Ik miste net de ontknoping omdat ik hier zat te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Allyo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Leek wel alsof ze met die honden gingen rennen om plaats vrij te maken
Dankje. Lijkt nu hetzelfde als RT op te zijn. En een beeld van wat stilstaande agentjes erbij dan.quote:
Wat wil je daar in godsnaam gaan doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Iemand zin om er heen te gaan? Ik wil wel rijden vanuit Ede
Oh, daar herkende ik jouw username dus van..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
of dezequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Dankje. Lijkt nu hetzelfde als RT op te zijn. En een beeld van wat stilstaande agentjes erbij dan.
Nog niets van gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi ook overal op nieuwssites en facebook pagina's de reacties van moslims dat het een false flag / zionistisch complot is.![]()
Nee, haat tegen het westen bestaat niet in islamitische kringen en het is onmogelijk voor zulke lieden om een Ak te verkrijgen.
Pik mij ff op in Osdorpquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Staat wel op de site van die makelaar denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Een pizza voor die politiedwerg bestellen, kan iemand het adres ontcijferen?
Bos en Lommer woon ik. Kan je me oppikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef Joezi het volgende:
Huishoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wil je daar in godsnaam gaan doen?
Ze staan ook in een driehoek formatie: Illuminatiquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die middelste heeft geen schild. #Half-Life 3 confirmed.
Ja ik kijk CNN op de tv, fok op mobiel en rt stream op de iPad. Niet te doen hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik miste net de ontknoping omdat ik hier zat te kijken.
Lijkt me een rare manier om ruimte te creeren, hoog risico tov mensen wegsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |