Komt wel weer terug.quote:
godverdomme waarom ben ik de enige hier die ooit dingen screencaptquote:Op zondag 20 maart 2016 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het ook niet meegekregen, maar er staat wat op 450
Illuminatiequote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
die post waarin ie zegt dat hij weggaat is ook weg zo te zien
Jimmy doet een Braddiequote:
oh echt niet verwacht gezien je vroegere topics etc.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jatot mn 20e zelf xD
Had er pas nog over met rijlessen meid van 17 had 20 jongens of zo gezoend met uitgaan maar 1tje maar geneukt haar huidige vriend zeg maar.
Maar ik heb er maar 5 gezoend. En sommige niet eens.
Ben niet zo van zoenen zou ook niet snel zoenen met iemand. Alleeen als ik van degene houdt.
Anders mag die worden over geslagen vna mjij xd
ja dat vond ik ook al een beetje apartquote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
Hm gek, wel apart dat hij ineens zijn wachtwoord terug had trouwens
Ja is wsl crewbash, want volgens hem is hij gepest door een mod.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
die post waarin ie zegt dat hij weggaat is ook weg zo te zien
Daarom moet je er ook altijd zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme waarom ben ik de enige hier die ooit dingen screencapt
Ik zei toch dat het nieuw begin was... wel van korte duur.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook al een beetje apart
Nee, hij is echt zoquote:Op zondag 20 maart 2016 21:54 schreef Der_Mann het volgende:
dus Jimmy was wel serieus toen hij steeds mad werd? dacht dat het gewoon bietje trollen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |