Weet iemand van wie deze tekst is?quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
De heer B. Ijbelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet iemand van wie deze tekst is?
Dat zou je schrijven als B. IJbel.quote:
Ik zal het proberen als ik in de gelegenheid kom.quote:
Moet je wel gelijk je ballen inleveren als je alle ingrediënten haalt!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal het proberen als ik in de gelegenheid kom.
Omdat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je wel gelijk je ballen inleveren als je alle ingrediënten haalt!![]()
Beter houd je het gewoon bij patat, veel gezonder!quote:
Ik probeer anders graag nieuwe dingen uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter houd je het gewoon bij patat, veel gezonder!
Ben je een VS inwoner?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter houd je het gewoon bij patat, veel gezonder!
Nu je het zegt kom je me best bekend voorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhm, ja best wel heel erg lang eigenlijk?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu je het zegt kom je me best bekend voor![]()
Goeie vraag, maar ik wist niks beter te verzinnenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Waar zou je me anders van kennen dat je denkt 'huh wat doet zij hier?!'
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar ik wist niks beter te verzinnen
Ja goed maar ik zoek een emoticon die ik oooit gebruikte op msn terug. Echt onmogelijk tot nu toe, maar hij was zo liefquote:
Lol wat voor emoticon danquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja goed maar ik zoek een emoticon die ik oooit gebruikte op msn terug. Echt onmogelijk tot nu toe, maar hij was zo lief
En daar?
Neen, ik heb gewerkt van 8 tot 5. Maar doe eigenlijk nooit iets echt in het weekend?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol wat voor emoticon dan
Ja rustige zaterdagavond een keer. Wel jammer maarja
Jij geen plannen vanavond?
Ja normaal ik wel laatste tijd 2 a 3x per week terwijl ik zaterdag moest werken en zondagochtend voetballenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, ik heb gewerkt van 8 tot 5. Maar doe eigenlijk nooit iets echt in het weekend?
Jij normaal uitgaan dan?
Ja, een super lieve maar diegene die 'm ook kent beweerd dat zn hoofd schuin was en ik weet het niet meer!![]()
![]()
Erg ja
Ha, nee. Ik heb er geen zin in en ik hou niet zo van alcohol want ik word er doodziek vanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja normaal ik wel laatste tijd 2 a 3x per week terwijl ik zaterdag moest werken en zondagochtend voetballen![]()
Ga jij niet uit dan of doordeweeks
je hoeft natuurlijk geen alcohol te drinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, nee. Ik heb er geen zin in en ik hou niet zo van alcohol want ik word er doodziek van![]()
!!
Al ga ik de uitdaging opnieuw aan met pasen![]()
![]()
.
Dusja, als ik dan moet werken of aan school.. gaat bietje moeilijk als je hele dag moet overgeven
Ja nee het hoeft niet... maar zonder nee, ja neequote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hoeft natuurlijk geen alcohol te drinkenmaar begrijp wel waarom je het dan kut vindt
Denk niet dat ik ooit nuchter ben geblevenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee het hoeft niet... maar zonder nee, ja nee.
Zou jij zonder wel gaan dan?
En ik ga met pasen ontbijten met vriendinnetje. En daarna stadje en drankje jaaa leukie. En vrijdag ben ik jarig
![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
EN IK HAD EEN ACHT VOOR MIJN TENTAMEN HIHOAHOAHOIHIAHOA
FISSAAAAAquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
EN IK HAD EEN ACHT VOOR MIJN TENTAMEN HIHOAHOAHOIHIAHOA
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ooit nuchter ben geblevenalleen de Bob meestal hé
Leuk hoor hoeveel kaarsjes mag je uitblazen
Hee poesjequote:
Ohmygod jeetje word jij 24quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]bob zijn lijkt me kutje
24. Net echt
[..]
Hee poesje
Hahaha, nee ik lijk nu volwassener want heb geen haar meer he.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohmygod jeetje word jij 24je ziet er zo jong uit
En heee kitty
24quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]bob zijn lijkt me kutje
24. Net echt
[..]
Hee poesje
??quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik lijk nu volwassener want heb geen haar meer he.
Gelijk luxeprobleem zie ik alquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:23 schreef MrBradge het volgende:
Heb ik mezelf ingeschreven op een datingsite gisternacht om het daten weer een kans te geven, heb ik van 2 meiden nu het telefoon nummer en van eentje ook daadwerkelijk het aanbod om bij haar te komen eten binnenkortHelp
Die andere wil ook wat leuks met me doen (althans leuks, we willen de Titanic kijken omdat we beide nogal hopeloze romantisch zijn en die film heb ik echt al té lang niet meer gezien)
Nou niet gaan zitten huilen omdat hetgeen waarvoor je op die site site je lukt zegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:23 schreef MrBradge het volgende:
Heb ik mezelf ingeschreven op een datingsite gisternacht om het daten weer een kans te geven, heb ik van 2 meiden nu het telefoon nummer en van eentje ook daadwerkelijk het aanbod om bij haar te komen eten binnenkortHelp
Die andere wil ook wat leuks met me doen (althans leuks, we willen de Titanic kijken omdat we beide nogal hopeloze romantisch zijn en die film heb ik echt al té lang niet meer gezien)
Nou, hoe jong ben je danquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
24voel ik me nog jong
Bobs zijn meestal mensen die geen zin hebben maar niet de lol willdm verpesten en dan maar kiezen om Bob te zijn zodat ze de dag erna niet kapot zijn
Dat ben ik dus nooit
sorry, zei je wat? Iemand staat echt kei hard te jankenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:27 schreef MrBradge het volgende:
Ik huil niet![]()
Maar het overvalt me een beetje dat IK juist degene ben die aanspraak krijgt, normaal is't anders om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |