En dat op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
Betere topshow dan op de rest van de tv
En nog steeds alles 100% onder controlequote:
Ze doen dat allemaal?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom zouden ze anders de politie bekogelen ?
Ik denk dat als zo'n gorep wat probeerd naar die agenten dat er uit alle hoeken en gaten agenten komen stromen hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
En nog steeds alles 100% onder controle
Ik zie toch een positief iets in de wijk, een gesloopt huisquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Er woont ook echt alleen maar vuilnis in die wijk
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef Infection het volgende:
Jammer dat het geluid alleen maar rechts is. Niet zo prettig met een koptelefoon.
Als dit in Nederland was gebeurd, kwam de straatcoach erbij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Had overigens niet verwacht van de Belgische politie dat ze die hele pauprzooi daar zodanig onder controle zouden kunnen houden
Zo te zien moeten die een hont bij zich hebben, dat werkt uitstekendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe is het eigenlijk als je als tata door die wijk loopt?
Onder controle?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:33 schreef BlackLining het volgende:
Had overigens niet verwacht van de Belgische politie dat ze die hele pauprzooi daar zodanig onder controle zouden kunnen houden
Ben benieuwd wanneer de politievarkens komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:35 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zo te zien moeten die een hont bij zich hebben, dat werkt uitstekend
+helm en schildquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:35 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zo te zien moeten die een hont bij zich hebben, dat werkt uitstekend
Ze zijn een stukje naar voren geschoven met die afzetting lijkt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:36 schreef Allyo het volgende:
Zetten ze nou steeds meer af van die straat?
Dat dacht ik ook inderdaad. Leek wel alsof ze met die honden gingen rennen om plaats vrij te makenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn een stukje naar voren geschoven met die afzetting lijkt wel.
NWS zal wel een stuk leger zijn de komende weekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:37 schreef BarryOSeven het volgende:
De Banhammer van Damocles hangt boven dit topic.
Goeie manquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:37 schreef PirE het volgende:
Voor de grap bellen met just-eat.be voor een levering in Molenbeek
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:37 schreef Infection het volgende:
Waar is trouwens de stream waar dat plaatje eerder van gepost werd? Met dat vuur enzo...
Ik miste net de ontknoping omdat ik hier zat te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Allyo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Leek wel alsof ze met die honden gingen rennen om plaats vrij te maken
Dankje. Lijkt nu hetzelfde als RT op te zijn. En een beeld van wat stilstaande agentjes erbij dan.quote:
Wat wil je daar in godsnaam gaan doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Iemand zin om er heen te gaan? Ik wil wel rijden vanuit Ede
Oh, daar herkende ik jouw username dus van..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
of dezequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Dankje. Lijkt nu hetzelfde als RT op te zijn. En een beeld van wat stilstaande agentjes erbij dan.
Nog niets van gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi ook overal op nieuwssites en facebook pagina's de reacties van moslims dat het een false flag / zionistisch complot is.![]()
Nee, haat tegen het westen bestaat niet in islamitische kringen en het is onmogelijk voor zulke lieden om een Ak te verkrijgen.
Pik mij ff op in Osdorpquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Staat wel op de site van die makelaar denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Een pizza voor die politiedwerg bestellen, kan iemand het adres ontcijferen?
Bos en Lommer woon ik. Kan je me oppikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Huishoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wil je daar in godsnaam gaan doen?
Ze staan ook in een driehoek formatie: Illuminatiquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die middelste heeft geen schild. #Half-Life 3 confirmed.
Ja ik kijk CNN op de tv, fok op mobiel en rt stream op de iPad. Niet te doen hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik miste net de ontknoping omdat ik hier zat te kijken.
Lijkt me een rare manier om ruimte te creeren, hoog risico tov mensen wegsturen.
Pik mij op in Veenendaalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:42:35Video van de schietpartij en arrestatie van één van de personen vandaag in #Molenbeek, mogelijk Salah Abdeslam. https://t.co/DXFC2b9vmY reageer retweet
Wat een debiele reacties staan daar zegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)2tn%22%3A%22R0%22%7D
Misschien kan hij je verder helpenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Een pizza voor die politiedwerg bestellen, kan iemand het adres ontcijferen?
Wat een baas blijft het ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Misschien kan hij je verder helpen
[ afbeelding ]
Dan schijt je wel 3 kleuren stront als je zo dicht bij die kerel moet komen. Kans bestaat toch wel dat hij een bomgordel draagt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef Infection het volgende:
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:42:35Video van de schietpartij en arrestatie van één van de personen vandaag in #Molenbeek, mogelijk Salah Abdeslam. https://t.co/DXFC2b9vmY reageer retweet
Ik neem aan dat ze eerst wel aan hem vragen om zijn shirt omhoog te doen alvorens hem te benaderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan schijt je wel 3 kleuren stront als je zo dicht bij die kerel moet komen. Kans bestaat toch wel dat hij een bomgordel draagt.
Ze hebben 'm in zijn been geschoten hèquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze eerst wel aan hem vragen om zijn shirt omhoog te doen alvorens hem te benaderen.
Huilie doen om z'n zere knietjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:48 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zou Salah op dit moment aan het doen zijn?
Vraag het me serieus afquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:48 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zou Salah op dit moment aan het doen zijn?
Abject en infaam.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:49 schreef sonnyspek het volgende:
Zou zo'n agent als ze naar het ziekenhuis rijden die Abdeslam niet helemaal verrot schelden?
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:44:34VIDEO: High level of security outside Belgian Prime Minister's office in Brussels - @matchiieuhttps://t.co/PjlXLP8R57 reageer retweet
Nee dat mag niet, dan loopt de beste man een trauma op en wordt dat in een proces tegen de overheid gebruiktquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:49 schreef sonnyspek het volgende:
Zou zo'n agent als ze naar het ziekenhuis rijden die Abdeslam niet helemaal verrot schelden?
Tja, nu Abdeslam is gepakt zullen er mensen zijn die wraak willen nemen denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:49 schreef theNull het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 19:44:34VIDEO: High level of security outside Belgian Prime Minister's office in Brussels - @matchiieuhttps://t.co/PjlXLP8R57 reageer retweet
*agentequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef tjaptjoep het volgende:
Wtf heeft ide kleine agent voor vage tik?
Heb je ook een nektasje om?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb ook een trainingsbroek van een voetbalclub aan
Ja. Een haatbaard.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Wie is dat met dat geschreeuw? Een zeikerige pismoslim?
en de nederlandstaligen kregen er ook van langs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Iets over politiek en geld en merde
Het zal wel een held zijn die eindelijk eens wat doet idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, nu Abdeslam is gepakt zullen er mensen zijn die wraak willen nemen denk ik zo.
Laffe medebooslimsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef Joezi het volgende:
Niemand ook die m ff bevrijd van die paar stumperds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |