Gewoon wat moslimjongeren die op vakantie gingen vandaag. Niets aan de handquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Dus arrestaties in trein van Brussel richting Schiphol? Dachten ze een tweede luchthaven aan te kunnen vallen vandaag?
twitter:POL_KENland twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:10:05Trein Hoofddorp is vrijgegeven, maar rijdt niet verder. Passagiers worden vervoerd met bussen. Niets verdachts aangetroffen in de trein. reageer retweet
nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat heeft de Britse regering nooit geprobeerd.
ja maar het is toch logisch dat amsterdam nu heel erg beveiligd word. amsterdam is de hoofdstad van nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tjsa, sommige mensen hebben gewoon een baan en kunnen dit topic dus niet van A tot Z blijven volgen
Verder heeft logica hier vrij weinig mee te maken, maar ik verwacht niet dat jij daar enig benul van hebt.
dat zijn in de regel ook niet echt de figuren die dit soort aanslagen ondernemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als je vlucht kun je het maar beter goed doen...
en tuurlijk zullen er Marokkaanse en Tunesische profiteurs tussen zitten, maar die beschouw ik dan ook niet als vluchteling maar als illegale parasieten...
Zoals jouw taalgebruik, waarom kies je geen ander woord om je onvrede te uiten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt dan is Nederland naar de kanker.
En de kruistochten hadden niks met het christendom en Europeanen van doen!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die vluchten voor mongolen en blijven moslim omdat de islam er niet voor zorgt dat ze ook terroristen worden.
Nou........., maar zonder gekheid, de onrust in het Midden-Oosten is natuurlijk onmiskenbaar verbonden met dit soort aanslagen, en wat gewoon klopt is dat in veel Europese steden Moslims de negeerde onderlaag vormen. Het staat los van de vraag waarom ze er zijn, en waarom met zo veel, maar de zaak dat de Belgische regering zo lang niets met wijken als Molenbeek heeft gedaan, of de Franse politiek met hun achterwijken, dat is gewoon vragen om problemen en de onrust in het Midden-Oosten is vervolgens iets wat dit soort lui dan gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar brussel is toch niet het midden oosten?
?quote:
?quote:
Tuurlijk niet. Zie Polen, Hongarije en al die andere voormalige Oostbloklanden die weigeren mee te doen aan massa-immigratie uit het Midden-Oosten. Daar zie je geen aanslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan krijg je juist meer kans op aanslagen.
Wellicht liepen ze er al rond als politie in burger?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind zo'n AT wat een vreemde vertoning. Waarom niet gewone kleding aan? Niet voor niets gebeurt het regelmatig dat criminelen mensen ontvoeren door zich voor te doen als AT.
Ik zou een rechtzaak aanspannen. ID kan je ook in de trein checkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Woods het volgende:
Op rtlz nu
Je wordt zomaar uit ds trein afgevoerd en je te registreren
Ik zou maar geen verdachte pakketjes meenemen als ik jou wasquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Tijdens de aanslagen van 9/11 moest ik ook keihard lachen, op de basisschool. Als kind besef je totaal niet wat er speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Nederland is een heel ander land dan Belgie of Frankrijk, wij hebben ook onze probleemwijken en probleemgroepen maar ons sociaal beleid en integratiebeleid, al laat het meer dan voldoende de Wensen over, is veel beter dan in de bovengenoemde landen. De Sociale Controle in Nederland is veel groter, maakt dat het dan onmogelijk voor een Nederlandse Moslim om een aanslag te plegen nee natuurlijk niet, maar ten eerste is de bereidheid om Nederland te treffen minder groot onder Nederlandse Moslims, en ten tweede is het gewoon moeilijker voor ze, zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Er moeten nog vele aanslagen volgen voordat mensen het in Nederland ook allemaal snappen
Wel. Mannen raken er hartstikke gefrustreerd van dat leuke meisjes zich bedekken en die frustraties kunnen ze niet kwijt tot ze trouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat lijkt mij alleen maar onnodige symbool politiek. Vrouwen met hoofddoekjes zijn nou niet echt direct een oorzaak van aanslagen.
Nou ik niet hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 moest ik ook keihard lachen, op de basisschool. Als kind besef je totaal niet wat er speelt.
Misschien moeten we fundamentalistische clubjes meer subsidie geven, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Iedere vorm van repressie zal het extremisme aanwakkeren.
Belgie heeft gewoon jarenlang lopen slapen en nu stapelen alle problemen van de afgelopen jaren zich in een keer op. Nederland is op dit moment bijna het enige west Europese land dat nog neer aanslag heeft meegemaakt, dat komt waarschijnlijk ook omdat Nederland meer controle heeft op de achterstandswijken in de grote steden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Nou........., maar zonder gekheid, de onrust in het Midden-Oosten is natuurlijk onmiskenbaar verbonden met dit soort aanslagen, en wat gewoon klopt is dat in veel Europese steden Moslims de negeerde onderlaag vormen. Het staat los van de vraag waarom ze er zijn, en waarom met zo veel, maar de zaak dat de Belgische regering zo lang niets met wijken als Molenbeek heeft gedaan, of de Franse politiek met hun achterwijken, dat is gewoon vragen om problemen en de onrust in het Midden-Oosten is vervolgens iets wat dit soort lui dan gebruiken.
Die had ze wel verjaagd door pang pang te roepenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:13 schreef BlackLining het volgende:
PechtoldAlsof er nog niet genoeg ellende op TV is geweest vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |