Dus door wat ik zei. ..hoes dicht maken met veiligheidsspelden en dan in de wasmachine en door naar de droger. Er kan niet meer in en de investering in 10 veiligheidsspelden is te verwaarlozenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Droger is vrij nieuw en van AEG. Alles alles in elkaar krult word het in geen enkele droger droog.
Waarom moet het 's avonds na het werk? Waarom niet in het weekend?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga de volgende keer met de tips aan de slag, bedankt
Je bent geen 3 uur bezig. Het is een keertje meer of minder maar dat ding lopen. Of heb je iets handmatige milieuvriendelijks bedacht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog geen gek idee, ik dacht gelijk, ja maar dan ben ik alsnog 2 uur bezig. Maarja, nu ben ik 3 uur bezig, toch een uur besparing!
Dan werk ik ook (ik ga zo vertrekken). En de ene dag per week dat ik niet werk, zijn we vaak weg van huis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom moet het 's avonds na het werk? Waarom niet in het weekend?
Dan moet hij het er voor hij weggaat nat instoppen? Wanneer moet hij het dan wassen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je de droger de lengte van het programma met een sensor aanpast op de vochtigheidsgraad van je was in plaats van een vaste tijd te draaien, duurt het even lang om je was in twee etappes te drogen
Dekbedden met zo weinig mogelijk andere was draaien. Ik zou in totaal vier sets beddengoed nemen, dan kun je ze twee aan twee wassen. Als je beddengoed niet gelijk dezelfde dag er weer op kan is dat ook niet erg. Is even een investering maar dan gaan ze langer mee.
Heeft je wasdroger een timer? Stel deze dan zo in dat de was droog is vlak voordat jij thuiskomt. Als er dan nog iets vochtig is kun je het er gelijk uithalen in plaats van dat het een hele dag muf ligt te worden in je droger.
Excuus, je hebt gelijk. Die tactiek is juist handig voor je wasmachine. Je kunt wel zien wie hier in huis hoofd witgoed isquote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet hij het er voor hij weggaat nat instoppen? Wanneer moet hij het dan wassen?
En als je wasgoed na het drogen muf wordt in een gesloten droger, dan doet je droger het niet goed.
Oh, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:01 schreef Barrah het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Die tactiek is juist handig voor je wasmachine. Je kunt wel zien wie hier in huis hoofd witgoed is
Ik heb die ballen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dit idee?
[ afbeelding ]
De herrie zal mij persoonlijk een worst wezen maar ik heb ook onder/boven/zij buren..
Is dit grappig bedoeld?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:21 schreef Fer het volgende:
En als je nou nu je was doet en overmorgen je beddegoed?
Dit dus, Ik ben helemaal niet van het huishouden en huishoudtips, maar dit was voor mij een no-brainer hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
1 dekbedovertrek en 1 laken hebben is sowieso niet handig, stel dat je ziek wordt en een keer je
bed onderkotst?
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:14 schreef blomke het volgende:
Dekbedovertrekken opvuwen voordat je ze in de wasmachine stopt. 2 x in de lengte en 1 x in de breedte zodat je een zo goed als vierkant pakket hebt. Het is verbazingwekkend hoe mooi dat in de wasmachine gevouwen blijft. Dan in die gevouwen vorm in de droger, komt er bijna opgevouwen weer uit.
Niet als je echte goed hebt met een extra kapjequote:Op zondag 20 maart 2016 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik gebruik zelf de haar-elastiek-methode. Voor de wasmachine dan, wij hebben geen droger. En toch maar één set beddengoed. Gewoon om 07:00 uur opstaan, wassen, ophangen en om half 10 weer op bed leggen. Opgelost!
Wat je ook nog kunt doen is lintjes naaien aan de onderkant van je dekbedhoes en die dan dichtknopen als je gaat wassen. Heb je ook geen last van met slapen. Veiligheidsspelden zou ik niet doen, die kunnen losraken en gaan zwerven in je machine.
Ik durf het alsnog niet goed aanquote:Op maandag 28 maart 2016 07:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Niet als je echte goed hebt met een extra kapje
Doe het hier 20-25 jaar. Enige wat ik kwijt ben geraakt in de was is een sok...die zat in de afvoer verstopt. Veiligheidsspelden ben ik nog niet kwijt geraakt.quote:Op maandag 28 maart 2016 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durf het alsnog niet goed aan
In oma's tijd had men geen drogers, alleen waslijnen en molens.quote:
en die ja,met zo'n hoedjequote:Op maandag 28 maart 2016 07:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Niet als je echte goed hebt met een extra kapje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |