Ik vind jouw signature maar stom. Dat is echt zo'n incrowd-grapje waar alleen jij om kan lachen.quote:
Ik schaam me niet snel, maar als ik zoiets niet-grappigs zou posten zou ik toch hopen dat niemand het gelezen had, ook al boeit het natuurlijk geen ster wat mensen op een forum van je vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Schamen om posts op een internetforum is alleen besteed aan grote debielen. Dus het is te hopen voor jou dat je dat ook niet doet.
Ik heb een vriend die echt geen bananen kan hebben. Als je ze alleen al dichtbij houdt gaat hij bijna over zijn nek. Heb nog nooit iemand zo zien reageren door normaal voedsel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iedereen mag wel iets hebben wat hij/zij niet 'lust', vind ik. Het niet lusten van bananen vind ik wel opvallend echter (heb zoiets nooit eerder gehoord en ik vind bananen zelf erg lekker).
Kopsterk, ga er toch niet op in.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik schaam me niet snel, maar als ik zoiets niet-grappigs zou posten zou ik toch hopen dat niemand het gelezen had, ook al boeit het natuurlijk geen ster wat mensen op een forum van je vinden.
Je gaf 'niet-grappigheid' een nieuwe dimensie.
Geschorst.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Kuijt op de tribune? Hij moet Feyenoord kampioen maken
Hij is geschorst.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Kuijt op de tribune? Hij moet Feyenoord kampioen maken
Ik heb precies hetzelfde zoals ik al eerder zei. Ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die echt geen bananen kan hebben. Als je ze alleen al dichtbij houdt gaat hij bijna over zijn nek. Heb nog nooit iemand zo zien reageren door normaal voedsel.
Wat vind je er dan zo ranzig aan? Ik lust echt geen champignons maar het boeit me niet als iemand anders het eet. En ik eet ze zelf ook wel als het écht écht moet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde zoals ik al eerder zei. Ben dus niet de enige.
Ik krijg kokhalsneigingen van de geur. Geur is heel bepalend of je iets wel of niet wilt eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo ranzig aan? Ik lust echt geen champignons maar het boeit me niet als iemand anders het eet. En ik eet ze zelf ook wel als het écht écht moet.
Haha dacht je dit echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat iedereen boven de 12 dat had eigenlijk.
Dat heb ik bij de meeste vis- en notenkraampjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg kokhalsneigingen van de geur. Geur is heel bepalend of je iets wel of niet wilt eten.
Sushi is zo'n containerbegrip, lust je alle sushi niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik lust eigenlijk alles. Heb geen enkel voedsel wat ik écht helemaal niet lust.
Oke behalve sushi dan, maar dat is ook gewoon echt ranzig.
Geen idee, één keer geprobeerd en toen lustte ik het niet. Nooit de moeite genomen het nogmaals te proberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sushi is zo'n containerbegrip, lust je alle sushi niet?
Dan heb je je mond te ver open gedaan of te hard gelachen om mijn grappen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een beetje pijn bij het linkerscharnier van mijn kaak.
Eens, maar wat jij met sushi hebt, heb ik met boter.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik lust eigenlijk alles. Heb geen enkel voedsel wat ik écht helemaal niet lust.
Oke behalve sushi dan, maar dat is ook gewoon echt ranzig.
Sommige mensen zeggen dat je dingen kunt leren eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, één keer geprobeerd en toen lustte ik het niet. Nooit de moeite genomen het nogmaals te proberen.
Hoe zorg jij er dan voor dat de hagelslag op je brood blijft liggen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens, maar wat jij met sushi hebt, heb ik met boter.
Sommige mensen zeggen dat je dingen kunt leren eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens, maar wat jij met sushi hebt, heb ik met boter.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat je dingen kunt leren eten.
Boter?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
Drie keer raden wat ik nu lekker verorber
als je gedwongen wordt met een pistool op je hoofd of wanneer moet dat echt echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo ranzig aan? Ik lust echt geen champignons maar het boeit me niet als iemand anders het eet. En ik eet ze zelf ook wel als het écht écht moet.
Bananen lijken een soort unieke repulsie op te roepen.
Het boter dat op je hoofd ligt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
Pastasliertjes bereid door Tompsv?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ach, als je echt honger hebt eet je allesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld ergens doorheen zit wat op dat moment de enige beschikbare maaltijd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je gedwongen wordt met een pistool op je hoofd of wanneer moet dat echt echt?
Ik ben nog nooit in de situatie gekomen dat ik een banaan moest eten om in leven te blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als je echt honger hebt eet je alles
Ik eet regelmatig boter (omdat het vaak op door anderen klaargemaakte broodjes zit), maar vind het nog steeds niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit Donkey Kong gespeeld?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de situatie gekomen dat ik een banaan moest eten om in leven te blijven.
Ik ook niet, maar neemt niet weg dat je die banaan echt wel op eet... In die situatiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de situatie gekomen dat ik een banaan moest eten om in leven te blijven.
Ik eet geen hagelslag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zorg jij er dan voor dat de hagelslag op je brood blijft liggen?
PEC is niet onaardig. Vallen constant aan. Lamprou heeft zat te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal is oprecht tyfussaai vanavond, pijnlijk maar waar.
Wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen komt pas genot.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks idd cambuur - rodaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kom kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC is niet onaardig. Vallen constant aan. Lamprou heeft zat te doen.
Wie te gast?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig is er later vanavond nog de Kwis.
Ja nee oke.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt best leuk voetbal en normaal spelen ze op een zaterdagavond.
PSV doet het altijd goed in grote wedstrijden, en AZ chocked altijd. Maar volgende week natuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat AZ - PSV de Clasico overlapt over twee weken.
Chocked?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV doet het altijd goed in grote wedstrijden, en AZ chocked altijd. Maar volgende week natuurlijk niet
Ik ben voorzien van genoeg bier.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succes met het kijken naar Feyenoord.
choket.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV doet het altijd goed in grote wedstrijden, en AZ chocked altijd. Maar volgende week natuurlijk niet
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, die is wel leuk. Heet hij Evenblij, serieus?Had zijn achternaam nog nooit gezien.
Denk niet dat er veel meer in zit. Dat wist Lodeweges waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Foppe heeft gefaald met Heerenveen.
Mij een rotzorg.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is al lang geen jakhals meer.
Raar, want het lijkt me dat de hoofdcoach op zijn minst in de zomer een selectie samenstelt en werkt aan versterkingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel meer in zit. Dat wist Lodeweges waarschijnlijk ook wel.
Veel ingezet op spelers die niet zo heel goed blijken. Die Zeneli, bijvoorbeeld, raakt echt geen pepernoot. Te Vrede is ook treurnis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want het lijkt me dat de hoofdcoach op zijn minst in de zomer een selectie samenstelt en werkt aan versterkingen.
vroeger vond ik het wel okequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind The Simpsons eigenlijk helemaal niet grappig.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind The Simpsons eigenlijk helemaal niet grappig.
Zeneli is er pas sinds de winterstop, Hannes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel ingezet op spelers die niet zo heel goed blijken. Die Zeneli, bijvoorbeeld, raakt echt geen pepernoot. Te Vrede is ook treurnis.
Oh, sorry. Foutje. In mijn herinnering loopt hij al langer te prutsen dan dit jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeneli is er pas sinds de winterstop, Hannes.
Ja, ik vind jouw post altijd veel inhoud hebben.quote:
Leuk grapje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, ik vind jouw post altijd veel inhoud hebben.
Grapje, ik vind je een teringdebiel.
Nou nou nou nergens voor nodig dit .quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Grapje, ik vind je een schat van een user.
In Oranje!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
Marcellis scoorde vóór dit seizoen nog nooit in 220+ wedstrijden en nu al vier keer
Stijn is op dreefquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
#130quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het blijft een klootzak. Hoe vaak hij ook gaat scoren. Naar mannetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
Marcellis scoorde vóór dit seizoen nog nooit in 220+ wedstrijden en nu al vier keer
Ik vind het niet echt van volwassenheid getuigen om elkaar op een forum uit te schelden voor teringdebiel.quote:
Ik vind de jouwe ook stom, met die trol van een Nicki er in, bah.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw signature maar stom. Dat is echt zo'n incrowd-grapje waar alleen jij om kan lachen.
Beter verander je hem in iets wat voor iedereen leuk is.
Meningen moeten af en toe scherp kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt van volwassenheid getuigen om elkaar op een forum uit te schelden voor teringdebiel.
Je kan ook scherp zijn zonder te schelden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Meningen moeten af en toe scherp kunnen zijn
De fabrikant van Prozac lijkt me er wel blij van worden...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord inspireert elke wedstrijd weer.
Ik bedoel het wel zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zegt dan minuten later dat hij het toch niet zo bedoelt, derhalve laat ik hem waaien.
Mag 'debiel' wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook scherp zijn zonder te schelden.
Wat lafquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zegt dan minuten later dat hij het toch niet zo bedoelt, derhalve laat ik hem waaien.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Isane het volgende:
mensen doe nou niet zo fucking triest hier
Kap eens met crewbashen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Isane het volgende:
Het is vandaag zaterdag, Hans.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Maaruh ff serieus, Ajacied422 studeert toch? Hoe de fuck heeft ie zoveel tijd dan
middelbare schoolquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Maaruh ff serieus, Ajacied422 studeert toch? Hoe de fuck heeft ie zoveel tijd dan
Ik zou deze wedstrijd nog niet kijken als het de Champions League-finale is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nienhuis; Mac-Intosch, Lachman, Van der Laan, Peersman; Bakker (c), Overgoor, Byrne; Vloet, Barto en Van de Streek
Van Leer - Dijkhuizen, Buijs, Swinkels, Van Peppen - Noor, Zhukov, Inceman, Van Hyfte - Van Duinen, Poepon.
Goed plannen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Niemand praat met hem tijdens school of thuis, dus gaat hij met ons pratenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand praat met hem tijdens school of thuis, dus gaat hij met ons praten
Heeft Marcellis je iets misdaan? Dat gevoel krijg ik een heel klein beetje. Kan het ook fout hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hmm dit worden geen punten meer voor tilburg.
Marcellis mag nog steeds kapot vallen.
En terecht, maar ik vroeg naar je opleiding. Niet je hobbiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg een inburgeringscursus voor in Zuid-Afrika.
Raar dat je denkt dat ik alleen naar vandaag kijk.quote:
Hier, hej'm waquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Isane het volgende:
Dat is alleen leuk als Feyenoord nog ergens voor speelt.quote:
Heel vervelend mannetje, maar zul je ongetwijfeld weten aangezien je uit eindhoven komt en die klootviool met zn arrogante kop behoorlijk vaak in de kroeg staat. Ruzie te zoeken als mensen geen respect voor hem hebben vanwege zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Marcellis je iets misdaan? Dat gevoel krijg ik een heel klein beetje. Kan het ook fout hebben natuurlijk.
Ze kunnen de beker nog winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als Feyenoord nog ergens voor speelt.
De eerste 5 wedstrijden van het seizoen dus zo ongeveer.
Nee want ik was zelf al tot de conclusie gekomen dat het Flopdorp moest zijn.quote:
Ze spelen nog voor ELquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als Feyenoord nog ergens voor speelt.
De eerste 5 wedstrijden van het seizoen dus zo ongeveer.
De beker wordt alleen serieus genomen door de niet-topclubs. Derhalve maar een matige prijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze kunnen de beker nog winnen.
Hij kan er niet veel van, maar ik vind hem altijd wel redelijk sympathiek overkomen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel vervelend mannetje, maar zul je ongetwijfeld weten aangezien je uit eindhoven komt en die klootviool met zn arrogante kop behoorlijk vaak in de kroeg staat. Ruzie te zoeken als mensen geen respect voor hem hebben vanwege zijn voetbalkwaliteiten.
Ja dus voor Feyenoord nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De beker wordt alleen serieus genomen door de niet-topclubs. Derhalve maar een matige prijs.
Ja, maar ik walg van deze trainer en beleid.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij voor Feyenoord was.
Ze winnen de beker wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord de play-off's moet spelen hebben ze weer geen Europees voetbal.
Haal die apostrof daar eens weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord de play-off's moet spelen hebben ze weer geen Europees voetbal.
Totdat hij vrouwen lastig valt die hem niet kennen. Vrouwen gaat duwen en gaat schreeuwen "weten jullie niet wie ik ben?!?!"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kan er niet veel van, maar ik vind hem altijd wel redelijk sympathiek overkomen eigenlijk.
Blijft raar om te hopen dat je club verliestquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar ik walg van deze trainer en beleid.
Done.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal die apostrof daar eens weg.
Onverantwoord van Feyenoord om hem voor de groep te zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo ééntje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Ik geloof je.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Totdat hij vrouwen lastig valt die hem niet kennen. Vrouwen gaat duwen en gaat schreeuwen "weten jullie niet wie ik ben?!?!"
Gelukkig is hij weg uit brabant.
Klopt, nooit eerder gehad ook. Maar dit seizoen is zoquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blijft raar om te hopen dat je club verliest
Laat hem op de bank schijtenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn hond wil naar buiten alleen ik wil een 0-2 niet missen. Wat nu jongens?
Laat hem naar buiten en kijk gewoon de rest van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfmoord is een oplossing...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat je hond naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
wat voor hond heb je? toch niet zo'n klein rothondje hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar dadelijk rent hij een hond achterna ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat hem naar buiten en kijk gewoon de rest van de wedstrijd.
Boeiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dadelijk rent hij een hond achterna ofzo
Hij geeft niets om mijn hondquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft geen vissen meer.
Waarom geef je zo weinig om GGMM?
lol!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet met mijn vissen.
Ik ben niet degene die hem niet naar buiten laat omdat ik te lui ben om met m'n dikke reet van de bank af te komen.quote:
quote:
Drizzt hebt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Drizzt hebt dan liever hond dan bananen.
Is hij hier al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan hij praatsessies houden met Koffieplanter.
Tegenwoordig hoef je blijkbaar niet eens meer fatsoenlijk Nederlands te kunnen om voor de FOK! Frontpage te werkenquote:
Ik wilde het net schrijvenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
is die commentator voor Feyenoord?
ik ben geen fan van hemquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:26 schreef GGMM het volgende:
Sinds Fylax fan van Wilders is praat ik niet meer met hem.
Dan weten jullie dat.
Schoonfamilie vind ik een groot woord op jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar nu voor feyenoord daar woont mijn vriendin en schoonfamilie
ja joh hoe je t wil noemen toch jatochquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schoonfamilie vind ik een groot woord op jouw leeftijd.
De ouders van je vriendinnetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja joh hoe je t wil noemen toch jatoch
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De ouders van je vriendinnetje.
Fylax was een tijdje terug nog bang om naar rotterdam zuid te gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De ouders van je vriendinnetje.
Terecht, daar wonen louter proleten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax was een tijdje terug nog bang om naar rotterdam zuid te gaan
Als je uit Nijmegen komt kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Inso.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben altijd bang voor het onbekendequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoor je dat, Caland?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je uit Nijmegen komt kan ik mij dat voorstellen.
Ik zet zo het rugby opquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Inso.
Heb je je ogen al bijna uitgekrabd?
Nijmegen is een uitstekende stad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je uit Nijmegen komt kan ik mij dat voorstellen.
Fylax heeft zijn handen dan ook vol aan mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je blijkbaar niet eens meer fatsoenlijk Nederlands te kunnen om voor de FOK! Frontpage te werken
xxquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fylax heeft zijn handen dan ook vol aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |