Heel vervelend mannetje, maar zul je ongetwijfeld weten aangezien je uit eindhoven komt en die klootviool met zn arrogante kop behoorlijk vaak in de kroeg staat. Ruzie te zoeken als mensen geen respect voor hem hebben vanwege zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Marcellis je iets misdaan? Dat gevoel krijg ik een heel klein beetje. Kan het ook fout hebben natuurlijk.
Ze kunnen de beker nog winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als Feyenoord nog ergens voor speelt.
De eerste 5 wedstrijden van het seizoen dus zo ongeveer.
Nee want ik was zelf al tot de conclusie gekomen dat het Flopdorp moest zijn.quote:
Ze spelen nog voor ELquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als Feyenoord nog ergens voor speelt.
De eerste 5 wedstrijden van het seizoen dus zo ongeveer.
De beker wordt alleen serieus genomen door de niet-topclubs. Derhalve maar een matige prijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze kunnen de beker nog winnen.
Hij kan er niet veel van, maar ik vind hem altijd wel redelijk sympathiek overkomen eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heel vervelend mannetje, maar zul je ongetwijfeld weten aangezien je uit eindhoven komt en die klootviool met zn arrogante kop behoorlijk vaak in de kroeg staat. Ruzie te zoeken als mensen geen respect voor hem hebben vanwege zijn voetbalkwaliteiten.
Ja dus voor Feyenoord nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De beker wordt alleen serieus genomen door de niet-topclubs. Derhalve maar een matige prijs.
Ja, maar ik walg van deze trainer en beleid.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij voor Feyenoord was.
Ze winnen de beker wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord de play-off's moet spelen hebben ze weer geen Europees voetbal.
Haal die apostrof daar eens weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord de play-off's moet spelen hebben ze weer geen Europees voetbal.
Totdat hij vrouwen lastig valt die hem niet kennen. Vrouwen gaat duwen en gaat schreeuwen "weten jullie niet wie ik ben?!?!"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kan er niet veel van, maar ik vind hem altijd wel redelijk sympathiek overkomen eigenlijk.
Blijft raar om te hopen dat je club verliestquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar ik walg van deze trainer en beleid.
Done.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haal die apostrof daar eens weg.
Onverantwoord van Feyenoord om hem voor de groep te zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo ééntje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Ik geloof je.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Totdat hij vrouwen lastig valt die hem niet kennen. Vrouwen gaat duwen en gaat schreeuwen "weten jullie niet wie ik ben?!?!"
Gelukkig is hij weg uit brabant.
Klopt, nooit eerder gehad ook. Maar dit seizoen is zoquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Blijft raar om te hopen dat je club verliest
Laat hem op de bank schijtenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn hond wil naar buiten alleen ik wil een 0-2 niet missen. Wat nu jongens?
Laat hem naar buiten en kijk gewoon de rest van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfmoord is een oplossing...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat je hond naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
wat voor hond heb je? toch niet zo'n klein rothondje hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja maar dadelijk rent hij een hond achterna ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat hem naar buiten en kijk gewoon de rest van de wedstrijd.
Boeiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dadelijk rent hij een hond achterna ofzo
Hij geeft niets om mijn hondquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft geen vissen meer.
Waarom geef je zo weinig om GGMM?
lol!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet met mijn vissen.
Ik ben niet degene die hem niet naar buiten laat omdat ik te lui ben om met m'n dikke reet van de bank af te komen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |