Hoe moeten ze die imams buiten flikkeren als die imams er niet preken en ze niet over die moskeeën gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooi dat die raad dat zegt, maar ze gaan niet zover door Imams die het tegenovergestelde prediken buiten te flikkeren of de foute moskeeën te sluiten.
Zonder de oorlog tegen IS zouden deze aanslagen er ook wel geweest zijn. De haat van sommige moslims tegen alles wat Westers is heeft geen zetje nodig. Hoogstens wegkijkers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Actie , reactie.
Hoort bij oorlog voeren, zelfs als je miljoenen dood kan het zo zijn dat er ook paar klappen aan de andere kant vallen. Weliswaar geen miljoenen Belgen die worden geteisterd door IS drones maar toch.
Dit dus, zelfs als basisschoolleerling begrijp je toch wel dat dit niet goed is, daarbij weet ik nog dat mijn kinderen toen 8, 8 en 9 waren, en ik heb als ouder met hen erover gesproken voor zover dat mogelijk is met kinderen op die leeftijd, maar dat was toen wel mijn taak als ouder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook als kind (ik zat wel in groep 8 ofzo) begrijp je wel dat het absoluut niet goed is dat er een vliegtuig in een hoog gebouw vliegt.
Nou ja, sinds 2006 naar schatting 120.000 doden en 27.000 vermisten in Mexico's war on drugs...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Zuid Amerika hebben ze wat problemen met drugscartels maar verder niet zo heel veel aanslagen idd![]()
allicht maar het veranderd de prioriteiten wel een beetje natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonder de oorlog tegen IS zouden deze aanslagen er ook wel geweest zijn. De haat van sommige moslims tegen alles wat Westers is heeft geen zetje nodig. Hoogstens wegkijkers.
Lees net dit:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een beetje vreemd ja. Misschien gestolen uniforms?
quote:Twee pakketbezorgers aangehouden, negeerden aanwijzingen politie om bij afzetting te stoppen met bestelbus. Na controle niets aan de hand.
Klopt, zonder IS worden er ook nog dagelijks burgers door het Westen vermoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonder de oorlog tegen IS zouden deze aanslagen er ook wel geweest zijn. De haat van sommige moslims tegen alles wat Westers is heeft geen zetje nodig.
Genieten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:29 schreef matthias24 het volgende:
wat zouden wij voor bijdrage kunnen leveren als zoiets ook in amsterdam zou gebeuren?
Dan doen ze dat maar lekker in Rusland. Nee, daar houden ze die gasten een stuk korter en heb je geen "je bent welkom" onzin.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je bommen gaat gooien dan gooit er een keer iemand een terug
dat lijkt mij geen rocket science
valt mee toch, niks aan de handquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nou ja, sinds 2006 naar schatting 120.000 doden en 27.000 vermisten in Mexico's war on drugs...
Nou ja, het is wel zo. Als ze hun mond houden is het niet goed, en als ze de aanslagen veroordelen is het ook niet goed. Ik word daar wel een beetje flauw van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooi dat die raad dat zegt, maar ze gaan niet zover door Imams die het tegenovergestelde prediken buiten te flikkeren of de foute moskeeën te sluiten.
Van die onderbuikgevoelens vind ik een beetje flauw.
Maar wie is begonnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je bommen gaat gooien dan gooit er een keer iemand een terug
dat lijkt mij geen rocket science
Aah dat verklaard. Ik zat echt aan gestolen DHL uniform te denkenquote:
Ze zijn gepakt toen daadwerkelijk 2 bezorgers met een intact pakketje op tijd voor de deur stonden. Medewerkers van het kantoor vonden dit verdacht en hebben de politie gebeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een beetje vreemd ja. Misschien gestolen uniforms?
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:34:37'We fear that people are still at large': Belgian foreign minister after attacks reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt, zonder IS worden er ook nog dagelijks burgers door het Westen vermoord.
Booslims doen ook daar hun ding hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker in Rusland. Nee, daar houden ze die gasten een stuk korter en heb je geen "je bent welkom" onzin.
https://www.google.nl/sea(...)rc=ZqELk2r0JmogrM%3Aquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker in Rusland. Nee, daar houden ze die gasten een stuk korter en heb je geen "je bent welkom" onzin.
in Rusland zijn een stuk flinkere aanslagen gepleegd door dit soort figurenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In rusland heb je veel meer aanslagen dan in Europa. En vergeet de grote aanslagen daar niet op vliegvelden. Bovendien heeft rusland al een gigantische moslim populatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mexico is geen Zuid Amerika geografisch gezien echter cultuur technisch gezien weer wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt mee toch, niks aan de hand
#zuidamerikaisvrede
Kwestie van legaliseren. Probleem opgelost. Godsdienstwaanzin is van een ander kaliber.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nou ja, sinds 2006 naar schatting 120.000 doden en 27.000 vermisten in Mexico's war on drugs...
#notallmuslims #religionofpeacequote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Policor. Gutmenschen. Linkse elite. Zo, hebben we die ook weer gehad voor dit topic.
Terrorist 1: Jo (of Mo), we gaan naar Mexico! We zullen ze straffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Zuid Amerika hebben ze wat problemen met drugscartels maar verder niet zo heel veel aanslagen idd![]()
Dan krijgen die militairen allemaal een kam mee in België.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef Infection het volgende:
Het wordt tijd dat België het leger Molenbeek instuurt om alles één voor één uit te kammen. Zal nog genoeg te vinden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |