Jij ook, maar het enige waar jij af en toe schade aanricht is een endeldarm. Dat valt nog te overzien.quote:
Ieuwl.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij ook, maar het enige waar jij af en toe schade aanricht is een endeldarm. Dat valt nog te overzien.
Ja, ik verheug me wel op het computerlesje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij ziet iedereen mijn briljante Seth-garpje over het hoofd.
"In elk geval geen last meer van die kutmoslims"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Als Fok in 1940 al bestond dan had het livetopic over de inval van Hitler in Rotterdam ook wel snel gegaan denk ik. Probeerde dáár maar eens tegen te modereren.
Matigjes weer, Maik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Als Fok in 1940 al bestond dan had het livetopic over de inval van Hitler in Rotterdam ook wel snel gegaan denk ik. Probeerde dáár maar eens tegen te modereren.
Mooi.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ik verheug me wel op het computerlesje.
Gewoon prima botbreuk in de schedel. Niet zo klagen, het kan veel erger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:09 schreef Heilwasser het volgende:
Gewoon prima topic in NWS. Niet zo klagen, het kan veel erger.
In Rotterdam wonen enkel moslims en homo's heb ik begrepen. Dat worden topics vol juichende .gifjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
Klinkt als belediging van een bevriend staatshoofd. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou "alle Duitsers zijn schavuiten!" destijds verwijderd worden?
Same here, succes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi.
Ik moet nog iets afmaken voor 3 uur, maar het schiet niet echt op. Laat ik maar even verder gaan.
Neuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon prima botbreuk in de schedel. Niet zo klagen, het kan veel erger.
Gaat Fok dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
Als het op deze manier doorgaat gaat deze keet gewoon weer dicht.
U suggereert een ontruiming?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
Als het op deze manier doorgaat gaat deze keet gewoon weer dicht.
Gniffel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:21 schreef Ryon het volgende:
"Ik stond zelfs in dubio, Maar ik nam geen enkel risico"
Deze tekst krijg weer een hele andere lading.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |