Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:14 schreef blomke het volgende:
Dekbedovertrekken opvuwen voordat je ze in de wasmachine stopt. 2 x in de lengte en 1 x in de breedte zodat je een zo goed als vierkant pakket hebt. Het is verbazingwekkend hoe mooi dat in de wasmachine gevouwen blijft. Dan in die gevouwen vorm in de droger, komt er bijna opgevouwen weer uit.
Niet als je echte goed hebt met een extra kapjequote:Op zondag 20 maart 2016 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik gebruik zelf de haar-elastiek-methode. Voor de wasmachine dan, wij hebben geen droger. En toch maar één set beddengoed. Gewoon om 07:00 uur opstaan, wassen, ophangen en om half 10 weer op bed leggen. Opgelost!
Wat je ook nog kunt doen is lintjes naaien aan de onderkant van je dekbedhoes en die dan dichtknopen als je gaat wassen. Heb je ook geen last van met slapen. Veiligheidsspelden zou ik niet doen, die kunnen losraken en gaan zwerven in je machine.
Ik durf het alsnog niet goed aanquote:Op maandag 28 maart 2016 07:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Niet als je echte goed hebt met een extra kapje
Doe het hier 20-25 jaar. Enige wat ik kwijt ben geraakt in de was is een sok...die zat in de afvoer verstopt. Veiligheidsspelden ben ik nog niet kwijt geraakt.quote:Op maandag 28 maart 2016 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik durf het alsnog niet goed aan
In oma's tijd had men geen drogers, alleen waslijnen en molens.quote:
en die ja,met zo'n hoedjequote:Op maandag 28 maart 2016 07:35 schreef Adnap het volgende:
[..]
Niet als je echte goed hebt met een extra kapje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |