Dat is toch wat iedereen meteen dacht? Nog meer aandacht, en weer kunnen doen alsof de grote boze linkse mediawereld hem kapot wil maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
Meteen suggereren dat Wilders zelf heeft gelekt.
Zap.
Thanxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
streampje voor ernaast
dat is zo'n zemelaar die alles aangrijpt om de schuld aan racisme te gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef superniger het volgende:
Waarom nodigen ze steeds Ozcan uit? Heb hem nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen.
Net mochten ze even los op wat jongetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef Snowsquall het volgende:
die hondjes vervelen zich ook de tyfus in molenbeek aan het gejank te horen
Genot van 20.30 tot 0.00 uur.quote:
Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Martinello het volgende:
Rene Froger lijkt al jaren een beetje op Elvis in zijn laatste dagen
[ afbeelding ]
Dank je, ik deed een dappere poging.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je benadert met deze grap het niveau van Peter.
Ik ben fan van mezelf. Zelfbevlekking uitgevonden.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk vinden jullie dit leuk.
Ik heb deze show 2 weken moeten missen.quote:
Ik kijk dit eigenlijk ook alleen maar omdat ik ziek benquote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb deze show 2 weken moeten missen.
Eigenlijk kwam ik tot de conclusie dat dat stiekem niet zo erg was.
Jeetje.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk dit eigenlijk ook alleen maar omdat ik ziek ben
Dat kan ik mij voorstellen ouwe reus, sterkte ermeequote:Op maandag 21 maart 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje.
Beterschap. Ik ben alleen ziek van gisteren.
twitter:TerminaalVrdwld twitterde op maandag 21-03-2016 om 19:11:59Om 21h vanavond wordt het kanarietopic geopend op het Fok! forum @foknl lees hier de voorbeschouwing: https://t.co/JcTSWWr1uz reageer retweet
Was het 4 of 8 jaar geleden bij de vrouwen ?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel een vrij kneuzig/zielig verhaal
Geld.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
Regels zijn regels
Geef die jongen toch de kans om 43e op de spelen te worden achter al die wereldtoppers. Ha ha ha ha.
Dit is gewoon Tunesië op het OKT-handbal.
Gaat nergens over. De toppers lopen 3 minuten sneller.
Miranda Boonstraquote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef alors het volgende:
Doet me denken aan die vrouw, zelfde verhaal...
Iemand weet vast wie ik bedoel.. Mariska?
edit: Mariska Kramer
Ja die was het. Bedankt, zij had 5 seconden en NOC NSF kende geen genade.quote:
Wat zijn de argumenten die ze gebruiken eigenlijk? Heb je een financieel probleem als je die gasten mee laat gaan? Het druist ook rechtstreeks in tegen de Olympische gedachte namelijk, dus dat maakt het wel vreemd.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:26 schreef borisz het volgende:
Sowieso slaan die scherpere NL'se normen nergens op. Gewoon internationale normen aanhouden.
Jaaaa ik kijk nu ook. Gezaptquote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA
Karina en ik zijn hier heel erg blij mee.
Dat dus. Wat een jankbek.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Regels zijn regels; je moet je niet gaan marchanderen
De sfeer was heerlijk gemoedelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens HAAT ik Erben Wennemars echt vreselijk.wat een enorme lul is dat.
Nou ja, voor hem misschien wel, maar dat overdreven gedoe van Erben Wennemars (wie ik overigens haat) is toch wel zo irritant.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wel sneu vinden voor hem he.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Topsport is hard. KEIHARD. Dit is geen speeltuin en de NOC is geen liefdadigheidsinstelling.
Oh je bedoelt met Zwitserland?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
Misschien kan hij onder neutrale vlag (of hoe heet dat) meedoen.
Yep, je moet een reële kans op top8 hebben, anders moet je gewoon thuis blijven.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Topsport is hard. KEIHARD. Dit is geen speeltuin en de NOC is geen liefdadigheidsinstelling.
Eens, Erben is vervelend.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, voor hem misschien wel, maar dat overdreven gedoe van Erben Wennemars (wie ik overigens haat) is toch wel zo irritant.
Wat scherpere tijden omdat je als land doorgaans niet goed scoort op de marathon snap ik wel (je stuurt pas iemand als diegene echt goed is), maar 4 minuten sneller dan bijvoorbeeld een sportnatie als de VS krijgt van mij dan wel echt een dikkequote:Op maandag 21 maart 2016 19:26 schreef borisz het volgende:
Sowieso slaan die scherpere NL'se normen nergens op. Gewoon internationale normen aanhouden.
Waarom?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, je moet een reële kans op top8 hebben, anders moet je gewoon thuis blijven.
Goede observatiequote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze meisjes zien er niet heel slim uit.
Af en toe ben je wel de genuanceerde versie van mijquote:Op maandag 21 maart 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze meisjes zien er niet heel slim uit.
\oquote:
Die linker was wel geefbaar, jammer dat er nog geen half hersentje in zit.quote:
Van die figuren die twee hersencellen hebben en er maar één gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die linker was wel geefbaar, jammer dat er nog geen half hersentje in zit.![]()
Jep, Arjen Robben scoorde er minimaal 10 in de jeugd.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, je moet een reële kans op top8 hebben, anders moet je gewoon thuis blijven.
Wat Mani al zei, het is topsport; dan moet presteren topprioriteit zijn. Het beleid van NOC-NSF is gespitst op het maximaliseren van medaillekansen. Dan is het zonde te investeren in sporters die voor spek en bonen meedoen.quote:
Ergens moeten we respect hebben dat hij daarmee toch populair blijftquote:
Net als Kensington. Wat ziet het Nederlandse publiek erin?quote:
Roachford niet, maar zijn hitje is al erg lang geleden.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Donkere mensen maken per definitie rnb of hiphop
Nou eigenlijk best knap inderdaad. En eerlijk is eerlijk dat eerste liedje vond ik WEL leuk. Deze.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens moeten we respect hebben dat hij daarmee toch populair blijft
Maar de talentenprogramma's falen omdat talenten geen toernooiervaring krijgen door te scherpe limieten. Dan moet je toch wel even nadenken..quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Mani al zei, het is topsport; dan moet presteren topprioriteit zijn. Het beleid van NOC-NSF is gespitst op het maximaliseren van medaillekansen. Dan is het zonde te investeren in sporters die voor spek en bonen meedoen.
Dit is nog wel te pruimen jaquote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou eigenlijk best knap inderdaad. En eerlijk is eerlijk dat eerste liedje vond ik WEL leuk. Deze.
Te vaak gehoord maar als het moet is ie wel enigszins te duwen ja.quote:
Charles van Eddie ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Roachford niet, maar zijn hitje is al erg lang geleden.
Talenten (met progressiemarge) horen uiteraard een soepelere limiet te krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de talentenprogramma's falen omdat talenten geen toernooiervaring krijgen door te scherpe limieten. Dan moet je toch wel even nadenken..
In dit geval ben ik het wel met je eens trouwens.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Talenten (met progressiemarge) horen uiteraard een soepelere limiet te krijgen.
Ik heb sowieso een hekel aan kutmuziek.quote:
Elke boom ziet er uit om aan op te hangen als je deze muziek voor een uurtje luistert.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Waarom zingt iedereen van die depressieve nummers. Kolere.
Mathijs is overledenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik val er half in maar wat is dit voor klote kut uitzending? Allemaal van die jankliedjes.
Ik luister ook liever naar bubblegum pop.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Waarom zingt iedereen van die depressieve nummers. Kolere.
Het is gewoon nooit goed. Zoals elke dag! Lekker vertrouwdquote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik val er half in maar wat is dit voor klote kut uitzending? Allemaal van die jankliedjes.
Ja duh, zijn singer songwriters he... Kattengejank met gepingel op een gitaar erbij.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Die 7 layers zijn dus ook allemaal hetzelfde
Dat klinkt ernstig.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan van die mannen die denken Thom Yorke te zijn maar in werkelijkheid James Blunt zijn.
Je zou denken als het programma 7 layers heet dat er wat variatie in zit. Maar niks van dat.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja duh, zijn singer songwriters he... Kattengejank met gepingel op een gitaar erbij.
Dit stukje gaat wel maar hij moet kappen met dat stemmetje.quote:
Ja, door Erbenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat item met die hardloopjongen vond ik ontzettend gênant.
''JIJ hoort op de Olympische Spelen thuis''quote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, door ErbenWennemars
Ik HAAT die gast.
De helft van de afleveringen bestaat uit filmpjes tegenwoordig. Tijd voor een nieuw programma met een frisse wind.quote:
Nou heb ik daar normaal een hekel aan, maar deze was best leuk.quote:
Achteraf had ik op schijtaflevering moeten reageren.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft van de afleveringen bestaat uit filmpjes tegenwoordig. Tijd voor een nieuw programma met een frisse wind.
Ja die gilde er maar doorheen. Toen matthijs het afkondigde zag je die gasten denken: Ben helemaal niet aan het woord geweestquote:Op maandag 21 maart 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, door ErbenWennemars
Ik HAAT die gast.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achteraf had ik op schijtaflevering moeten reageren.
Het wordt vaak wel enorm dezelfde meuk/onderwerpen/insteek ja, helaasquote:Op maandag 21 maart 2016 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft van de afleveringen bestaat uit filmpjes tegenwoordig. Tijd voor een nieuw programma met een frisse wind.
Dat item heb ik gemist. Wat was er ?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja die gilde er maar doorheen. Toen matthijs het afkondigde zag je die gasten denken: Ben helemaal niet aan het woord geweest
Helemaal vergetenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga straks VI kijken om het vieze smaakje van deze uitzending even weg te spoelen.
Met de vermakelijke Hork.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga straks VI kijken om het vieze smaakje van deze uitzending even weg te spoelen.
Kunnen we lekker klagen dat VI z'n beste tijd heeft gehad.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Die vrijdag zeker wist dat PSV zou gaan winnen en zei dat er niks aan de hand is bij FC Groningen.quote:
Beter dan alleen overblijven met Studio Voetbal.. Dat is pas een gedrocht.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen we lekker klagen dat VI z'n beste tijd heeft gehad.![]()
Dat doe ik nooit, ik ben geen Old_Pal.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen we lekker klagen dat VI z'n beste tijd heeft gehad.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, ik ben geen Old_Pal.
Hoe eet jij je pannenkoek?quote:Op maandag 21 maart 2016 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Net weer genoten van de vrijdag-aflevering.
Uit m'n culinaire recensie topic.....quote:
Houwdegen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Boskamp zou zeggen "ik rol 'm op en douw 'm achterin m'n strot"
15e van de wereld zijn is ook topsport. Je zou eens moeten weten hoeveel talent en inzet je nodig hebt om überhaupt al de top van Nederland te halen in een sport. Geen idee wat iemand een appartement in het Olympisch dorp huren kost, maar als je jaarlijks 110 miljoen Euro uitgeeft moet dat er ook nog wel af kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat Mani al zei, het is topsport; dan moet presteren topprioriteit zijn. Het beleid van NOC-NSF is gespitst op het maximaliseren van medaillekansen. Dan is het zonde te investeren in sporters die voor spek en bonen meedoen.
TerreurGenot.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:26 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vanavond weer een paniekerige Mathijs.
quote:Aanslagen Brussel
Vanochtend heeft de terreur weer toegeslagen. Ontploffingen op luchthaven Zaventem en in de Brusselse Metro. Onze gedachten gaan uit naar alle slachtoffers.
Vanavond besteden we aandacht aan de verschrikkelijke gebeurtenissen.
Dat is er natuurlijk wel één in de categorie 'ik wil terrorisme niet goedpraten, maar..'.quote:
Ja maar die gaat weer over de topquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef 2dope het volgende:
Zal er dit keer iemand zitten die een beetje kritisch uit de hoek durft te komen? Of op zijn minst een ander tegen durven spreken? Zal wel niet hè.
Prem is eventueel nog wel kanshebber wat dat betreft.
Turven hoevaak het woord islam valt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:55 schreef 2dope het volgende:
Zal er dit keer iemand zitten die een beetje kritisch uit de hoek durft te komen? Of op zijn minst een ander tegen durven spreken? Zal wel niet hè.
Prem is eventueel nog wel kanshebber wat dat betreft.
Die weet het ongetwijfeld weer te draaien naar de graaicultuur in Hilversum ofzoquote:
Volgens mij kom ik hier op FOK! ook wel eens een paar premmetjes tegenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Premgod zal wel gaan schreeuwen dat we ook in Syrie bombarderen dus we moeten niet piepen nu ofzo. Premgod strijkt ons altijd tegen de haren in. De mening van het volk, en daar het tegenovergestelde van, dat roept Prem, dat is zijn bestaansrecht.
Maar die hebben niet het podium dat Prem heeft. Eigenlijk is Prem niet meer dan een ordinaire Fok!-troll, maar dan op tv.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik hier op FOK! ook wel eens een paar premmetjes tegen
Dat is zo een beetje wat ik wilde zeggen ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die hebben niet het podium dat Prem heeft. Eigenlijk is Prem niet meer dan een ordinaire Fok!-troll, maar dan op tv.
Ik zie voldoende kwaliteit in het topicquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door.
Hopelijk een beetje een gezellig showtje vandaag
Zonde jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Martinello het volgende:
Geen tv'tje draait door vandaag waarschijnlijk.
Jawel maar alleen filmpjes van Achmed the Dead Terrorist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Martinello het volgende:
Geen tv'tje draait door vandaag waarschijnlijk.
Ik ken ze ook niet, maar ik weet zeer zeer weinig van muziekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik deze band kennenVind het ook wel aardig idd.
Ik vind 'm wel tof eigenlijk, voor zover Prem er tof uit kan zienquote:
Mexicano weet het wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet, maar ik weet zeer zeer weinig van muziek
Zou hij het leuk vinden als er nu een opmerking wordt gemaakt over kleine kinderen, zoals hij zelf ook eens deed?quote:
Oei. Dat klinkt niet bestquote:
Dit is voor mij de eerste keer dat ik bewegende beelden van de situatie zie, dus vind het wel fijn om een overzicht te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef danos het volgende:
En weer een volledig overzicht voor de 300e keer vandaag..
Ik heb alleen vanavovnd het journaal gezien, verder alles op de site van het parool gevolgd die hadden een prima blog met updates zonder herhalingen, opiniesm, etc. alleen sec de 'feiten'.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef danos het volgende:
En weer een volledig overzicht voor de 300e keer vandaag..
Is niet echt een band, maar wel een succesvolle artiest momenteel ja. Tourist LeMC, zijn album En Route is erg goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel aardig debuut album uitgebracht met onder andere deze parel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |