quote:Op zondag 20 maart 2016 21:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan niet jij bent een homo koppelaar
Oké.quote:
daar zit stierensperma inquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb zo een zin in een blikje energie drank xD
ik voel een bepaalde tinteling in m'n balletjesquote:Op zondag 20 maart 2016 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk is dat he, heb je al 'n beetje voorvocht?
Blondje93?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik heb zo een zin in een blikje energie drank xD
i love spermquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar zit stierensperma in
dus jij bent ook gay
HAHA
Ik zag de TTquote:
Een vriendin watquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Oke een vriendin wat echt superlief is blabla vraagt of ik morgen met haar mee wil sporten maar wilde morgenabend studeren. Alleen dan zeg ik iets wat zij wil al voor de derde keer af. Met haar meegaan of weer afzeggen?
Gewoon doen wat je zelf wil wel. Anders ga je met tegenzin morgen.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Oke een vriendin wat echt superlief is blabla vraagt of ik morgen met haar mee wil sporten maar wilde morgenabend studeren. Alleen dan zeg ik iets wat zij wil al voor de derde keer af. Met haar meegaan of weer afzeggen?
Niets dan waarheidquote:Op zondag 20 maart 2016 21:22 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik zag de TT
Ik zat in een ander topic in KLB en ik ging terug naar de KLB index en toen zag ik de TT
dan ga je nu van FOK! af en ga je nu studeren en ga je morgenavond sportenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Ik wil bij steakhouse.quote:
3 avonden bby, dinsdag uitgaan see ya @ blauwe engelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ga je nu van FOK! af en ga je nu studeren en ga je morgenavond sporten
zijn we 2 avonden van jou verlost. winwin
blauwe engelquote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 avonden bby, dinsdag uitgaan see ya @ blauwe engel
True, naja ik zeg wel gewoon dat ik studiedate heb.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf wil wel. Anders ga je met tegenzin morgen.
Hermann is al mijn bruidsmeisje.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vooruit, ik wil Hermann als mijn getuige
Ik plaats de SC wel altijd in m'n CVquote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
HAHA ja het is toch geen sollicitatiebrief he
Niet eens Newscafequote:Op zondag 20 maart 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
3 avonden bby, dinsdag uitgaan see ya @ blauwe engel
Leugentje om eigen bestwilquote:Op zondag 20 maart 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True, naja ik zeg wel gewoon dat ik studiedate heb.
Ik heb jou opgegeven als referentiequote:
Vind jou wel type die naar kokomo gaatquote:Op zondag 20 maart 2016 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Neejoh de toeter, shooters, kokomo, oceans ja toch.
Ligt eraan wat.quote:
Is dat wel een goed idee?quote:
Elke avond daar te vindenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind jou wel type die naar kokomo gaat
Zou je een slechte geven dan?quote:
Dikke barvrouw heeft wel meer sjans dan jou hoor XDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah je bent die dikke barvrouwDie ontloop ik altijd
Doe jij dat?quote:
DMquote:Op zondag 20 maart 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt, want ik heb nog nooit van die grap gehoord.
Het is maar wat je wil, sjans hebben van zestienjarige pikkiesquote:Op zondag 20 maart 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikke barvrouw heeft wel meer sjans dan jou hoor XD
Het idee dat jouw toekomstige baas weet dat ik als Theon Greyjoy door het leven moet gaan, stemt mij niet prettigquote:
Fokkersquote:
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijdquote:
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit 14 gezegdik was op mijn 20e of zo ontmaagd. Eind 19 begin 20.
Of eten naardat iemand in je bek gespoten heb xDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijd
Klopt. Alweer bijna 2 weken geleden. Ik moet weer nodig.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je trek hebt
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komtquote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijd
Wat heb jij met ontmaagdingen, ga je binnenkort neuken ofzoquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
whahaha je vraagt aan etsu xDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |