Dat is toch wat iedereen meteen dacht? Nog meer aandacht, en weer kunnen doen alsof de grote boze linkse mediawereld hem kapot wil maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
Meteen suggereren dat Wilders zelf heeft gelekt.
Zap.
Thanxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
streampje voor ernaast
dat is zo'n zemelaar die alles aangrijpt om de schuld aan racisme te gevenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef superniger het volgende:
Waarom nodigen ze steeds Ozcan uit? Heb hem nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen.
Net mochten ze even los op wat jongetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef Snowsquall het volgende:
die hondjes vervelen zich ook de tyfus in molenbeek aan het gejank te horen
Genot van 20.30 tot 0.00 uur.quote:
Lolquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Martinello het volgende:
Rene Froger lijkt al jaren een beetje op Elvis in zijn laatste dagen
[ afbeelding ]
Dank je, ik deed een dappere poging.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je benadert met deze grap het niveau van Peter.
Ik ben fan van mezelf. Zelfbevlekking uitgevonden.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk vinden jullie dit leuk.
Ik heb deze show 2 weken moeten missen.quote:
Ik kijk dit eigenlijk ook alleen maar omdat ik ziek benquote:Op maandag 21 maart 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb deze show 2 weken moeten missen.
Eigenlijk kwam ik tot de conclusie dat dat stiekem niet zo erg was.
Jeetje.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk dit eigenlijk ook alleen maar omdat ik ziek ben
Dat kan ik mij voorstellen ouwe reus, sterkte ermeequote:Op maandag 21 maart 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje.
Beterschap. Ik ben alleen ziek van gisteren.
twitter:TerminaalVrdwld twitterde op maandag 21-03-2016 om 19:11:59Om 21h vanavond wordt het kanarietopic geopend op het Fok! forum @foknl lees hier de voorbeschouwing: https://t.co/JcTSWWr1uz reageer retweet
Was het 4 of 8 jaar geleden bij de vrouwen ?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel een vrij kneuzig/zielig verhaal
Geld.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
Regels zijn regels
Geef die jongen toch de kans om 43e op de spelen te worden achter al die wereldtoppers. Ha ha ha ha.
Dit is gewoon Tunesië op het OKT-handbal.
Gaat nergens over. De toppers lopen 3 minuten sneller.
Miranda Boonstraquote:Op maandag 21 maart 2016 19:27 schreef alors het volgende:
Doet me denken aan die vrouw, zelfde verhaal...
Iemand weet vast wie ik bedoel.. Mariska?
edit: Mariska Kramer
Ja die was het. Bedankt, zij had 5 seconden en NOC NSF kende geen genade.quote:
Wat zijn de argumenten die ze gebruiken eigenlijk? Heb je een financieel probleem als je die gasten mee laat gaan? Het druist ook rechtstreeks in tegen de Olympische gedachte namelijk, dus dat maakt het wel vreemd.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:26 schreef borisz het volgende:
Sowieso slaan die scherpere NL'se normen nergens op. Gewoon internationale normen aanhouden.
Jaaaa ik kijk nu ook. Gezaptquote:Op maandag 21 maart 2016 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA
Karina en ik zijn hier heel erg blij mee.
Dat dus. Wat een jankbek.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Regels zijn regels; je moet je niet gaan marchanderen
De sfeer was heerlijk gemoedelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens HAAT ik Erben Wennemars echt vreselijk.wat een enorme lul is dat.
Nou ja, voor hem misschien wel, maar dat overdreven gedoe van Erben Wennemars (wie ik overigens haat) is toch wel zo irritant.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk wel sneu vinden voor hem he.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Topsport is hard. KEIHARD. Dit is geen speeltuin en de NOC is geen liefdadigheidsinstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |