delft hebben we juist behoorlijk wat te zeggen, daarom maak ik me ook niet zo druk over het feit dat dit soort dingen meestal als 'nietszeggend' worden gelabeld. De daadwerkelijke invloed verschilt nou eenmaal per universiteit.
Die dude van onderwijs ging daar wel wat aan doen geloof ik, om duidelijkere regels over op te stellen. Of was dat de OC? Weet niet meer.
Heel goed, want dat armlastige land kan dat natuurlijk nooit zelf financieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Friek_ het volgende:
9/11 is de heftigste gebeurtenis van afgelopen decennia. Ik heb ook nog wat geld gedoneerd aan het 9/11 memorial museum.
Doe ik ook niet, ik sluit me ervoor af voor zover mogelijk. Maar dat genuanceer meteen, laat het nou even op zijn beloop. Niet het moment.quote:
Waar de fuck kijk ik naar?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mooi zo, hier is het meer zo:
[ afbeelding ]
Op 20 jarige leeftijd al het gedrag van een verzuurde 50-plusser vertonen. Tssssk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De kans om me overal mee te bemoeien en waar nodig verbeteringen door te kunnen voeren.
Kosmo valt erover, ik zoek een uitleg. Meer is het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik sluit me ervoor af voor zover mogelijk. Maar dat genuanceer meteen, laat het nou even op zijn beloop. Niet het moment.
Dat siert jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik sta zelf vrij genuanceerd tegenover nuance. Het kent zo zijn voor- en nadelen.
Zonde. Van dat geld had je ook bier of wiet kunnen halen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:16 schreef Friek_ het volgende:
9/11 is de heftigste gebeurtenis van afgelopen decennia. Ik heb ook nog wat geld gedoneerd aan het 9/11 memorial museum.
Haha.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mooi zo, hier is het meer zo:
[ afbeelding ]
Zou jullie juist aan moeten staan, we zijn hier toch zeker wel in POL mensen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op 20 jarige leeftijd al het gedrag van een verzuurde 50-plusser vertonen. Tssssk.
Niet alles in het leven draait om bier en wiet, Koos.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonde. Van dat geld had je ook bier of wiet kunnen halen.
En natte poesjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet alles in het leven draait om bier en wiet, Koos.
Er bestaan ook nog games.
Vorige week GTA5 gehaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet alles in het leven draait om bier en wiet, Koos.
Er bestaan ook nog games.
Mooi werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige week GTA5 gehaald.
Beetje onschuldige mensen neerknallen en voor hun flikker rijden. Oh wacht.....
De Student Union is de overkoepelende vereniging van alle studie, sport en cultuur verenigingen. Zuip verenigingen zitten er weer buiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:21 schreef Rezania het volgende:
Jullie hebben universitaire studentenvakbonden? Of bedoelen ze daarmee de LSVB?
GTA5.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nice.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat een van de autisten even een formuletje opstellen dan. Zo weten we altijd welke mate van verontwaardiging en/of medeleven gepast is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moeten we dan ook de mate van verontwaardiging gaan koppelen aan het aantal doden en gewonden? En worden doden zwaarder gewogen dan gewonden? En hoeveel zwaarder dan? Hoe hadden we dan na 9/11 moeten reageren? Volkomen hysterisch? Vragen om een volkomen proportionele reactie op alle gebeurtenissen op de wereld vind ik erg grote onzin.
Vooral bestuurd door cv-rukkers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De Student Union is de overkoepelende vereniging van alle studie, sport en cultuur verenigingen. Zuip verenigingen zitten er weer buiten.
Is gok ik nog een overblijfsel van het begin van de Universiteit toen er zoveel mogelijk verenigingen opgericht moesten worden, maar organiseert op dit moment vooral de intro-weken geloof ik en communiceren ze weer met alle andere verenigingen.
Ik kom wel eens naar de constitutieborrel, maar weet verder ook niet wat ze precies doen.
Klinkt echt superinteressant ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:25 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De Student Union is de overkoepelende vereniging van alle studie, sport en cultuur verenigingen. Zuip verenigingen zitten er weer buiten.
Is gok ik nog een overblijfsel van het begin van de Universiteit toen er zoveel mogelijk verenigingen opgericht moesten worden, maar organiseert op dit moment vooral de intro-weken geloof ik en communiceren ze weer met alle andere verenigingen.
Ik kom wel eens naar de constitutieborrel, maar weet verder ook niet wat ze precies doen.
Dat is praktisch het hele bestuur-leven hier. Man, de opleiding voor bestuurskunde heeft nog een jaar een interim-bestuur gehad omdat alle studenten wel iets mooiers konden vindenquote:
In dezen ben ik het wel met de VVD eens, Nederland is een maritieme natie en ook in Europees defensie-verband moeten we daar de nadruk op leggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:24 schreef Rezania het volgende:
VVD eist minstens vier nieuwe onderzeeboten
Toch maar mooi dat zij nog wat geld over hadden aan het einde van het jaar dan. Zo doorgaan en dan kunnen we misschien over 2000 jaar 4 van die krengen bestellen.
En dan? Handelsroutes beschermen? Kunnen we net zo goed een paar boten bestellen, lijkt me goedkoper.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In dezen ben ik het wel met de VVD eens, Nederland is een maritieme natie en ook in Europees defensie-verband moeten we daar de nadruk op leggen.
En het zou helemaal mooi zijn als die subs in eigen land gebouwd kunnen worden.
Dit in tegenstelling tot de F-38, wat een domme beslissing was dat.
Het moet wel gezegd worden dat zulk soort activiteiten buiten het academische wereldje meestal weinig indruk maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat is praktisch het hele bestuur-leven hier. Man, de opleiding voor bestuurskunde heeft nog een jaar een interim-bestuur gehad omdat alle studenten wel iets mooiers konden vinden
Echt? Hier (Delft) is het meer van 'Ik doe het omdat het ik het leuk vind.', in Leiden is het wel echt 'CV, CV, CV!'quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat is praktisch het hele bestuur-leven hier. Man, de opleiding voor bestuurskunde heeft nog een jaar een interim-bestuur gehad omdat alle studenten wel iets mooiers konden vinden
Weet ik veel, ik vind alleen dat we het accent van onze defensie op de marine moeten leggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan? Handelsroutes beschermen? Kunnen we net zo goed een paar boten bestellen, lijkt me goedkoper.
Genoeg CV figuren in Delft hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Hier (Delft) is het meer van 'Ik doe het omdat het ik het leuk vind.', in Leiden is het wel echt 'CV, CV, CV!'
Binnen de academische wereld kan het ook niemand boeien hoor. Denk je nou echt dat een PhD-plek staat of valt met of je wel of niet bestuur hebt gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Het moet wel gezegd worden dat zulk soort activiteiten buiten het academische wereldje meestal weinig indruk maken.
Zucht, ik heb mijn portie discussie net al elders gehad... Nee, dat moet natuurlijk niet gekoppeld worden. Maar aanslagen zijn erg, waar ze ook plaatsvinden. Dat Facebook daar een keuze in maakt met zoveel naties die erop zitten vind ik wel raar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moeten we dan ook de mate van verontwaardiging gaan koppelen aan het aantal doden en gewonden? En worden doden zwaarder gewogen dan gewonden? En hoeveel zwaarder dan? Hoe hadden we dan na 9/11 moeten reageren? Volkomen hysterisch? Vragen om een volkomen proportionele reactie op alle gebeurtenissen op de wereld vind ik erg grote onzin.
Maar je weet dus niet waarom? Je voelde het gewoon aan je water?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik vind alleen dat we het accent van onze defensie op de marine moeten leggen.
Correctie: buiten het studentenwereldje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Binnen de academische wereld kan het ook niemand boeien hoor. Denk je nou echt dat een PhD-plek staat of valt met of je wel of niet bestuur hebt gedaan?
TB en zo buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Genoeg CV figuren in Delft hoor.
Toekomstig onrendabelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
TB en zo buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
Het is opleidingsspecifiek. Alfa's zijn tegenwoordig wel strebertjes die alles voor hun CV en de daaropvolgende baankans doen. Beta's niet, die doen het voor de leuk/nog niet willen stoppen met studeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Hier (Delft) is het meer van 'Ik doe het omdat het ik het leuk vind.', in Leiden is het wel echt 'CV, CV, CV!'
Ah.. je bent nog heel. Gelukkig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Correctie: buiten het studentenwereldje.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je weet dus niet waarom? Je voelde het gewoon aan je water?
Ja, heel herkenbaar. Maar nu kom ik eigenlijk weer bij dat artikel van laatst terecht, over dat studeren een te hoge prestatiedruk met zich meebrengt. 'Hoge cijfers, netwerken, bestuur doen, blablabla.', waren wel alleen maar alfa's die klaagde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:32 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het is opleidingsspecifiek. Alfa's zijn tegenwoordig wel strebertjes die alles voor hun CV en de daaropvolgende baankans doen. Beta's niet, die doen het voor de leuk/nog niet willen stoppen met studeren.
Ik ben voor een verregaande integratie van de Europese defensie. En dan kan elk land zich het beste specialiseren in waar ze goed in zijn. Voor Nederland zijn dat boten, voor Duitsland zijn dat tanks en voor Frankrijk zijn dat vliegtuigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je weet dus niet waarom? Je voelde het gewoon aan je water?
F35.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Klopt, beta's zijn wat dat betreft veel luier. Dan is 'netwerken' gewoon bier zuipen en een 5.5 is voldoende. Bestuur of een tijdje naar het buitenland zijn dan meestal alleen methodes om nog wat langer aan de studie te gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar. Maar nu kom ik eigenlijk weer bij dat artikel van laatst terecht, over dat studeren een te hoge prestatiedruk met zich meebrengt. 'Hoge cijfers, netwerken, bestuur doen, blablabla.', waren wel alleen maar alfa's die klaagde.
Gewoon knallen tijdens je stage(s) en je hebt zo een baan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar. Maar nu kom ik eigenlijk weer bij dat artikel van laatst terecht, over dat studeren een te hoge prestatiedruk met zich meebrengt. 'Hoge cijfers, netwerken, bestuur doen, blablabla.', waren wel alleen maar alfa's die klaagde.
Ik sprak vanmiddag nog een vriendin, die ging een half jaar in Sydney studeren terwijl ze al bijna klaar was met haar master. Ik vroeg dus beetje verbaasd waarom, zegt ze dat ze nog niet wil afstuderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Klopt, beta's zijn wat dat betreft veel luier. Dan is 'netwerken' gewoon bier zuipen en een 5.5 is voldoende. Bestuur of een tijdje naar het buitenland zijn dan meestal alleen methodes om nog wat langer aan de studie te gaan
Tijden veranderen. Ik heb alfa's gehoord die klaagde dat ze geen stage kregen omdat hun CV niet goed genoeg was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon knallen tijdens je stage(s) en je hebt zo een baan.
Maar is een sportvereniging of een jasje-dasje vereningsbestuur dan zoveel beter? Want die doen ze dan weer wel. Vond het vrij opmerkelijk, een vereniging hier lukt het altijd om een nieuw bestuur te vormen van haar leden. Dat nou juist bestuurskunde een interim-bestuur kreeg vond ik lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Het moet wel gezegd worden dat zulk soort activiteiten buiten het academische wereldje meestal weinig indruk maken.
Hier doen mensen soms dan gewoon een half jaar helemaal niks, beetje de scriptie uitstellenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sprak vanmiddag nog een vriendin, die ging een half jaar in Sydney studeren terwijl ze al bijna klaar was met haar master. Ik vroeg dus beetje verbaasd waarom, zegt ze dat ze nog niet wil afstuderen.Ergens wel begrijpbaar, ik zou er niet aan moeten denken nu al te moeten werken.
Misschien heb je wel gewoon geluk gehad. Zo'n N=1 ervaring zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon knallen tijdens je stage(s) en je hebt zo een baan.
Wij moeten beide doen in de master, driekwart jaar meelopen met een onderzoeksgroep en dan nog een kwart jaar stage lopen bij een bedrijf. Meestal wordt dat gewoon een jaar en een half jaar, komt beter uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Hier doen mensen soms dan gewoon een half jaar helemaal niks, beetje de scriptie uitstellen
Maar Sydney klinkt dan beter.
Beta's hebben het trouwens ook vrij makkelijk qua stage. Je kunt namelijk ook gewoon bij een werkgroep gaan van de Universiteit en daar een beetje bezig gaan
Had ik al met de betaversie. Ja zo cool ben ik.quote:
Ben het nu aan het installeren op m'n iPhone, daarna op de iPad waar ik nu op typ.quote:
Jij bent zeker voorstander van dat aftandse saab-geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In dezen ben ik het wel met de VVD eens, Nederland is een maritieme natie en ook in Europees defensie-verband moeten we daar de nadruk op leggen.
En het zou helemaal mooi zijn als die subs in eigen land gebouwd kunnen worden.
Het was al raar dat het dicht was.quote:
Bijvoorbeeld. Maar als jij het aftands noemt zou ik graag zien dat je dat even toelicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent zeker voorstander van dat aftandse saab-geval.
Te betalen van het onderwijsbudget.quote:
Pakketje gevonden in het Polcafequote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het was al raar dat het dicht was.
Komt toch uit de jaren 80 dat geval? Ik ga er maar vanuit dat mensen met aanzienlijk meer kennis van techniek dan ondergetekende om hun moverende redenen toch een keuze voor de JSF zijn gekomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar als jij het aftands noemt zou ik graag zien dat je dat even toelicht.
Net tijdens m'n college hoorde ik hier twee jongens met een Turks uiterlijk hier ook over spreken. Geeft het woord hypocriet een heel nieuwe betekenis volgens hen.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben het grootste deel van de tijd bezig geweest met het managen van de bezetting de komende dagen
Nee, uit de jaren 90, zoals 95% van het defensiematerieel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt toch uit de jaren 80 dat geval? Ik ga er maar vanuit dat mensen met aanzienlijk meer kennis van techniek dan ondergetekende om hun moverende redenen toch een keuze voor de JSF zijn gekomen.
Ik snap dat geleur om emotionele aandacht echt niet. Klagen wij om te weinig Turkse aandacht na aanslagen in het Westen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Net tijdens m'n college hoorde ik hier twee jongens met een Turks uiterlijk hier ook over spreken. Geeft het woord hypocriet een heel nieuwe betekenis volgens hen.
Ah, Pokkelmans geeft zich bloot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Tsja, als die Gripen beter was hadden ze die wel gekozen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, uit de jaren 90, zoals 95% van het defensiematerieel.
Maar ik heb de indruk dat we die JSF vooral te danken hebben aan intensief gelobby vanaf de andere kant avn de oceaan en een KLu die zich al sinds de jaren zestig blind staart op Amerikaanse toestellen.
Wel echt bizar dat als ze in Delft wél invoed hebben, dat er daar desondanks gewoon niemand is die het wil doen en elke paardekut dus zomaar verkozen kan worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Delft hebben we juist behoorlijk wat te zeggen, daarom maak ik me ook niet zo druk over het feit dat dit soort dingen meestal als 'nietszeggend' worden gelabeld. De daadwerkelijke invloed verschilt nou eenmaal per universiteit.
Die dude van onderwijs ging daar wel wat aan doen geloof ik, om duidelijkere regels over op te stellen. Of was dat de OC? Weet niet meer.
Het is inderdaad wel weer vermakelijk om te zien hoe mensen hierover door het lint gaanquote:
Nee, ik ben gewoon goed, Pieter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gewoon geluk gehad. Zo'n N=1 ervaring zegt niet zoveel.
Noem je mij nou een paardekut?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel echt bizar dat als ze in Delft wél invoed hebben, dat er daar desondanks gewoon niemand is die het wil doen en elke paardekut dus zomaar verkozen kan worden.
Autisten geven niets om beleid en politiek en organisatie en blablabla. Terecht overigens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Noem je mij nou een paardekut?
Was wel de enige LST'er die aanwezig was bij de interesseborrel.Maar goed, de interesse laat inderdaad wat te wensen over, weet niet precies waarom.
Omdat je man en blank bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon goed, Pieter.
Twee stages, twee banen aangeboden.
Het zit hier anders vol autisten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Autisten geven niets om beleid en politiek en organisatie en blablabla. Terecht overigens.
Wannabe-autisten vooral.quote:
Door alle overuren moeten ze straks in december allemaal vrij nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef Euribob het volgende:
Bij elke metro- en bushalte in Rotterdam wordt nu gepost door beveiliging. Goed voor de werkgelegenheid wel dit.
Bij het krijgen van mijn stage hielp een bestuursjaar wel behoorlijk. Recruiters van veel bedrijven geven ook telkens aan dat ze er speciaal op selecteren. Dat het in jouw branche niet boeit, maakt dat natuurlijk niet ineens overal het geval.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Correctie: buiten het studentenwereldje.
Haha, dat kan niet anders dan een succes worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om de aanslagen in Brussel gewoon eens lekker te relativeren.
Gewoon, omdat het kan.
Ik ben altijd boos. Jeweettoch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel weer vermakelijk om te zien hoe mensen hierover door het lint gaan. Volgens mij zag ik perrin ook al weer allerlei boze dingen roepen.
Het was helemaal bizar toen Voorschrift hier nog actief was
Als je een studie doet waar je nog eens wat zinvols leert heb je dat probleem uiteraard niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij het krijgen van mijn stage hielp een bestuursjaar wel behoorlijk. Recruiters van veel bedrijven geven ook telkens aan dat ze er speciaal op selecteren. Dat het in jouw branche niet boeit, maakt dat natuurlijk niet ineens overal het geval.
Inderdaad; de onrendabele wereld staat nu eenmaal te ver van me.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je een studie doet waar je nog eens wat zinvols leert heb je dat probleem uiteraard niet.
Dat ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het was al raar dat het dicht was.
Voorschrift.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel weer vermakelijk om te zien hoe mensen hierover door het lint gaan. Volgens mij zag ik perrin ook al weer allerlei boze dingen roepen.
Het was helemaal bizar toen Voorschrift hier nog actief was
Dat betwijfel ik dus. Heb meer het idee dat ze het gaafste speelgoed uit de shop wilden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, als die Gripen beter was hadden ze die wel gekozen.
Ja, gaarne terugbrengen, niet genoeg homo's hier.quote:
Ja ja, heel 'vriendelijk'. We weten wel weer hoe laat het is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voorschrift.Wat een kerel.
In het echt wel heel vriendelijk trouwens.
Molenbeek is toch om de hoek?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad; de onrendabele wereld staat nu eenmaal te ver van me.
Als je bij een regionaal huis-aan-huis-blaadje te licht wordt bevonden, heb je waarschijnlijk elke dag op je baas z'n bureau gescheten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon goed, Pieter.
Twee stages, twee banen aangeboden.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voorschrift.Wat een kerel.
In het echt wel heel vriendelijk trouwens.
Jij bent echt wel het toppunt van vaagheid in deze SC hč.quote:
Elke paardekut kan het worden, dat is iets anders dan dat jij dus een paardeut zou zijn (wat ook niet zo is). Ik vind het alleen echt bizar. Dan kunnen ze het net zo goed afschaffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Noem je mij nou een paardekut?
Was wel de enige LST'er die aanwezig was bij de interesseborrel.Maar goed, de interesse laat inderdaad wat te wensen over, weet niet precies waarom.
Hoho, onze krant is niet gratis, Freddy.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je bij een regionaal huis-aan-huis-blaadje te licht wordt bevonden, heb je waarschijnlijk elke dag op je baas z'n bureau gescheten.
Dat zeggen jullie codekloppers altijd ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je een studie doet waar je nog eens wat zinvols leert heb je dat probleem uiteraard niet.
Er zijn nog altijd genoeg mensen ieder jaar. Het is zo ondemocratisch als Noord-Korea eigenlijk, maar het is wel nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke paardekut kan het worden, dat is iets anders dan dat jij dus een paardeut zou zijn (wat ook niet zo is). Ik vind het alleen echt bizar. Dan kunnen ze het net zo goed afschaffen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, heel 'vriendelijk'. We weten wel weer hoe laat het is.
Ah, we waren tijdelijk collega?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, onze krant is niet gratis, Freddy.
Overigens hadden we ooit een stagiaire die elke dag zeker twee uur op de redactieplee zat. Bijzondere knul. Woog ook 150 kilo, of iets in die richting.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie codekloppers altijd ja.
Hooguit biergriep vermoed ikquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Was je ziek? Ik meen dat ik eerder vandaag las dat je je op je werk had afgemeld.
Jij moet toch een luier dragen? Alles loopt er toch gewoon uit.quote:
https://streamable.com/bmqrquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet toch een luier dragen? Alles loopt er toch gewoon uit.
Helaas wel, maar de bedrijfseconomen geven ons gelukkig alsnog een lekker vlot imago omdat buitenstaanders het allemaal op een hoop gooien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die economen geilen toch ook al zo op wiskunde? Ook behoorlijke autisten dus.
Uiteraard, de waarheid kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeggen jullie codekloppers altijd ja.
Haha, beetje tussen de autistische drakenshirts zitten en iets over de rest van de wereld denken te weten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard, de waarheid kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Dat is inderdaad het beeld dat ik van de D66 medewerkers heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, beetje tussen de autistische drakenshirts zitten en iets over de rest van de wereld denken te weten.
Hoort een streepje tussen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beeld dat ik van de D66 medewerkers heb.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beeld dat ik van de D66 medewerkers heb.
Dat is een apostrof.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
D'66? Das toch allang niet meer zo man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |