Gewoon zorgen dat je klanten grotere ambtenaren zijn dan jijzelf.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:49 schreef Heilwasser het volgende: [..] Lekker je werkfoon altijd bij je.
Dat weet ik, ik heb ook zulke telefoons gehad. Die waren wel in elk opzicht behalve de batterijduur en de duurzaamheid kut.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Telefoons met een batterijduur van een paar weken hadden we vroeger al.
Telefoons die waterdicht zijn ook al.
Maar toen moesten we ineens gaan internetten. En hadden we grotere schermen nodig. En camera's.
Snake.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb ook zulke telefoons gehad. Die waren wel in elk opzicht behalve de batterijduur en de duurzaamheid kut.
Roze iPhone. Nice.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe iPhone. Revolutionair mensen.
[ afbeelding ]
Natte kapsalon.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is er helemáál geen reden meer om er ooit nog onder weg te komen.
Nu wel zin in.quote:
Oh, die is ook wel mooi. Maar ik heb al een saaie zwarte 6.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de champagnekleurige?
Bier onder de douche is serieus ook nice.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een appel onder de douche. Boeit niet als die nat wordt.
Douchebier is het beste bier.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
Bier drinken onder de douche is een koud kunstje.
Dat wil prima inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.
Lekker de boel doorspoelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Too much dit.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom warme koffie er bij.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Koud douchen is pas goed wakker worden.
Er is bijna niets waar ik meer een hekel aan heb dan een koude douche.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Koud douchen is pas goed wakker worden.
Ik vind het ook gruwelijk, maar het is wel erg effectief.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is bijna niets waar ik meer een hekel aan heb dan een koude douche.
Allemaal huichelaars die op elkaar geilen bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Overigens, ik keek vanavond naar De Wereld Draait Door (doe ik eens in de paar jaar), en ik moest echt denken aan het programma van Harry Mens. Eigenlijk is de opzet precies hetzelfde.
Zo had ik het nog niet eens bekeken. Eigenlijk meer als één grote reclameshow voor vrienden en bekenden van de heer van Nieuwkerk. Het enige verschil is dat bij Business Class de klant zelf betaalt, en bij DWDD de belastingbetaler.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allemaal huichelaars die op elkaar geilen bedoel je?
En dat dan ook nog eens op kosten van de publieke omroep.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken. Eigenlijk meer als één grote reclameshow voor vrienden en bekenden van de heer van Nieuwkerk.
Echt erg iddquote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat dan ook nog eens op kosten van de publieke omroep.
Nou was dat programma van Mens ook bagger, maar dat betaalde hij tenminste zelf door gewoon zendtijd te kopen.
Was? Is nog iedere zondagochtend steevast op de TV. Langst lopende talkshow van Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou was dat programma van Mens ook bagger, maar dat betaalde hij tenminste zelf door gewoon zendtijd te kopen.
Mochten er evenveel mensen naar DWDD kijken als naar Harry Mens is het denk ik zo klaar met van Nieuwkerk en zijn kornuiten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat dan ook nog eens op kosten van de publieke omroep.
Oh, wordt dat nog steeds uitgezonden?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was? Is nog iedere zondagochtend steevast op de TV. Langst lopende talkshow van Nederland.
De kijkcijfers lijken me de enige reden dat het programma nog op tv is. Het heeft echt geen enkele waarde meer daarbuiten. Goed stuk:quote:Op maandag 21 maart 2016 21:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mochten er evenveel mensen naar DWDD kijken als naar Harry Mens is het denk ik zo klaar met van Nieuwkerk en zijn kornuiten.
Beetje stampen op de beelden die de huiskamer inrollen. Ik heb er toch voor betaald?!!!11!!!!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt erg iddik snap echt niet dat mensen er zo massaal naar kijken. Misschien omdat ze er toch al voor betaald hebben.
Copy-paste in een spoiler bitte, ik kan het zo niet lezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kijkcijfers lijken me de enige reden dat het programma nog op tv is. Het heeft echt geen enkele waarde meer daarbuiten. Goed stuk:
http://www.volkskrant.nl/(...)ewondering~a4257035/
Ik kijk op zondagavond wel eens de herhaling. Vind het wel vermakelijk meestal.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, wordt dat nog steeds uitgezonden?
Geen idee, ik kijk op zondagochtend zeker geen Mens als ik al zelf bepaal wat er op TV gekeken wordt.
Zit je Tchock aan te zetten tot overtreding van het auteursrecht?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Copy-paste in een spoiler bitte, ik kan het zo niet lezen.
Doe maar niet.... copyrights enzo.... dan kun je hem beter openen met een incognito browserquote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Copy-paste in een spoiler bitte, ik kan het zo niet lezen.
Er komt hier niemand van de Volkskrant.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zit je Tchock aan te zetten tot overtreding van het auteursrecht?
Werkt alleen bij de NRC.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar niet.... copyrights enzo.... dan kun je hem beter openen met een incognito browser
Koos zit wel bij de Persgroep.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er komt hier niemand van de Volkskrant.
Ja, maar als het er staat moet ik er een TR over maken zodat een POL mod het kan wissenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Werkt alleen bij de NRC.![]()
Ik doe het altijd zo op die manier iig.
Koos mag blij zijn dat er überhaupt nog artikelen van de Persgroep worden gedeeld.quote:
Prima, geef me vijf minuten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als het er staat moet ik er een TR over maken zodat een POL mod het kan wissen
Ja, daar kunnen we ook niets aan doen natuurlijk... het is niet andersquote:Op maandag 21 maart 2016 21:47 schreef Euribob het volgende:
Hé bah. Nu moet Tjock mij de inhoud van dat artikel PM'en. Wat vervelend.
Whehe.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Koos mag blij zijn dat er überhaupt nog artikelen van de Persgroep worden gedeeld.
Ja, dat zou eigenlijk ook wel moeten werken. Even checken.quote:
Ja dat bedoelde ik. Gewoon een soort Business Class maar dan voor de quasi-culturele centrumlinksen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken. Eigenlijk meer als één grote reclameshow voor vrienden en bekenden van de heer van Nieuwkerk.
Uit: Volkskrant, 5 maart 2016, door Jonathan van het Revequote:Laatst kreeg ik, via via, het advies om niet meer te kijken. Maar dat helpt dus niet: de gedachte dat het nog steeds bestaat, blijft aan je knagen. Bovendien mis je dan LuckyTV.
Anders word je straks nog aangeklaagd voor plagiaat. Wij nemen onze taak als nieuwsforum immers erg serieus.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sorry, aangepast zodat ik voldoe aan de Auteurswet.
Zoiets wilde ik ook gaan typen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:57 schreef Heilwasser het volgende:
Als de Volkskrant DWDD al opgeeft is het helemaal over en uit.
Wel zielig voor Matthijs. Zo'n aardige man. Met z'n gepraat en z'n gezicht.quote:
Komt wel beter tot zijn recht bij zijn muziekprogramma. Net als Johan Derksen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs. Zo'n aardige man. Met z'n gepraat en z'n gezicht.
Misschien kan hij beter een restaurant beginnen. Oh, wacht.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wel zielig voor Matthijs. Zo'n aardige man. Met z'n gepraat en z'n gezicht.
Waar wil je een vrijstelling voor?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Euribob het volgende:
Voordat ik ga slapen moet nog even mijn aanvraag voor een vrijstelling de deur uit, maar ik heb echt gewoon geen zin om het te regelen. Kan ik weer cijferlijsten op gaan duiken en mijn matige cijfers opsturen naar de examencommissie.
Het vak Economie voor de studie Sociologie.quote:
Dat is echt een bureaucratisch bolwerk. Ze hebben niet eens een kantoor. Brieven naar de Examencommissie verdwijnen in een soort leegte waar dan ineens toch weer een antwoord uit tevoorschijn komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Euribob het volgende:
Voordat ik ga slapen moet nog even mijn aanvraag voor een vrijstelling de deur uit, maar ik heb echt gewoon geen zin om het te regelen. Kan ik weer cijferlijsten op gaan duiken en mijn matige cijfers opsturen naar de examencommissie.
Maar waar moeten dan de Sywerts en Alexander Klöppings hun verhaal doen?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Komt wel beter tot zijn recht bij zijn muziekprogramma. Net als Johan Derksen.
Whehe.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het vak Economie voor de studie Sociologie.
Leek mij wel gerechtvaardigd.
Bij Harry Mens.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar waar moeten dan de Sywerts en Alexander Klöppings hun verhaal doen?
Alleen is Harry niet zo hip en bijdetijds als Matthijs.quote:
Zit wat in, zo op het eerste oog.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het vak Economie voor de studie Sociologie.
Leek mij wel gerechtvaardigd.
Las in het reglement dat Bachelor-1 vakken in de regel niet volledig kunnen worden vrijgesteld, en dat je daar alleen van je aanwezigheidsplicht kan worden ontdaan. Mag toch hopen dat ze een uitzondering maken voor mij.quote:
Dan moet hij z'n haar wat laten groeien en het net zo warrig dragen als Jeroen Pauw.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alleen is Harry niet zo hip en bijdetijds als Matthijs.
Ik zocht hem ff op in de course guide, maar kan hem niet vinden.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Las in het reglement dat Bachelor-1 vakken in de regel niet volledig kunnen worden vrijgesteld, en dat je daar alleen van je aanwezigheidsplicht kan worden ontdaan. Mag toch hopen dat ze een uitzondering maken voor mij.![]()
En anders dat tentamen maar maken trouwens, ook geen ramp.
Hoop wel dat ze niet moeilijk gaan doen over het feit dat ik meer dan één vak ter compensatie instuur. Of over het feit dat het aantal studiepunten verschilt.quote:
Had ik al gedaan:quote:Op maandag 21 maart 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zocht hem ff op in de course guide, maar kan hem niet vinden.
Zou wel toppunt van bureaucratie zijn als je een vak niet skippen mag vanwege dat soort regeltjes, terwijl je het studeert.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze niet moeilijk gaan doen over het feit dat ik meer dan één vak ter compensatie instuur. Of over het feit dat het aantal studiepunten verschilt.
3 boeken ook echtquote:Op maandag 21 maart 2016 22:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had ik al gedaan:
https://courses.eur.nl/#/2015-2016/detail/FSWSB-1070
Die zijn wel gratis te lenen, dat dan weer wel.quote:
Meestal ben je echter niet de enige die het vak gaat volgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die zijn wel gratis te lenen, dat dan weer wel.
Er zijn zo'n twintig boeken volgens mij. Voor vijftig studenten moet dat wel goed komen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meestal ben je echter niet de enige die het vak gaat volgen.
Voertaal: Englishquote:Op maandag 21 maart 2016 22:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel Nederlandstalig allemaal, waarom de info in de Vakkengids dan in het Engels is...
Alle drie.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Leuk voor de uitwisselingsstudenten.
Volgens mij staan er vooral veel dwergen op die foto's.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:17 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)sche-stappen-in-cuba
Obama de communist. Met gigantische dochters.
Ga je voor het eerst in 80 jaar naar een tropisch eiland, regent het.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:17 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)sche-stappen-in-cuba
Obama de communist. Met gigantische dochters.
Ook dat natuurlijk, maar die dochters zijn gruwelijk lang. En nog niet volgroeid.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij staan er vooral veel dwergen op die foto's.
En Obama is al 1,85 meter.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk, maar die dochters zijn gruwelijk lang. En nog niet volgroeid.
Niets mis met vrouwen met een beetje lengte.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk, maar die dochters zijn gruwelijk lang. En nog niet volgroeid.
Prima formaat wel. Maar eens in de gaten houden.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:17 schreef Kowloon het volgende:
Gutmensch, een 4 inch Iphone:
http://tweakers.net/nieuw(...)489-euro-kosten.html
Whehe, als een pasgeboren hertje.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6738848/baca880f
Ha-ha.
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:35 schreef Monolith het volgende:
Als ik die ongeďnformeerde basisschooldocent bij nieuwsuur hoor krijg ik bijna de neiging om ja te gaan stemmen bij de Oekraďne referendum.
Het Oekraďne-referendum.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:35 schreef Monolith het volgende:
Als ik die ongeďnformeerde basisschooldocent bij nieuwsuur hoor krijg ik bijna de neiging om ja te gaan stemmen bij de Oekraďne referendum.
Eergisteren op Reddit, vandaag op Dumpert en donderdag bij DWDD.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6738848/baca880f
Ha-ha.
Roemer is nooit zo sterk.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Roemer was inderdaad niet zo sterk.
En wat zullen we lachen. Want grappig. En internet.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eergisteren op Reddit, vandaag op Dumpert en donderdag bij DWDD.
Ik had deze in de bus vandaag (ondanks nee-nee sticker)quote:Op maandag 21 maart 2016 22:35 schreef Monolith het volgende:
Vooral 'nietes'.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Oekraďne-referendum.
Wat zegt ze eigenlijk?
Punt 3 speelt wel lekker op gevoelens in zeg, tering.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik had deze in de bus vandaag (ondanks nee-nee sticker)
[ afbeelding ]
Dan krijg je ook bijna de neiging om ja te gaan stemmen
Te triest voor woorden allemaal inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2016 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Punt 3 speelt wel lekker op gevoelens in zeg, tering.
Die eerste twee vind ik prima argumenten. Die derde is uitbuiten van gevoelens. Die laatste drie...quote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg zowaar een flyertje in mijn handen gedrukt met een uitnodiging voor een debat en een redelijk objectief, zij het beknopt, overzicht van wat voor- en tegenstanders ervan vinden.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, de stem gaat dan ook over heel de EU. Niet alleen over dit kikkerlandje zoals de bange partijen denken.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:47 schreef Rezania het volgende:
Punt 5 is wel correct zo blijkt, dat verraste me. http://www.nrc.nl/next/20(...)-die-van-noo-1581058
Edit: Betreffende de grootte van de economie.
Oh zal wel, niks van meegekregen tot net op de Dumpert.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eergisteren op Reddit, vandaag op Dumpert en donderdag bij DWDD.
Dat is al beter. Ik las van de week ergens dat Geenpeil een neutrale campagne voert over dit referendum, vraag me wel af onder welke steen die user zich bevondquote:Op maandag 21 maart 2016 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg zowaar een flyertje in mijn handen gedrukt met een uitnodiging voor een debat en een redelijk objectief, zij het beknopt, overzicht van wat voor- en tegenstanders ervan vinden.
Nooit geweest ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Roemer was inderdaad niet zo sterk.
Op zich natuurlijk niet heel verrassend. Kijk wat er in Noord Holland is, van de haven van Amsterdam tot de AEX, Schiphol, veel grote banken, Ahold, enzovoorts. Zal samen met Zuid-Holland ook ver voor staan in Nederland vermoed ik. Oekraďne is geen rijk land.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:47 schreef Rezania het volgende:
Punt 5 is wel correct zo blijkt, dat verraste me. http://www.nrc.nl/next/20(...)-die-van-noo-1581058
Edit: Betreffende de grootte van de economie.
Ik kijk ook alleen op Dumpert hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh zal wel, niks van meegekregen tot net op de Dumpert.
Oja, de haven van Amsterdam.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk niet heel verrassend. Kijk wat er in Noord Holland is, van de haven van Amsterdam tot de AEX, Schiphol, veel grote banken, Ahold, enzovoorts. Zal samen met Zuid-Holland ook ver voor staan in Nederland vermoed ik. Oekraďne is geen rijk land.
Vast in zijn schuilkelder, 'de EU en de NAVO spelen een LEVENSGEVAARLIJK spel met Oekraďne'.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is al beter. Ik las van de week ergens dat Geenpeil een neutrale campagne voert over dit referendum, vraag me wel af onder welke steen die user zich bevond
Wel voor mij aangezien ik geen enkel idee had hoe groot het BBP van zowel Nederland (laat staan per provincie) als Oekraďne was.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk niet heel verrassend. Kijk wat er in Noord Holland is, van de haven van Amsterdam tot de AEX, Schiphol, veel grote banken, Ahold, enzovoorts. Zal samen met Zuid-Holland ook ver voor staan in Nederland vermoed ik. Oekraďne is geen rijk land.
Maar je kijkt maar eens in de drie jaar naar DWDD toch?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen op Dumpert hoor.Maar zo gaat het dikwijls.
Haha, wel een beetje vals weergegeven trouwens.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:50 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beetje oorlog wel niet met de inflatie kan doen.
Het is toch gewoon procentueel?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wel een beetje vals weergegeven trouwens.
Is Oekraďne overigens wel een land met veel economische potentie.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel voor mij aangezien ik geen enkel idee had hoe groot het BBP van zowel Nederland (laat staan per provincie) als Oekraďne was.
Wat leuk dat je het artikel napraat.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is Oekraďne overigens wel een land met veel economische potentie.
Is gewoon zo. Dat het politieke en sociale systeem verneukt is door die Russische honden verandert daar niets aan.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het artikel napraat.
Welk artikel? Ik heb niet net een artikel gelezen ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het artikel napraat.
Dat sowieso, best strategische ligging en een redelijk opgeleide bevolking van tientallen miljoenen inwoners. Ze kunnen prima bv Polen achterna maar dan moet de corruptie wel stevig bestreden worden, nu is het een zooitje.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is Oekraďne overigens wel een land met veel economische potentie.
Niet te bijdehand he.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar je kijkt maar eens in de drie jaar naar DWDD toch?
Dat is wel typisch voor economen ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar dat de Y-as op 30% begint en 32% dus 2x zo veel lijkt als 31%.
Water is nat. Moet dat ook duizend keer worden geroepen?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Dat het politieke en sociale systeem verneukt is door die Russische honden verandert daar niets aan.
Het is je vergeven dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welk artikel? Ik heb niet net een artikel gelezen ofzo.
Jazeker, hoe vaker we het herhalen hoe beter.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water is nat. Moet dat ook duizend keer worden geroepen?
Ik zie het al voor me. Mooie zomers dag, prachtig weer, duizenden mensen op het strand, en dan staat er zo'n gestoorde FOK!ker bij de zee op en neer te springen terwijl hij 'WATER IS NAT!' roept.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jazeker, hoe vaker we het herhalen hoe beter.
Op zich is het al heel wat dat er een staafdiagram gebruikt wordt in plaats van een lijndiagram.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wel een beetje vals weergegeven trouwens.
Beter gebruiken ze gewoon een taartdiagram.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op zich is het al heel wat dat er een staafdiagram gebruikt wordt in plaats van een lijndiagram.
Over Rusland bedoel ik. Water is niet politiek relevant.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Mooie zomers dag, prachtig weer, duizenden mensen op het strand, en dan staat er zo'n gestoorde FOK!ker bij de zee op en neer te springen terwijl 'WATER IS NAT!' roept.
Waterschappen zijn niet politiek relevant? Poldermodel dus ook niet? Oké dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Over Rusland bedoel ik. Water is niet politiek relevant.
Eh? Ik weet dat hier grote Amsterdamhaat heerst maar het is de vierde haven van Europa. Vraag me af hoe veel omzet al die bedrijven samen draaien.quote:
De ervaren 'natheid' van water niet. Wat jij noemt wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waterschappen zijn niet politiek relevant? Poldermodel dus ook niet? Oké dan.
Vind ik niet. Dit geeft mooi de tijdreeks aan.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter gebruiken ze gewoon een taartdiagram.
Dat is anders ook niet erg.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op zich is het al heel wat dat er een staafdiagram gebruikt wordt in plaats van een lijndiagram.
Die zijn ook vermakelijk, allerlei debatten organiseren met zo te zien vrijwel allemaal geloofsgenotenquote:Op maandag 21 maart 2016 22:55 schreef robin007bond het volgende:
http://asoverdragnee.nl/manifest/
Dit vind ik persoonlijk overtuigendere argumenten dan wat Roemer noemde.
PI's, lees ze.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit geeft mooi de tijdreeks aan.
Niet qua containeraantallen, wel qua tonnen. Best apart. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_busiest_ports_in_Europequote:Op maandag 21 maart 2016 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh? Ik weet dat hier grote Amsterdamhaat heerst maar het is de vierde haven van Europa. Vraag me af hoe veel omzet al die bedrijven samen draaien.
Correct, opheffen die waterschappen.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waterschappen zijn niet politiek relevant? Poldermodel dus ook niet? Oké dan.
Ach, ik heb ook zo'n PVV stemmende collega die riep dat geenpeil objectief was en de NPO hopeloos bevooroordeeld.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is al beter. Ik las van de week ergens dat Geenpeil een neutrale campagne voert over dit referendum, vraag me wel af onder welke steen die user zich bevond
Klopt. Het is de grootste benzinehaven ter wereld lees ik net (verbaasde mij ook) en tweede kolenhaven van Europa. Allemaal geen containers natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet qua containeraantallen, wel qua tonnen. Best apart. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_busiest_ports_in_Europe
Op zich kunnen dijken tegenwoordig ook prima door een ministerie worden onderhouden ja.quote:
Overslag zegt niet zoveel. Toegevoegde waarde is veel interessanter. De haven van IJmuiden zit in dat opzicht al naast die van Amsterdam en Terneuzen is zelfs groter.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh? Ik weet dat hier grote Amsterdamhaat heerst maar het is de vierde haven van Europa. Vraag me af hoe veel omzet al die bedrijven samen draaien.
Prima, dan zijn er dus twee van zulke in Noord-Hollandquote:Op maandag 21 maart 2016 23:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Overslag zegt niet zoveel. Toegevoegde waarde is veel interessanter. De haven van IJmuiden zit in dat opzicht al naast die van Amsterdam.
Tja, wie anders?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuwsuur was weer lekker slim om Roemer uit te nodigen.
Containers en Amsterdam is nooit echt wat geworden inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2016 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet qua containeraantallen, wel qua tonnen. Best apart. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_busiest_ports_in_Europe
quote:Schiphol krijgt ongeveer de helft van alle benodigde kerosine binnen via een 16 kilometer lange ondergrondse pijpleiding tussen Oiltanking Amsterdam en Schiphol.
Dat verbaast me.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Het is de grootste benzinehaven ter wereld lees ik net (verbaasde mij ook) en tweede kolenhaven van Europa. Allemaal geen containers natuurlijk.
Talentjes zijn datquote:Op maandag 21 maart 2016 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook zo'n PVV stemmende collega die riep dat geenpeil objectief was en de NPO hopeloos bevooroordeeld.
Jongens, jullie kunnen allemaal wel de haven gaan afzeiken. Ik noemde het alleen omdat ik vermoed dat het een grote bijdrage levert aan de economie van Noord-Holland. De grootste havens van Oekraďne komen hier namelijk absoluut niet bij in de buurt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verbaast me.Maar zal wel komen doordat Rotterdam veel meer met ruwe olie werkt. Als het daadwerkelijk om fossiele brandstoffen gaat denk ik niet dat Amsterdam ook maar een beetje in de buurt komt van andere havens.
Roemer sloeg regelmatig de plank pijnlijk mis.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Beter dan Roemer, ook al had Roemer wel gelijk
quote:Op maandag 21 maart 2016 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Volgens Ewald Engelen is de economie van Oekraďne precies even groot als die van Noord-Holland. Volgens het IMF en het CBS was de Oekraďense economie in 2014 zelfs aanzienlijk kleiner dan die van Noord-Holland en dat verschil is vorig jaar alleen maar verder toegenomen. Engelen had dus meer dan gelijk. Maar omdat we hier altijd de precieze bewering beoordelen wordt de conclusie toch: onwaar.
Ik zeik niks af, ik merk enkel wat op. Rustig man.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jongens, jullie kunnen allemaal wel de haven gaan afzeiken. Ik noemde het alleen omdat ik vermoed dat het een grote bijdrage levert aan de economie van Noord-Holland. De grootste havens van Oekraďne komen hier namelijk absoluut niet bij in de buurt.
Roemer en gelijk? Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Beter dan Roemer, ook al had Roemer wel gelijk
Voor mooie data moet je in de Havenmonitor van RHV kijken. Daarin staan alle Nederlandse zeehavens keurig op een rijtje. Qua toegevoegde waarde is de haven van Rotterdam dacht ik even groot als alle andere Nederlandse zeehavens samen, dus dat zegt wel wat over het schaalverschil.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima, dan zijn er dus twee van zulke in Noord-Holland
Ach het is een econoom uit Rotterdam, daarmee diskwalificeer je jezelf al bij voorbaat natuurlijk.quote:
En terecht. De stelling was niet x =< y, de stelling was x = y.quote:
Minder vaak dan Samsomquote:Op maandag 21 maart 2016 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Roemer sloeg regelmatig de plank pijnlijk mis.
Kom maar met inhoudelijke voorbeelden. Dat iemand zegt wat jij graag wilt horen betekent natuurlijk niet dat hij gelijk heeft over de inhoud van het verdrag, de peilingen en sentimenten in Oekraďne, enzovoort.quote:
Na de aankomende nederlaag gaat hij weer bij Greenpeace, kan je lachen.quote:
Dat klopt ongeveer. Maar omdat we hier altijd de precieze bewering beoordelen wordt de conclusie toch: onwaar.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Qua toegevoegde waarde is de haven van Rotterdam dacht ik even groot als alle andere Nederlandse zeehavens samen, dus dat zegt wel wat over het schaalverschil.
Kernfysicus bij Greenpeace, heeft toch wel iets komisch.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na de aankomende nederlaag gaat hij weer bij Greenpeace, kan je lachen.
Moerdijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer. Maar omdat we hier altijd de precieze bewering beoordelen wordt de conclusie toch: onwaar.
[ afbeelding ]
Delfzijl en Eemsmond is toch gewoon 1 haven?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer. Maar omdat we hier altijd de precieze bewering beoordelen wordt de conclusie toch: onwaar.
[ afbeelding ]
Vooral iets extreem ironisch, toen ik daarachter kwam twijfelde ik serieus of Samson wel mentaal stabiel is.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kernfysicus bij Greenpeace, heeft toch wel iets komisch.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Delfzijl en Eemsmond is toch gewoon 1 haven?
Ah, dat valt dan nog mee.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:08 schreef Tchock het volgende:
Toegevoegde waarde van de Haven Amsterdam 1,9 miljard euro. Da's meer van 2% van de economie van Oekraďne.
Qua organisatie wel, Groningen Seaports, qua haven niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Delfzijl en Eemsmond is toch gewoon 1 haven?
Haven van Rotterdam is ook 7 havens of zo.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op die kaart past de haven van Rotterdam niet eens half. Ik vind het gewoon 1 haven.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op die kaart past de haven van Rotterdam niet eens half. Ik vind het gewoon 1 haven.
Ik kan bevestigen dat er in Rotterdam een grote paal te vinden is.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit gewoon 1 paal. Want in Rotterdam hebben ze een hele grote paal.
Oh, charmeur.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit gewoon 1 paal. Want in Rotterdam hebben ze een hele grote paal.
Dat resulteert inderdaad op voorhand in een kansloze exercitie.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het is een econoom uit Rotterdam, daarmee diskwalificeer je jezelf al bij voorbaat natuurlijk.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat er in Rotterdam een grote paal te vinden is.
Pure awesomeness.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haven van Rotterdam is ook 7 havens of zo.
Maar denk aan de concurrentiepositie!!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, dat valt dan nog mee.Ik heb een beetje een aversie gekregen tegen de haven van Amsterdam vanwege hun onzinnige lobby voor de sluis in IJmuiden. Dat is gewoon weggegooid geld omdat de schepen waarvoor de huidige sluis beperkend is alleen de aller grootste containerschepen en bulkcarriers (ruwe olie en ertsen) betreffen, en die gaan sowieso niet naar Amsterdam omdat er geen terminals zitten die dergelijke goederen overslaan.
Ik ben serieus, DE haven van Rotterdam bestaat niet, het een verzameling van kleinere havens.quote:
Zo gek is het toch niet? Zo kan je des beter betogen dat het met de huidige stand der techniek geen volwaardig alternatief is.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral iets extreem ironisch, toen ik daarachter kwam twijfelde ik serieus of Samson wel mentaal stabiel is.
En daarom ga je kerntransport, dus het moment waarop kernmateriaal het meest gevaarlijk is tijdens het normaal gebruik, blokkeren? Ja, briljant.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet? Zo kan je des beter betogen dat het met de huidige stand der techniek geen volwaardig alternatief is.
SSSST. Hurr-durrrr domme Samsom is de gewenste tekst.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo gek is het toch niet? Zo kan je des beter betogen dat het met de huidige stand der techniek geen volwaardig alternatief is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt op zo'n autoparkeerspelletje wat ik vroeger had.quote:
Dat weet ik, heb ze allemaal gezien (hoewel de Tweede Maasvlakte nog niet in het echt).quote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben serieus, DE haven van Rotterdam bestaat niet, het een verzameling van kleinere havens.
Op de een of andere manier een enorm fascinerend wereldje he. Als ik over de Parkkade loop en dan over de Maas uitkijk (daar heb je het mooiste uitzicht van heel Nederland), zie je het World Port Center (hoofdkwartier havenbedrijf Rotterdam) en droom ik er wel eens over om daar gewoon te gaan werken.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed. Wellicht de modernste haven van de wereld en de grootste van Europa, maar er zijn tegenwoordig rustig tien havens in China die belangrijker zijn.Diensten worden nou eenmaal vaak niet op grote containerschepen vervoerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Dienstenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Diensten worden nou eenmaal vaak niet op grote containerschepen vervoerd.
Maar goed. Wellicht de modernste haven van de wereld en de grootste van Europa, maar er zijn tegenwoordig rustig tien havens in China die belangrijker zijn.Wiki zegt dat Rotterdam op plaats vier staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij beoordelen deze bewering daarom als onwaar.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ja, dat soort praatjes inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar denk aan de concurrentiepositie!!
Maar goed. Wellicht de modernste haven van de wereld en de grootste van Europa, maar er zijn tegenwoordig rustig tien havens in China die belangrijker zijn.Wanneer gaat dat zooitje klappen volgens jouw glazen bol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wie gebruikt er nou de enorm achterliggende Nederlandse wiki? Ze zijn tegenwoordig nummer 11.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wiki zegt dat Rotterdam op plaats vier staat.
Wij beoordelen deze bewering daarom als onwaar.
https://en.wikipedia.org/(...)iest_container_portsquote:Op maandag 21 maart 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Iemand moet je een massage met happy ending geven. Alhoewel diegene misschien met is geďmporteerd via container.quote:
China zal haar rechtmatige plek als 's werelds belangrijkste land binnen enkele decennia opeisen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat zooitje klappen volgens jouw glazen bol?
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou de enorm achterliggende Nederlandse wiki? Ze zijn tegenwoordig nummer 11.
Jij bent onwaar.
Of jullie leren even lezen. De Nederlandse lijst rangschikt op massa goederen, de Engelse lijst op aantallen containers.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)iest_container_ports
Elfde.
Kwam daar daadwerkelijk concreet gevaar uit voort?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarom ga je kerntransport, dus het moment waarop kernmateriaal het meest gevaarlijk is tijdens het normaal gebruik, blokkeren? Ja, briljant.
Daar zijn de Chinezen ook al in gespecialiseerd ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand moet je een massage met happy ending geven. Alhoewel diegene misschien met is geďmporteerd via container.
Da's gewoon eng. Die mensen kunnen amper Engels en niet eens normaal poepen. Om nog maar te zwijgen over die filmpjes waarbij mensen iemand aanrijden en dan expres even extra goed doorrijden zodat ze niet hun leven lang geld aan de familie hoeven te betalen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
China zal haar rechtmatige plek als 's werelds belangrijkste land binnen enkele decennia opeisen.
Chinezen zijn lievvv.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's gewoon eng. Die mensen kunnen amper Engels en niet eens normaal poepen. Om nog maar te zwijgen over die filmpjes waarbij mensen iemand aanrijden en dan expres even extra goed doorrijden zodat ze niet hun leven lang geld aan de familie hoeven te betalen.
Geďnteresseerd in een huisje in Oostvoorne misschien? Of is de liefde alleen van bovenaf?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:25 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me echt uren vermaken met Maps en de Haven van Rotterdam.
[ afbeelding ]
De risico's van kernmateriaal zijn bij normaal gebruik het grootste tijdens transport. Het is dan ook zaak dat zo snel mogelijk en met zo weinig mogelijk nadelige factoren af te ronden. Het is weer typerend van Greenpeace om juist op zo'n moment even lekker irritant te doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kwam daar daadwerkelijk concreet gevaar uit voort?
Zo ja, dan is blokkeren meer dan terecht want dan zijn de risico's dus te groot. Immers als een paar malloten zonder zwaar materieel al voor groot gevaar zorgen...
Chinezen zijn kut.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chinezen zijn lievvv.Maar in een land waar 1/5 van de wereldbevolking leeft wonen ook een boel mafklappers ja.
Maar niet zoveel als in Mmmurica.
Nee, vooral poepchinezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chinezen zijn kut.
Vooral Han-Chinezen.
Nee, Chinezen zijn raar. Laatst had ik dus een groepje Chinezen toen ik moest helpen bij dat congres, snapte niks van ze.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chinezen zijn lievvv.Maar in een land waar 1/5 van de wereldbevolking leeft wonen ook een boel mafklappers ja.
Aanzienlijk meer dan in de VS inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wij zijn raar. Chinezen superieur.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Chinezen zijn raar. Laatst had ik dus een groepje Chinezen toen ik moest helpen bij dat congres, snapte niks van ze.
High and dry inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geďnteresseerd in een huisje in Oostvoorne misschien? Of is de liefde alleen van bovenaf?
Geen concreet gevaar dus?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
De risico's van kernmateriaal zijn bij normaal gebruik het grootste tijdens transport. Het is dan ook zaak dat zo snel mogelijk en met zo weinig mogelijk nadelige factoren af te ronden. Het is weer typerend van Greenpeace om juist op zo'n moment even lekker irritant te doen.
Tsja.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb wel een leuke zoekopdracht voor je, Tchock. Met Google Earth kun je een pijpleiding vinden die helemaal van Rotterdam naar Antwerpen loopt. De pijpleiding ligt ondergronds, maar je kunt hem heel goed volgen door het landschap.
Hadden ze wel kunnen veroorzaken. Maar jij bent dus pas tegen Greenpeace als ze een kernramp midden in België veroorzaken of zo?quote:
Morgen alleen wat gekookte rijst dus voor jou?quote:
Is dat nog niet gebeurd dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hadden ze wel kunnen veroorzaken. Maar jij bent dus pas tegen Greenpeace als ze een kernramp midden in België veroorzaken of zo?
Gewoon gestoomd.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Morgen alleen wat gekookte rijst dus voor jou?
Plus, iedereen z'n hersencellen zullen afsterven door de straling, waardoor Greenpeace meer leden zal krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
Greenpeace hoopt natuurlijk op een goede kernramp in Europa, omdat dat haar agenda vooruit helpt.
Nee, dat lijkt me een verkeerd oorzakelijk verband wat je daar trekt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plus, iedereen z'n hersencellen zullen afsterven door de straling, waardoor Greenpeace meer leden zal krijgen.
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me een verkeerd oorzakelijk verband wat je daar trekt.
Maar hebben ze niet een punt dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zijn ook vermakelijk, allerlei debatten organiseren met zo te zien vrijwel allemaal geloofsgenoten, dan krijg je wel een doordachte discussie.
Behalve de Nederlanders hebben ook de Belgen zichzelf geschapen. Je ziet wat er van komt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duizend jaar geleden. Het huidige België is het resultaat daarvan.
Dacht dat ik 'm gevonden had maar dat was een spoorlijn. Geef me even.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb wel een leuke zoekopdracht voor je, Tchock. Met Google Earth kun je een pijpleiding vinden die helemaal van Rotterdam naar Antwerpen loopt. De pijpleiding ligt ondergronds, maar je kunt hem heel goed volgen door het landschap.
Misschien ligt ie wel onder de spoorlijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dacht dat ik 'm gevonden had maar dat was een spoorlijn. Geef me even.
Zo moet je hem wel herkennen:quote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dacht dat ik 'm gevonden had maar dat was een spoorlijn. Geef me even.
Nicequote:Op maandag 21 maart 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo moet je hem wel herkennen:
https://goo.gl/maps/nMWgM7s6SBP2
Zoo eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een vervelende vrouw bij pauw. Beetje domme vragen op een superieur toontje over vluchtelingen stellen en daarna kirrend van de aandacht omdat haar ego wordt gekieteld.
Ja hoor, door de Hoekse Waard. Het zal ook eens niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo moet je hem wel herkennen:
https://goo.gl/maps/nMWgM7s6SBP2
Hartgrondige hekel aan dit soort mensen. Dan begrijp je van je eigen morele gezeik eigenlijk geen snars.quote:
Die met die pony is lekkerder.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
't Is wel een mokkeltje voor jou denk ik.
Het is ook echt zo'n wijvenuitzending nu.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hartgrondige hekel aan dit soort mensen. Dan begrijp je van je eigen morele gezeik eigenlijk geen snars.
Die fotografe?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die met die pony is lekkerder.
Zapte binnen bij Dijkhoff, en na 2 minuten die vrouw die net iets tevreden met zichzelf is weer gezapt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook echt zo'n wijvenuitzending nu.
Dat stukje met Jan Kooiman was wel tof.
Ah, ik snap het wel. Lijkt me wel een geil wijf voor heteromannen. En ze reist in d'r eentje op een Harley door Amerika, dus ze is nog wel stoer ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |