kijk de 0-2 nog even.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bizar dat de kampioen van Nederland straks geen bal over tien meter kan geven. Pijnlijk. Pijnlijk. Pijnlijk.
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap
Probeer je te trollen of ben je serieus?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje naïef zoals PSV speelde, Ajax weet hoe je dit soort wedstrijden moet aanpakken
Wow.quote:
Dat is nog niet binnen hoor. Het zal nog knap lastig worden om het voor de laatste ronde te beslissen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bizar dat de kampioen van Nederland straks geen bal over tien meter kan geven. Pijnlijk. Pijnlijk. Pijnlijk.
Over 2 weken...quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is nog niet binnen hoor. Het zal nog knap lastig worden om het voor de laatste ronde te beslissen.
Misschien dat AZ meehelpt volgende week
Absoluut de beste verdediger van Nederland. Maar dat zeg ik al maanden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Veltman trouwens ook aan een uitstekend seizoen bezig.
En hopen dat hij geen blessure pakt voor de komende wedstrijden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Syntix het volgende:
Younesheerlijk zo'n dribbelaar.
Fischer verkopen einde van het seizoen svp.
Beetje gefrustreerd? Zo verspeel je in 1 week waarschijnlijk alles, jammer hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers
Trollen natuurlijk, PSV heeft dit seizoen dingen gepresteerd wat voor ajax onmogelijk zou zijn. Maar sommige dingen mogen ook wel gezegd worden nadat de tendens hier was dat PSV Ajax zou vernederen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probeer je te trollen of ben je serieus?
Gelukkig ging bij PSV alles soepeltjes... Willems heeft er in zijn eentje al dertig richting Ajax geschoten.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers
Met Hoorn als goede tweede! Man, wat was die ook goed vandaag zeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Absoluut de beste verdediger van Nederland. Maar dat zeg ik al maanden.
Die pot tegen Utrecht gaat ook nog erg lastig wordenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Nog maar even niet over de schaal praten, ik zie nog genoeg valkuilen.
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.
Klaassen deed al een klein Mertensjequote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.
Het was van beide kanten een boutwedstrijd. Alleen ajax schoot de kansen erin.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gelukkig ging bij PSV alles soepeltjes... Willems heeft er in zijn eentje al dertig richting Ajax geschoten.
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd? Zo verspeel je in 1 week waarschijnlijk alles, jammer hoor.
je komt over als een zure gefrustreerde man. Veel plezier verder.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.
Kansloos verliezen en dan kritisch zijn op de winnaar. Snap je niet hoe dat overkomt dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje mad van users die lopen te zuigen terwijl ik kritisch ben over ajax maar jullie ook feliciteer.
Ik denk dat de meesten het gewoon vreemd vinden dat je kritiek richting Ajax gaat terwijl het zelfvertrouwen Amsterdamse vormen aannam in het PSV topic deze week. Er zijn er toch een paar door de mand gevallen vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik kan er wel mee leven. Maar ik vind het leuk dat je zo aan het zoeken bent.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
je komt over als een zure gefrustreerde man. Veel plezier verder.
PSV gaat volgende week verliezen en uiteindelijk kunnen we dan freewheelen naar de titel.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wordt echt billen knijpen de laatste 6 wedstrijden, als je vorige week gewoon had gewonnen kon je je nog een foutje permitteren, nu niet. Gewoon 6x winnen it is. Ben bang dat we nog wat puntjes gaan laten liggen.
*Over 2 wekenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV gaat volgende week verliezen en uiteindelijk kunnen we dan freewheelen naar de titel.
True that. In eigen hand, maar dat hadden we vorige zondag om 16.45 uur ook. Je ziet hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Oepsie over 2 weken dan natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Syntix het volgende:
Hopelijk verliest psv over 2 weken weer wat punten.
Over de titel lullen voor je hem mathematisch binnen hebt is altijd riskant. Ga maar eens vragen in het PSV topicquote:Op zondag 20 maart 2016 19:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
True that. In eigen hand, maar dat hadden we vorige zondag om 16.45 uur ook. Je ziet hoe dat is afgelopen.
Ik vind dat veel mensen het behoorlijk overschat hebben ja. En dit is het ajaxtopic, over het spel van psv heb ik het in het psvtopic.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten het gewoon vreemd vinden dat je kritiek richting Ajax gaat terwijl het zelfvertrouwen Amsterdamse vormen aannam in het PSV topic deze week. Er zijn er toch een paar door de mand gevallen vandaag.
Wilt niet bijtekenen, gaat weg.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Syntix het volgende:
Younesheerlijk zo'n dribbelaar.
Fischer verkopen einde van het seizoen svp.
Je bent een zuurpruim.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit verwacht je niet op een voetbalforum gerelateerd aan Ajax.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig was ik niet op FOK! net voor de samenvatting want die TT hier is gewoon een keiharde spoiler
Tsja als ik gewoon in de MAT lijst kijk.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dit verwacht je niet op een voetbalforum gerelateerd aan Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |