Een BN'er kindje heet zoquote:Op zondag 20 maart 2016 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet haast wel een foutje zijn geweest met zo'n naam
Dan vind ik de showboat een stuk leukerquote:
neequote:Op zondag 20 maart 2016 21:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan vind ik de showboat een stuk leuker
Ik miste daar wat context, weet nu alleen dat je er ook terecht kan voor crematies.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan vind ik de showboat een stuk leuker
Godverdommequote:Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef Neverknown het volgende:
Keihard noiken met tardis in de koiken
Laat je verassenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik miste daar wat context, weet nu alleen dat je er ook terecht kan voor crematies.
Nu volgt een betoog van WCH met z'n metingen bij crematiesquote:
verrassen*quote:
3 weken lang.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:06 schreef Neverknown het volgende:
CHAI zou je tardis doen als je mozy niet had.
Gewoon een keer
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
verrassen*
en knoop dat goed in je oren, want het is niet de eerste keer dat ik je die fout zie maken.
denk t niet in dit gevalquote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
verrassen*
en knoop dat goed in je oren, want het is niet de eerste keer dat ik je die fout zie maken.
ja ja dat zou ik ook zeggenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
verrassen*
Waar zou je hem laten graven xDquote:
Ik had het over in de as leggen, dus er is niets fouts aan.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
verrassen*
jeetjequote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Etsu leeg te zuigen tot hij sterft van uitdroging.
Bbq'en in het park.quote:
ahahaahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaquote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw bil is een krokodil hap hap met je krokobil
Bodrum 2012 never forget
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om Etsu leeg te zuigen tot hij sterft van uitdroging.
Eh okquote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
ahahaahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaa
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon etsu en tardis in een hokje, niemand die mekaar beter kan uitwonen dan die twee bij elkaar.
Ik kan je vertellen dat Tardis nu ook moeite heeft met zittenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon etsu en tardis in een hokje, niemand die mekaar beter kan uitwonen dan die twee bij elkaar.
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik zou tardis 4 weken lang anaal uitwonen alleen op Chai te verslaan met dr 3 weken
Als het niet met zijn instemming is dan is dat verkrachting hè.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik zou tardis 4 weken lang anaal uitwonen alleen op Chai te verslaan met dr 3 weken
Heeft hij gister op een spijker gezeten?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Tardis nu ook moeite heeft met zitten
Op een punaisequote:Op zondag 20 maart 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft hij gister op een spijker gezeten?
quote:
Elke mans ultieme fantasie is om door een vrouw verkracht te worden chaiquote:Op zondag 20 maart 2016 21:12 schreef Chai het volgende:
[..
Als het niet met zijn instemming is dan is dat verkrachting hè.
Nee.quote:
maar minder leukquote:Op zondag 20 maart 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, zou gewoon homo worden, veel makkelijker, minder gedoe
Ik ben iets belangrijks aan het negerenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey reageer even op m'n zieke Raichu die ik je heb gestuurd.
Dat is Fylaxquote:
Kan niet jij bent een homo koppelaarquote:Op zondag 20 maart 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, zou gewoon homo worden, veel makkelijker, minder gedoe
Verkrachtingsfantasieën zijn vaak niet letterlijk verkrachting.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Elke mans ultieme fantasie is om door een vrouw verkracht te worden chai
Rara rara?? :$quote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Meloewa's lievelingsstandje weten we nu ook gelijk dan he.
Hoe meer smileys, hoe meer mad.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef pinman het volgende:
Beginnen we weer met ''jpinman is homo''
NEE DAT BEN IK NIET IK BEN 100% HETERO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee heb geen pikquote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef Neverknown het volgende:
Side effect doe je mee Tardis geilt erop
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben iets belangrijks aan het negeren![]()
wat is het stopwoordje van jou en mozy? :$ #durfttevragenquote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Verkrachtingsfantasieën zijn vaak niet letterlijk verkrachting.
Gebruik op zijn minst een safeword.
Achtdubbele ontkenningquote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef pinman het volgende:
Beginnen we weer met ''pinman is homo''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We nemen je gewoon zoals je bentquote:Op zondag 20 maart 2016 21:15 schreef pinman het volgende:
Beginnen we weer met ''pinman is homo''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ook 16 toch? :squote:
'voorgevoel'quote:Op zondag 20 maart 2016 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
een voorgevoel, omdat vrouwen leuker zijn.
Missio is wel het oerstandje ja. Die deden ze in de middeleeuwen alleen maar xDquote:
Ja, 2x 16,5 zelfsquote:
'Au'quote:Op zondag 20 maart 2016 21:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
wat is het stopwoordje van jou en mozy? :$ #durfttevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2016 21:18 schreef pinman het volgende:
Ik ga weg hier.
Doei![]()
Wat zijn jullie aardig zegdoe niet zo gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oh oke leuk feitjequote:Op zondag 20 maart 2016 21:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Missio is wel het oerstandje ja. Die deden ze in de middeleeuwen alleen maar xD
Ik ga weg hier.
Doei![]()
Wat zijn jullie aardig zegtot straks poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noem je me nou dik?quote:Op zondag 20 maart 2016 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
'voorgevoel'
geef gewoon doe dat je een vieze dikke nicht bent
Ik ga weg hier.
Doei![]()
Wat zijn jullie aardig zegBye bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |