Wat moet hij dan zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:46 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom blaat Rutte na elke aanslag hetzelfde?
Ze willen niets doen behalve hopen dat het niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
En wij dachten dat de Belgische autoriteiten enorm overdreven toen het dreigingsniveau in Brussel rap werd opgehoogd en extra maatregelen werden getroffen na de aanslagen in Parijs....
Verwachte reacties:
- "hoezo wij", praat voor jezelf hommo
- "extra maatregelen treffen en dan dit niet kunnen voorkomen".
- "het is de schuld van de "geschokte" politici"
Generaliseren is een mooi iets hè.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Olga het volgende:
[..]
wtf
Omdat ik zeg omdat ik geen problemen heb met het merendeel van de moslims?
Heel betrouwbaar een meisje van 15, die ook nog eens graag mensen voor de gek houdt getuige haar bovenste twitter post.quote:
Rotterdam > Amsterdamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sowieso in Rotterdam wonen, veel suc6!
Dat je er eigenlijk nog op in gaatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?
"Oh my gosh wat is dit erg tweeps, ik ga nu samen met Vlad en zijn AK-47 op zijn paard naar Brussel om de terroristjes dood te maken."
?
Hier als in Nederland?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het dreigingsniveau hier is toch hetzelfde als het in Brussel was?
quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Generaliseren is een mooi iets hè.
twitter:springelkamp twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:49:28Marechaussee doorzoekt met explosievenhonden trein bij station Hoofddorp. Trein bewust stilgezet vóór Schiphol. reageer retweet
O, nou ja, ik dacht Abed ook, heb ik dit verkeerd gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Alleen Viskarretje, maar dat is de huistrol.
omg! dit is echt een dramma!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dik veel politie-agenten op station Beurs
Volgens mij is het hier ook het op een na hoogste niveau, net zoals in België gisteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier als in Nederland?
Ik dacht van niet![]()
Gelukkig. Stel je voor dat de trein per ongeluk voor Schiphol was stilgezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef raptorix het volgende:
twitter:springelkamp twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:49:28Marechaussee doorzoekt met explosievenhonden trein bij station Hoofddorp. Trein bewust stilgezet vóór Schiphol. reageer retweet
Klopt iddquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier ook het op een na hoogste niveau, net zoals in België gisteren.
twitter:JCdeGraaf twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:50:39BREEK: Duitsland voert ook controles op langs de Nederlandse grens - Duitse federale politie reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Patat > Friet > Aids > Rotterdam > Amsterdam
Breekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 11:50:39BREEK: Duitsland voert ook controles op langs de Nederlandse grens - Duitse federale politie reageer retweet
Dat het verschrikkelijk is en dat hij X, X en X gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen. Daarbij benadrukkend dat de islamitische gemeenschap de taak heeft sociaal toezicht te houden op jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen?
"Oh my gosh wat is dit erg tweeps, ik ga nu samen met Vlad en zijn AK-47 op zijn paard naar Brussel om de terroristjes dood te maken."
?
Gelukkig hebben we meer zendersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/komende-uitzending
De inteeltclub komt weer bijeen.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
Toch merk je ook hier in Rotterdam wat extra paraatheid, nog nooit zoveel blauw in en rond de metrostations gezien, vooral bij Beurs en Stadhuisplein
Rotterdam dat boeit echt helemaal niemand. Broeinest.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
Toch merk je ook hier in Rotterdam wat extra paraatheid, nog nooit zoveel blauw in en rond de metrostations gezien, vooral bij Beurs en Stadhuisplein
Tafeltje van Tijs begint ook vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Niet dat die niveaus iets zeggen maar vooruit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier ook het op een na hoogste niveau, net zoals in België gisteren.
Ik zet mijn geld in op Peter R de Vries en Felix Rottenberg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Halina fucking reijn zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Dat is in een zeer lange tunnel, zeer onpraktisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig. Stel je voor dat de trein per ongeluk voor Schiphol was stilgezet.
tjquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
tja dat zijn puur voorzorgsmaatregelen. gewoon voor de zekerheid en alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
En die homo met die rare stem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Peter R de Vries en Felix Rottenberg.
Gaan ze zeker weer roepen dat er meer banen moeten worden gecreeerd en meer geld naar wijken als Molenbeek moeten om die op te knappen en zo terrorisme te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Die staan er sowieso al ontzettend vaakquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet dat die veel kunnen doen als iemand zichzelf opblaast.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tj
[..]
tja dat zijn puur voorzorgsmaatregelen. gewoon voor de zekerheid en alles.
KOTSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Patat > Friet > Aids > Rotterdam
Raar he met al die buitenlanders daar, ik denk dat het in Wassenaar niet zo`n vaart loopt...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Revontulet het volgende:
haha mad dat niemand praat over jouw durpje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rotterdam dat boeit echt helemaal niemand. Broeinest.
Alleen was op het moment van zijn toespraak nog niets bekend over de daders. Nog niet trouwens, alleen dat IS (zoals gebruikelijk) heeft geroepen dat zij het waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat het verschrikkelijk is en dat hij X, X en X gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen. Daarbij benadrukkend dat de islamitische gemeenschap de taak heeft sociaal toezicht te houden op jongeren.
waarom boeit dat niemand.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rotterdam dat boeit echt helemaal niemand. Broeinest.
Die meid is trendingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heel betrouwbaar een meisje van 15, die ook nog eens graag mensen voor de gek houdt getuige haar bovenste twitter post.
Is dat niet zo dan? Of wil je het nog verder laten verpauperen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gaan ze zeker weer roepen dat er meer banen moeten worden gecreeerd en meer geld naar wijken als Molenbeek moeten om die op te knappen en zo terrorisme te voorkomen.
Schoolvoorbeeldje crisiscommunicatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:53 schreef bascross het volgende:
Is het voor Mark Rutte handig om een standaard filmpje te maken dat ingezet kan worden bij aanslagen? Scheelt weer tijd.
Claudia de Breij erbij?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:52 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |