SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand denk ikquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Het plan van Frank was gewoon heel sterk, laat psv lekker uitrazen, toevallig pikken we zelf een vroege goal mee en moeten ze helemaal geforceerd opzoek en dan krijg je door vermoeidheid en hoge druk ruimte in de diepte, zat zelfs meer in maar ja.![]()
Als je bovendien kijkt naar het aantal 100% kansen, dan mag PSV nog niet eens klagen met deze uitslag.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:43 schreef Loserkid het volgende:
Het plan van Frank was gewoon heel sterk, laat psv lekker uitrazen, toevallig pikken we zelf een vroege goal mee en moeten ze helemaal geforceerd opzoek en dan krijg je door vermoeidheid en hoge druk ruimte in de diepte, zat zelfs meer in maar ja.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook niet verwacht. Doorgaans niet zo'n volger maar nu... Blij dat ze het voormekaar hebben gespeeld.Ook in moeilijke tijden.![]()
En dan als ze passing gewoon eens goed is, en er iets slimmer gelopen zou worden had je er sowieso nog twee kunnen maken, bijvoorbeeld toen we uitbraken met vijf tegen drie....quote:Op zondag 20 maart 2016 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je bovendien kijkt naar het aantal 100% kansen, dan mag PSV nog niet eens klagen met deze uitslag.![]()
Het lag allemaal aan PSV, die waren nog moe van een wedstrijd van 5 dagen (!) geleden...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had 0-3 moeten zijn 1e helft.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je bovendien kijkt naar het aantal 100% kansen, dan mag PSV nog niet eens klagen met deze uitslag.![]()
Onzin, maar dat soort geblaat krijg je nu.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Het lag allemaal aan PSV, die waren nog moe van een wedstrijd van 5 dagen (!) geleden...![]()
Wat een heerlijke overwinning. Het zag er na de eerste helft niet naar uit maar uiteindelijk terecht gewonnen
![]()
Yep, zo wordt er nu al gepraat bij FOX en bij Langs de Lijn. Onzin, als je 5 dagen later niet weer een wedstrijd vol kan spelen dan moet je je club opheffen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin, maar dat soort geblaat krijg je nu.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj van der Hoorn en Viergever waren godverdomme prima vandaagGudelj is al een tijd goed bezig, wekelijks hoort ie bij de beteren.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj van der Hoorn en Viergever waren godverdomme prima vandaagAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoorn en Viergever doen het echt goed zeg. Mag je blij mee zijn dat je zulke jongens als vervanging hebt![]()
![]()
Ik ben nu voor de 3e keer aan het fappen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Gudelj is sowieso goed.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj van der Hoorn en Viergever waren godverdomme prima vandaag![]()
Ach, met name Gudelj is hier in mijn ogen wel heel snel afgeschreven. Vd Hoorn en Viergever vind ik persoonlijk ook wel gewoon prima als back-up.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:48 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj van der Hoorn en Viergever waren godverdomme prima vandaagVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hoop niet dat Mexicanobakker op het spoor staat trouwens, het is een prima user.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ajax > AtleticoCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Normaal praat je poep maar nu +1quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik houd nu ook even van jou.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Normaal praat je poep maar nu +1'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Orde in het universum is weer hersteld. PSV werd door sommigen al een Europese topploeg genoemdquote:
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Al die zgn kenners (Aad de Mos en cs. ) hebben er wel kijk op
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Slim gespeeld, want kwalitatief is PSV een stuk sterker. We hebben geluk dat Atletico voor deze wedstrijd was, tweede helft was het wel te merken dat PSV niet meer kon.★★★![]()
Als je na 5 dagen niet fit bent dan kun je beter bij de amateurs gaan spelen. Onzin dus.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Slim gespeeld, want kwalitatief is PSV een stuk sterker. We hebben geluk dat Atletico voor deze wedstrijd was, tweede helft was het wel te merken dat PSV niet meer kon.
Kwalitatief ontlopen ze elkaar ook nauwelijks.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eens met dat eerste, zijn verdorie toch profs of niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je na 5 dagen niet fit bent dan kun je beter bij de amateurs gaan spelen. Onzin dus.
Kwalitatief ontlopen ze elkaar ook nauwelijks.
Oneens met tweede, ik vind oprecht PSV kwalitatief een stuk beter.![]()
Milik is dan ook een prima spits, wanneer hij voldoende aanvoer krijgt maakt hij zn goaltjes wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef Gruisman het volgende:
Wat Atletico in 210 minuten niet lukte deed Milik in 1,5 minuutbizar eigenlijk
Narf!![]()
In de 70e minuut ga je zeker wel voelen dat je 120 minuten in de benen hebt, amateur of prof.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je na 5 dagen niet fit bent dan kun je beter bij de amateurs gaan spelen. Onzin dus.
Kwalitatief ontlopen ze elkaar ook nauwelijks.★★★![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo goed is Atleti dus niet.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik niet, wel wat meer routine maar qua kwaliteit en potentie niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens met dat eerste, zijn verdorie toch profs of niet.
Oneens met tweede, ik vind oprecht PSV kwalitatief een stuk beter.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo zonde dat de middenvelders technisch niet de meest briljante zijn. Als dat op orde was, had je veel dikker kunnen winnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Milik is dan ook een prima spits, wanneer hij voldoende aanvoer krijgt maakt hij zn goaltjes wel.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de 70e minuut ga je zeker wel voelen dat je 120 minuten in de benen hebt, amateur of prof.
Bananenballen van Willems, wat een troll die Janjoost.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Toch bizar dat de kampioen van Nederland straks geen bal over tien meter kan geven. Pijnlijk. Pijnlijk. Pijnlijk.
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Prima aankoopbeleid dit jaar, Youness en Gudelj
kijk de 0-2 nog even.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bizar dat de kampioen van Nederland straks geen bal over tien meter kan geven. Pijnlijk. Pijnlijk. Pijnlijk.
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap![]()
![]()
Probeer je te trollen of ben je serieus?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje naïef zoals PSV speelde, Ajax weet hoe je dit soort wedstrijden moet aanpakken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wow.quote:
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tweede helft wist ik echt niet wat ik zag, omgekeerde wereld.
Eerste helft PSV natuurlijk veel beter, maar de beste kansen alsnog voor Ajax.![]()
Dat is nog niet binnen hoor. Het zal nog knap lastig worden om het voor de laatste ronde te beslissen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap
Misschien dat AZ meehelpt volgende week
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Over 2 weken...quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is nog niet binnen hoor. Het zal nog knap lastig worden om het voor de laatste ronde te beslissen.
Misschien dat AZ meehelpt volgende weekAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veltman trouwens ook aan een uitstekend seizoen bezig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Absoluut de beste verdediger van Nederland. Maar dat zeg ik al maanden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Veltman trouwens ook aan een uitstekend seizoen bezig.![]()
En hopen dat hij geen blessure pakt voor de komende wedstrijden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Syntix het volgende:
Younesheerlijk zo'n dribbelaar.
Fischer verkopen einde van het seizoen svp.graag op anoniem![]()
Beetje gefrustreerd? Zo verspeel je in 1 week waarschijnlijk alles, jammer hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers![]()
Trollen natuurlijk, PSV heeft dit seizoen dingen gepresteerd wat voor ajax onmogelijk zou zijn. Maar sommige dingen mogen ook wel gezegd worden nadat de tendens hier was dat PSV Ajax zou vernederen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probeer je te trollen of ben je serieus?![]()
Gelukkig ging bij PSV alles soepeltjes... Willems heeft er in zijn eentje al dertig richting Ajax geschoten.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers![]()
Ik vond Younes op zijn 2 acties na niet heel goed. Aardig wat balverlies geleden.
Voorzet van Veltman was wel echt perfectie![]()
Met Hoorn als goede tweede! Man, wat was die ook goed vandaag zeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Absoluut de beste verdediger van Nederland. Maar dat zeg ik al maanden.![]()
Nog maar even niet over de schaal praten, ik zie nog genoeg valkuilen.
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die pot tegen Utrecht gaat ook nog erg lastig wordenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.![]()
Klaassen deed al een klein Mertensjequote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.
(Pleonasme)
![]()
Het was van beide kanten een boutwedstrijd. Alleen ajax schoot de kansen erin.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gelukkig ging bij PSV alles soepeltjes... Willems heeft er in zijn eentje al dertig richting Ajax geschoten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd? Zo verspeel je in 1 week waarschijnlijk alles, jammer hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wordt echt billen knijpen de laatste 6 wedstrijden, als je vorige week gewoon had gewonnen kon je je nog een foutje permitteren, nu niet. Gewoon 6x winnen it is. Ben bang dat we nog wat puntjes gaan laten liggen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
je komt over als een zure gefrustreerde man. Veel plezier verder.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.![]()
![]()
Kansloos verliezen en dan kritisch zijn op de winnaar. Snap je niet hoe dat overkomt dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.Charlie: How's it going in there?
Ik denk dat de meesten het gewoon vreemd vinden dat je kritiek richting Ajax gaat terwijl het zelfvertrouwen Amsterdamse vormen aannam in het PSV topic deze week. Er zijn er toch een paar door de mand gevallen vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.![]()
Neuh, ik kan er wel mee leven. Maar ik vind het leuk dat je zo aan het zoeken bent.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
je komt over als een zure gefrustreerde man. Veel plezier verder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSV gaat volgende week verliezen en uiteindelijk kunnen we dan freewheelen naar de titel.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wordt echt billen knijpen de laatste 6 wedstrijden, als je vorige week gewoon had gewonnen kon je je nog een foutje permitteren, nu niet. Gewoon 6x winnen it is. Ben bang dat we nog wat puntjes gaan laten liggen.Charlie: How's it going in there?
*Over 2 wekenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV gaat volgende week verliezen en uiteindelijk kunnen we dan freewheelen naar de titel.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
True that. In eigen hand, maar dat hadden we vorige zondag om 16.45 uur ook. Je ziet hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.![]()
Oepsie over 2 weken dan natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Syntix het volgende:
Hopelijk verliest psv over 2 weken weer wat punten.Charlie: How's it going in there?
Over de titel lullen voor je hem mathematisch binnen hebt is altijd riskant. Ga maar eens vragen in het PSV topicquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
True that. In eigen hand, maar dat hadden we vorige zondag om 16.45 uur ook. Je ziet hoe dat is afgelopen.Charlie: How's it going in there?
Ik vind dat veel mensen het behoorlijk overschat hebben ja. En dit is het ajaxtopic, over het spel van psv heb ik het in het psvtopic.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het gewoon vreemd vinden dat je kritiek richting Ajax gaat terwijl het zelfvertrouwen Amsterdamse vormen aannam in het PSV topic deze week. Er zijn er toch een paar door de mand gevallen vandaag.
Overigens die voorzet van Veltman bij de 0-1 was wel fantastisch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wilt niet bijtekenen, gaat weg.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Syntix het volgende:
Younesheerlijk zo'n dribbelaar.
Fischer verkopen einde van het seizoen svp.![]()
Zal mij trouwens niks verbazen als ze Dijks alsnog oproepen voor Oranje. Pieters is er volgens mij niet bij...![]()
MILIK 16 goals, dikke prima gewoon.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je bent een zuurpruim.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gelukkig was ik niet op FOK! net voor de samenvatting want die TT hier is gewoon een keiharde spoiler
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
dit verwacht je niet op een voetbalforum gerelateerd aan Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig was ik niet op FOK! net voor de samenvatting want die TT hier is gewoon een keiharde spoiler![]()
Tsja als ik gewoon in de MAT lijst kijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dit verwacht je niet op een voetbalforum gerelateerd aan Ajax.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: