Gewoon zorgen dat je klanten grotere ambtenaren zijn dan jijzelf.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:49 schreef Heilwasser het volgende: [..] Lekker je werkfoon altijd bij je.
Dat weet ik, ik heb ook zulke telefoons gehad. Die waren wel in elk opzicht behalve de batterijduur en de duurzaamheid kut.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Telefoons met een batterijduur van een paar weken hadden we vroeger al.
Telefoons die waterdicht zijn ook al.
Maar toen moesten we ineens gaan internetten. En hadden we grotere schermen nodig. En camera's.
Snake.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb ook zulke telefoons gehad. Die waren wel in elk opzicht behalve de batterijduur en de duurzaamheid kut.
Roze iPhone. Nice.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:32 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe iPhone. Revolutionair mensen.
[ afbeelding ]
Natte kapsalon.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is er helemáál geen reden meer om er ooit nog onder weg te komen.
Nu wel zin in.quote:
Oh, die is ook wel mooi. Maar ik heb al een saaie zwarte 6.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de champagnekleurige?
Bier onder de douche is serieus ook nice.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een appel onder de douche. Boeit niet als die nat wordt.
Douchebier is het beste bier.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
Bier drinken onder de douche is een koud kunstje.
Dat wil prima inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink 's ochtends soms een kop koffie onder de douche, kan ook.
Lekker de boel doorspoelen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Too much dit.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom warme koffie er bij.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Koud douchen is pas goed wakker worden.
Er is bijna niets waar ik meer een hekel aan heb dan een koude douche.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Koud douchen is pas goed wakker worden.
Ik vind het ook gruwelijk, maar het is wel erg effectief.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is bijna niets waar ik meer een hekel aan heb dan een koude douche.
Allemaal huichelaars die op elkaar geilen bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Overigens, ik keek vanavond naar De Wereld Draait Door (doe ik eens in de paar jaar), en ik moest echt denken aan het programma van Harry Mens. Eigenlijk is de opzet precies hetzelfde.
Zo had ik het nog niet eens bekeken. Eigenlijk meer als één grote reclameshow voor vrienden en bekenden van de heer van Nieuwkerk. Het enige verschil is dat bij Business Class de klant zelf betaalt, en bij DWDD de belastingbetaler.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Allemaal huichelaars die op elkaar geilen bedoel je?
En dat dan ook nog eens op kosten van de publieke omroep.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken. Eigenlijk meer als één grote reclameshow voor vrienden en bekenden van de heer van Nieuwkerk.
Echt erg iddquote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat dan ook nog eens op kosten van de publieke omroep.
Nou was dat programma van Mens ook bagger, maar dat betaalde hij tenminste zelf door gewoon zendtijd te kopen.
Was? Is nog iedere zondagochtend steevast op de TV. Langst lopende talkshow van Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou was dat programma van Mens ook bagger, maar dat betaalde hij tenminste zelf door gewoon zendtijd te kopen.
Mochten er evenveel mensen naar DWDD kijken als naar Harry Mens is het denk ik zo klaar met van Nieuwkerk en zijn kornuiten.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat dan ook nog eens op kosten van de publieke omroep.
Oh, wordt dat nog steeds uitgezonden?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was? Is nog iedere zondagochtend steevast op de TV. Langst lopende talkshow van Nederland.
De kijkcijfers lijken me de enige reden dat het programma nog op tv is. Het heeft echt geen enkele waarde meer daarbuiten. Goed stuk:quote:Op maandag 21 maart 2016 21:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mochten er evenveel mensen naar DWDD kijken als naar Harry Mens is het denk ik zo klaar met van Nieuwkerk en zijn kornuiten.
Beetje stampen op de beelden die de huiskamer inrollen. Ik heb er toch voor betaald?!!!11!!!!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt erg iddik snap echt niet dat mensen er zo massaal naar kijken. Misschien omdat ze er toch al voor betaald hebben.
Copy-paste in een spoiler bitte, ik kan het zo niet lezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De kijkcijfers lijken me de enige reden dat het programma nog op tv is. Het heeft echt geen enkele waarde meer daarbuiten. Goed stuk:
http://www.volkskrant.nl/(...)ewondering~a4257035/
Ik kijk op zondagavond wel eens de herhaling. Vind het wel vermakelijk meestal.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, wordt dat nog steeds uitgezonden?
Geen idee, ik kijk op zondagochtend zeker geen Mens als ik al zelf bepaal wat er op TV gekeken wordt.
Zit je Tchock aan te zetten tot overtreding van het auteursrecht?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Copy-paste in een spoiler bitte, ik kan het zo niet lezen.
Doe maar niet.... copyrights enzo.... dan kun je hem beter openen met een incognito browserquote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Copy-paste in een spoiler bitte, ik kan het zo niet lezen.
Er komt hier niemand van de Volkskrant.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zit je Tchock aan te zetten tot overtreding van het auteursrecht?
Werkt alleen bij de NRC.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar niet.... copyrights enzo.... dan kun je hem beter openen met een incognito browser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |