twitter:springelkamp twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:49:28Marechaussee doorzoekt met explosievenhonden trein bij station Hoofddorp. Trein bewust stilgezet vóór Schiphol. reageer retweet
O, nou ja, ik dacht Abed ook, heb ik dit verkeerd gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Alleen Viskarretje, maar dat is de huistrol.
omg! dit is echt een dramma!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dik veel politie-agenten op station Beurs
Volgens mij is het hier ook het op een na hoogste niveau, net zoals in België gisteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier als in Nederland?
Ik dacht van niet![]()
Gelukkig. Stel je voor dat de trein per ongeluk voor Schiphol was stilgezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef raptorix het volgende:
twitter:springelkamp twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:49:28Marechaussee doorzoekt met explosievenhonden trein bij station Hoofddorp. Trein bewust stilgezet vóór Schiphol. reageer retweet
Klopt iddquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier ook het op een na hoogste niveau, net zoals in België gisteren.
twitter:JCdeGraaf twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:50:39BREEK: Duitsland voert ook controles op langs de Nederlandse grens - Duitse federale politie reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Patat > Friet > Aids > Rotterdam > Amsterdam
Breekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:50:39BREEK: Duitsland voert ook controles op langs de Nederlandse grens - Duitse federale politie reageer retweet
Dat het verschrikkelijk is en dat hij X, X en X gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen. Daarbij benadrukkend dat de islamitische gemeenschap de taak heeft sociaal toezicht te houden op jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?
"Oh my gosh wat is dit erg tweeps, ik ga nu samen met Vlad en zijn AK-47 op zijn paard naar Brussel om de terroristjes dood te maken."
?
Gelukkig hebben we meer zendersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
De inteeltclub komt weer bijeen.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
Toch merk je ook hier in Rotterdam wat extra paraatheid, nog nooit zoveel blauw in en rond de metrostations gezien, vooral bij Beurs en Stadhuisplein
Rotterdam dat boeit echt helemaal niemand. Broeinest.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
Toch merk je ook hier in Rotterdam wat extra paraatheid, nog nooit zoveel blauw in en rond de metrostations gezien, vooral bij Beurs en Stadhuisplein
Tafeltje van Tijs begint ook vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
De inteeltclub komt weer bijeen.
Niet dat die niveaus iets zeggen maar vooruit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier ook het op een na hoogste niveau, net zoals in België gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |