Sommige mensen zeggen dat je dingen kunt leren eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, één keer geprobeerd en toen lustte ik het niet. Nooit de moeite genomen het nogmaals te proberen.
Hoe zorg jij er dan voor dat de hagelslag op je brood blijft liggen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens, maar wat jij met sushi hebt, heb ik met boter.
Sommige mensen zeggen dat je dingen kunt leren eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens, maar wat jij met sushi hebt, heb ik met boter.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat je dingen kunt leren eten.
Boter?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
Drie keer raden wat ik nu lekker verorber
als je gedwongen wordt met een pistool op je hoofd of wanneer moet dat echt echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo ranzig aan? Ik lust echt geen champignons maar het boeit me niet als iemand anders het eet. En ik eet ze zelf ook wel als het écht écht moet.
Bananen lijken een soort unieke repulsie op te roepen.
Het boter dat op je hoofd ligt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
Pastasliertjes bereid door Tompsv?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ach, als je echt honger hebt eet je allesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het bijvoorbeeld ergens doorheen zit wat op dat moment de enige beschikbare maaltijd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je gedwongen wordt met een pistool op je hoofd of wanneer moet dat echt echt?
Ik ben nog nooit in de situatie gekomen dat ik een banaan moest eten om in leven te blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als je echt honger hebt eet je alles
Ik eet regelmatig boter (omdat het vaak op door anderen klaargemaakte broodjes zit), maar vind het nog steeds niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit Donkey Kong gespeeld?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de situatie gekomen dat ik een banaan moest eten om in leven te blijven.
Ik ook niet, maar neemt niet weg dat je die banaan echt wel op eet... In die situatiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de situatie gekomen dat ik een banaan moest eten om in leven te blijven.
Ik eet geen hagelslag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zorg jij er dan voor dat de hagelslag op je brood blijft liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |