quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry, zei je wat? Iemand staat echt kei hard te janken
Wat voor site?quote:
20 jaar maar de tijd gaat zo snel hé kan het amper handelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, hoe jong ben je dan
En ja ok, dat klinkt wel chill eigenlijk![]()
. Al is fietsen ook wel chillie, iig geen kots in je auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.Cute ben jij dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boeiend les materiaal btw.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.Wow best andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd wat voor vrouwen dat zijn #Nojudgequote:
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.Je lijkt door je kapsel echt heel erg op een bekend iemand, maar ik weet niet meer wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
En niet echt geen haar meer.. alleen kort.wow, staat je nog best goed ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, moet je 24 eens nagaan!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
20 jaar maar de tijd gaat zo snel hé kan het amper handelen
Ja ik fiets ook meestal, ook wel fijn op de terugweg die frisse lucht
Nee, ik post pics van anderequote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cute ben jij dat ?
Wat een boeiend les materiaal btw.
quote:
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor vrouwen dat zijn #Nojudge
Zijn over het algemeen best kieskeurig op die app namelijk
Ja, lap!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt door je kapsel echt heel erg op een bekend iemand, maar ik weet niet meer wie
Thanksquote:
Voordat ik m`n auto had wandelde ik super veel, ik liep op het laatst per dag zo 10 kilometer zonder problemenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, moet je 24 eens nagaan!
Ja nog niet dan, bijna.
FIETSENNN, ja maar sinds ik auto heb ik fiets ik nooit meer, dus ik lul maar wat. Maar voordat ik mn auto had was ik dol op fietsen![]()
Die slak is ook erg creatief .quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, moet je 24 eens nagaan!
Ja nog niet dan, bijna.
FIETSENNN, ja maar sinds ik auto heb ik fiets ik nooit meer, dus ik lul maar wat. Maar voordat ik mn auto had was ik dol op fietsen![]()
[..]
Nee, ik post pics van andere
Ja, mijn bijdrage was dat poppetje op het whiteboard wat je amper ziet door de zon![]()
![]()
[..]ja, maar vind het kapsel te lastig en te veel werk en mis mn haar achter vooral dus wil het iets langer
Echt ergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voordat ik m`n auto had wandelde ik super veel, ik liep op het laatst per dag zo 10 kilometer zonder problemenEn nu
Ghe. Ik pak de auto nog als ik naar 't centrum moet 1,5 km verder op
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die slak is ook erg creatief .
En verder kom ik net het topic in weet ik veel van wie jij een foto post.
Geef de usernames eens, dan ga ik even kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Ik ben ook wel benieuwd.
Dat roep ik ook al zólang "ga er tijd voor maken" "Ik ga binnenkort echt beginnen" En dan laat ik vaak de auto wel 5-6 dagen staan, maar zit ik die 5-6 dagen ook gewoon binnen vaakquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt erg!
Maar ik ga weer oppakken, voel me ook altijd wat beter als ik weer beweeg dus ja. Alleen tijd voor maken![]()
'alleen' uhu
Nein mein freund.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef de usernames eens, dan ga ik even kijken
Oh, nee hier niet. Auto eigenlijk ook niet nodig behalve school en werk. En ouders, ok laat maar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al zólang "ga er tijd voor maken" "Ik ga binnenkort echt beginnen" En dan laat ik vaak de auto wel 5-6 dagen staan, maar zit ik die 5-6 dagen ook gewoon binnen vaak
sport jij nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee hier niet. Auto eigenlijk ook niet nodig behalve school en werk. En ouders, ok laat maar.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee hier niet. Auto eigenlijk ook niet nodig behalve school en werk. En ouders, ok laat maar.
Mja, mja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Wel echt complete waarheden!
Vind het wel stom dat ik het zo heb laten verslonzen. Van 10km lopen zonder enige problemen, na al moe worden na amper 1,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |