SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moest je zo'n stuk rijden, notabene midden in de nacht?
lekkurrrrquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We gingen met z`n 2e naar Dusseldorf voor de gezelligheid. Drankje doen in de stad daar een uurtje, en weer terug. Even vloggen onderweg
weblogwaardig dezequote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We gingen met z`n 2e naar Dusseldorf voor de gezelligheid. Drankje doen in de stad daar een uurtje, en weer terug. Even vloggen onderweg
hret hele filmpje staat ook op YouTube, doet ze whitney houston en britney spears enzoquote:
Je mag dit filmpje wel op de weblog plaatsen hoorquote:
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat doen op je vrije donderdag nacht
Ergens is het natuurlijk te gek voor woorden dat we gewoon "voor de lol" Even +- 600 kilometer sturen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook hartstikke leuk dat het gewoon kan!quote:
Zeker weten. Doe eens gek!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ergens is het natuurlijk te gek voor woorden dat we gewoon "voor de lol" Even +- 600 kilometer sturen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook hartstikke leuk dat het gewoon kan!
Haar los gooien en zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker weten. Doe eens gek!
Dit zijn allemaal valide redenen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
Fylax, video is verwijderd omdat:
Die gast vond het tóch niet kunnen omdat het een "Niet nuchtere" Video was (Hij was pas aangeschoten/dronken in de laatste 4 minuten van de video maar oke) En hij vond het "een beetje embarrassing to be honest" En hij was bang dat mensen niet echt een goede indruk van hem kregen (Serieus... Het is een vlog) En hij zou hier zijn baan mee kwijt kunnen raken "En het is al best veel bekeken"
Hij wilde het zelf online hebben, en vond het zelf niet erg dat hij zo online kwam (heb het meerdere keren aan hem gevraagd) En hij vond het prima dat we uberhaupt gingen vloggen (kwam 'ie ook mee)quote:
Mensen worden voor heel wat minder dan 5 minuten slecht beoordeeldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef MrBradge het volgende:
[..])
Kom op, je bent bij elkaar net 5 minuten in beeld
Ik heb er ook helemaal niets mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo boeiend is die Ariana toch niet,
Op een gemiddelde universiteit heb je mooiere vrouwen.
Ik ben gewoon te oud..quote:
Zelfs hier in het gare Hilversum lopen mooiere meiden rond.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo boeiend is die Ariana toch niet,
Op een gemiddelde universiteit heb je mooiere vrouwen.
Ze is ouder dan mij, ik wist niet wat ik hoorde toen ik dat te horen kreeg.quote:
Ze is 22 toch of zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze is ouder dan mij, ik wist niet wat ik hoorde toen ik dat te horen kreeg.
Keihard klaargekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Volgende week pas weer.quote:
In UHD 4K natuurlijk? Curved 65" Samsung Super Amoled TV?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had de vlog graag op mn tv willen kijken.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In UHD 4K natuurlijk? Curved 65" Samsung Super Amoled TV?
De meeste zijn inderdaad echt kwallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vloggers zijn ook stuk voor stuk arrogante vervelende mannetjes.
Ik kan altijd wel lachen om ExtremeRides van Ruben Koet met zijn pretparken en vuurwerk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De meeste zijn inderdaad echt kwallen.
Maar bijvoorbeeld die gasten van Mighty Car Mods of een vlogger als Lamarr Wilson vind ik wel leuk.
Maar een Banjomovies of EnzoKnol of Stuk TV bijvoorbeeld, dat is echt de stront van de samenleving.
Dat vind ik ook wel komisch soms ja, al is hij af en toe ook wel een beetje sneu hoor..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om ExtremeRides van Ruben Koet met zijn pretparken en vuurwerk.
Als iemand oud genoeg is om te reageren op internet, is ie ook oud genoeg om daar reacties op te krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel komisch soms ja, al is hij af en toe ook wel een beetje sneu hoor..
Ging hij laatst comments lezen van YouTubers, gaat 'ie over een comment van een jochie van ik schat 10? Zeggen "Als jij zo`n stoere jongen bent, kan je ook best hier wel even komen, lossen we het samen op, kankerkneus" Of zoiets in ieder geval.
True, maar als gast van 34-35 zo tegen een jochie van 10 reageren is het andere uiterste vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand oud genoeg is om te reageren op internet, is ie ook oud genoeg om daar reacties op te krijgen.
Klopt ja soms is hij ook wat extreem als er iemand gewond raakt door vuurwerk of een attractie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel komisch soms ja, al is hij af en toe ook wel een beetje sneu hoor..
Ging hij laatst comments lezen van YouTubers, gaat 'ie over een comment van een jochie van ik schat 10? Zeggen "Als jij zo`n stoere jongen bent, kan je ook best hier wel even komen, lossen we het samen op, kankerkneus" Of zoiets in ieder geval.
Waarom is je filmpje offlinequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
True, maar als gast van 34-35 zo tegen een jochie van 10 reageren is het andere uiterste vind ik.
Omdat die gast het toch niet zo handig vond, hij vond het "embarrassing" En hij wilde niet dat mensen een verkeerde indruk van hem kregen. En hij wilde het ook liever niet i.v.m zijn werk, want stel dat die hem zou zouden zien.quote:
We vonden het wel een leuk idee om dat eens vast te leggen en op internet te zetten, dus zodoende.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe kom je er ook bij om een vlog te maken als je niets bijzonders doet.
Maar geloof je dan ook echt dat daar animo voor is?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We vonden het wel een leuk idee om dat eens vast te leggen en op internet te zetten, dus zodoende.
Aha, ja ik heb altijd al willen zoien hoe mensen 600 km rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We vonden het wel een leuk idee om dat eens vast te leggen en op internet te zetten, dus zodoende.
Fok!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geloof je dan ook echt dat daar animo voor is?
Ja, fok niet meegerekend inderdaadquote:
Doe volgende keerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ging vanochtend naar de bos met de hond.
Ik had hier een vlog van moeten maken.
Je had in kliniek wel goeie vlog kunnen makenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ging vanochtend naar de bos met de hond.
Ik had hier een vlog van moeten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wel een foto van de trip voor de fans.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Een vlog van Fok-it is boeiend heel de dag die zolderkamer in beeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had in kliniek wel goeie vlog kunnen maken
Want je ziet ook een complete rit van 600 km inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha, ja ik heb altijd al willen zoien hoe mensen 600 km rijden.
Dat doe ik zelf namelijk nooit, auto rijden.
hulde daarvoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stel mijn fans niet graag teleur.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Aparte staartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wel een foto van de trip voor de fans.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Is lelijk als je die elke keer gaat trimmen, want dat groeit niet zo snel.quote:
Wel mooi beest verderquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is lelijk als je die elke keer gaat trimmen, want dat groeit niet zo snel.
Trimsalonnetjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Blijft een halve poedel he. Echt moeilijk die vacht goed te houden
quote:
Echt? Mijn hond genoot daar wel van hoorquote:
Die vacht is extreem dik en na een tijdje kun je zelfs met dagelijks kammen de klitten er niet meer goed uithalen. Dus dat is nooit veel genot.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Mijn hond genoot daar wel van hoor
Dat is wel drama ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die vacht is extreem dik en na een tijdje kun je zelfs met dagelijks kammen de klitten er niet meer goed uithalen. Dus dat is nooit veel genot.
Ze mag niet zwemmen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel drama ja.
Zal wel helemaal erg zijn als die heeft gezwommen ergens, of door modder
Vanwege epilepsie?quote:
Straks aanval in de water, hartstikke diepe verdrinkingsdood.quote:
Logisch wel jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Straks aanval in de water, hartstikke diepe verdrinkingsdood.
Ze heeft er ook een hekel aan verder, ook aan regen.quote:
Zo baasje zo beestje hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze heeft er ook een hekel aan verder, ook aan regen.
dag fanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Etsu het volgende:
Hoi jongens
KLB sc is n beetje verpest door n mongool, dus hier ben ik
Dit is toch aan de orde van de dag?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Etsu het volgende:
KLB sc is n beetje verpest door n mongool, dus hier ben ik
Wie?quote:
quote:
Neh.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga elkaar bj`en en dan is het weer goed
Naw, heeft hij je hart gebroken?quote:
Goeie legpuzzel dan welquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
In duizend stukjes. Je hebt geen idee.
quote:
wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
goed hoor etsu
druk druk druk druk geweest deze avond
dingen regelen voor trouwerij pfff pff hele weekend druk daarmeequote:
Vond het eerste deel wel bekijkens waardig.quote:
ja veel te doen hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dingen regelen voor trouwerij pfff pff hele weekend druk daarmee
morgen wel voetballen
Zondag PSV - AJA, wel vermakelijk tochquote:
ja dat wel maar ik mag niet wegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zondag PSV - AJA, wel vermakelijk toch
Heb je huisarrest?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel maar ik mag niet weg
dus geen drank
gngnquote:
Online boodschappen laten bezorgenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:42 schreef Etsu het volgende:
en ik heb boodschappen nodig maar daar heb ik ook de puf niet voor
Nog wat gewonnen?quote:
Ik wil wel knuffelen maar je bent geen vrouw.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef Etsu het volgende:
en ik heb zin om m'n Tindermatch te knuffelen
hij is leuk
Wat heb je gedaan?quote:
zal ik n pruik op doen dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil wel knuffelen maar je bent geen vrouw.
Als het maar geen blonde pruik isquote:
gevaarlijke jongen jijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
was vorige week zaterdag opgepakt voor vandalisme
dus nu straf en mag niet drinken
Baas Sneep is tof.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb hier wel ergens een zwarte, was laatst als Sneep verkleed
Moet je er wel een whiskey bij drinken he.quote:
Normaal dik verlies als lowroller maar nu 2 Donnie winst was mooi meegenomenquote:
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Normaal dik verlies als lowroller maar nu 2 Donnie winst was mooi meegenomen
Maat van me 2 barkie winst wel lachen
5-0.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zondag PSV - AJA, wel vermakelijk toch
Ajax en psv beide dan al twee rondes zonder overwinning.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je daar je vermogen op ingezet?
Wat is jouw belang bij die crisis?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax en psv beide dan al twee rondes zonder overwinning.
Goed begin van een kleine crisis.
Kunnen Feyenoord en AZ weer dichterbij komen is altijd goed voor de eindstand.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw belang bij die crisis?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan Feyenoord weer dichterbij komen is altijd goed voor de eindstand.
Je weet dat PSV en Ajax nog maar een zege nodig hebben om de top 2-plek vast te stellen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen Feyenoord en AZ weer dichterbij komen is altijd goed voor de eindstand.
Dan moeten ze helemaal gelijk spelen hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat PSV en Ajax nog maar een zege nodig hebben om de top 2-plek vast te stellen?
Ja ja. Dream onquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan moeten ze helemaal gelijk spelen he
Voor zoiets ben ik ook bangquote:
Dat je een boete moet betalen in het amateurvoetbal voor een zware overtreding, wist ik ook niet hoorquote:
Voor een kaart.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je een boete moet betalen in het amateurvoetbal voor een zware overtreding, wist ik ook niet hoor
Hoe groot is dat bedrag meestal dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een kaart.
Betalen de clubsno g wel eens, zal in deze niet het geval zijn dus zal hem zelf wel in de bus krijgen
20-25 euro in die strekkingquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bedrag meestal dan?
Oh dat valt meequote:
Verschilt weer per KNVB regio geloof ik.quote:
Je krijgt van knvb ook nog schorsing hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk iets meer hier
30-40 pond ofzo
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je krijgt van knvb ook nog schorsing he
vieze jodenstreken (dit is een grap modjes)
Tot morgenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Dag mensen. Grote kans dat ik van FOK! ga. Mijn laptop doet kut en mobiel kan ik dit niet. Hopelijk lost het probleem zich nog op.. En anders tot ziens
Wel goeie manier om het nog beetje vriendelijk te houden natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verschilt weer per KNVB regio geloof ik.
Bij ons krijgen we zelden kaarten en zelfs dan worden ze 9 van de 10 keer niet opgeschreven
Jezusquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:38 schreef JanCees het volgende:
Ouwe maat van me van middelbare school kreeg 7 wedstrijden omdat ie vroeg of de scheids blind was
Dan nog. Wel erg overdrevenquote:
Hier nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Maar is dan wel iets hogere competitie he
in 8ste klasse kan je alles maken
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:41 schreef JanCees het volgende:
vorige week teamgenoot van mij met gestrekt been vol op enkel van achteren op 1 meter van de 16
geel en een stuiterbal
echt genot
Jouw username he. (vraag ik mij nou al een poos af)quote:
Wie? nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jouw username he. (vraag ik mij nou al een poos af)
Staat dat nou voor Good Golly Miss Molly van LIttle Richard? Ja he?
Nee, dat staat voor geen goede mod meerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jouw username he. (vraag ik mij nou al een poos af)
Staat dat nou voor Good Golly Miss Molly van LIttle Richard? Ja he?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat staat voor geen goede mod meer
Ik ging chili maken maar door een ondoordachte actie is het patat geworden.quote:
Patat > alles man, echt waarquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ging chili maken maar door een ondoordachte actie is het patat geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan heb je toch de culinaire ervaring van een kind als je dat echt vind
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag deze post en ik schoot spontaan in de slappe lach
Niet dat ik het niet kan waarderen hoor op z`n tijd. Maar het is de saus en het gezouten dat het lekker maakt, patat an sich is nogal mat qua smaak vind ikquote:
Ja dat vind ik ook, ik eet het nooit kaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet kan waarderen hoor op z`n tijd. Maar het is de saus en het gezouten dat het lekker maakt, patat an sich is nogal mat qua smaak vind ik
Weet iemand van wie deze tekst is?quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
De heer B. Ijbelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet iemand van wie deze tekst is?
Dat zou je schrijven als B. IJbel.quote:
Ik zal het proberen als ik in de gelegenheid kom.quote:
Moet je wel gelijk je ballen inleveren als je alle ingrediënten haalt!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal het proberen als ik in de gelegenheid kom.
Omdat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je wel gelijk je ballen inleveren als je alle ingrediënten haalt!![]()
Beter houd je het gewoon bij patat, veel gezonder!quote:
Ik probeer anders graag nieuwe dingen uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter houd je het gewoon bij patat, veel gezonder!
Ben je een VS inwoner?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter houd je het gewoon bij patat, veel gezonder!
Nu je het zegt kom je me best bekend voorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhm, ja best wel heel erg lang eigenlijk?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu je het zegt kom je me best bekend voor![]()
Goeie vraag, maar ik wist niks beter te verzinnenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Waar zou je me anders van kennen dat je denkt 'huh wat doet zij hier?!'
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar ik wist niks beter te verzinnen
Ja goed maar ik zoek een emoticon die ik oooit gebruikte op msn terug. Echt onmogelijk tot nu toe, maar hij was zo liefquote:
Lol wat voor emoticon danquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja goed maar ik zoek een emoticon die ik oooit gebruikte op msn terug. Echt onmogelijk tot nu toe, maar hij was zo lief
En daar?
Neen, ik heb gewerkt van 8 tot 5. Maar doe eigenlijk nooit iets echt in het weekend?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol wat voor emoticon dan
Ja rustige zaterdagavond een keer. Wel jammer maarja
Jij geen plannen vanavond?
Ja normaal ik wel laatste tijd 2 a 3x per week terwijl ik zaterdag moest werken en zondagochtend voetballenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, ik heb gewerkt van 8 tot 5. Maar doe eigenlijk nooit iets echt in het weekend?
Jij normaal uitgaan dan?
Ja, een super lieve maar diegene die 'm ook kent beweerd dat zn hoofd schuin was en ik weet het niet meer!![]()
![]()
Erg ja
Ha, nee. Ik heb er geen zin in en ik hou niet zo van alcohol want ik word er doodziek vanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja normaal ik wel laatste tijd 2 a 3x per week terwijl ik zaterdag moest werken en zondagochtend voetballen![]()
Ga jij niet uit dan of doordeweeks
je hoeft natuurlijk geen alcohol te drinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, nee. Ik heb er geen zin in en ik hou niet zo van alcohol want ik word er doodziek van![]()
!!
Al ga ik de uitdaging opnieuw aan met pasen![]()
![]()
.
Dusja, als ik dan moet werken of aan school.. gaat bietje moeilijk als je hele dag moet overgeven
Ja nee het hoeft niet... maar zonder nee, ja neequote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk geen alcohol te drinkenmaar begrijp wel waarom je het dan kut vindt
Denk niet dat ik ooit nuchter ben geblevenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee het hoeft niet... maar zonder nee, ja nee.
Zou jij zonder wel gaan dan?
En ik ga met pasen ontbijten met vriendinnetje. En daarna stadje en drankje jaaa leukie. En vrijdag ben ik jarig
![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
EN IK HAD EEN ACHT VOOR MIJN TENTAMEN HIHOAHOAHOIHIAHOA
FISSAAAAAquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
EN IK HAD EEN ACHT VOOR MIJN TENTAMEN HIHOAHOAHOIHIAHOA
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit nuchter ben geblevenalleen de Bob meestal hé
Leuk hoor hoeveel kaarsjes mag je uitblazen
Hee poesjequote:
Ohmygod jeetje word jij 24quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]bob zijn lijkt me kutje
24. Net echt
[..]
Hee poesje
Hahaha, nee ik lijk nu volwassener want heb geen haar meer he.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohmygod jeetje word jij 24je ziet er zo jong uit
En heee kitty
24quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]bob zijn lijkt me kutje
24. Net echt
[..]
Hee poesje
??quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik lijk nu volwassener want heb geen haar meer he.
Gelijk luxeprobleem zie ik alquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:23 schreef MrBradge het volgende:
Heb ik mezelf ingeschreven op een datingsite gisternacht om het daten weer een kans te geven, heb ik van 2 meiden nu het telefoon nummer en van eentje ook daadwerkelijk het aanbod om bij haar te komen eten binnenkortHelp
Die andere wil ook wat leuks met me doen (althans leuks, we willen de Titanic kijken omdat we beide nogal hopeloze romantisch zijn en die film heb ik echt al té lang niet meer gezien)
Nou niet gaan zitten huilen omdat hetgeen waarvoor je op die site site je lukt zegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:23 schreef MrBradge het volgende:
Heb ik mezelf ingeschreven op een datingsite gisternacht om het daten weer een kans te geven, heb ik van 2 meiden nu het telefoon nummer en van eentje ook daadwerkelijk het aanbod om bij haar te komen eten binnenkortHelp
Die andere wil ook wat leuks met me doen (althans leuks, we willen de Titanic kijken omdat we beide nogal hopeloze romantisch zijn en die film heb ik echt al té lang niet meer gezien)
Nou, hoe jong ben je danquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
24voel ik me nog jong
Bobs zijn meestal mensen die geen zin hebben maar niet de lol willdm verpesten en dan maar kiezen om Bob te zijn zodat ze de dag erna niet kapot zijn
Dat ben ik dus nooit
sorry, zei je wat? Iemand staat echt kei hard te jankenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:27 schreef MrBradge het volgende:
Ik huil niet![]()
Maar het overvalt me een beetje dat IK juist degene ben die aanspraak krijgt, normaal is't anders om
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry, zei je wat? Iemand staat echt kei hard te janken
Wat voor site?quote:
20 jaar maar de tijd gaat zo snel hé kan het amper handelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, hoe jong ben je dan
En ja ok, dat klinkt wel chill eigenlijk![]()
. Al is fietsen ook wel chillie, iig geen kots in je auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.Cute ben jij dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boeiend les materiaal btw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.Wow best andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd wat voor vrouwen dat zijn #Nojudgequote:
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.Je lijkt door je kapsel echt heel erg op een bekend iemand, maar ik weet niet meer wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.wow, staat je nog best goed ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, moet je 24 eens nagaan!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
20 jaar maar de tijd gaat zo snel hé kan het amper handelen
Ja ik fiets ook meestal, ook wel fijn op de terugweg die frisse lucht
Nee, ik post pics van anderequote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cute ben jij dat ?
Wat een boeiend les materiaal btw.
quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor vrouwen dat zijn #Nojudge
Zijn over het algemeen best kieskeurig op die app namelijk
Ja, lap!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt door je kapsel echt heel erg op een bekend iemand, maar ik weet niet meer wie
Thanksquote:
Voordat ik m`n auto had wandelde ik super veel, ik liep op het laatst per dag zo 10 kilometer zonder problemenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, moet je 24 eens nagaan!
Ja nog niet dan, bijna.
FIETSENNN, ja maar sinds ik auto heb ik fiets ik nooit meer, dus ik lul maar wat. Maar voordat ik mn auto had was ik dol op fietsen![]()
Die slak is ook erg creatief .quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, moet je 24 eens nagaan!
Ja nog niet dan, bijna.
FIETSENNN, ja maar sinds ik auto heb ik fiets ik nooit meer, dus ik lul maar wat. Maar voordat ik mn auto had was ik dol op fietsen![]()
[..]
Nee, ik post pics van andere
Ja, mijn bijdrage was dat poppetje op het whiteboard wat je amper ziet door de zon![]()
![]()
[..]ja, maar vind het kapsel te lastig en te veel werk en mis mn haar achter vooral dus wil het iets langer
Echt ergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voordat ik m`n auto had wandelde ik super veel, ik liep op het laatst per dag zo 10 kilometer zonder problemenEn nu
Ghe. Ik pak de auto nog als ik naar 't centrum moet 1,5 km verder op
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die slak is ook erg creatief .
En verder kom ik net het topic in weet ik veel van wie jij een foto post.
Geef de usernames eens, dan ga ik even kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Ik ben ook wel benieuwd.
Dat roep ik ook al zólang "ga er tijd voor maken" "Ik ga binnenkort echt beginnen" En dan laat ik vaak de auto wel 5-6 dagen staan, maar zit ik die 5-6 dagen ook gewoon binnen vaakquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt erg!
Maar ik ga weer oppakken, voel me ook altijd wat beter als ik weer beweeg dus ja. Alleen tijd voor maken![]()
'alleen' uhu
Nein mein freund.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef de usernames eens, dan ga ik even kijken
Oh, nee hier niet. Auto eigenlijk ook niet nodig behalve school en werk. En ouders, ok laat maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al zólang "ga er tijd voor maken" "Ik ga binnenkort echt beginnen" En dan laat ik vaak de auto wel 5-6 dagen staan, maar zit ik die 5-6 dagen ook gewoon binnen vaak
sport jij nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee hier niet. Auto eigenlijk ook niet nodig behalve school en werk. En ouders, ok laat maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee hier niet. Auto eigenlijk ook niet nodig behalve school en werk. En ouders, ok laat maar.
Mja, mja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Wel echt complete waarheden!
Vind het wel stom dat ik het zo heb laten verslonzen. Van 10km lopen zonder enige problemen, na al moe worden na amper 1,5
Dat is waar, heb je helemaal zelf in de hand natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, mja.
Nee dat ga ik niet jammer vinden, als ik dat zo jammer vind moet ik het maar weer oppakken.
Daar weet ik alles vanquote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is waar, heb je helemaal zelf in de hand natuurlijk
Wat is er mis met dit tijdstip?quote:
Ik denk dat ik rond 5u ga slapen, dus lijkt me een prima tijdstipquote:
5 uur? Jij bent toch niet zo`n nachtbrakerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en was er godverdomme mis met dit tijdstip?!
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 5u ga slapen, dus lijkt me een prima tijdstip
Precies mijn insteek, ik heb net nog een stuk chocolade brownie opquote:
Ja, achja. Ik heb bakje aardbeien. Ook niet echt nachtvoerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Meer tijd voor een borrel met wat hartige snacks toch
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 uur? Jij bent toch niet zo`n nachtbraker
8 uur?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat zeg jij nou
Als ik volgende dag niet al te vroeg op moet, wordt het niet gauw vroeger dan 3 a 4 uur.
Wanneer ik echt lekker ga (of juist niet he) makkelijk acht uur.
En dan volgende dag gewoon 10-11 weer op want zo ben ik. Oke, als ik om acht uur ga slapen wordt het wel twaalf uur
Fuck, zin in.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, achja. Ik heb bakje aardbeien. Ook niet echt nachtvoer
VERSCHRIKKELIJKquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
Ik ga om 12 uur slapen als jullie het niet erg vinden
Ik heb pruimen, bananen en citroentjes voor in m`n water dus ik ben al van genoeg fruit voorzienquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, zin in.
Ik heb lekkere kiwis! En pink lady appeltjes, ruilen?!
[..]
VERSCHRIKKELIJK!!!!
Ja vaak wel, had gisteren godverdomme goed filmpje manmanman.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
8 uur?![]()
![]()
Maar jeb ent helemaal niet op fok dan. Wat doe je dan? Zeker bietje porno kijken he viespeuk
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dact dacht ik ook
Je leek me wel een type hardloper oid
Ik heb mango!?!?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb pruimen, bananen en citroentjes voor in m`n water dus ik ben al van genoeg fruit voorzien
Precies om 12 uur nog wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
Ik ga om 12 uur slapen als jullie het niet erg vinden
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja vaak wel, had gisteren godverdomme goed filmpje manmanman.
Maar soms kijk ik fok wel, maar dan vaak alleen jij en inso en dan meuh. Maar check fok wel af en toe want ja, wat moet je anders 's nachts
[..]ik ben dol op hardlopen
Was er ook echt goed in, maar iedere keer met stress liet ik het liggen.
[..]
Ik heb mango!?!?!?!kom op, dit is mn goudklompje
Ik weet niet hoe ik dit niet opvattenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck, zin in.
Ik heb lekkere kiwis! En pink lady appeltjes, ruilen?!
[..]
VERSCHRIKKELIJK!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |