DMquote:Op zondag 20 maart 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt, want ik heb nog nooit van die grap gehoord.
Het is maar wat je wil, sjans hebben van zestienjarige pikkiesquote:Op zondag 20 maart 2016 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dikke barvrouw heeft wel meer sjans dan jou hoor XD
Het idee dat jouw toekomstige baas weet dat ik als Theon Greyjoy door het leven moet gaan, stemt mij niet prettigquote:
Fokkersquote:
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijdquote:
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit 14 gezegdik was op mijn 20e of zo ontmaagd. Eind 19 begin 20.
Of eten naardat iemand in je bek gespoten heb xDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijd
Klopt. Alweer bijna 2 weken geleden. Ik moet weer nodig.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je trek hebt
Weet je meteen hoe hij aan de knoflooksaus komtquote:Op zondag 20 maart 2016 21:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eten en fappen is best wel vies tegelijkertijd
Wat heb jij met ontmaagdingen, ga je binnenkort neuken ofzoquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
whahaha je vraagt aan etsu xDquote:Op zondag 20 maart 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dan was het vera1, dit is wel een openbaring dan, heb je het bewust uitgesteld of lag het ergens anders aan? en ben je daarna aan een inhaalslag begonnen? niet negatief bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |