Veel ingezet op spelers die niet zo heel goed blijken. Die Zeneli, bijvoorbeeld, raakt echt geen pepernoot. Te Vrede is ook treurnis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want het lijkt me dat de hoofdcoach op zijn minst in de zomer een selectie samenstelt en werkt aan versterkingen.
vroeger vond ik het wel okequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind The Simpsons eigenlijk helemaal niet grappig.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind The Simpsons eigenlijk helemaal niet grappig.
Zeneli is er pas sinds de winterstop, Hannes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel ingezet op spelers die niet zo heel goed blijken. Die Zeneli, bijvoorbeeld, raakt echt geen pepernoot. Te Vrede is ook treurnis.
Oh, sorry. Foutje. In mijn herinnering loopt hij al langer te prutsen dan dit jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeneli is er pas sinds de winterstop, Hannes.
Ja, ik vind jouw post altijd veel inhoud hebben.quote:
Leuk grapje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, ik vind jouw post altijd veel inhoud hebben.
Grapje, ik vind je een teringdebiel.
Nou nou nou nergens voor nodig dit .quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Grapje, ik vind je een schat van een user.
In Oranje!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
Marcellis scoorde vķķr dit seizoen nog nooit in 220+ wedstrijden en nu al vier keer
Stijn is op dreefquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
#130quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het blijft een klootzak. Hoe vaak hij ook gaat scoren. Naar mannetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:05 schreef Tchock het volgende:
Marcellis scoorde vķķr dit seizoen nog nooit in 220+ wedstrijden en nu al vier keer
Ik vind het niet echt van volwassenheid getuigen om elkaar op een forum uit te schelden voor teringdebiel.quote:
Ik vind de jouwe ook stom, met die trol van een Nicki er in, bah.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw signature maar stom. Dat is echt zo'n incrowd-grapje waar alleen jij om kan lachen.
Beter verander je hem in iets wat voor iedereen leuk is.
Meningen moeten af en toe scherp kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt van volwassenheid getuigen om elkaar op een forum uit te schelden voor teringdebiel.
Je kan ook scherp zijn zonder te schelden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Meningen moeten af en toe scherp kunnen zijn
De fabrikant van Prozac lijkt me er wel blij van worden...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord inspireert elke wedstrijd weer.
Ik bedoel het wel zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zegt dan minuten later dat hij het toch niet zo bedoelt, derhalve laat ik hem waaien.
Mag 'debiel' wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook scherp zijn zonder te schelden.
Wat lafquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM zegt dan minuten later dat hij het toch niet zo bedoelt, derhalve laat ik hem waaien.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Isane het volgende:
mensen doe nou niet zo fucking triest hier
Kap eens met crewbashen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Isane het volgende:
Het is vandaag zaterdag, Hans.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Maaruh ff serieus, Ajacied422 studeert toch? Hoe de fuck heeft ie zoveel tijd dan
middelbare schoolquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Maaruh ff serieus, Ajacied422 studeert toch? Hoe de fuck heeft ie zoveel tijd dan
Ik zou deze wedstrijd nog niet kijken als het de Champions League-finale is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nienhuis; Mac-Intosch, Lachman, Van der Laan, Peersman; Bakker (c), Overgoor, Byrne; Vloet, Barto en Van de Streek
Van Leer - Dijkhuizen, Buijs, Swinkels, Van Peppen - Noor, Zhukov, Inceman, Van Hyfte - Van Duinen, Poepon.
Goed plannen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Niemand praat met hem tijdens school of thuis, dus gaat hij met ons pratenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand praat met hem tijdens school of thuis, dus gaat hij met ons praten
Heeft Marcellis je iets misdaan? Dat gevoel krijg ik een heel klein beetje. Kan het ook fout hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hmm dit worden geen punten meer voor tilburg.
Marcellis mag nog steeds kapot vallen.
En terecht, maar ik vroeg naar je opleiding. Niet je hobbiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg een inburgeringscursus voor in Zuid-Afrika.
Raar dat je denkt dat ik alleen naar vandaag kijk.quote:
Hier, hej'm waquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef Isane het volgende:
Dat is alleen leuk als Feyenoord nog ergens voor speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |