Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, die is wel leuk. Heet hij Evenblij, serieus?Had zijn achternaam nog nooit gezien.
Denk niet dat er veel meer in zit. Dat wist Lodeweges waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Foppe heeft gefaald met Heerenveen.
Mij een rotzorg.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is al lang geen jakhals meer.
Raar, want het lijkt me dat de hoofdcoach op zijn minst in de zomer een selectie samenstelt en werkt aan versterkingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel meer in zit. Dat wist Lodeweges waarschijnlijk ook wel.
Veel ingezet op spelers die niet zo heel goed blijken. Die Zeneli, bijvoorbeeld, raakt echt geen pepernoot. Te Vrede is ook treurnis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, want het lijkt me dat de hoofdcoach op zijn minst in de zomer een selectie samenstelt en werkt aan versterkingen.
vroeger vond ik het wel okequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind The Simpsons eigenlijk helemaal niet grappig.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind The Simpsons eigenlijk helemaal niet grappig.
Zeneli is er pas sinds de winterstop, Hannes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel ingezet op spelers die niet zo heel goed blijken. Die Zeneli, bijvoorbeeld, raakt echt geen pepernoot. Te Vrede is ook treurnis.
Oh, sorry. Foutje. In mijn herinnering loopt hij al langer te prutsen dan dit jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeneli is er pas sinds de winterstop, Hannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |