Normaal praat je poep maar nu +1quote:
Ik houd nu ook even van jou.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Normaal praat je poep maar nu +1
Orde in het universum is weer hersteld. PSV werd door sommigen al een Europese topploeg genoemdquote:
Als je na 5 dagen niet fit bent dan kun je beter bij de amateurs gaan spelen. Onzin dus.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Slim gespeeld, want kwalitatief is PSV een stuk sterker. We hebben geluk dat Atletico voor deze wedstrijd was, tweede helft was het wel te merken dat PSV niet meer kon.
Eens met dat eerste, zijn verdorie toch profs of niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je na 5 dagen niet fit bent dan kun je beter bij de amateurs gaan spelen. Onzin dus.
Kwalitatief ontlopen ze elkaar ook nauwelijks.
Milik is dan ook een prima spits, wanneer hij voldoende aanvoer krijgt maakt hij zn goaltjes wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:04 schreef Gruisman het volgende:
Wat Atletico in 210 minuten niet lukte deed Milik in 1,5 minuutbizar eigenlijk
In de 70e minuut ga je zeker wel voelen dat je 120 minuten in de benen hebt, amateur of prof.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je na 5 dagen niet fit bent dan kun je beter bij de amateurs gaan spelen. Onzin dus.
Kwalitatief ontlopen ze elkaar ook nauwelijks.
Ik niet, wel wat meer routine maar qua kwaliteit en potentie niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens met dat eerste, zijn verdorie toch profs of niet.
Oneens met tweede, ik vind oprecht PSV kwalitatief een stuk beter.
Zo zonde dat de middenvelders technisch niet de meest briljante zijn. Als dat op orde was, had je veel dikker kunnen winnen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Milik is dan ook een prima spits, wanneer hij voldoende aanvoer krijgt maakt hij zn goaltjes wel.
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de 70e minuut ga je zeker wel voelen dat je 120 minuten in de benen hebt, amateur of prof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |