ja jeetje doe fappen onder tafel en eten erboven. Blijft netjes gescheiden.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijd
Ikke vieze vettige beerquote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een kopje thee en een stukje tarte tatin
Wie komt haten?
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
Aardbeienthee pls hou de tarte tatin maar voor jezelfquote:Op zondag 20 maart 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een kopje thee en een stukje tarte tatin
Wie komt haten?
toen was je 14>?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil
Bodrum 2012 never forget
Ik weet niet wie dat is.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het idee dat jouw toekomstige baas weet dat ik als Theon Greyjoy door het leven moet gaan, stemt mij niet prettig
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komt
Iemand uit Game of Thrones, die veel gemarteld werd en uiteindelijk ontworst werdquote:
Volgens WCH en Etsu is het best lekkerquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komt
Is dat bij jou gebeurd dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand uit Game of Thrones, die veel gemarteld werd en uiteindelijk ontworst werd
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand uit Game of Thrones, die veel gemarteld werd en uiteindelijk ontworst werd
Doe maar ineens alsof je van niets weetquote:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 20 maart 2016 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe maar ineens alsof je van niets weet
Komt er ook een serie van?quote:
lph is overduidelijk beter dan kfc, dat zei don eladio zelf.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje doe fappen onder tafel en eten erboven. Blijft netjes gescheiden.
Het is dat ik geen notes meer kan lezen, maar daar zat iets tussen wat als geldig bewijslast geleverd kan worden,quote:Op zondag 20 maart 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |