quote:Op zondag 20 maart 2016 21:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan niet jij bent een homo koppelaar
Oké.quote:
daar zit stierensperma inquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb zo een zin in een blikje energie drank xD
ik voel een bepaalde tinteling in m'n balletjesquote:Op zondag 20 maart 2016 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk is dat he, heb je al 'n beetje voorvocht?
Blondje93?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb zo een zin in een blikje energie drank xD
i love spermquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar zit stierensperma in
dus jij bent ook gay
HAHA
Ik zag de TTquote:
Een vriendin watquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Oke een vriendin wat echt superlief is blabla vraagt of ik morgen met haar mee wil sporten maar wilde morgenabend studeren. Alleen dan zeg ik iets wat zij wil al voor de derde keer af. Met haar meegaan of weer afzeggen?
Gewoon doen wat je zelf wil wel. Anders ga je met tegenzin morgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Oke een vriendin wat echt superlief is blabla vraagt of ik morgen met haar mee wil sporten maar wilde morgenabend studeren. Alleen dan zeg ik iets wat zij wil al voor de derde keer af. Met haar meegaan of weer afzeggen?
Niets dan waarheidquote:Op zondag 20 maart 2016 21:22 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik zag de TT
Ik zat in een ander topic in KLB en ik ging terug naar de KLB index en toen zag ik de TT
dan ga je nu van FOK! af en ga je nu studeren en ga je morgenavond sportenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Ik wil bij steakhouse.quote:
3 avonden bby, dinsdag uitgaan see ya @ blauwe engelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ga je nu van FOK! af en ga je nu studeren en ga je morgenavond sporten
zijn we 2 avonden van jou verlost. winwin
blauwe engelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 avonden bby, dinsdag uitgaan see ya @ blauwe engel
True, naja ik zeg wel gewoon dat ik studiedate heb.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf wil wel. Anders ga je met tegenzin morgen.
Hermann is al mijn bruidsmeisje.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, ik wil Hermann als mijn getuige
Ik plaats de SC wel altijd in m'n CVquote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
HAHA ja het is toch geen sollicitatiebrief he
Niet eens Newscafequote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 avonden bby, dinsdag uitgaan see ya @ blauwe engel
Leugentje om eigen bestwilquote:Op zondag 20 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True, naja ik zeg wel gewoon dat ik studiedate heb.
Ik heb jou opgegeven als referentiequote:
Vind jou wel type die naar kokomo gaatquote:Op zondag 20 maart 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Neejoh de toeter, shooters, kokomo, oceans ja toch.
Ligt eraan wat.quote:
Is dat wel een goed idee?quote:
Elke avond daar te vindenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind jou wel type die naar kokomo gaat
Zou je een slechte geven dan?quote:
Dikke barvrouw heeft wel meer sjans dan jou hoor XDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah je bent die dikke barvrouwDie ontloop ik altijd
Doe jij dat?quote:
DMquote:Op zondag 20 maart 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt, want ik heb nog nooit van die grap gehoord.
Het is maar wat je wil, sjans hebben van zestienjarige pikkiesquote:Op zondag 20 maart 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikke barvrouw heeft wel meer sjans dan jou hoor XD
Het idee dat jouw toekomstige baas weet dat ik als Theon Greyjoy door het leven moet gaan, stemt mij niet prettigquote:
Fokkersquote:
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijdquote:
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit 14 gezegdik was op mijn 20e of zo ontmaagd. Eind 19 begin 20.
Of eten naardat iemand in je bek gespoten heb xDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijd
Klopt. Alweer bijna 2 weken geleden. Ik moet weer nodig.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je trek hebt
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komtquote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat heb jij met ontmaagdingen, ga je binnenkort neuken ofzoquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
whahaha je vraagt aan etsu xDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
ja jeetje doe fappen onder tafel en eten erboven. Blijft netjes gescheiden.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ikke vieze vettige beerquote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een kopje thee en een stukje tarte tatin
Wie komt haten?
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Aardbeienthee pls hou de tarte tatin maar voor jezelfquote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een kopje thee en een stukje tarte tatin
Wie komt haten?
toen was je 14>?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil
Bodrum 2012 never forget
Ik weet niet wie dat is.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het idee dat jouw toekomstige baas weet dat ik als Theon Greyjoy door het leven moet gaan, stemt mij niet prettig
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komt
Iemand uit Game of Thrones, die veel gemarteld werd en uiteindelijk ontworst werdquote:
Volgens WCH en Etsu is het best lekkerquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komt
Is dat bij jou gebeurd dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand uit Game of Thrones, die veel gemarteld werd en uiteindelijk ontworst werd
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand uit Game of Thrones, die veel gemarteld werd en uiteindelijk ontworst werd
Doe maar ineens alsof je van niets weetquote:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe maar ineens alsof je van niets weet
Komt er ook een serie van?quote:
lph is overduidelijk beter dan kfc, dat zei don eladio zelf.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje doe fappen onder tafel en eten erboven. Blijft netjes gescheiden.
Het is dat ik geen notes meer kan lezen, maar daar zat iets tussen wat als geldig bewijslast geleverd kan worden,quote:Op zondag 20 maart 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is
dit is afaik de eerste keer dat ik daar over begon?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb jij met ontmaagdingen, ga je binnenkort neuken ofzo
Gewoon nog niet rijp voor seks en jongens voor mijn 18e. Als jij in 4/4,5 jaar> 5 jongens gehad een inhaalslag noemt.......quote:Op zondag 20 maart 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dafuq how did that happen anyway heb je antwoord ben benieuwd.
Al mijn notes zijn complete onzin.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is dat ik geen notes meer kan lezen, maar daar zat iets tussen wat als geldig bewijslast geleverd kan worden,
Je vroeg het eerder ookquote:Op zondag 20 maart 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit is afaik de eerste keer dat ik daar over begon?
Ik wil in bad, maar die hebben we nietquote:
Bekt niet echt lekker. Eerder Homo Proza's, Lekker Creatief. Nog even met uitgever over hebben.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
lph is overduidelijk beter dan kfc, dat zei don eladio zelf.
oh dat valt wel mee gezien al die opmerkingen over buitenlandse karavanen enzo dacht ik dat het er veel meer waren.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon nog niet rijp voor seks en jongens voor mijn 18e. Als jij in 4/4,5 jaar> 5 jongens gehad een inhaalslag noemt.......
Daar doe ik verder geen uitspraken over, ik wil gewoon mijn piemol terugquote:
Ik draag nou ook zwartquote:Op zondag 20 maart 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt gothic vandaag gvd
Morgen neonrozekleren aan
srs waarom wil je dit allemaal wetenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh dat valt wel mee gezien al die opmerkingen over buitenlandse karavanen enzo dacht ik dat het er veel meer waren.
maar daarvoor ook niet verder gegaan dan zoenen behalve neuken gezien die verhalen over je billen en je schoonbroer enzo, toen was je een jaar of zestien toch?
nogmaals niet negatief gewoon nieuwsgierig.
Once it's gone, it never grows back.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar doe ik verder geen uitspraken over, ik wil gewoon mijn piemol terug
Een lul zonder lul kan echt niet jaquote:Op zondag 20 maart 2016 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar doe ik verder geen uitspraken over, ik wil gewoon mijn piemol terug
Nu moet ik zelf in een vagijn duiken, bahquote:
Jij bent nieuwsgierig als een hond die zijn kluifje kwijt is.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh dat valt wel mee gezien al die opmerkingen over buitenlandse karavanen enzo dacht ik dat het er veel meer waren.
maar daarvoor ook niet verder gegaan dan zoenen behalve neuken gezien die verhalen over je billen en je schoonbroer enzo, toen was je een jaar of zestien toch?
nogmaals niet negatief gewoon nieuwsgierig.
Ja maar toch,... ik wil hem gewoon een keertje vasthoudenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu moet ik zelf in een vagijn duiken, bah
ik ken dr al virtueel acht jaar beetje interesse mag wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs waarom wil je dit allemaal weten
welkomquote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb Daredevil afgekeken, het leven is niets meer waard
daarom ben ik hier met meer mensen wiens leven niets waard is
Nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu moet ik zelf in een vagijn duiken, bah
Was het zo goed?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
Mijn leven heeft nog iets van waarde voor mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
vat hem niet maar komop ik vroeg toch wel aan meer mensen van onze generatie dat soort dingen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent nieuwsgierig als een hond die zijn kluifje kwijt is.
Ik ben nu bij eerste echte hele aflevering met Elektraquote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja maar toch,... ik wil hem gewoon een keertje vasthouden
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent nieuwsgierig als een hond die zijn kluifje kwijt is.
Daar zijn er genoeg van in de SCquote:Op zondag 20 maart 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien lukt dat bij een blauwe vinvis
oh zag niet dat jij er was, jouw leven heeft nog wel wat waarde jaquote:Op zondag 20 maart 2016 21:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn leven heeft nog iets van waarde voor mezelf.
EXCUSE ME? JIJ GEEN ZOENEN TOT JE NEGENTIENDE?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:45 schreef Neverknown het volgende:
Nee geen zoenen, geen ippa,geen beffin, geen handwerk.
Helemaal nietssss xD
ja lul ja jeetje ja je hebt gelijkquote:Op zondag 20 maart 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vandaar dat je nog niet bent begonnen
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zag niet dat jij er was, jouw leven heeft nog wel wat waarde ja
Jaquote:Op zondag 20 maart 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
EXCUSE ME? JIJ GEEN ZOENEN TOT JE NEGENTIENDE?
Je hebt nu wel Jimmy's afscheid gemistquote:Op zondag 20 maart 2016 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben Der_Mann, ik heb altijd gelijk
Komt wel weer terug.quote:
godverdomme waarom ben ik de enige hier die ooit dingen screencaptquote:Op zondag 20 maart 2016 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het ook niet meegekregen, maar er staat wat op 450
Illuminatiequote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
die post waarin ie zegt dat hij weggaat is ook weg zo te zien
Jimmy doet een Braddiequote:
oh echt niet verwacht gezien je vroegere topics etc.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jatot mn 20e zelf xD
Had er pas nog over met rijlessen meid van 17 had 20 jongens of zo gezoend met uitgaan maar 1tje maar geneukt haar huidige vriend zeg maar.
Maar ik heb er maar 5 gezoend. En sommige niet eens.
Ben niet zo van zoenen zou ook niet snel zoenen met iemand. Alleeen als ik van degene houdt.
Anders mag die worden over geslagen vna mjij xd
ja dat vond ik ook al een beetje apartquote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
Hm gek, wel apart dat hij ineens zijn wachtwoord terug had trouwens
Ja is wsl crewbash, want volgens hem is hij gepest door een mod.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
die post waarin ie zegt dat hij weggaat is ook weg zo te zien
Daarom moet je er ook altijd zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme waarom ben ik de enige hier die ooit dingen screencapt
Ik zei toch dat het nieuw begin was... wel van korte duur.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook al een beetje apart
Nee, hij is echt zoquote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
dus Jimmy was wel serieus toen hij steeds mad werd? dacht dat het gewoon bietje trollen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |