Zo doe je anders nooit!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was gewoon lief en aardig en netjes
Wat is groen en rolt van een berg XDquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat een leuke grapjes allemaal
een stoelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is groen en rolt van een berg XD
een skiwiquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is groen en rolt van een berg XD
nou ja zeg... ik ga een emotionele email naar danny sturenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee een misselijke WCH hahahahahah
Dus, advies voor de volgende keer (niet door mij) ga er niet op inquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg je nou tgn jezelf hjb
Psychose sc, start
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus, advies voor de volgende keer (niet door mij) ga er niet op in
nat geworden?quote:
ja ik weet niet hoor, maar hij is gewoon kalend, niet veel erger dan ik en ik ben 6 jaar ouderquote:
Kurkdroog nuquote:
Ja nou ik zei US he niet KPDquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een spannende foto hoor
Haha jaloers hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor, maar hij is gewoon kalend, niet veel erger dan ik en ik ben 6 jaar ouder
Zo kan ie wel weer he!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor, maar hij is gewoon kalend, niet veel erger dan ik en ik ben 6 jaar ouder
jelly een beetje danquote:
maar in us staat spannendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kurkdroog nu
[..]
Ja nou ik zei US he niet KPD
ik zie hetquote:
Het lijkt allemaal spannender dan het daadwerkelijk isquote:
quote:
gwn lkkr na de kk gaan!!!quote:
oohw wat vervelend voor je, is er iets wat je lijden zou kunnen verlichten?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw wat vervelend voor je, is er iets wat je lijden zou kunnen verlichten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij in mijn team, ben zo eenzaam
lekker zuur weer vandaag!!quote:
Hey ouwe, je wilde toch eens naar biergigant op de nieuwe binnenweg? Ik was er net en het heeft helemaal niks met bier te maken, behalve dat je er kratjes pils kan krijgen die ze soms niet in de supermarkt in kratvorm hebben.quote:
neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij in mijn team, ben zo eenzaam
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey ouwe, je wilde toch eens naar biergigant op de nieuwe binnenweg? Ik was er net en het heeft helemaal niks met bier te maken, behalve dat je er kratjes pils kan krijgen die ze soms niet in de supermarkt in kratvorm hebben.
ik mag beide niet hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godverdomme man, was net frikandellen en bier aan het klaarzetten
oehquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, je kan beter naar bier&zo gaan. Alleen ze hebben wel een grote keuze aan rum
kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
frikandellen on the house, en pak een biertje
later hebben we seks
Ja, hem eruit verlossen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw wat vervelend voor je, is er iets wat je lijden zou kunnen verlichten?
dat hangt af van het antwoord uit mijn vraag uit de post onder deze post van jouquote:
super spannend braddie kan niet wachten op je volgende uploadquote:
"Hetzalallemaalwel"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super spannend braddie kan niet wachten op je volgende upload
Gekke boi.quote:
hier grote bek over afvallen maar in het filmpje heb je na 55 seconden al een fles cola in de handquote:
Gezonde cola tour, want het is zonder vanille.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier grote bek over afvallen maar in het filmpje heb je na 55 seconden al een fles cola in de hand
Wel een beetje vieze praat hoor, in het Duits nog wel.quote:
Ik ben toch echt een paar kilo afgevallen ondertussen. Enne, hij besloot eten/drinken te kopen (We zitten tenslotte +- 600 km in de auto bij elkaar) Dus dan maak ik daar gebruik van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier grote bek over afvallen maar in het filmpje heb je na 55 seconden al een fles cola in de hand
Aber naturlichquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Wel een beetje vieze praat hoor, in het Duits nog wel.
gewoon smerige fatsige jongenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gezonde cola tour, want het is zonder vanille.
Dit word weer erg serieus genomenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gezonde cola tour, want het is zonder vanille.
flikker toch lekker op, gewoon water drinken als je wil afvallen...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben toch echt een paar kilo afgevallen ondertussen. Enne, hij besloot eten/drinken te kopen (We zitten tenslotte +- 600 km in de auto bij elkaar) Dus dan maak ik daar gebruik van.
Zal je verbazen, maar er ligt nog meer dan de helft in het handschoenenkastje, had zelf namelijk een fles water meegenomenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aah je hebt niks gedronken van de cola?
"Ik kan er niks aan doen, het smaakt allemaal zo lekker"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker toch lekker op, gewoon water drinken als je wil afvallen...
niet zeuren dat je dik bent en het leven oneerlijk is als je gewoon weer halveliter cola achterover werkt met van die smerige oreo koekjes
Heb net een appel gegeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet zeuren dat je dik bent en het leven oneerlijk is als je gewoon weer halveliter cola achterover werkt met van die smerige oreo koekjes
Hij nam die Oreos mee, ik heb daar gedurende de reis wel gebruik van gemaakt, heb 3 van die oreo koekjes op en heb het verder gehouden bij water en af en toe een slok cola.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beetje nadenken dan over wat je in je vlog doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij nam die Oreos mee, ik heb daar gedurende de reis wel gebruik van gemaakt, heb 3 van die oreo koekjes op en heb het verder gehouden bij water en af en toe een slok cola.
Jezus, dat ik mij hier voor aan't verantwoorden ben
ik snap niet dat het bij mij meteen eraan zit terwijl anderen kunnen eten wat ze willenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:56 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
"Ik kan er niks aan doen, het smaakt allemaal zo lekker"
voor niks, maar daar kies je zelf voorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hij nam die Oreos mee, ik heb daar gedurende de reis wel gebruik van gemaakt, heb 3 van die oreo koekjes op en heb het verder gehouden bij water en af en toe een slok cola.
Ik ben toch echt een aantal kilo kwijt, en het is een roadtrip ffs. En als die kerel onaangekondigd wat mee neemt vind ik het ook zo lullig om te zeggen "Sorry man, ben aan het afvallen" We zijn 8 uur lang op pad geweest dusseh.
ja, moet je maar niet altijd zeggen ik wil afvallen dit ik wil afvallen dat, ik durf niet naar de sportschool want ik ben dikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben toch echt een aantal kilo kwijt, en het is een roadtrip ffs. En als die kerel onaangekondigd wat mee neemt vind ik het ook zo lullig om te zeggen "Sorry man, ben aan het afvallen" We zijn 8 uur lang op pad geweest dusseh.
wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach, het is z'n eigen keuze.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet de ballen hebben om tegen je kameraad te zeggen, neem geen cola man, haal wel flesje water bij de pomp want ik ben lelijk en wil minder lelijk worden
Ik had een fles water bij mij man, maar die kerel koopt ook van z`n laatste centen eten/drinken voor onderweg. Dan vind ik het lullig om te zeggen "Nee man, ik ben aan't afvallen" Dan doe ik de volgende dag gewoon harder m`n best met sportenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet de ballen hebben om tegen je kameraad te zeggen, neem geen cola man, haal wel flesje water bij de pomp want ik ben lelijk en wil minder lelijk worden
prima, maar dan moet je niet zeiken dat je dik bentquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:01 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ach, het is z'n eigen keuze.
ben je al gaan sporten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had een fles water bij mij man, maar die kerel koopt ook van z`n laatste centen eten/drinken voor onderweg. Dan vind ik het lullig om te zeggen "Nee man, ik ben aan't afvallen" Dan doe ik de volgende dag gewoon harder m`n best met sportenSimpel zat.
nee, want dat doe je nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik had een fles water bij mij man, maar die kerel koopt ook van z`n laatste centen eten/drinken voor onderweg. Dan vind ik het lullig om te zeggen "Nee man, ik ben aan't afvallen" Dan doe ik de volgende dag gewoon harder m`n best met sportenSimpel zat.
Sporten helpt geen hol, krijg je alleen maar honger van.quote:
nee, hij durft nog niet naar sportschool met dit lichaam, hij wil eerst met wandelen alle kilo's kwijt raken tot hij sportschool lichaam heeftquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Sporten helpt geen hol, krijg je alleen maar honger van.
maar hij ging dan maar wat meer sporten zei hij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, hij durft nog niet naar sportschool met dit lichaam, hij wil eerst met wandelen alle kilo's kwijt raken tot hij sportschool lichaam heeft
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, hij durft nog niet naar sportschool met dit lichaam, hij wil eerst met wandelen alle kilo's kwijt raken tot hij sportschool lichaam heeft
ben je een man en ben je gaan sporten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:05 schreef MrBradge het volgende:
Dat ik loop te zeiken dat ik dik ben en vervolgens oreos naar binnen stouw om vervolgens wél gewoon een man te zijn en te gaan sporten is alleen maar beter van mezelf
Ik kan ook die oreos naar binnen duwen en zeggen OOOH NEE IK BEN ZO DIK, IK HAD DAT NOOIT MOETEN DOEN en vervolgens op de bank gaan liggen. Right?
Sport je dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:05 schreef MrBradge het volgende:
Dat ik loop te zeiken dat ik dik ben en vervolgens oreos naar binnen stouw om vervolgens wél gewoon een man te zijn en te gaan sporten is alleen maar beter van mezelf
Ik kan ook die oreos naar binnen duwen en zeggen OOOH NEE IK BEN ZO DIK, IK HAD DAT NOOIT MOETEN DOEN en vervolgens op de bank gaan liggen. Right?
Ik heb net het filmpje ge-edit en geupload, ik ga zo wel even een stuk (proberen te) Hardlopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je een man en ben je gaan sporten?
bewijst nietsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:04 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-afvalt-van-sporten/
Jij bewijst ook niets.quote:
nee, want nu heeft het sporten amper effectquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:05 schreef MrBradge het volgende:
Als je vervolgens de boel er weer aan eet helpt het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sporten verbrand calorieën, moet ik dat bewijzen, ja?
bedankt hansquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:09 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Als je vervolgens de boel er weer aan eet helpt het niet.
Nee.quote:
Mocht je willenquote:
heyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Braddie lekker doen wat hij wil
quote:
Sorry sjatsquote:
Is lastig voor jou hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry sjats
Ik zal me weer proberen in te houden
elke dag biceps getrained ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb het gekregen omdat ik nu vies buff ben
Ewa, ben jij ook weer in KLBquote:
Resultaat was te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
elke dag biceps getrained ofzo?
nee man, ik train niet alleen bicepsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
elke dag biceps getrained ofzo?
Ik moest lachenquote:
Haha gay.quote:
Ja ik ben Jimmyquote:
Gister break-even gespeeld, MvG en Chisnall verpestte het voor me. Combo op corners in EL wel goedquote:
ja das wel kut manquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee man, ik train niet alleen biceps
ik train eigenlijk alleen benen/rug niet zo best, maar das nogal lastig door die wond
dan val je alleen op dierenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee wat a-seksueel is ben dom
Geen idee, waarschijnlijk omdat je wantrouwig van aard bent.quote:
Vnv schalke - monchengladbach is wel interessant vor cornersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gister break-even gespeeld, MvG en Chisnall verpestte het voor me. Combo op corners in EL wel goed
Dit ontken ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:14 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk omdat je wantrouwig van aard bent.
Ja, wachtwoord vergeten.quote:
Moet zaalvoetballen, kan niet live betten :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vnv schalke - monchengladbach is wel interessant vor corners
Zou je wel lekker vinden hé?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit ontken ik niet
Post je biceps maar, dan kunnen we kijken of je echt Jimmy bent.
morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet zaalvoetballen, kan niet live betten :s
hihi jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Zou je wel lekker vinden hé?
Geen zin in, heb nu al een kloon gemaakt.quote:
dat is wel vet slimquote:
Ik loop achterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:12 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ewa, ben jij ook weer in KLB
Maar wel PL etcquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen speelt Schalke niet :s :s
Ik heb al een half jaar niet hoeven in te loggen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik loop achter
Van wie ben jij het kloontje?
WCH?
zo weinig keusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom alleen maandag of dinsdag middag op cs, of voor stappen maar anders niet spannend he
Ja dat dan weer wel. Gaan we er weer voor. Kijk zo wel even of ik pre-bet doe op Schalke x Marseille/Getafequote:
ooh met mijne domme brein kan ik wel wat onthoudenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet hoeven in te loggen.
Van mijn lach?quote:
Wanneer ga je naar Belfast?quote:
Oh ja ik ook wel, maar ik had deze kloon al gemaakt. Ik weet 'm ook al weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh met mijne domme brein kan ik wel wat onthouden
Wow echt?quote:
Getafe tegen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Gaan we er weer voor. Kijk zo wel even of ik pre-bet doe op Schalke x Marseille/Getafe
Nee.quote:
Jaquote:
de dinsdag daarnaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:17 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Belfast?
Daar is Johannesgod vorig weekend geweestquote:
dpquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik loop achter
Van wie ben jij het kloontje?
WCH?
Wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar is Johannesgod vorig weekend geweest
Dat weet ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar is Johannesgod vorig weekend geweest
Ik ben bijgelezenquote:
ok, ben je er later vanavond nog? wil je nml nog even rustig wat zeggen nav gisterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:18 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel, maar ik had deze kloon al gemaakt. Ik weet 'm ook al weer.
Sowieso was ik de usernaam een beetje zat.
Jezus, ik loop echt achterquote:
Eindelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bijgelezen
Jimmyyyy, missed ya![]()
Johannes vermeerquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jezus, ik loop echt achter
Hoezo, waarom, sinds wanneer?!
Eibarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Ja dat dan weer wel. Gaan we er weer voor. Kijk zo wel even of ik pre-bet doe op Schalke x Marseille/Getafe
Getafe tegen?
Jeetje, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, ben je er later vanavond nog? wil je nml nog even rustig wat zeggen nav gister
Goed hoor, beetje moe nuquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:21 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Eindelijk![]()
Tx bb hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bijgelezen
Jimmyyyy, missed ya![]()
dit is toto toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bijgelezen
Jimmyyyy, missed ya![]()
snap ik maar daarmee heb ik geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Jeetje, nu ben ik benieuwd.
Wat voor werk ga je doen? En is het tijdelijk of voor altijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoezo: Werk
Waarom: Buitenlandavontuur
sinds wanneer: half februari aangenomen, 29 maart er heen
al die aidsploegjes nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Getafegoden, kunnen geen reet van
Same, mijn stage is afgelopen en ik doe nu de hele dag niks, ik ga amper naar school.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje moe nu
En ik hoef nu minder voor school te doen, dus ik kom wel wat vaker hier
Hoe is het met jou, bby?
Lekker. Frass is hete boi.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frass jou echt n keertje te pakken neemt
Of FCU pakken, spelen tegen Excelsior...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
al die aidsploegjes niet
betis
granada
levante
Tijdelijk, Paypal klantenservicequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat voor werk ga je doen? En is het tijdelijk of voor altijd?
Johannesquote:
Mehquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of FCU pakken, spelen tegen Excelsior...
Wss wel, ik ben nog wel weg rond 8 uur tot 11 ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
snap ik maar daarmee heb ik geen antwoord op mijn vraag
Nee, sorryquote:
Ik heb 2 weken geleden een rondleiding in een bierbrouwerij bijgewoond welke hij had georganiseerd.quote:
Ja, bij jou danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe je hanze exchange het al weer?
ok man, dan hopelijk tot laterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:24 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Wss wel, ik ben nog wel weg rond 8 uur tot 11 ofzo.
1.1 ofzo zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of FCU pakken, spelen tegen Excelsior...
AZ wel jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AZ en PSV standaard over 9.5 corners meestal. Hangt wel af van tegenstander
Met haar moeder en de komkommer is nog veel meer cringe inducing.quote:
Dat is niet echt bepaald iets slechtsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Same, mijn stage is afgelopen en ik doe nu de hele dag niks, ik ga amper naar school.![]()
kan je nagaan dat je irl ookal niet zo geliefd bent :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een collega van mij zei laatst ook al dat ze hoopte dat mijn huis instort :s
Wanneer kom je terugquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat is niet echt bepaald iets slechts![]()
Bij mij was het ook even drukjes, maar ik ben blij dat ik je weer zie
ze meende het niet, ze gaat me zelfs missenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je nagaan dat je irl ookal niet zo geliefd bent :s
Was dat toen hij aan het einde gratis bier kreeg?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een rondleiding in een bierbrouwerij bijgewoond welke hij had georganiseerd.
pls god noquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]Blijf je in KLB SC, kunnen we wel wat meer liefdevolle users gebruiken.
ze liegen om in je broekje te kunnen komenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze meende het niet, ze gaat me zelfs missenevenals een heel aantal andere collega's
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wooowowowowowow echt hooowr
wiens kloon?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Same, mijn stage is afgelopen en ik doe nu de hele dag niks, ik ga amper naar school.![]()
Vind je het gek, ik ben hot afquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze liegen om in je broekje te kunnen komen
Wat hatelijk weerquote:
Ja haha. Toen was ik alweer weg, dus ik heb niks gekregen :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was dat toen hij aan het einde gratis bier kreeg?
Lekker voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja haha. Toen was ik alweer weg, dus ik heb niks gekregen :s
Jimmyquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt wel indirect gezegd dat hij idd een puistenkop heeft.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]Blijf je in KLB SC, kunnen we wel wat meer liefdevolle users gebruiken.
Australiëquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
Dat moment dat je echt wil bailen. Damnals jullie zouden bailen uit jullie leven hier. Waar zouden jullie heengaan?
zimbabwequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
Dat moment dat je echt wil bailen. Damnals jullie zouden bailen uit jullie leven hier. Waar zouden jullie heengaan?
oke ik durf nu te bekennen dat ik dik benquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die dik zijn en daar moeilijk over doen.Gewoon trots zijn op wat je hebt.
Zuid Italiëquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
jij bent ook zo kut hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik durf nu te bekennen dat ik dik ben
Als je niet al te oud bent en je wilt werken op boerderijen etc... met een working holiday visum welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk je dat je daar binnen zou komen?
En dan doodgaan door 1 van de honderden gevaarlijke dieren/insecten.quote:
Ben je een wijf ofzo altijd zo wispelturig manmanmanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat jou toch niks aan? ;s
Wat is een TEFL stage?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sjuun, geen idee.
Wil daarna een TEFL stage gaan doen in ZA, ZA of Azië, of zo.
Nadeel is dat je wss binnen een week Aids krijgt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
peniskoker dragen is wel een groot pluspunt
gaar land in zuid amerika denkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
Japan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
svalbardquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
altijd lekker weerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
peniskoker dragen is wel een groot pluspunt
Sorry. Hij vond het ook zeer geslaagdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja haha. Toen was ik alweer weg, dus ik heb niks gekregen :s
Antarcticaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
je ben je wijf post gevolgd door man man man vind ik verwarrend ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je een wijf ofzo altijd zo wispelturig manmanman
Kan niet meer zo makkelijk tegenwoordig, zeker niet in Azië.quote:
Stage kan altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Kan niet meer zo makkelijk tegenwoordig, zeker niet in Azië.
Gaaaaaaaaaaay.gifquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ben je wijf post gevolgd door man man man vind ik verwarrend ;s
Lekker warm en chille cultuur.quote:
Ohquote:
What the fuck betekenen al die cijfersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Toto; Eibar over 3.5 @1.55
FCU over 8.5 @1.45
Schalke over 8.5 @1.59
Prebets falen altijd hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Toto; Eibar over 3.5 @1.55
FCU over 8.5 @1.45
Schalke over 8.5 @1.59
supersjuuunquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh
Dat lijkt me wel echt super leuk
odds volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
What the fuck betekenen al die cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |