Ik zet mijn geld in op Peter R de Vries en Felix Rottenberg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
De inteeltclub komt weer bijeen.
Halina fucking reijn zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Dat is in een zeer lange tunnel, zeer onpraktisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig. Stel je voor dat de trein per ongeluk voor Schiphol was stilgezet.
tjquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
Toch merk je ook hier in Rotterdam wat extra paraatheid, nog nooit zoveel blauw in en rond de metrostations gezien, vooral bij Beurs en Stadhuisplein
tja dat zijn puur voorzorgsmaatregelen. gewoon voor de zekerheid en alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
Toch merk je ook hier in Rotterdam wat extra paraatheid, nog nooit zoveel blauw in en rond de metrostations gezien, vooral bij Beurs en Stadhuisplein
En die homo met die rare stem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Peter R de Vries en Felix Rottenberg.
Gaan ze zeker weer roepen dat er meer banen moeten worden gecreeerd en meer geld naar wijken als Molenbeek moeten om die op te knappen en zo terrorisme te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Die staan er sowieso al ontzettend vaakquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:50:39BREEK: Duitsland voert ook controles op langs de Nederlandse grens - Duitse federale politie reageer retweet
Niet dat die veel kunnen doen als iemand zichzelf opblaast.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tj
[..]
tja dat zijn puur voorzorgsmaatregelen. gewoon voor de zekerheid en alles.
KOTSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Patat > Friet > Aids > Rotterdam
Raar he met al die buitenlanders daar, ik denk dat het in Wassenaar niet zo`n vaart loopt...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
haha mad dat niemand praat over jouw durpje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rotterdam dat boeit echt helemaal niemand. Broeinest.
Alleen was op het moment van zijn toespraak nog niets bekend over de daders. Nog niet trouwens, alleen dat IS (zoals gebruikelijk) heeft geroepen dat zij het waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat het verschrikkelijk is en dat hij X, X en X gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen. Daarbij benadrukkend dat de islamitische gemeenschap de taak heeft sociaal toezicht te houden op jongeren.
waarom boeit dat niemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die meid is trendingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heel betrouwbaar een meisje van 15, die ook nog eens graag mensen voor de gek houdt getuige haar bovenste twitter post.
Is dat niet zo dan? Of wil je het nog verder laten verpauperen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan ze zeker weer roepen dat er meer banen moeten worden gecreeerd en meer geld naar wijken als Molenbeek moeten om die op te knappen en zo terrorisme te voorkomen.
Schoolvoorbeeldje crisiscommunicatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef bascross het volgende:
Is het voor Mark Rutte handig om een standaard filmpje te maken dat ingezet kan worden bij aanslagen? Scheelt weer tijd.
Claudia de Breij erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Denk eerder, Prem, Fidan en die Seabert de Zeehond.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Waar waren jullie toen je het hoorde"quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Topic maar sluiten dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat het 'hoogtepunt' nu wel geweest is. Een zelfmoordaanslag en sindsdien is het stil. Nu komt de periode van onzinnige geruchten.
Metro- en treinstation Wassenaar zullen inderdaad weinig extra politie-inzet krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Raar he met al die buitenlanders daar, ik denk dat het in Wassenaar niet zo`n vaart loopt...
Ik weet zeker Peter vanderMeersch en Sylvanaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, als je om 8.30u op je werk moet zijn, kun je onmogelijk om 9u nog even een bom leggen in de metro...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan ze zeker weer roepen dat er meer banen moeten worden gecreeerd en meer geld naar wijken als Molenbeek moeten om die op te knappen en zo terrorisme te voorkomen.
Je bent ook wel een totale mongool als je het nu nog probeert met al die militairen en politieagenen/marechaussees.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat het 'hoogtepunt' nu wel geweest is. Een zelfmoordaanslag en sindsdien is het stil. Nu komt de periode van onzinnige geruchten.
Strikt genomen heeft het ook niets met de islam te maken. Ook IS misbruikt de islam om hun haat tegen het westen te uiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, sommige users betwijfelden of het iets met de islam te maken had.
Ah, het gewone leven is dus hervatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik zie dat veel treinen niet rijden naar schiphol,
*in de lokale fractie wordt er al hevig gespeculeerd of er niet genoeg geknuffeld wordt, gezien dit incident*.quote:
Goede post.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Strikt genomen heeft het ook niets met de islam te maken. Ook IS misbruikt de islam om hun haat tegen het westen te uiten.
Meerdere gevangen genomen en / of teruggekeerde IS strijders hebben dit ook verklaard, en verder is het verdiepen in de ontstaansgeschiedenis van IS voldoende om in te zien dat IS oorspronkelijk niet vanuit geloofsovertuiging is ontstaan.
Net zoals dat onze kutmarokkaantjes weinig met de islam te maken hebben.
Daarmee ontken ik het probleem niet, maar de oorzaak ligt alleen niet bij het geloof maar bij de haat naar het westen.
Want iemand die een zelfmoordaanslag pleegt is niet per definitie al een totale mongool wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent ook wel een totale mongool als je het nu nog probeert met al die militairen en politieagenen/marechaussees.
Uh..misschien dit: "het immigratieexperiment is mislukt en brengt de veiligheid van Europese burgers ernstig in gevaar en daarom stoppen we ermee"quote:
Het zijn de 'mannelijke' reacties die ons o.a. IS hebben geschonken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Tja, 9/11 maar sindsdien bizar weinig gebeurd. Na 9/11 moest de NSA en andere maatregelen op gang komen. Dit is overigens puur vrouwenrepliek, alle respect, maar als het aan vrouwen ligt dan gaan we alleen maar thee met ze drinken.
Misschien dan maar even wachten met je natie verenigende speech.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alleen was op het moment van zijn toespraak nog niets bekend over de daders. Nog niet trouwens, alleen dat IS (zoals gebruikelijk) heeft geroepen dat zij het waren.
Het is dan vrij onverstandig om als minister-president maar meteen te stellen dat het moslims waren.
tja daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar als er nog daders in leven zijn en ze worden opgejaagd kunnen ze nog heel gevaarlijk zijn
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Strikt genomen heeft het ook niets met de islam te maken. Ook IS misbruikt de islam om hun haat tegen het westen te uiten.
Meerdere gevangen genomen en / of teruggekeerde IS strijders hebben dit ook verklaard, en verder is het verdiepen in de ontstaansgeschiedenis van IS voldoende om in te zien dat IS oorspronkelijk niet vanuit geloofsovertuiging is ontstaan.
Net zoals dat onze kutmarokkaantjes weinig met de islam te maken hebben.
Daarmee ontken ik het probleem niet, maar de oorzaak ligt alleen niet bij het geloof maar bij de haat naar het westen.
Om 1 aanslagje? Weet je wel hoeveel mensen er in het MO per dag omkomen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:57 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Uh..misschien dit: "het immigratieexperiment is mislukt en brengt de veiligheid van Europese burgers ernstig in gevaar en daarom stoppen we ermee"
twitter:TRobinsonNewEra twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:44:15This has nothing to do with IslamYet in past 30 days23 Islamic attacks in 22 countries1018 people killed2008 people injured #Brussels reageer retweet
quote:22 maart 2016, 11:53
Duitsland schroef controles op
Duitsland heeft de controles bij de grenzen met België, Frankrijk, Nederland en Luxemburg aangescherpt, meldt persbureau Reuters op gezag van de Duitse politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |