Het staat letterlijk 2 posts boven jouw postquote:Op maandag 21 maart 2016 09:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat een trieste domme gozer ben jij joh. Net alsof ik al die topics terug ga lezen of ga onthouden wie wat geplaatst heeft.
Geen idee, aangezien ik dat niet doequote:Maar hoe dom ben je om na het lezen van dat interview vol te blijven houden dat Max geen fout gemaakt heeft?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 07:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Dus een serieuze fout van Max zelf. Iets met aannames en de moeder van aller opneukers.
Je beweert net nog dat je niet voor kan stellen dat een F1 coureur op eigen houtje naar binnen komt. Nou, je grote held Max dus wel. Op de PlayStation kun je binnenkomen wanneer je daar zin in hebt, maar dat werkt in real life kennelijk anders.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het staat letterlijk 2 posts boven jouw post
[..]
Geen idee, aangezien ik dat niet doe
[..]
Ik zeg dat hij een aanname heeft gemaakt en dat ik me niet kan voorstellen dat hij, volkomen los van enige afspraak dan ook dacht "Kom ik ga NU eens naar binnen, kan mij het verrotten of ze klaar staan."quote:Op maandag 21 maart 2016 09:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je beweert net nog dat je niet voor kan stellen dat een F1 coureur op eigen houtje naar binnen komt. Nou, je grote held Max dus wel. Op de PlayStation kun je binnenkomen wanneer je daar zin in hebt, maar dat werkt in real life kennelijk anders.
Volgens mij zegt niemand dat hier hoor.quote:Kan iemand trouwens nog een keer uitleggen hoe dit alles de schuld van Sainz is?
Dit alles is niet de schuld van Sainz... Het enige wat Sainz te verwijten valt is dat ie Verstappen, onnodig, lang opgehouden heeft, en zelfs met redelijke agressie zijn positie ten opzichte van Max verdedigde. Dit terwijl het team al had gezegd dat ie moest pushen en anders een rondje later Max voorbij moest laten.quote:Op maandag 21 maart 2016 09:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan iemand trouwens nog een keer uitleggen hoe dit alles de schuld van Sainz is?
NO!quote:Op maandag 21 maart 2016 10:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dit terwijl het team al had gezegd dat ie moest pushen en anders een rondje later Max voorbij moest laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op maandag 21 maart 2016 10:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
NO!Terecht ook wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de frustratie van Max wel als je een goede race vergooit, maar Carlos deed niets fout en het is onzinnig om nu negatief over hem te doen.
Gewoon een slecht gecommuniceerde pitstop, zoiets gebeurt wel eens en komt bij alle teams voor. Helaas pindakaas, schade marmelade, too bad sandwich spread. Volgende race nieuwe kans
Please sir. When moon? When Mustang?
Ook dat laatste valt hem niet te verwijten. Er is geen directe order gegeven om opzij te gaan en het ging om een positie.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dit alles is niet de schuld van Sainz... Het enige wat Sainz te verwijten valt is dat ie Verstappen, onnodig, lang opgehouden heeft, en zelfs met redelijke agressie zijn positie ten opzichte van Max verdedigde. Dit terwijl het team al had gezegd dat ie moest pushen en anders een rondje later Max voorbij moest laten.
En Max ook niet whehe. Word nog leuk daar intern.quote:
Ditquote:Op maandag 21 maart 2016 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Aan die talloze witte pluimen te zien, heeft Sainz de complete race op flatspots gereden
ik dacht dat dat al een regel was.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
zou de regel dat een bandenwissel tijdens een rodevlagsituatie toegestaan is niet afgeschaft moeten worden? Met alleen de tenzij de organisatie het vanwege weersomstandigheden toestaat?
kennelijk niet, want als je ziet hoeveel coureurs het rubber gewisseld hebben dan zijn dat er nogal wat. Om de show te bevorderen zou het imo beter zijn om dat wisselen onder rood af te schaffen.quote:
Nee, dat zou echt stom zijn. Hoe vaak is er nu een code rood?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zou dan het risico zijn dat je neemt door laat te stoppen.
Zo zijn er bij iedere situatie voor- en nadelen te bedenken.
het is sowieso weer eens een belachelijke regel, zeker vergeleken met bv. SC regels of de boel neutraliseren door de Full Course Yellow in te gaan zetten waarbij er nihile veranderingen zijn tussen afstanden. En dan heb je bij rode vlag situaties de vrijheid om banden, aerodynamica, rijhoogte en zelfs hele vleugels te vervangen.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
zou de regel dat een bandenwissel tijdens een rodevlagsituatie toegestaan is niet afgeschaft moeten worden? Met alleen de tenzij de organisatie het vanwege weersomstandigheden toestaat?
Was sprake van een SC voor de rode vlag.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het is sowieso weer eens een belachelijke regel, zeker vergeleken met bv. SC regels of de boel neutraliseren door de Full Course Yellow in te gaan zetten waarbij er nihile veranderingen zijn tussen afstanden. En dan heb je bij rode vlag situaties de vrijheid om banden, aerodynamica, rijhoogte en zelfs hele vleugels te vervangen.
In principe zouden ze met een stopwatch wagens in pas de pits moeten uitsturen met nagenoeg hetzelfde gat richting de coureur voor hun.
niet vaak, maar zoals bij een race in Monaco enkele jaren geleden zou de uitslag met afschaffing van de regel mogelijk anders geweest kunnen zijn. Meende mij te herinneren dat Vettel op 60 ronden oude banden aan de leiding reed, voor Alonso en Button die veel nieuwere banden hadden. Dat had mogelijk nog iets op kunnen leveren als ze door waren gegaan. Nu wisselden ze naar superzacht en was het direct beslist.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat zou echt stom zijn. Hoe vaak is er nu een code rood?
dat klopt, maar op het moment dat het ongeluk te zien was en die wagen op de kop lag hadden ze direct -1)een FCY moeten opzetten (de weersomstandigheden vormden geen gevaar, dus was perfect mogelijk) -2)of per direct de rode vlag uithangen. Dan is de situatie die ik schets prima mogelijk. Maar zoals wel vaker wordt er eens veel te lang getwijfeld.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sprake van een SC voor de rode vlag.
Het idee erachter is dat ze hiermee willen voorkomen dat mensen met een lekke band weer terug de baan op moeten. Vaak is er bij een rode vlag een hele hoop rotzooi op de baan (of regen), dus het zou ook niet veilig zijn om dan geen banden mogen te verwisselen.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kennelijk niet, want als je ziet hoeveel coureurs het rubber gewisseld hebben dan zijn dat er nogal wat. Om de show te bevorderen zou het imo beter zijn om dat wisselen onder rood af te schaffen.
Dan laat je die uit de pits starten.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Het idee erachter is dat ze hiermee willen voorkomen dat mensen met een lekke band weer terug de baan op moeten. Vaak is er bij een rode vlag een hele hoop rotzooi op de baan (of regen), dus het zou ook niet veilig zijn om dan geen banden mogen te verwisselen.
En zo'n situatie pakt voor de 1 voordelig uit en voor de andere nadelig, dat hoort nu eenmaal bij de sport. Bij een SC kan dat ook gebeuren
Niet echt. De Red Bull schijnt beter om te gaan met de banden dan de Toro Rosso.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:45 schreef franklop het volgende:
Toch apart dat ricciardo met dezelfde banden 10 ronden verder door kon rijden..
Juist daarom heeft STR tijdens de wintertests erg veel op de mediums gereden.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:49 schreef _DeMoN_ het volgende:
Trouwens, Ferrari wilde tijdens de red flag niet aan de medium's. Reden was dat ze er te weinig ervaring mee hadden (als ik Sky goed begreep, luister altijd de Engelse stream). Kan dit niet ook voor STR zo zijn geweest? Medium gewoon te onbekend terrein en door soft's te kiezen wisten ze in ieder geval zeker veel snelheid te hebben (maar dan wel met het risico van nog een keer moeten pitten).
De fout was dat ze niet tijdens de rode vlag naar de mediums gingen. Dan hadden ze de GP uit kunnen rijden en waren 5de en 6de geworden.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:24 schreef SnowOokami het volgende:
Aan de stats de zien was Medium de enige logische keuze voor de TR's (iig deze GP).
http://en.mclarenf-1.com/(...)=Carlos%20Sainz%20Jr.
Max heeft echter uit frustratie z'n hele Medium banden naar de klote geholpen en de volgende auto heeft /altijd/ de pech dat z'n banden sneller naar de klote gaan; je kopieert onbewust de rijstijl van de auto voor je en je probeert meer druk te leggen om alsnog in te halen.
Tis misschien een geluk bij een ongeluk dat Max niet z'n zin kreeg voor de Softs.
minder vleugel en hogere bandenspanningquote:Op maandag 21 maart 2016 14:45 schreef franklop het volgende:
Toch apart dat ricciardo met dezelfde banden 10 ronden verder door kon rijden..
komt door de regen tijdens de vrije trainingenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:49 schreef _DeMoN_ het volgende:
Trouwens, Ferrari wilde tijdens de red flag niet aan de medium's. Reden was dat ze er te weinig ervaring mee hadden (als ik Sky goed begreep, luister altijd de Engelse stream). Kan dit niet ook voor STR zo zijn geweest? Medium gewoon te onbekend terrein en door soft's te kiezen wisten ze in ieder geval zeker veel snelheid te hebben (maar dan wel met het risico van nog een keer moeten pitten).
Op softs was hij er mss wel eerder voorbij gekomenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:24 schreef SnowOokami het volgende:
Aan de stats de zien was Medium de enige logische keuze voor de TR's (iig deze GP).
http://en.mclarenf-1.com/(...)=Carlos%20Sainz%20Jr.
Max heeft echter uit frustratie z'n hele Medium banden naar de klote geholpen en de volgende auto heeft /altijd/ de pech dat z'n banden sneller naar de klote gaan; je kopieert onbewust de rijstijl van de auto voor je en je probeert meer druk te leggen om alsnog in te halen.
Tis misschien een geluk bij een ongeluk dat Max niet z'n zin kreeg voor de Softs.
Maar dan had hij dus nooit het einde gehaald...quote:Op maandag 21 maart 2016 19:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op softs was hij er mss wel eerder voorbij gekomen
En nog beter als ze meteen op de mediums waren overgegaan tijdens de rode vlag.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Maar dan had hij dus nooit het einde gehaald...
De race had er waarschijnlijk heel anders uit gezien als Max als eerste had mogen pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |