Haha jaloers hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor, maar hij is gewoon kalend, niet veel erger dan ik en ik ben 6 jaar ouder
Zo kan ie wel weer he!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor, maar hij is gewoon kalend, niet veel erger dan ik en ik ben 6 jaar ouder
jelly een beetje danquote:
maar in us staat spannendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kurkdroog nu
[..]
Ja nou ik zei US he niet KPD
ik zie hetquote:
Het lijkt allemaal spannender dan het daadwerkelijk isquote:
quote:
gwn lkkr na de kk gaan!!!quote:
oohw wat vervelend voor je, is er iets wat je lijden zou kunnen verlichten?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw wat vervelend voor je, is er iets wat je lijden zou kunnen verlichten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij in mijn team, ben zo eenzaam
lekker zuur weer vandaag!!quote:
Hey ouwe, je wilde toch eens naar biergigant op de nieuwe binnenweg? Ik was er net en het heeft helemaal niks met bier te maken, behalve dat je er kratjes pils kan krijgen die ze soms niet in de supermarkt in kratvorm hebben.quote:
neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij in mijn team, ben zo eenzaam
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey ouwe, je wilde toch eens naar biergigant op de nieuwe binnenweg? Ik was er net en het heeft helemaal niks met bier te maken, behalve dat je er kratjes pils kan krijgen die ze soms niet in de supermarkt in kratvorm hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |