Ik woon in een redelijk klein appartementje dus heb absoluut geen ruimte voor waslijnen ed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
Geen beddengoed meer in de droger gooien maar gewoon aan de lijn laten drogen. Tevens, koop meer dan één beddengoed, duh.
Dat lost nog steeds het probleem niet op want dan ben ik nog steeds 3x aan het drogen elke keer. Ik los liever gewoon het probleem op.quote:
Als je een extra overtrek koopt, hoef je niet alles bij elkaar te wassen. Doe je je overtek met overhemden bijv.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lost nog steeds het probleem niet op want dan ben ik nog steeds 3x aan het drogen elke keer. Ik los liever gewoon het probleem op.
Verhuizen naar een groter appartement danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lost nog steeds het probleem niet op want dan ben ik nog steeds 3x aan het drogen elke keer. Ik los liever gewoon het probleem op.
Hang je het over een deur. Echt man, dit is geen hogere wiskunde of zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik woon in een redelijk klein appartementje dus heb absoluut geen ruimte voor waslijnen ed.
Was het maar zo simpel, de deuren die ik heb hou ik altijd dicht, enkel glas enz. Jullie denken allemaal veel te makkelijk. Mijn vraag is heel simpel, het antwoord niet, mijn vraag is dus: hoe zorg ik dat alle was niet IN het dekbedovertrek gaat in de droger.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hang je het over een deur. Echt man, dit is geen hogere wiskunde of zo.
Jij doet gewoon veel te moeilijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, de deuren die ik heb hou ik altijd dicht, enkel glas enz. Jullie denken allemaal veel te makkelijk. Mijn vraag is heel simpel, het antwoord niet, mijn vraag is dus: hoe zorg ik dat alle was niet IN het dekbedovertrek gaat in de droger.
Ik doe niet moeilijk het is toch belachelijk dat ik elke keer als ik mijn bed was 3x de droger overnieuw moet doen?quote:
Maak hem dicht met een paar veiligheidsspelden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:32 schreef delano.888 het volgende:
mijn vraag is dus: hoe zorg ik dat alle was niet IN het dekbedovertrek gaat in de droger.
van die haar elasiekjes werken ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maak hem dicht met een paar veiligheidsspelden.
Kijk dat is tenminste een nuttige tip. Maar gaan die dan niet los en verdwijnen ze in de droger? Knijpers blijven ook niet zitten..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maak hem dicht met een paar veiligheidsspelden.
Whaha dat klinkt wel leuk maar minder praktisch in een appartement in de avondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:36 schreef Fogel het volgende:
2 of 3 tennisballen erbij in de droger. OK, maakt herrie, maar het beukt gewoon al het spul steeds uit elkaar waardoor het wel droog wordt.
Voorkomt niet dat dingen in elkaar gaan zitten overigens.
Daar krijg je het niet droog mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:36 schreef Light het volgende:
Oma had een andere manier om was te drogen als het niet op een waslijn kon:
[ afbeelding ]
of slaap een nachtje op eenn kaal matrasquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
Geen beddengoed meer in de droger gooien maar gewoon aan de lijn laten drogen. Tevens, koop meer dan één beddengoed, duh.
Dat is misschien nog geen gek idee, ik dacht gelijk, ja maar dan ben ik alsnog 2 uur bezig. Maarja, nu ben ik 3 uur bezig, toch een uur besparing!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe het tweepesoons dekbed eerst en daarna de rest.
Jup, werkt prima. Er bestaan ook een soort van plastic ballen met noppen erop, die maken minder herrie. Maar mijn washok grenst niet aan slaapkamers, dus we hebben hier geen last van tennisbalherrie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whaha dat klinkt wel leuk maar minder praktisch in een appartement in de avond![]()
Maar dan is alles dus wel droog, ondanks dat het in elkaar zit zeg jij?
Weet ik niet, ik heb gewoon waslijnen en meerdere setjes beddengoed. Maar die spelden kan je ook borgen door ze dicht te knijpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Maar gaan die dan niet los en verdwijnen ze in de droger? Knijpers blijven ook niet zitten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |