kijk de 0-2 nog even.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bizar dat de kampioen van Nederland straks geen bal over tien meter kan geven. Pijnlijk. Pijnlijk. Pijnlijk.
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap
Probeer je te trollen of ben je serieus?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje naïef zoals PSV speelde, Ajax weet hoe je dit soort wedstrijden moet aanpakken
Wow.quote:
Dat is nog niet binnen hoor. Het zal nog knap lastig worden om het voor de laatste ronde te beslissen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bizar dat de kampioen van Nederland straks geen bal over tien meter kan geven. Pijnlijk. Pijnlijk. Pijnlijk.
Maar gefeliciteerd met het kampioenschap
Over 2 weken...quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is nog niet binnen hoor. Het zal nog knap lastig worden om het voor de laatste ronde te beslissen.
Misschien dat AZ meehelpt volgende week
Absoluut de beste verdediger van Nederland. Maar dat zeg ik al maanden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Veltman trouwens ook aan een uitstekend seizoen bezig.
En hopen dat hij geen blessure pakt voor de komende wedstrijden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Syntix het volgende:
Younesheerlijk zo'n dribbelaar.
Fischer verkopen einde van het seizoen svp.
Beetje gefrustreerd? Zo verspeel je in 1 week waarschijnlijk alles, jammer hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers
Trollen natuurlijk, PSV heeft dit seizoen dingen gepresteerd wat voor ajax onmogelijk zou zijn. Maar sommige dingen mogen ook wel gezegd worden nadat de tendens hier was dat PSV Ajax zou vernederen.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probeer je te trollen of ben je serieus?
Gelukkig ging bij PSV alles soepeltjes... Willems heeft er in zijn eentje al dertig richting Ajax geschoten.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Punt blijft dat jullie zeker 20-30 ballen in het luchtledige hebben gespeeld en een hele hoop in de voeten bij psvers
Met Hoorn als goede tweede! Man, wat was die ook goed vandaag zeg.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Absoluut de beste verdediger van Nederland. Maar dat zeg ik al maanden.
Die pot tegen Utrecht gaat ook nog erg lastig wordenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Nog maar even niet over de schaal praten, ik zie nog genoeg valkuilen.
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.
Klaassen deed al een klein Mertensjequote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Nog maar even niet over de schaal praten, ik zie nog genoeg valkuilen.
Hopelijk krijgen ze een boost hiervan en gaan ze de wedstrijden wat makkelijker winnen, ook thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |